Herní legendy by měly radši zůstat spát
-
Tak ten mi zrovna vadí taky, ale to neznamená že ta hra bude blbá.
-
Zato Bethesda je expert na level scaling. Jinak díky za připomenutí, že z party RPG udělali TES-like hru. Holt pokračování jak má být. Něco jako TB combat u BG3, že ano?
-
Takže jakákoli hororová může být bez sebemenších vazeb pojmenována "ResidentEvil?"
Nemůže, protože naprostá většina (od jiných vydavatelů) by měla potíže s copyrightem. Ale když odhlídneme od toho a budeme řešit jen jméno, tak ano může. Další hororová hra se klidně může jmenovat Resident Evil, nebo klidně Simcity. Ničemu to nevadí. (jako někomu asi jo, ale ať žijí first world problems)
-
Směj se jak chceš, ale opravdu chceš srovnávat dungeon s partou s hrou za jednu postavu? Neříkám že by to nešlo, jenom že by to nefungovalo = byla by to nuda. Wizardry 8 mělo zas jiné mouchy jako například rozbitý levelscaling.
-
Level design v DE1 byl naprostou špičkou ve své době. To, co tenkrát dokázali s Unreal Enginem, je na poklonu a řekl bych, že si namazali hodně krajíců. Ostatní hry včetně konzolovek typu MGS působily v porovnaní jako arkádový tunel.
Mimochodem, na DE1 je masivní mod (GMDX), který hru výrazně vylepšuje včetně AI.
-
Tak to bych se zasmál. Wizardry 8 měla FPS pohled a fungovala jako plnohodnotná tahovka bez problémů. A to byla navíc hra s partou. Holt Sir-Tech. Kdo umí, ten umí...
-
Je tam Chris Redfield, Umbrella a vrací se i v osmičce.
-
"Experti na zazdívání jsou taky v Epicu. Tam nový Unreal Tournament začali vyvíjet, pak ho předělali na jakýsi komunitní vývoj a následně se hra rozplynula jak pára nad hrncem. A nikdo po ní ani nevolá."
Já volám! Haló, je tam někdo? Haló?
-
quake i UT jsou bohuzel hry vyhradne o schopnostech a rychlosti hracu, nic nekupujes a uz na zacatku hry si stejne silny jako ostatni hraci
bohuzel dnes ty hry o skillu v mode moc nejsou
-
tak zrovna Wasteland 2 se mi hodne libi, ale ponekud rychle skoncil
dunegon kepeer ma skveleho zastupce v War for the Overworld
homewordl a jeho zoficialnene pokracovani Homeworld: Deserts of Kharak je taky nadherne
za me zatim spokojenost
-
Takže jakákoli hororová může být bez sebemenších vazeb pojmenována "ResidentEvil?" :)
Představ si sedmou sezónu řekněmě "Hry o Trůny", kde z ničeho nic bez vysvětlení nebude "Winterfell, John Snow a Brawoos a budou tam úplně jiné lokace jinými názvy, herci a mechanikami světa...
Zkrátka, značka RE vždy dost stavěla na provázanosti postav, časových linií a celkově příběhovém propojení všech (i bočních dílů). - Ano, třeba i v bočním Revelations 2 z roku 2018 si zahraješ za postavu, která se naposled jen jako NPC objevila v původním RE z roku 1996.
-
skôr je to Homolov článok poukazujúci na veci týkajúce sa Vampire The Masquerade Bloodlines 2
-
Čiže RE sú len známe postavy a známe mená? RE značka už dávno presiahla obmedzenia Racoon City a zombie. Čudujem sa vôbec, že to niekto môže takto brať....
-
A co má společného s tím universem??
Jsou tam postavy, odkazy na dej minulých dílů atd?
Je to prostě hororová hra, ale RE svět nikde.
-
Tak nevyrovnají se prvním dvěma Falloutům, ale tohle jsou trochu silná
slova, 3 a 4 jsou dobré hry, mám spíš pocit že většina fanoušků původní série má problém s
tím, že se jmenují Fallout, kdyby to byl Nuclear Wasteland 1,2 tak
většině haterů dojde většinou jediný argument :-P -
Za co stojí trojka a čtyřka Falloutu? Je pravda, že 76 je horší, ale jinak stojí za hov** všechny Fallouty od Bethesdy. :p
-
Me o tomhle presvedcila naprosto stejna zkusenost, akorat teda samozrejme slo o Wasteland a Fallout, no.
-
Já bych si dal pořádný remake, opravit umělou inteligenci a hackování místo spotřebovatelných předmětů nahradit schopnostmi, lepší grafiku a fyziku - kupuju day one.
-
No já si původně myslel, že je to o Mafii, než jsem to rozklikl. Taky se bojim.
-
V podstate moze byt... mne najviac vadi ten Adam a na human revlotion ten zlty filter....co by som dal za to aby vratili j.c.Dentona...