Přejít na výpis diskuzí
Grey Goo - recenze RTS, co se zasekla v čase
31.1.2015 | Ladislav Loukota
120 příspěvků
-
Náhodou...jsem nadmíru spokojen. První strategie za několik let, kde jsem musel mise i několikrát restartovat, protože jsem dostal na prd... *4* Je teda fakt, že jsem ze začátku chvilku nemohl uvěřit tomu, že se konečně někdo vykašlal na ty lenošný hráče co musí mít vše zjednodušený a udělal oldschool hru. Po několika misích jsem si uvědomil, že to fakt myslí vážně a užival jsem si to až do konce.
V recenzi zmiňovaná 5 mise za Betu s ničením Goo, kteří se plazí všude možně mimo line of sight. To byla slast a maximálně jsem si to užil, protože bylo třeba použít hlavu místo zběsilýho klikání a zase u hry začít přemejšlet. Ale to už se v dnešní době nenosí a řekne se, že to zdržuje a ještě se z toho pomale udělá chyba...chjo *7*
Za mě rozhodně 9/10 -
A já se ptám. Je to špatně probůh? Pokud takto přísně hodnotíte skvělou RTS, tak prosím o přepsání poloviny AAA produkce CoDem můžete začít. Co je špatného na tom, že má mechaniky, které zamrzly? Může mi to někdo vysvětlit? Doufám, že si redakce vzpomíná na katastrofální 4. díl Command & Conquer Twilight, jak se snažili oživit nějaké ty mechaniky a udělat to "zajímavě". A přitom předchozí díly vycházeli z klasické RTS s heslem: "Natěž, postav, pošli a znič." A přesto je Twilight nejhorší odpad a předchozí díly patří skvělým RTS minulého desetiletí.
-
-
také mi přijde velice zvláštní celé to odsuzování za to že je to kopie starých RTS .. ten kdo psal tu recenzi evidentně v posledních 7 letech nehrál žádnou FPS nebo jak tomu říkám já konzolovou RPG či závodní hru ... tam žádná revoluce taky neproběhla a přesto tam je to v pořádku ? v poslední době mají na netradiční hry monopol idie studia a AAA hry bývají založeny na ověřených mechanikách... ano není to perfektní hra některé kampaňové mise nejsou geniální a je k dispozici jen málo muliplayer-ových map ale jinak kvalita výroby je nepopíratelná 7/10 je špatný vtip ...
-
Pointa je v tom, že old-school RTS mají v jádru stupidní hratelnost. Je to prostě neštěstí žánru jako takového. Pouze pár RTS kousků dokázalo ze stupidní hratelnosti udělat něco zajímavého, kde člověk musí alespoň trochu přemýšlet.
Na druhou stranu třeba old-school RPG znamená sofistikovanost, propracovanost, nutnost přemýšlet a rozhodovat se.
Takže na old-school jako takovém není v podstatě nic špatného. Je to individuální pro každou oblast zvlášť. Old-school neznamená nutně hned něco skvělého. -
-
Stupidní hratelnost? Fetuješ nebo co? Znám tolik debilních oldschoolových RPG, že tvoje argumenti jsou pfff ve vzduchu. Mimoto ani klasické AoE atd. se systémem: Těž, buduj a znič nešlo nikdy hrát bezhlavě. Ani jednoduché RA nestačilo naklikat si miliardu vojáků a ty poslat do nepřátelské základny přes "bojový" přesun....Nesmíš hrát na easy.
-
-
Já nikdy nehraju na easy. Nepovažuju za vrchol strategičnosti naučit se zpaměti nejlepší vlastnosti nějaké rasy a pak je dokolečka opakovat v každé hře. Stačí si přečíst návody na hraní AoE a zjistíš, že stačí memorovat pár strategií, které takřka univerzálně fungují na každého protivníka. To nepovažuju za strategii, ale za "sériovou výrobu". Nenávidím stupidní RTS souboje, kde útok do zad nemá absolutně žádný význam, kde krytí nemá absolutně žádný význam, kde morálka a stamina jednotek nemá absolutně žádný význam... dávno překonaná nuda.
-
-
Takže si nám vlastně řekl, že místo toho, aby jsi hrál vlastní strategie a vytvářel je, tak jsi natolik jednoduchý, že se na ně podíváš, pár si jich zahraješ a řekneš, že je to nuda. Kdybych takto měl hrát například Sc II, tak mě přestane bavit po týdnu...
Prostě to nehrej. Nějaká stamina atd. jsou mi naprosto jedno. Když budu chtít, tak si zahraji RTS, kde to je. To, že ty to naprosto nechápeš či spíše nechceš, to už je věc druhá. Chápu tvůj mozek, že není jenom jeden druh RTS, ale více? Stejně jako není jenom izometrické RPG? *7* -
-
Veskoslave, promiň, ale Xek je tady více, než jen já. Nepamatuju si, že bych kdy něco říkal proti MOBA hrám, protože o nich absolutně nic nevím a vůbec mě nezajímají.
-
a ja myslel, ze x je recenzent. Tvrdit o necem, co se ti nelibi, ze je to "stupidni" spise vypovida o stupidite toho, co to rika, nez o cem to rika. Uplne staci to nesmyslne srovnani s dechovkou. To je totiz to same, jako bych ja tvrdil, ze adventury, nebo rpg jsou naprosto stupidni, protoze je nehraju a nebavi me ani za mak. No alespon jsi vyjasnil jak jsi uplne mimo misu a uz neni potreba s tebou nadale diskutovat. Pekny vecer preji.
-
Víš Xko, tvůj zásadní problém je ten, že téměř stejnou argumentaci si používal u diskuze u nějaké MOBA hry. Takže myslím, že nemá cenu se s tebou bavit. Mimochodem v Sc II na posledním větším turnaji byly tři zcela odlišné taktiky, které nikdo z vrcholové scény nepoužil. A to je jenom jeden turnaj. To, že se naučíš taktiku, tak tě někam dostane. Ale dokud ji nevytváříš, tak zůstaneš v průměru kopírovačů.
-
Jsem v diskuzi, protože souhlasím s recenzí, že hra zamrzla v čase a oponuju těm, kteří oponují recenzentovi.
-
Jinak pointa těch okoukaných strategií je ta, že jsou zcela funkční a využívají naplno možnosti dané RTS hry. To dokazuje slabost žánru, když je hráč schopný všechny jeho možnosti pokrýt pomocí pár okoukaných strategií. Opravdová strategie by se neměla opírat jen o pár naučitelných postupů. Opravdová strategie je o improvizaci.
-
Stupidní možná tak pro tebe. Většinou to bývá, že daný člověk to těžce nezvládá a proto je pro něj stupidní. Navíc když je to pro tebe stupidní, tak proč jsi v diskuzi ke hře, která žánrově nesnášíš? *7*
-
Já ale tvrdím, že některé žánry jsou prostě stupidní samy o sobě. Klasické RTS je prostě stupidní žánr. Je mi jedno, že je žánrů více. Já kritizuju jeden konkrétní a tím jsou klasické RTS. Je to stejné jako s dechovkou. Je mi jedno, že je to jen určitý hudební žánr. Je prostě stupidní. Hotovo. Jsou tady jiné a lepší žánry. Např. "neklasické" RTS, které se nebojí sofistikovanosti a pokroku.
-
-
-
Ha, Veskoslav ma novy slovo. Do ted vsem s jinym nazorem nadaval do trollu, ted nadava ze fetujou. *15*
-
-
Docela by mě zajímalo, co považuješ za stupidní hratelnost. Na systému "postav základnu, buduj armádu, válči" mi nepřijde nic špatného ani zastaralého.
-
-
Na tom, co jsi jmenoval, nic špatného ani zastaralého není. Špatný je ten detailnější obsah všeho toho, co jsi jmenoval, resp. nedostatek možností zejména v boji...
-
-
Proboha. Nechceš rozebírat i to, že dělníci těží zlato na povrchu v AoE a ne v dolech? *7*
-
-
x: chápu tobě vadí že ten s lepším micrem/macrem porazí hráče který v těchto oborech nevyniká i přesto že měl lepší strategii?... potom se obávám že RTS není pro tebe ... je třeba si uvědomit co znamená RT (reálný čas) .. musíš myslet za pochodu pokud se na chvilku zastavíš nepřítel toho využije a porazí tě ... micro je založeno na mechanické schopnosti ovládat jednotky ale zároveň na taktické úrovni to jak umíš předvídat jak se bitva bude vyvíjet a kde ..macro je založeno na schopnosti pomocí zkratek ovládat co nejefektivněji výrobu a stavbu ale zároveň o strategii zjistiti co dělá tvůj nepřítel a vymysle strategický build který ti dá největší výhodu v taktické části ...pokud hraješ více vymýšlíš strategie před začátkem zápasu a v průběhu hry použiješ tu strategii která se hodí pro danou situaci nejlépe a podle výslednu ji upravíš do dalšíh zápasů... neboli stejně jako v realitě nejen že musíš být dobrý jak ve strategii a taktice ale zároveň musíš být schopný VELET .. v reálném čase
-
Nechápu, na co se mě ptáš. Na rozdíl mezi logikou a strategií? *8* Nevim, jestli je vůbec nějaká počítačová hra vrcholem logiky, každopádně logiku při hraní potřebuješ, bez ohledu na to, jestli je to Q3 nebo RTS. Mimochodem, strategie je o globálním a dlouhodobém plánování. Q3 je tedy spíš taktickou hrou, což ale neznamená, že je to primárně o rychlosti a míření.
-
Já kdysi hrával "závodně" Americas Army, takže nejsem pomalé nemehlo. Jen nerad micruju v přednaučených sekvencích strategické postupy v RTS. Ale zeptám se tě: Je Quake 3 vrchol logiky? Protože to je to, co jsem původně napsal a od čeho se pak diskuze stočila trochu jinam. Je, nebo není? A pokud je, co jsou pak strategie?
-
Původně sem váhal se zapojit do debaty, ale s tím Q3 si to dost po*ral. *15* Ta hra je ze 75% o taktice (zbytek je pohyb po mapě a zbraně), kterou navíc musíš přelouskávat v hlavě mnohem rychleji, protože je to v realtimu a protivník většinou není AI. Něco jako rychlošachy. Prostě nic pro hráče tahovek.
-
Quake = skill rychlosti a přesnosti. Ale těžko bych to nazýval příkladem logiky a strategie (i když tam samozřejmě nějaká malé množství je).
-
Zrovna Quake je hra, kde požaduješ nejenom rychlost, ale i schopnosti. Už jenom skok pomocí raketometu či střelba na pohyblivý cíl. A mnohdy se podívej, že i zvolení taktiky jako zbraň a pohyb vyhrávají hry. To byl hodně špatný příklad. Protože kdo si myslí, že Quake je pouze o ruchlosti pohybu a střelby, tak na to rychle dojede.
-
Ne, to jenom ty všem okolo ukazuješ svou hloupost, když nechápeš, že microklikačka se nerovná strategie a logika :-* Nebo mi chceš říct, že Quake 3 je vrchol logiky? :-)))) To jsi vážně nezvládl.
-
takze mel Veskoslav, nebo kdo to rikal vlastne pravdu. Jenom proto, ze jsi pomalejsi a neumis klikat, tak je to pro tebe stupidni. Asi nebudes moc chytry, kdyz se takhle sam naprasis a udelas ze sebe totalniho hnupa. *3*
-
Dobře, tady máš určitě pravdu, ale já měl spíše namysli nutnost rychle klikat a microvat. Krom toho, blitzkrieg probíhal v konkrétních bitvách stejně takticky a pomalu, jako jiné bitvy. Rychlost blitzkriegu spočívala především v přesunech na delší vzdálenosti a moment překvapení, ale rychlost bitev muže proti muži to neovlivnilo.
-
Ano a proto se Blesková válka nazývá bleskovou, protože tam nepoužili taktiku a strategii;)
-
Nejsem nijak skvělý hráč klasických RTS, protože neumím dost rychle a přesně klikat. Proto preferuju tahovky, kde můžu v klidu rozvážit taktiku a strategii a vyhrát na základě logiky a ne rychlosti. A o tom je strategie. O logice. Ne o rychlosti.
-
Ty jsi nepochopil na co narážím. Tvrdíš, že klasické RTS jsou stupidní. Jenom bych tě fakt chtěl vidět, jak ty stupidní hry hraješ, protože si myslím, že v nich budeš hrozné ucho...
-
Tady jsi jasně dokázal, že jsi vůbec nepochopil, co mám namysli. Nejde o banality, které zmiňuješ, ale o velké, hratelnost ovlivňující prvky.
-
-
-
-
-
Tak hlavně si na ten blábol naklikej :)
-
-
Myslím, že drogově závislí by neměli mít přístup na net. Je zvláštní, že když jsem měl i -80, tak jsi prohlásil, že komunita ukázala, co si o mě myslí. Ale když mám pitomých +16, tak si naklikávám. Nefetuj tolik nebo se ufetuješ k smrti.
-
-
Další vtip celému rozporu dodává vychvalování starých mechanik u Grimrocku. Kde to je najednou dobře i když to je "starý styl" a hra není lehká. Jako tohle...
-
-
Jak jsem řekl dole, "starý styl" není určení kvality jako takové. Starý styl RTS však bohužel kvalitu určuje. Stejně jako staré letadlo, stará loď, starý počítač nebo staré rádio...
U některých věcí prostě "starý" opravdu znamená horší. A RTS je, ve většině případů, jedna z těch věcí. -
-
Bože, včem se RTS za ty roky změnili to mi řekni. Diť je to stále stejné, tak co tu zkoušíš :D
-
Tak mi teda napiš která strategie překonala Total Annihilation nebo první Supreme Commander, oh wait... žádná ;-)
Nebo mi chceš snad tvrdit, že Sup Com 2 je lepší strategie ? :D Nebo C&C 4 ?:D
(srry můj omezený rozhled, ono je těch starých RTS mnohem víc kteréžto válcují veškerou novou produkci)
Tady musím souhlasit s Veskoslavem, Grey Goo si bere z předešlých RTS to lepší a dělá z toho slušný mix. Ve srovnání s RTS vydanými za poslední 2 roky exceluje ;-) -
Třeba ty "filmové RTS" jakožto nový styl zcela nenahradily klasické RTS. Ovládá se to stejně a navíc tam často nestavíš anebo tam máš nějaké body které musíš držet.
Klasicky postavit základu a zničit protivníka to je přeci pořád skvělé. Navíc tohle co jsem koukal vypadá graficky skvěle a opravdu to chce myslet. Je smutné, že dnes se debatuje o tom zda je známka kvalita obtížnější hra která od hráče vyžaduje nějaké soustředění. Nic extrémního jako u simulátorů.
Bohužel podobná hodnocení ovlivňují hráče, kteří nepamatují "klasické RTS". Poté tuhle hru klidně přejdou a zapomenou....Pořád tvrdím, že recenze má být rádce k danému produktu anebo službě a proto by se autor měl sakra snažit aby poradil dobře nenapsal pouze vlastní silný názor. Ten patří do komentáře k něčemu, kde lidé sledují daného komentátora a znají jeho styl. -
-
Stavět základnu a zničit protivníka JE skvělé, ano. Ale to je jen kostra celé hratelnosti. Já mluvím o tom detailnějším "zbytku", jako například a především možnosti taktiky a boje. Oblast, která v old-school RTS těžce zaostává za pokrokovější konkurencí.
Prostě si všichni zahrejte Men of War, abyste pochopili, co to je mít boj opravdu pod kontrolou, kde člověk nečumí jen na postavičky s pár základními statistikami, kde zvítězí ten, kdo měl na začátku střetu více HP. Boj v MoW je o taktickém manévrování, krytí a přesně cílených úderech, které opravdu rozhodují o výsledku bitvy. Ale to je pro old-school RTS hráče asi už moc... -
-
Asi správně řečeno, sice mi není jedno jestli prohraji nebo ne :D ale je lepší si dobře zahrát a právě v tomto SC 2 upadá, podle mě protože to tak opravdu vypadá občas. Spousta her má asi určitě "build", ale k tomu si rád prostě postavím základnu jak chci bez toho aby mě po 3 minutách obtěžovala armáda, která mě může zničit protože sem omylem klikl špatně a utratil sem spoustu peněz za něco jiného.
-
A neni to taky tim, ze nektere hry ani nemaji ranked zebricky apod., takze vlastne ani neni zadane hrat nejake buildy, protoze je vlastne burt, jestli vyhrajes ci prohrajes, hlavne ze si dobre zahrajes? *3*
-
vyborne a muzes tedy par titulu, ktere splnuji tve parametry vypsat? Nejsou ty buidy v nekterych hrach rozsirenejsi prave proto, ze je hraje radove ci dokonce rozdilem nekolika radu vice hracu nez nejake Men of War apod. a tudiz je komunita daleko sirsi a tudiz se najde vice nadsencu, kteri popisuji "buildy"?
-
Je pravda že toto se mi nelíbí na SC 2. Prostě všichni jedou Build kterej mají naučený a když vidí, že děla zas toto tak přeskočím na jinej build. Mám rád v RTS volnost, dělat si co chci, užívat si mapy a zabavit se příběhem, ale už je jedno jestli je to hardcore nebo ne, prostě to tam mám rád a klidně 1 hru budu hrát 40 minut. Například: Stronghold, Age of Empires, Warcraft 3, LOTR, RUSE. Možná proto mám radši jiný druhy strategií, protože toto dnešní RTS nezvládají:
PŘÍBĚH+GRAFIKU+TAKTIKU+VOLNOST.
-
-
-
-
-
-
S ohledem na to, že je to, kromě SC2, prakticky jediná tradiční RTS na trhu (ještě Meridian, ale ten je nudný), tak já určitě časem vyzkouším.
Také bych rád viděl nějakou fantasy nebo historickou RTS, ale sci-fi je též dobré.
Já jsem jedině rád, že se to víceméně drží tradičních schémat. Takových her už se moc nenajde.
A mimochodem, spojování budov s centrálním hubem bylo například už v Earth 2160, čemuž je koncept Grey Goo nejpodobnější, nebo i v ještě starší Dark Colony. Nehledal bych tam tedy moc inspiraci v tower-defense hrách. -
-
Dneska je modni prirovnavat vsechny ruzne zanry k TD, narazim na to posledni dobou az prilis casto.
Je to jenom dalsi priznak toho jak pc trpi pod podradnyma platformama. *2* V tomto pripade nejsou vyjimecne na vine konzole, ale tablety a mobily.
Dalo by se to popsat lepe, ale musis to uzpusobit publiku a dnes bohuzel majoritu predstavuje hromada casualu s iphonama. -
Supremme comander, špecialne forget aliance. http://www.faforever.com/
top strategia ktora si sc2 aj s red alertom strči do vačku -
Přesně, na Earth 2160 jsem si taky vzpomněl. Tenkrát se mi ta hra hodně líbila.
-
-
bdw jediný důvod proč RTS téměř vymřeli je to že nejdou dělat pro konzole ... díky bohu za grey goo alespoň budu mít chvíli co hrát. teda nevím co má s tou obtížností ve skirmishi po dohrání kampaně jsem schopný porazit 2 hard počítače najednou. problémem je že počítač neumí all in nebo alespoň nějaký rush takže můžete začít ekonomicky 3 rafinérie a pc vás už nedožene ...
-
-
RTS delat pro konzole jdou, ale nesmi to byt jen hloupy port a musi se u toho trochu premyslet (udelat rozumne UI, atd). Treba na konzoli jsem zkousel hrat PC porty LOTR:BfME2 a Red Alert 3, ale to ovladani bylo fakt hrozne. Naopak Halo Wars, coz byla RTS jen na X360, se ovladala moc pekne a dodnes vzpominam, ze me tahle RTS fakt moc bavila.
-
-
jasne neni problem Starcraft 2 na Xboxu se hraje bajecne: https://www.youtube.com/watch?v=2I108qr5MOE
-
-
Jedině PC drží strategie nad vodou. Starcraft 2 na konzole? Fuj. zapomněli jste na RUSE btw.
-
-
ne
-
-
co by nešly, jen by tam o to nebyl zajem
-
-
samozrejme ze jdou, ale schopnost je na konzoli dobře ovládat je asi jako snazit se jist polevku vidlickou. a proto to vyvojari vzdali. ale mas pravdu za upadek rts muzou diky svému ovladani konzole.
-
-
limitovane ovladanie moze aj za upadok narocnejsich rpg a podobnych hier ako vesmirne simulatory lebo hrat taky freespace2 na gamepade by si asi casual hraci vytrhali vlasy, pricom umoznuju pripojenie mysi a klavesnice ale to by nemohli sediet rozvaleni pred telkou, metacritic priemer by bol nizky a management vydavatelstva by zuril ..ako niekto na bioware foru komentoval preco je da:i tak priserne konzoloidne a povolania maju tak malo schopnosti .. "casual console players just cant hande too much stuff on da screen"
-
-
Kluci, ne tak nahlas nebo dorazí peasant kavalerie v čele s Hnisavcem a Gajínkem a dostanete přednášku o tom, jak je na konzolích strašně moc hardcore her a bude uveden jako jediný příklad DS - strašně moc komplexní a hardcore gamepadová rubačka. Zvládnout tolik tlačítek a naučit se patterny potvor, na to prostě musíš být genius.
-
-
-
-
-
Sice chápu odpor k kopírování a vykrádání, ale kdo říká, že každá hra musí být okamžitě revoluce???
Bereme-li to takovýmto měřítkem, tak pak CoD musí dostat 5/10 a to o fifě a dalších už vůbec ani nemluvím!
Mě tahle hra nadmíru potěšila, od nádherných CGI po bezvadnou herní zábavu! Je to zkrátka a dobře solidní hra, která zvládá jak svoje mechaniky, tak celou hratelnost a zábavu, kterou z ní dostanete!
Navíc pro fandy Westwoodu - hudbu dělal Frank Klepacki - kdo nezná, nechť gůůglí.....
A to je minimálně pro mě už dostačující důvod pro to si hru koupit! -
-
Souhlas.
Navíc obtížnější hru bych nebral jako zápor. V zaplávě her, které lze dohrát jednou rukou jetě přitom čumět na TV to je výtaný rozdíl a návrat do dob, kde se hry aktivně hrály
-
-
To hodnocení mi přijde nespravedlivé. Chápu, každý to vidí jinak, ale ta hra by si zasloužila klidně 8-9. Poctivá strategie podle staré školy, to se dneska jen tak nevidí.
-
-
Stará škola == často (ne vždy) dávno překonaná, zastaralá
-
-
lepší grafika ≠ překonaná
-
-
???
Tady nikdo nemluvil o grafice, ale pouze a jenom o herních mechanikách a hratelnosti.
Old-school strategie jsou hratelnostně a mechanikami dávno překonané. -
-
To rozhodně nejsou ... jsou založeny na schopnosti zároveň ovládat micro a macro .. a na správném balancování economiky ,výroby a upgradů ... a u toho všeho se musí odhadovat co dělá nepřítel a kam strategicky posouvat armádu a v jakém počtu aby člověk ovládal co největší porci mapy... což je bohužel dělá těžko přístupné pro obyčejné hráče kteří mají problém si tyto prvky uvědomit. navíc hrát tyto RTS bez přirozeného používání key bindings je dost nepříjemné ... neboli tyto herní mechaniky nejsou překonané .. jsou jen pro dnešní dobu příliš komplexní .
-
Když pominu, že hratelnost je subjektivní, takže o nějaké překonanosti nemá smysl mluvit, tak mechanika, kde hraje roli náhoda, není nic evolučního. Prostě je to jen jiný styl hraní, bohužel ty sis ho objektivně nadefinoval jako pokrok, což je tvůj zásadní problém. Nakonec u takových šachů prvek náhody neexistuje a přitom jsou to jedny z nejkomplexnějších strategických her.
-
Old school je mozna tak duna ale od roku 2000 zadnej pokrok neexistuje.
-
-
Chápu, že pro-gamery štve "náhoda", ale to právě vytváří tu potřebu improvizace a zajišťuje tu větší dynamiku celého souboje. CoH ale především umožňuje krytí a útok do zad. Dva naprosto zásadní strategické (či spíše taktické) prvky, který v klasických RTS chybí.
-
to jsi evidentne nikdy nehral proti kvalitnim hracum a nebo nesledoval ty nejlepsi v akci. V konecnem dusledku maji frekvenci klikani stejnou, jako hraci Starcraftu apod., jen se to hraje trochu jinak. CoH ma pro profi hrace jednu velkou nevyhodu a tou je faktor nahody, kdy bitvy casto rozhoduje mensi ci vetsi faktor nahody pri pouziti zbrani jako artilerie, sniper apod. Ja CoH miluju, ale dokazu pochopit ty "narky" profi hracu.
-
CoH je právě jedna z těch RTS, kde má taktika v boji alespoň nějaký význam. Rychloklikačky SC a CaC s ní v jednom seznamu nemají co dělat.
-
ty dve hry nejsou pokrok, ale odklon. Je to spise jina vyvojova vetev. To je prece uplne neco jineho, nez SC, CaC, CoH, ci recenzovana hra.
-
Soldiers: Heroes of WW2, Men of War...
-
-
-
-
-
-
Já si určitě k hodnocení nějaký ten bod přihodím. Za poslední léta mě moc strategií neoslovilo a možná to bylo právě kvůli té snaze o inovaci, která se ale nakonec obrátila spíš ve zbytečnost. Zářným příkladem dobré strategie je Red Alert 2. Téměř nic nového nepřinesl a přitom je to jedna z nejzábavnějších strategií, které mi kdy přišly pod ruku. Jsem rád, že se Grey Goo nesnaží o revoluci.
-
Ja teda nevim, ale kdyby se kazda hra měla hodnotit podle toho, kde vzala inspiraci a kolik toho zkopirovala, tak by musela vetsina Ackove produkce dostavat dost mizerne hodnoceni v cele s poslednimi dily CoD a BF. Ty 2 serie od sebe kopiruji az to hezke neni.
Ale tam je to v poradku, protoze je to prece CoD a BF ze ano?
Pokud se nejedna o vylozene vykradani a kopirovani konkretni hry ve snaze na ni parazitovat, tak nevidim duvod, proc na tom stavet hodnoceni.
A pokud tedy ano, tak vsem stejnym metrem. -
-
presne! furt to porovnavat s timhle a s tamhletim. trapne.
-
-
musite to furt s necim porovnavat omg nemuzete proste zapomenout na ostatni strategie a jen hrat samotnou hru. nesouhlasim s hodnocenim
-
Hloupý příběh, málo inovace, moc těžký... Tvl hoši hoši todle je strategie všimli ste si? Bohužel za 10let herní historie, se kvalitou nic nezměnilo .. za to ale nemůže grey goo
-
-
ta recenze to je blivajz *11*
-