Přejít na výpis diskuzí
Guild Wars 2 se zase prodává, za chvíli i u nás
11.9.2012 | Adam Homola
76 příspěvků
-
Prosimtě rád bych se tě zeptal kde se ty sety za tu karmu kupují jsem nováček a nikde sem nic nenašel tak kdyžtak sem napyš lokaci nebo tak. diky předem.
-
tu hru zeru, ale mas pravdu taky to neni moje gusto
-
Jenomže gear z low-raid bossů byl horší než ten za emblémy :) a s nízkým gear score tě pak nikdo nechtěl brát na vyšší raidy.
-
Vidim to naprosti stejně. Souhlas. Hrál jsem spoustu MMO ale tohle je zatim nejvíc
-
2KO23L
pokud si to dobre pamatuju tak emblemy padali i z raid bossu a taky gear takže sis to nemusel kupovat. -
Spíš bych řekl že v GW2 je to tak trochu na hráči. Když trochu postudujete svoje skilly a traity tak zjistíte čeho je které povolání schopné. Můžete si samozřejmě udělat postavu co bude umět všechno ale tak nějak na průměrné/podprůměrné úrovni, nebo si můžete postavu udělat více specializovanou. Hra vám dává volnou ruku. Já třebas se držím toho, že můj Guardian bude spíše "Tank" jedu jednoruční meč + štít a v tratech pojedu +HP a + Toughness.
Můj necro bude zase CC/DPS oblíbil jsem si Sekerku a Válečný roh které mají slušná kouzla co způsobují přímý dmg a má i pár solidních plošňáků a v Traitech se zaměřím na + Power a + Critical dmg. -
Necro má ve výběru také pár skillů na plošný heal :) a myslím že kdyby se hráč soustředil na +healing na vecech + správné traity tak by z něj šel vykřesat čirý healer. stejně jako ze zmíněného Guardiana.
-
reakce na cody:
já bych tedy end game content ve WoWku směle označil za Grind :). Mne osobně to tedy vůbec ale vůbec nebavilo, alespoň na WotLK, chodit pořát dokola Pit of Saron na Emblémy na průměrnej gear abych mohl začít chodit Weekly na Frosty kterýho se dalo dát 3 druhy jeden krát za týden + 1 Frost za daily RDF přičemž jedna část gearu stála 75-90 Frostů, tomu říkám těžkej opruz. -