Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • shitko
  • Za sebe říkám ano. Fakt je ten, že příběh je nakonec docela triviální a neměl jsem ani pocit, že by se hra snažila přede mnou rozuzlení nějak utajit, ačkoliv jsem byl vážně zvědavý, co nakonec najdu v podkroví, dopadlo to přesně tak, jak jsem čekal. Přesto jsem rád, že jsem tuto hru hrál, protože doufám, že se tímto směrem aspoň částečně vývojáři vydají. Vždycky si rád zahraji hry typu série Mass Effect (nenáročné výpravné hry), ale pokud se začnou vytvářet podobné hry, které chytlavý způsob vyprávění naplní i kvalitním a plným příběhem (a nemusí to být jen ve stylu detektivek, mysticismu atp...), popř. zážitkovou stránkou (závěr Dear Esther!!!), tak budu vždycky rád.
    Akorát by to nemuseli tak přehánět s cenou...
  • Nákup ve slevě... a stejně pocit naprosto vyhozených peněz za něco tak krátkého a plytkého. *10* Přijde mi to jako "tragédie života prostého člověka", něco jako Homolkovi.

    A z pohledu hráče jednosměrná koridorová adventura, kde hlavní linka je odvyprávěná v naklíčovaných momentech a vedlejší linky člověk přečte po papírcích. *11*
  • Nepříjde mi to jako "indie", právěže je to zajímavá hra akorát ne moc dlouhá na hraní, se Skyrimem si dovolím ale nesouhlasit že je to jak ty říkáš "idie a sračkka k tomu".
  • s komentářem jdu určitě pozdě, ale stejně to napíšu, protože to musím ze sebe dostat. já měl pocity oba. jakmile se začalo hovořit o vyvolávání mrtvého strýčka, každý skřípot, rachot, stín a kout drnkal na mé nervy. ale to se střídalo s vyprávěním sam, pod kterým hrála příjemně melancholická hudba. a prakticky pokaždé, když jsem objevil kousek příběhu členů rodiny, strach na chvíli přešel a s rodinou jsem cítil. mé smíšené pocity dokazuje i fakt, že když jsem našel klíče do sklepa, tak jsem to musel vypnout, protože to na mě bylo příliš tísnivé. ale asi po dvou hodinách, když se mi to rozleželo v hlavě a furt jsem nad sam přemýšlel, vrátil jsem se do hry a dokončil to. a jsem rád, že to dopadlo jak to dopadlo. mám toho nahráno a naviděno tolik, že si dokážu domyslet spoustu příběhů. tady jsem každým novým dílkem do mozaiky přicházel s novými variantami. a přitom je závěr tak jednoduchý a krásný a můžu usínat s úsměvem na rtech. já jim tu hru sežral prostě i s navijákem.
  • Já se teda nebál vůbec, připadal jsem si při hraní právěže v bezpečí. Navíc ten déšť a místy ta ambientní hudba nebo spíš zvuk mě strašně uklidňoval a taky proto, že jsem to hrál o stejně sychravém a deštivém dni v hodně melancholickém rozpoložení a to všechno v kulisách devadesátých let, pro které mám slabost. Pro mě bylo hraní téhle hry terapie a velký specifický emoční zážitek.
  • Mně hra přijde kouzelná. Když jsem ji spustila nevěděla jsem, o co má jít, a tak jsem se ze začátku bála, kde a kdy na mě něco vskočí zpoza rohu. Připadala jsem si trošku jako slídil, při probírání všech těch šuplat a čtení poznámek, dopisů a dokumentů. Tato hra hodně vsází na fantazii hráče, který si příběh musí poskládat sám, což poskytuje úžasnou volnost vyšperkování si některých situací. Vyplatí se být opravdu poctivý při zkoumání příběhů obyvatelů domu, protože jinak mohou utéct zajímavé vedlejší dějové linky.
  • Hanzik815
    Řeknu to velice stručně.

    Gone Home je ve své podstatě velice ořezaná adventura. K smrti nemám rád adventury. Dohrál jsem Gone Home a nelituji toho.
  • celoush
    Jaká je dnešní doba? Jaké je dnešní pojetí her?
  • Mortuus
    Systém číselného hodnocení, který by odpovídal dnešní době existuje a je velmi osvědčený. Mám za to, že Rock Paper Shotgun ho používá a docela se jim to osvědčilo...
  • 20 eur za ani ne dvě hodiny hry? A to navíc, bez možnosti si hru opakovaně užít (podobná, příběhová hra se hrát nedá, pokud už předem všechno znáte)? To fakt ne.

    Typická hra, kterou si koupím až bude ve slevě za 3 eura, víc ani cent. Momentálně je to zkrátka nehorázně předražený.

    Samozřejmě už jsem utratil daleko větší částky a to za daleko větší nesmysly, ale "Indie" hra na dvě hodiny za 20 éček je opravdu nesmysl a podporovat to rozhodně nehodlám.
    Je jasný, že kdyby něco takovýho vydalo EA, tak to každá redakce roznese na kopytech, bez ohledu to, jestli je to vlastně dobrý nebo ne, ale protože se to zařadilo do pole "Indie", tak to vlastně vůbec nevadí.

    Opět tak trochu narážím na to hodnocení, nad tím by se měla redakce opravdu zamyslet a přepracovat systém hodnocení, tak aby odpovídal dnešní době, dnešnímu pojetí her a samozřejmě - aby se dalo hodnocení vztáhnout k ostatním hrám, protože ať redakce alibisticky říká, že číselný hodnocení se nedá vztáhnout jako měřítko k ostatním hrám, tak to přímo odporuje smyslu číselnýho hodnocení.
  • MickeyMutant
    Lékárník, prastrýc Katie a Sam, má mnohem temnější životní příběh, který se rozhodně nedá odbýt jen depresemi. Lékárnu neopustil bezdůvodně a deprese z něj měli i jeho příbuzní. Jeho historie, která rodinu ovlivňuje dosud, je skrytá tak důkladně, že ji určitě 99 hráčů ze sta neodhalilo.
  • Tak mě tam hlavně neseděla minulost původního majitele lékárníka, který podle indicií vlastně krom zavření lékárny akorát trpěl depresemi .. předvídatelnost konce byla hodně vysoká, a herní doba na mě moc krátká .. osobně to vidím na 7/10 za takovou jednohubku na kterou si za měsíc nevzpomenu
  • To s tím "recenzovat hru, kde je to celý postavený na příběhu, a nic nevyspoilerovat, to je celkem těžký " je holý nesmysl; jak by pak mohly existovat recenze na knihy či filmy? Ba naopak, dobrá recenze se (mimo jiné) obejde zcela bez jakéhokoli popisu děje či jen s nástřelem, který nepřesáhne info poskytnuté autory/autorem z anotace. Problém tohoto textu je, že ač je jasné o co se Pavel v textu pokoušel, tak mu to hrubě nevyšlo a zůstal na půli cesty. Ano, toto vyžaduje jiný styl recenze než-li generická střílečka XY a chce se to spíše soustředit na pocity během hraní (či pro někoho „hraní“), ale mnohé jiné weby to zvládly se ctí. Tady je to spíše takové zamyšlení a osnova bodů, na kterých budoucí recenzi vystavět.
  • Miserius
    Tak to je zvlastni, asi jsem mentálek...
  • ok, uz te asi chapu. Ty michas inteligenci a inteligentni chovani dohromady. To jsou ale dve ruzne veci a inteligentni clovek muze mit klidne vuci muzikalum averzi a bude se k nim chovat podle tebe "neinteligentne", kdyz je oznaci jako odpad automaticky bez shlednuti. To ano. *1*
  • JJ, stejně jako Bioshock http://www.youtube.com/watch?v=l_u18_BKczg , vtw není už něco podobného i na Gone Home? *1*
  • slovo adventura naznačuje dobrodružství, nikoliv hádanky. Hádanky označuje slovíčko puzzle.
  • Já jsem to vyzkoušel a šlo to, zobrazí se tam na kurzoru otazník, ale otevřou se.
  • Miserius
    Neverim, zkousim to tu a nic...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit