Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • HC ARPG hráči jsou ti, co si nejvíce stěžují, protože na jejich styl není hra (přinejmenším zatím) úplně dobře postavená.

    Vysoké hodnocení dostává hra od casuals a lidí, kteří milovali v mládí Diablo 2, ale mají teď rodiny a omezenější čas. Nemůžou ve hře utopit tak rychle stovky hodin času, takže je end-game problémy zatím netrápí, a dost možná ani trápit nebudou, protože se tam prostě nedostanou tak rychle, aby mezitím časem nezačali hrát něco nového. Zatím si užívají prozkoumávání světa, side-questy, novou lore - tedy věci, které pro HC hráče nejsou důležité.

    8 - 9/10 platí pro někoho, kdo si s chutí projede kampaň, nakoukne za ní, a pak se ke hře bude vracet jednou za čas. Pro HC ARPG hráče bude hodnocení spíše kolem 6/10.

  • Derp_1337

    Jo, tak určitě se najde dost lidí, kteří nejsou spokojení, protože chtěli něco jiného. Ale taky se najdou lidé, kteří přesně něco takového chtěli.

  • J.V.Stalin

    Pr HC fans to zrovna právě nejlepší hra roku fakt není...

  • Derp_1337

    Tak číselný hodnocení je dost subjektivní. Hardcore fanoušci diablovek tohle budou považovat za nejlepší hru roku. A zase spousta jiných hráčů to budou považovat za nejnudnější hru roku, kvůli stupidnímu grindu a jiným hloupým herním mechanikám.

    Objektivní hodnocení nejde udělat. Přečti si text a udělej si svůj vlastní názor dle tvých osobních priorit.

  • J.V.Stalin

    Je tii doufám jasný, že další update přinese nové zbraně a další věci, které ti většinu toho co jsi do té doby grindil učiní naprosto zbytečným? A tak to bude pořád dokola 😀

    Jinak od většího updatu si slibuju přidání minimálně třech dalších tříd, protože základní roster je naprosto ubohej. Sety tam měli být už od začátku, runy... no budiž, ale taky bych radši nějakou invenci než recyklát nápadů z druhého dílu co už má přes dvacet let. Zredukování mapy (ten openworld tu hru totálně zabíjí - to nesmyslný cestování sem a tam je úděsný a ničí tempo hry).

    Jako čím víc to hraju, tím víc mi ta 9/10 recenze přijde jako vtip...

  • s Rogue ode mě hra vyžaduje na lvl 20 (no jo, málo času :-)) hodně pozicování, a lehké přemýšlení. D3 se dal hrát na autopilota, tady se musím přinejmenším u bosů snažit. Za co jsi to hrál? Na které world tier?

  • Nestojí jakmile dodelas hlavní linku zjistíš že budeš dělat jen tři věci dokola dungy, helltidy, 10 opakujících se questu pro strom a s čím dál vyšším levelem to bude větší a tupejsi grind dát 100 takto je opravdu jen pro hráče, kterým tento styl vyhovuje. Jelikož na 100 lvlu zjistíš že vlastně nic jiného dělat nemůžeš bohužel 

  • Peca

    Souhlasím. Jsem s Necrem někde kolem 60 levelu a hodně chybí setovky, zajimavé unikátní předměry a další důvody proč vidět světlo na konci tunelu (+2 mágy a +2 warriory jsem měl už na 53). To honění čísílek mně osobně taky už moc neba a paragon strom mi taky přijde relativně slabý. Zároveň souhlas, že dungeony jsou zábavné a různorodé. A velký souhlas s místy nevyváženými monstry, freeze + rychlý běh je hrozný zabiják.

    Osobně mi taky přijde hrozně nezajimavý wizzard, ve všech ostatních Diablech byl pro mě býval jasný favorit. 

    Tipuji, že si Blizzard schválně ještě nechává karty otevřené na spoustu dalších sezón tak snad se to zlepší.

  • Já už jsem asi starej nebo fakt nevím, ale s nulovou hratelností musím tak nějak souhlasit. Bohužel jsem podlehl hypu a koupil. Vydržel jsem to někde do levelu 30. Ale zatím je to tak plytká hra, že mi fakt (nepřeháním) uniká, co na tom lidi vidí. Hratelnost nevyžaduje žádný skill nebo snažení. Prostě poklikám attack tlačítka a potvory okolo umřou. Že by se člověk musel potvorám přizpůsobit nebo tak něco tam nehrozí. Story úplně o ničem. A ten svět... i to co není random generované je tak generic....

    Zatím mi chybí úplně motivace to hrát dál, protože tak nějak předpokládám, že bych další desítky hodin dělal úplně to stejné. Stejné questy, stejně nenáročné souboje, stejný level design (jen přeskinovaný),.... Nebo je v tý hře něco, co člověk během prvních 30lvl neviděl a je to fakt tak dobré, že se k tomu stojí za to prokousat?

  • Ďakujem za super článok a hlavne pravdivy.

    Za seba napisem, že co sa týka Buildov tak si nič nepozerám a ani nejdem podľa nikoho. Hra ako taká ma potešila a veľmi no presne je tu popísané čo je "zle".Preskúmavanie sveta je zábavné a celkovo vizuál je nádherný. No čo mne chýba je radosť farmiť... V D3 som sa tešil ako malý chaln keď som našiel na WD masku a moji Fetiši strieľali šípky. Alebo prsteň a moji psíci sa zmenili na jedného veľkého. Proste zmena schopnosti. Totálne wow. Ano D3 malo veľa múch no dlhe mesiace som sa tešil a menil svoj build.

    Nechcem spomínať D immortal no aj tam som farmil a pokúsal sa nájst item čo mi menil kostlivcov na lukostrelcov. Bolo to D immortal ano táto radosť mi trosku v D4 chýba. Tu mi na mojho necra padol aspekt, že moji mágovia čarujú blizard..wow super..a ďalej? MYslím si, že hra sa bude rozvýjať a bude lepšia no niečo málo mi tam stále chýba.

    Čo ale mna ako fanúšika Necra sklamalo sú jemne summoni. Blood golema ktoréého som sa tešil je škaredý. Iron golem? Akože mám pocit, že pozerám sriál STERATENY VO VESMIRE. Nie som programátor ale nie je normalne aby krajšie posobili summoni z D2 alebo aj D3. Cisi este nechavaju taketo zmeny na rozšírenia neviem no som s toho jemne sklamaný. 

    Kým vyšla D4 som hrával Last epoch. Tiež necromancerku ale to ako pretobili sumonov a aký brutálny je golem nemám slov. Blood Golem hodi blood orb rozbehne sa na netriatelov. Nie príde ale rozbehne..wow..udrie do zeme plošne a až potom bojuje. Top.

    Nechcem porovnávať hry lebo kazdá ma svoje pre a proti..Svet Diabla milujem od detstva.

    D4 ma baví no sám som zvedavý či je to ,že hra ma baví a je dobrá alebo len wow efekt lebo sme ju dlho čakali.

  • Reeki

    Mělo tam být napsáno zábavná znovu-hratelnost. 

  • To mi nesedne, z logiky věci můžeš mít na každém levelu ta monstra přesně tak silná, jak hráči potřebují - kdyby prvních 20 levelů měl hráč jen základní útok, tak holt budou prvních 20 levelů tak slabá, aby je s ním upižlal.

    Ale jinak jo, člověk teď získá zásadní schopnosti celkem rychle, a už se vlastně může těšit fakt jen na růst do šířky a itemy. Škoda, že třeba u sorce je core basic skill zásadní, a na více už  obvykle není mana / nevyplatí se => zbytek skillů jsou věci na CD, tedy zbroje.

  • twicer

    Svou logiku to má, s vyššími levely máš přístup k více schopnostem a vedlejším perkům, odemče se ti passivka, vté chvíli už ti napadali nějaké legendárky, následované paragonem a unikátní výbavou.

    Rozhodně jsem neměl pocit, že bych se nestával mocnějším.

    Pokud bych měl něco vytknout, tak soft cap monster na 50lvl v 1,2 world tieru, takže když to hraješ do šířky, stím že děláš od začátku dungeony a vedlejší úkoly jak v klasickém rpg tak se ti stane, že v polovině kampaně přeleveluješ nepřátele, dalších 10hodin představuje hra minimální výzvu a finálního bosse dáš s prstem v nose. Když se kampaň hraje ve čtvrtém dílu jen jednou, tak mi to přišlo dost škoda to takle celé převálcovat.

  • Honzique

    presne jak rikas, navic kdyz to porovnam s vydanim d3 kdy vsichni chodili butchera na nm, protoze kazda moucha v druhym aktu znamenala smrt tak si ten start pochvaluju, je to zabavnej grind ... v sezone cekam novej WT, novy itemy a mozna nejakou novou mechaniku (ala d3), sety nebo runy bych necekal driv nez s expansion packem

  • DonVirtuous

    Ale notááák zdejší komentující, vždyť je ta hra venku něco jako týden a v současné době je to dojný prs pro celý Blizzard, opravdu si myslíte, že se neposnaží aby jim ti hráči neutekli třeba k PoE? Blizzard si nemůže zopakovat fail s endgame jako u D3, moc dobře to ví. Současný endgame obsah bez žádného přídavku, je adekvátní oslí můstek k rozšířením které nás brzi čekají.   Jsem lvl 70 s "Rogunou", od lvl 64 na IV. VT a zatím se bavím. Dokonce i sám se bavím, to třeba u D3 jsem hrál, jen když měl čas někdo do party. Nebuďte tak negativní. 

    Co si slibujete od prvního většího updatu? Já třeba přidání setů a run. 

  • Ono to podle me prinasi i takove zalezitosti, jako ze vetsinu pouzivanych utoku musis mit k dispozici od zacatku, protoze nemas ,,slaba,, monstra. 

    Nemuzes pouzivat zacatecnicke kouzlo fire arrow, ktere je dobre na zabijeni monster v 1. aktu normal...protoze v D4 by to znamenalo, ze to same kouzlo bude stejne dobre u postavy na 70lvlu. 

    Takze vetsina postav ma na 5? lvlu pristup prakticky ke svemu hlavnimu dmg skillu, ktery se pak teda jeste urcitym zpusobem vylepsuje, ale nijak zasadne a potom za X lvlu mas pristup k ultimatce a to je vse.

  • Z druhé strány při zónách se zase můžeš přelevelit, a pak všechno přejet jak parní válec, což hernímu zážitku taky moc nepřidává...

  • TheSuffering

    Já mám podobnou impozantní sbírku sekáčků z Butchera :D a vlastně ještě boty 100,000 Steps.

  • Jsi v nejake zone...nedavas bosse, udelas par lvlu abys byl silnejsi a bosse zabijes. Jsi v D4 nedavas bosse, udelas par lvlu abys byl silnejsi...jo vlastne....

  • nightborne

    Ha, dobrá práce no =D. 

    Já mám teda pět kusů fields of crimson, ale osm je impozantní série... těš se na devátou a desátou, ať je to kulatý =D.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit