Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • miker17
    Insanity(na konzole)=normal(na PC)
    • a k tomu jeste casova rovnice:
      normal (PC - 2000) = megahard (PC - 2012)
      • miker17
        pravda
    • Slavná to rovnice :)
    • Vau teď si to vytřel, fakt že jo! Máš můj obdiv takhle to říct..
    • Z jakého důvodu naprosto zbytečně začínáš PC vs. konzole téma?? Aby tu byly desítky stran zbytečných dohadů?? Tohle je naprosto zbytečná provokace ať už jedné či druhé strany.
      • Nic nezacina. Pouze konstatuje jak to v drtive vetsine pripadu je. A bude to beztak i tentokrat.
        • Můžeš uvést pár konkrétních příkladů her, které jsou na konzole jednodušší než na pc? Díky
          • BF3. Na konzolich neni recoil tudiz je ovladani zbrane jednodussi.
  • ak obtiaznost budu zvysovat len rezistanciou protivnikov, a nie ich inteligenciou, tak je to o nicom, naco bude dobre ...a realisticke(v ramci scifi) vypalit do jedneho npc 2 zasobniky kym padne ked mna zlozi 1-2 gulky(luce)? :)
    • MrSanta
      BioWare nebudou na nejvyšší obtížnost zvyšovat zdraví a účinnost zbraní nepřátel. Místo toho upraví chování umělé inteligence... citace z článku *7*
      • uverime ked uvidime :)
        • MrSanta
          O tom žádná *15*
    • Presne obtiznost kde do nepritele vystrilite zasobnik a on nic,ale jakmile hrac dostane zasah je po nem to je jen frustrace ne hra
    • Cahir
      Můžeme jen spekulovat, jak to bude, ale pravděpodobně stejně nic nevymslíme *3* ...
      • ved na to tiscali diskusne forum je :)
    • trolo
      biodroni uz minuskuju :-D
      • MrSanta
        Možná mínuskovali jenom ti, kteří si ten článek přečetli.
  • Hodne slaby pokus pane Trololo
  • CITACE: "Už prý také nebude tak jednoduché postupné udolávání nepřátel z krytu, což byl problém v Mass Effect 2. Watamaniuk prozradil, že měli v týmu jednoho člověka, který dělal na plný úvazek jen animaci krytí. Po celou dobu vývoje. Další člověk..." KONEC CITACE

    Netušil jsem, že naanimování jednotlivých entit (vizuální efekt pro hráče) tak úzce souvisí s obtížností (tedy s herními mechanikami). Nebo tím chtějí naznačit, že hezčí pozlátko = "lépe odladěné souboje"? ^_^
  • Milda8
    Adam Homola? Nepsal náhodou ještě nedávno na Eurogameru? JD psal na twiteru něco o tom že jde pracovat do nějaký IT společnosti. Znamená to, že teď bude psát pro Tiscali? Každopádně vítej na Games.cz.
    • Overwatch
      IT částečně, společně s Games. Díky za přivítání :)
  • Hairy_Ass
    No, alespoň něco. Po tom, jak hru prezentovali i s těmi sranda mody, jako byly automatické dialogy (ve hře stavící na příběhu proboha proč?), jsem se toho trochu obával.
    • To tam dali jenom proto, že vybírat mezi červenou, tedy zlou odpovědí a modrou-dobrou odpovědí bylo na x-box moc inteligenčně náročné. *1*
  • Bude to insanity pac z toho Originu a z toho ze se vam hra spousti jen pres webovy prohlizec jak BF3 akorat tak zesilite
  • Preed
    Neviem ako to bude v praxi vyzerat,ale spolu s bioshockom a ich 1999 je to rozhodne sympaticky tah,pretoze mne v dnesnej dobe,aj u dobrych titulov,znacne kazi herny zazitok prave nizka obtiaznost,ktora neskutocnym sposobom znizuje motivaciu hrat a vyuzivat moznosti hry,ktore sa stavaju nasledne zbytocne(vid skyrim napriklad).
  • Dobra zprava, ME2 byla i na hardcore moc lehka i kdyz priznavam,ze jsem hral za soldiera a to byl predpoklad, pro nejlepsi zvladnuti boju.
    • tak insanity v me2 byla slaba i kdyz sem parkrat umrel ale vzdy to bylo bud chybou partaku nebo blbe pouzite schopnosti a nebo z blbosti xD ale tak tesim se ..i kdyz jak rekli ze bude origin tak sem vahal jestli nezrusit ce verzi ale no co xD
  • Ja som presiel jednicku aj dvojku za vsetky povolania niekolko krat, no a soldat (hral som ho ako prveho) sa mi prekvapivo nezdal ako najlahsi. Sentinel so svojim stitom na cudlik a inzinier s dronou, incinerate/overloadom, mi prisli lahsi. Mozno aj pre to, ze som nespoliehal na partakov a vystrielal som si poctivo drtivu vacsinu protivnikov :)
    • j ale nejtezsi povolani tam byl vanguard ale jak ses s nim naucil tak to bylo maraz xD
      • MrSanta
        Huh, vanguard těžké povolání? To my teda nepřišlo, ze začátku v jednotce jsem zkoušel chvilku vojáka, nějak se mi nedařilo, tak jsem začal znova s vanguardem a to byla jiná jízda. Dvojku samozřejmě s vanguardem rovnou. Nějak obtížné mi to nepřišlo. Hlavně ve dvojce je vanguard drsňák jako kráwa. Zejména kombinace heavy charge + claymore je brutální.
        • promin ze jsem byl nepresny pro me je vanguard bozi hodne dobre povolani hlavne charge ale myslel jsem to tak ze proti ostatnim classam je trosku tezsi (charge) ale jak se s tim naucis tak si biotickej buh

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit