Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hodne slaby pokus pane Trololo
  • taka kravina jak nekoho muze bavit to uz i codko je lepsi
    • God-of-War
      Blbe *1*. Chcal na Duty? Jsi seriózní?
    • Veskoslav
      Zapni si konzoli, spusť su hru: Jsem d*ment a rád provokuji a dej na ovladači Start.
  • Preed
    Neviem ako to bude v praxi vyzerat,ale spolu s bioshockom a ich 1999 je to rozhodne sympaticky tah,pretoze mne v dnesnej dobe,aj u dobrych titulov,znacne kazi herny zazitok prave nizka obtiaznost,ktora neskutocnym sposobom znizuje motivaciu hrat a vyuzivat moznosti hry,ktore sa stavaju nasledne zbytocne(vid skyrim napriklad).
  • Bude to insanity pac z toho Originu a z toho ze se vam hra spousti jen pres webovy prohlizec jak BF3 akorat tak zesilite
  • ak obtiaznost budu zvysovat len rezistanciou protivnikov, a nie ich inteligenciou, tak je to o nicom, naco bude dobre ...a realisticke(v ramci scifi) vypalit do jedneho npc 2 zasobniky kym padne ked mna zlozi 1-2 gulky(luce)? :)
    • MrSanta
      BioWare nebudou na nejvyšší obtížnost zvyšovat zdraví a účinnost zbraní nepřátel. Místo toho upraví chování umělé inteligence... citace z článku *7*
      • uverime ked uvidime :)
        • MrSanta
          O tom žádná *15*
    • Presne obtiznost kde do nepritele vystrilite zasobnik a on nic,ale jakmile hrac dostane zasah je po nem to je jen frustrace ne hra
    • Cahir
      Můžeme jen spekulovat, jak to bude, ale pravděpodobně stejně nic nevymslíme *3* ...
      • ved na to tiscali diskusne forum je :)
    • trolo
      biodroni uz minuskuju :-D
      • MrSanta
        Možná mínuskovali jenom ti, kteří si ten článek přečetli.
  • Milda8
    Adam Homola? Nepsal náhodou ještě nedávno na Eurogameru? JD psal na twiteru něco o tom že jde pracovat do nějaký IT společnosti. Znamená to, že teď bude psát pro Tiscali? Každopádně vítej na Games.cz.
    • Overwatch
      IT částečně, společně s Games. Díky za přivítání :)
  • CITACE: "Už prý také nebude tak jednoduché postupné udolávání nepřátel z krytu, což byl problém v Mass Effect 2. Watamaniuk prozradil, že měli v týmu jednoho člověka, který dělal na plný úvazek jen animaci krytí. Po celou dobu vývoje. Další člověk..." KONEC CITACE

    Netušil jsem, že naanimování jednotlivých entit (vizuální efekt pro hráče) tak úzce souvisí s obtížností (tedy s herními mechanikami). Nebo tím chtějí naznačit, že hezčí pozlátko = "lépe odladěné souboje"? ^_^
  • trolo
    ked to bude insanity ako ta posledna obtiaznost v ME2 tak to potes... ved to bolo uplne easy :C
    ale aj tak si to nekupim...origin
  • Hairy_Ass
    No, alespoň něco. Po tom, jak hru prezentovali i s těmi sranda mody, jako byly automatické dialogy (ve hře stavící na příběhu proboha proč?), jsem se toho trochu obával.
    • To tam dali jenom proto, že vybírat mezi červenou, tedy zlou odpovědí a modrou-dobrou odpovědí bylo na x-box moc inteligenčně náročné. *1*
  • miker17
    Insanity(na konzole)=normal(na PC)
    • a k tomu jeste casova rovnice:
      normal (PC - 2000) = megahard (PC - 2012)
      • miker17
        pravda
    • Slavná to rovnice :)
    • Vau teď si to vytřel, fakt že jo! Máš můj obdiv takhle to říct..
    • Z jakého důvodu naprosto zbytečně začínáš PC vs. konzole téma?? Aby tu byly desítky stran zbytečných dohadů?? Tohle je naprosto zbytečná provokace ať už jedné či druhé strany.
      • Nic nezacina. Pouze konstatuje jak to v drtive vetsine pripadu je. A bude to beztak i tentokrat.
        • Můžeš uvést pár konkrétních příkladů her, které jsou na konzole jednodušší než na pc? Díky
          • BF3. Na konzolich neni recoil tudiz je ovladani zbrane jednodussi.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit