Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Zagro
    Nepiš o tom, čemu nerozumíš.
  • Pěkná práce! *14*
  • http://www.youtube.com/watch?v=IA2oheA5mok
  • http://www.youtube.com/watch?v=IA2oheA%mok
  • Trochu jiny trailer udelany v Share Factory *3*
  • Proc by byla na PS4 "vodost hezci". Na PC snad UE4 neni nebo o kolika? Jinak samozrejme souhlas, z UE3 toho moc nevymacknes a hry na UE3 uz dnes vypadaji hrozne jak na PC tak na PS4.
  • species
    60 je jednou tolik co 30. Ta hra je samozrejme plynulejsi
  • del0
    "60 snímků za sekundu je tedy samozřejmě lepší, ale pokud je hra dobře udělaná, tak i v těch 30 snímcích může vypadat normálně a hraje se taky dobře."

    Vůbec bych neřešil, jak moc je nebo není 60fps lepší, 60fps je vždycky lepší. Jediná otázka je, jak moc velkým omezením je těch 30fps = hra se snaží být designovaná tak, aby omezení nebylo znát, tudíž se hraje normálně, akorát to ale může znamenat určité kompromisy v herním designu, jako např. tunelovitost nebo tempo soubojů, znamý to problém jistých her.

    "První věc je, že u filmu kamera zaznamenává i pohyb. Je máznutý obraz. Proto se u her taky v současnosti často maže obraz, když hýbeš rychle kamerou, lépe to působí."

    Blur ve hrách, o kterém se bavíš, je úplně něco jiného, než přirozené rozostření z kamery, které maže i konkrétní objekt při rychlém pohybu toho objektu, zatímco ve hře blur maže celý obraz. Simulovat podobný blur na konkrétní objekt jako u kamer (podle úhlu, rychlosti, nasvícení) by stálo šíleně výpočetního výkonu. U hry je rychle se pohybující koule jen na některých snímcích a jako 100% ostrá koule, která skáče, kdežto u kamery je to čára zaznamenána na všech snímcích. Proto lidem ve hře při malém počtu snímků a rychlém pohybu objektu přijde pohyb trhaný. Čím rychlejší pohyb, tím víc je třeba snímků, aby se zachoval plynulý pohyb toho objektu.

    "Proto například dobře naprogramovaná hra na konzoli se zamknutými 30 snímky za sekundu nemusí při hraní působit stejně jako hra na PC."
    Nepůsobí, protože jede stabilních 30fps, zatímco na PC ti to kolísá třeba od 30fps do 50fps. Celý trik je ve stabilním frame rate. Každopádně to nemění nic na věci, že stabilních 60fps je lepších, než stabilních 30. *1*
  • C-BEAM
    už som sa bál, že debatu ukončíš bez ďalšieho napádania, nesklamal si. Takisto prajem veľa štastia v živote pretože s týmto prístupom k iným ľuďom ho budeš potrebovať.
  • Protože je to spojitá nádoba...

    Ale vidím, že jsi technicky a rozumově méně zdatný jedinec - unikají ti souvislosti, debatu považuji za ukončenou, řekl jsem vše...

    Dobrou noc a hodně štěstí!
  • C-BEAM
    futi: *7* prečo ťaháš rozlíšenie do debaty o fps a odozve ? to že LCD prekonalo CRT v rozlíšení je samozrejmosť, čo na tom chceš komu vysvetlovať ? kde som písal, že to tak nie je ? Nechápem o čo ti vlastne ide ? prebiehala tu normálna debata o tom kto ako vníma vysoké snímkovanie a potom sa sem dovalíš ty, označíš môj komentár za blbosť, začneš ma nazývať trollom a že zamlčujem fakty ? si normálny ?
  • Já se ti snažím vysvětlit, že CRT monitory jsou překonané a nízká rozlišení, bavíme-li se o pc, také - pc je doménou vysokých rozlišení - opět dokazuješ, že jsi mimo.

    Zkus si zahrát Armu v tom svém slavném rozlišení a nediv se, že tradičně umíráš aniž bys vůbec tušil kdo tě odkud sejmul...

    Anebo jsi jen na ty konzolové koridory - aneb jak mi obecně odpovídáš a popíráš tak "pointu pc"...
  • C-BEAM
    futi: čo ti je potom v akom rozlíšení hrám ? si normálný ? to aj konzolistom nadávaš že hrajú v 720p ? veď to je rozlíšenie iba o 15% vyššie ako 768p alebo to už je ok ? Alebo ti vadí, že si viem užiť hru aj v tomto rozlíšení ? potom máš alebo problém ty, nie ja.
  • Ne, to ty jsi mimo - pomíjíš rozlišení! Ty máš sice cca srovnatelné snímkování (tebou uváděných 150Hz), ale 1/8 - 1/4 rozlišení, což ti prakticky znemožňuje hrát jakoukoli hru, ve které je nutný dohled více jak cca 50m (cca za touto hranicí už díky interpolaci na tak nízké rozlišení nic neuvidíš/nezastřelíš)... Tak ti teda přeju hodně štěstí!
  • C-BEAM
    futi : nielenže sa chováš ako decko ale máš veľké problémy aj s porozumením textu. Napísal som ti jasne v čom LCD zatial CRT neprekonalo - snímkovanie a odozva. Ani ten tvoj kvázy 240hz eizo (ktorý zdvojuje signál zo 120 na 240 hz a teda má rovnaké latencie ako iba 120hz LCD) lepšie CRT neprekonalo. Takže zase si mimo.
  • Mimochodem - vždy jde o celek - to že ti hra běhá ve 150Hz ale směšném rozlišení, ve kterém nevidíš na 50m před sebe je úplně k ničemu - npř. to poměrně nové 240Hz Eizo zvládne 120fps při 1080p...

    PS: A já že se chovám jako děcko - to ty zamlčuješ fakta...
  • Ale překonalo (čekni třeba "nové 240Hz Eizo"), CRT už jsou nějaký pátek překonaná (prakticky v momentě, kdy se začaly objevovat 120Hz VA/IPS panely) - není to bůhví jak dlouho, ale nějakou dobu už ano, navíc připočti nesnesitelné rozměry CRT...
  • C-BEAM
    futi: neviem čo máš "zažito" ale každopádne sa chováš ako decko. Čo sa týka témy CRT tak to je snáď jasné, že tých 150hz dá iba v nižšom rozlíšení a nerozumiem aký s tým máš problém a o čo ti vlastne ide ? mne na staré hry 1024x768 bohate stačí, veď kedysi dávno som ich hrával v 640x480. A vôbec netuším prečo sem ťaháš rozlíšenie, bavili sme sa o FPS a odozve a tam zatial CRT monitor nič neprekonalo.
  • Ani bych se nedivil, kdyby tebou udávaný refrsh platil jen pro nejnižší rozlišení, tedy cca 640x480 (což je fakt, ale fakt, hoooodně k smíchu)...

    Prosímtě netrol a nepokoušej člověka "co má zažito"....
  • :D Ty jsi trolič... 150Hz na nějakém špičkovém CRT dáš možná v rozlišení 1024x768, což je při jeho rozměru 21/22 palců naprosto k smíchu...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit