Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • JeyZee

    Je zajímavé sledovat, jak každý přistupuje ke hrám jinak. Až rozjedu BG3, tak už teď vím, že v editoru postavy strávím max 10 minut(klasicky budu vybírat správný vousy 😄), drapnu rogua a hurá do akce. Žádný trápení, pařim. A jestli jsem si vybral špatně? Když ta hra bude dobrá, tak si ji určitě dám znova a už budu vědět, kdo mi byl před tím sympatický.

    Věřím, že si tu hru užiješ, ať budeš hrát za kohokoliv, takže bych to asi tolik nehrotil. Ale jasně, sto lidí, sto chutí. 

    Jinak pěkný článek a teším se na recenzi.

  • Murlock

    Je to dračák paté edice a ne Pathfinder takže volba je jasná. Human male fighter, long sword and shield, lawful good. It's gaming time.

    • Derp_1337

      Haha

      Asi si dám podobnou postavu jako ty, ale s vyjímkou Chaotic good. Jsem tak trochu rebel. 😂

  • DaviTuk84

    Já se bojím, že to ve finále dopadne špatně jako v DO2 kdy vás hra bude brutálně tlačit do volby předpřipraveného charakteru oproti vlastnímu tím, že vlastní charakter bude mít menší účast na všem, od expů (naprostá klasika v DO2 kdy některé questy hrané předpřipravenou postavou měly větší zisky nežli hrané vlastní) a dalších odměn, až po celkový prožitek ze hry formou RP (opětovně v DO2bohužel hrozně viditelně zneužité) kdy předpřipravenou postavu oslovují jménem, minulostí, společnými zážitky nebo reakcemi někoho kdo ho zná na někoho jiného kdo ho znal, oproti tomu, že vlastní postava je bezejmenný vidlák z vidlákova, který má jen generické reakce a je úplně jedno, zda ho jdete za ještěrana, člověka nebo elfa - prostě generická neutrální reakce ... zatímco Loshe je proste Loshe, Sebile je Sebile a Bestie je ... no asi chápete.

    Hru jsem hrál asi 6-7 krát až do konce (862,1 hodin odehráno aktuálně) a ani jedna ze tří vlastních postav neměla takový příběh/reakce jako předpřipravené postavy (zisk expů tak o 5-15%nižší) a reakce stejné ať to byla jakákoliv generická postava. Prostě hra tlačila do toho: Hraj to za připravenou postavu až sakra moc! (Takže volba a výroba/možnost svých vlastních postav mi přišla až zbitečná - jen aby se neřeklo - ale že tam není - ale počítáno s tím, že to nikdo moc nevyužije)

    Pro mě to srazilo až tak 20-30% hratelnosti hry - nemám rád hry za připravené postavy, raději svou. Ale to hra prostě penalizuje ... nebo minimálně zvýhodňuje připravěné. A bohužel se bojím, že v BG3 to bude to samé!

    Prostě stylem, udělej si vlastní postavu, pokud chceš, ale budeš mít ve hře jen 85% možností otevření rozhovorů, zisku expů, věcí, nebo voleb a dialogů ... abys mohl odemknout všechny volby 100% musíš hrát předpřipravenou ...

    Defacto mi asi nejvíc bude vadit to, že každá předpřipravená bude mít něco jedinečného pro sebe (questy, rozhovory, mapy, zázemí, příběh) ale vlastní nebude mít nic jedinečného, bude to generické ro každou ...

    Přitom bych nejvíc uvítal něco jako úkol/příběh/rozhovor který by nešl odemknout právě s žádnou předpřipravenou postavou, ale jen právě a jen jedině s vlastní vyrobenou - ale to nikdy v D2 nebylo, a hádám, že ani v BG3 to nebude!

    Přitom co by bylo těžkého udělat právě úkol odemknutelný jen vyrobenou postavou, který by připravená odemknout nemohla?

    Asi sem hodně zmlsaný BG1-BG2 a podobnýma old-school hrama, ale mě prostě nezajímá že má hra 3d prostředí, 4d zvuk, 5d efekty a 6d stíny se 7d rozhraním. Chci příběh ... a ten se obávám bude u BG3 daný na předpřipravených postavách na úkor vlastní vyrobené...

    • Tenurri

      Chápu, co máš na mysli, ale zároveň nechápu ten problém, když jsi DOS2 dohrál 6 - 7x.
      mě DOS2 hodně bavilo, poprvé jsem hrála za vlastní postavu, podruhé za Lohse...a ano, Lohse měla ten průchod o něco zajímavější, ale kdyby tam nebyly origin postavy a ta hlavní postava byla stále "stejná", asi by mě to podruhé tolik nebavilo. Zároveň jsem se na první průchod necítila ani nijak ošizená o herní zážitek.

      Jediné, co mi vadilo , byl party lock po actu 1. Se svojí vytvořenou postavou jsem tak měla jen 3 úkoly společníků - což u BG3 potvrdili, že party lock nebude. (Ale zase mě to donutilo hrát hru podruhé s jinou partou).

      Pokud ti vadí Tav bez originu, je tu ještě možnost hrát jako Dark Urge, kde to bude také tebou vytvořená postava, ale má svůj "temný" origin. Já si na tuto postavu na první průchod netroufám. Kostky mě nemají rády a raději hraji neutrální postavy, nebo hrdiny...ale co jsem slyšela, lze temným myšlenkám odolávat a nedat se tou "zlou" cestou.

      Další věc je, že dialogové možnosti se dost mění na základě rasy i povolání (myslím, že se budou měnit i na základě předchozích rozhodnutí) a NPC na tvoji postavu reagují jinak, pokud jsi drow anebo třeba wood elf (například). Proto mě neomrzelo hrát kousek prvního actu v EA několikrát.

      A třeba já mám bezejmenné vidláky i ráda. Asi se tak i víc ztotožním se svojí postavou. Hrát za předpřipravenou postavu je jako hrát za Geralta, stále mě to baví, ale jiným způsobem - nejsem to "já". Skvěle to okoření hru pro další průchody, ale je to (díkybohu) volitelná možnost.

      • Vidíš, mě třeba na každém RPG (mimo IceWind Dale II) vadilo, že nemůžeš parťákum upravit stromy atributů a dovedností, takže pokud chceš mít dobře namluvenou postavu tak bude mít staty jak pojď na mě z boku. Naproti tomu v ID2 jsem měl celou partu svoji, každý měl pečlivě vybrané staty a svoji úlohu v systému ale zase tam chyběla interakce mezi postavama průpovídky etc. etc.
        PS: By mě zajímalo kdo ty předpřipravené postavy navrhuje a jak nad tím přemýšlí, protože staty některých předpřipravených postav jsou vážně k smíchu (že Khalide).

    • zanek.s

      Hele, nedal jsem tu slohovku číst celou, ale z mého pohledu je logické a nejlepší hrát první průchod (a pro většinu i jediný a poslední) z předpřipravenou postavou. A to z jednoho hlavního důvodu: osobní quest postavy a vše kolem toho. Když budu já jako Fane např. + 3 parťáci, tak budu mít 4 luxusní, dlouhé a zajímavé osobní úkoly + historii postav. Když budu vidlák Pepa + 3 parťáci, tak budu mít jen 3 zajímavé osobní questy. Prosté. 

      Také jsem myslel že dám se zbytkem postav druhý kompletní průchod, ale už asi ne. Her je moc 

    • Jevo83

      Ja by som to skratil - za vlastnu postavu sa ta hra spravala "standardne", rovnako ako napr bg1 alebo bg2. A predpripravene postavy boli nieco ako bonus naviac, ktory motivoval k znovuhratelnosti celej hry. Cize nebola to penalizacia custom characteru, ale bonus predpripravenych postav s pribehmi.

      • DaviTuk84

        S tím nesouhlasím, protože naopak v BG1/2 jsi byl "Bhaalovo dítě" bez ohledu na to zda jsi byl trpaslík, elf, člověk ... a měl jsi právě jedinečné reakce které nemohl mít nikdo jiný = kdyby jsi postavu šel za Jaheiru, byly ba reakce jiné, ale nikdy ne takové ... kdyby jsi šel na Minsca, byly by zase jiné, ale ne tak jedinečné jako za Bhaalspawn...

        Podobné to je třeba u PoE (Watcher)(i když tam byly odkazy i na rasy nebo povolání, nebo původy) nebo Tyranny (i když tam to zase ovlivňovalo Dobývání)

        Ale ve všech případech to bylo tím, že postava je jakýmsi jedinečným průvodcem příběhem (podobně jako právě předpřipravený charakter) = tedy měl příběh/zápletku na tělo ... Stejně jako mají právě postavy typu Loshe/Sebile etc.Ale vlastní postava je prostě vidlák z vidlákova - a ač to zní hnusně - tak pokud neumíte udělat vlastní příběh/vlastní zápletku pro vlastní postav, tak to nedělejte!

        Pak můžeš mít hru stylu Diablo = vyber jeden z hratelnejch charakterů - tady máš 5 na výběr kdo budeš - a těch 5 bude mít 5 jedinečných příběhů. Ale nenabízej do toho/k tomu možnost vytvoření si vlastní, která bude mí(potažmo nebude) mít nic!

        Jenže když napíšeš: můžete si vybrat z 5 postav = koupí to 2/3Protože 1/3 lidí na hry stylu (můžete mít vlastního hrdinu) slyšet nebude!

        Protože já bych si to třeba nekoupil, protože hru stylem: Jsi Lara Croft, jmenuješ se tak a tak, bojuješ tak a tak, a máš historii takou a takou prostě nebaví.Já prostě nehraji/nesnáším hry stylu - jsi hrdina XY - a projděte si jeho příběh ... já chci svůj příběh, toho co bude reprezentovat, prožívat a rozhodovat můj hrdina/můj avatar - nechci a nepotřebuji hrát příběh nějakého hrdiny co ho vymyslel někdo jiný/a zažívat bude to co rozhodli jiní nebo mu předurčili (prostě RP má být volby moje/tedy mojí postavy) protože předpřiprvavený Pepa Novák, se vždy rozhodne jako Pepa Novák, takže buď hraju Pepu Nováka a nebo nedodržuji RP (protože to bych udělal já, ne Pepa Novák)

        Proto pro mě předpřipravená postava nemá v RPG pro mě co dělat!A tím se opakuji - pokud neumím udělat příběh na vlastní postavu, ano můžu prodávat příběh/hru s tím - máme 5 hrdinů, vyberte si za koho půjdete - ale pak tam  neslibuji/nenabízím hru s vlastním hrdinou, který má jen 80% možností/zážitku, oproti postavám co mají 100%

        • Kompost

          ale to nedava logiku. nehral si v bg1/2 inu postavu. hral si tu jednojedinu ktora bola a reakcie boli vzdy rovnake bez ohladu. nemohol si hrat hru za "Jaheiru" alebo "Minsca"
          v DO2 si mal ano vyber z origin charakterov a pre nich specifickych veci a potom neprekvapivo niktosa co mal odpovede ako kazdy iny a pribeh/rp si si tvoril sam. ja nechapem co riesis za strasny mentalny proces nad tymto. je to jednoduche mal si moznosti a budes mat moznosti aj v BG3. nejde o nejake jednoduche percenta, je to ina forma zazitku a utvarania charakteru. nepaci sa ti, nekupuj/nehraj. niektorim ludom nieje dobry ani praskovy cukor fukat do zadele...

          Edit: a nevrav ze nemozes vramci rp tvorit akykolvek charakter smerom akym len chces a ako si ho predstavujes a co z neho chces mat. ten tvoj text je jak citat nieco co napisal stroj co chce mat za kazdu cenu mantinel. rp je fludna zalezitost podla vkusu a gusta kazdeho jednotlivca.

          • DaviTuk84

            Tak se shodnem, že se neshodnem ...

            Podle mě prostě hnus udělat příběh/potažmu hru tak, že uděláš 5 předpřivavených postav s 5 příběhy, a dáš na výběr 6 postav s tím, že těch 5 má příběh jedinečný, ale musíš hrát za postavu připravenou/kde k ní prostě nemáš vztah, protože to je postava kterou si vymyslel někdo jiný a někdo jiný jí naplánoval reakce a děj, jaký by měla mít v rámci svého charakteru/původu mít - předefinovaný ....

            A nebo můžeš hrát 6.tou, vlastní postavu, ale ta prostě bude ochuzená o XY věcí ve hře, věci které mají předpřipravené otevřené se s ní otevřít nedají.

            Takže si piš co chceš, ale to, že DO2 tě nesmírně tlačí do toho hrát přeppřipravenou postavu, která má větší bonusy/příběh/hratelnost nežli vlastní postava se asi shodneme.

            (no a když neshodneme, je mi to popravdě u zadele)

            Ale to že DO2 i BG3 tě tlačí do toho, hrát za předpřipravenou postavu a nedělat si vlastní mi nevymluvíš!



            • Záleží, jak si to vyložíš. Souhlasím, že připravené postavy mají víc příběhových možností a tak jsou pro mnoho lidí lákavější. Vlastní postava pak mezi nima působí trochu jalově. Já to beru jako daň za svobodu. Chceš ji, tak zaplať tím, že ke světu nejsi ničím připoutaný. A že nejseš Baalovo dítě, Drakorozený, Předurčený, Vyvolený, Bezejmenný nebo tak něco, mi až tak nevadí (ok, pořád jsi ten s mozkožroutem v hlavě, ale nejsi jedíný). To všechno jsou totiž vlastní příběhy postavy, které musíš tak jako tak překousnout, i když ti nevyhovují. Stejně jako tobě nevyhovuje hrát za Astariona nebo Lae'zel. Ty bys potřeboval prostě něco mezi čistým listem a kompletně připravenou postavou. Bohužel ne všude to dostaneš, i když Lariani připravili velké množství možností.

              A třeba překvapí a zakomponují do vedlejších příběhů něco z vybraných pozadí postav: Jsi řemeslník? Cech tě uvítá a budeš se moct zapojit do jeho aktivit a budeš mít slevy na vybavení. Jsi učenec? Něco podobného v knihovně a slevy na svitky. Přiznám se, že tomu moc nevěřím, ale uvidíme.

              • DaviTuk84

                Reakce na příspěvek:

                Ano, samozřejmě hra nemusí reagovat/nebo na tebe pohlížet na toho jedinečného jakým byla postava v BG nebo PE (tedy na něco úplně ultymátního) můžeš jít za vidláka z vidláva a cítit se jedinečně, ale ať s tím hra pracuje ...Když osloví někoho Loshe, reaguje to na ní jako na bardku, když osloví nekoho Sebile, reaguje to na ní jako na vražedkyni (a tak můžeme pokračovat) ale když někoho osloví tvůj vidlák z vidlákova, reaguje na něj hra stále stejně, jako na vidláka z vidlákova defacto bez rozdílu pohlaví, rasy nebo povolání. Ať to půjdeš s vlastní postavou poprví, popátý, podvacátý, vždy ta postava dostane ten stajenej "Dobrý den!" Kterej je přiřazenej vlastní postavě ...Nikde tam není reakce která by prostě byla jedinečná jen pro vytvořenou vlastní postavu. Neco jako: Přijdeš do hospody a reakce se bude lišit podle toho, zda máš postavu trpaslíka, nemrtvého, elfa nebo člověka ...

                člověk - dobrý den, je radost tu uvítat krajana!

                elfka - dět odběhly, protože se bály že jim okoušeš prsty

                trpaslík - lituji že tě neuvítal i náš podomek, ale šel schovat sudy s pivem

                nemrtví - ale, ale, kdo to je, říkali mi, že se sem blíží zakuklená postava, ale já tomu nevěřil ...

                drak - zdravím vzněšený pane, doufám, že naše skromná kuchyně bude schopná uspokojit i vahláešný mylsný jazyk a chutě vašeho druhu!

                Takle má ta hra reagovat na vlastní postavu, a ne "dobrý den" každýmu, kdo není přednastavená postava s vlastním příbehem...

            • Kompost

              len tak mimochodom, opakujes sa dokola.
              nikto ta do nicoho netlacil a o nic tak zasadneho si neprichadzal. ale tak kolko ludi - tolko chuti ze jo. ale je sranda pri tom mnozstve textu ktore chrlis jak moc ti to lezi v zaludku. takyto buyers regret som nevidel davno, evidentne ale zaner neni pre teba. skus trebars zavodne auta, tam neni z tohto hladiska moc co skazit...

              • DaviTuk84

                Reakce na příspěvek:

                Ale naopak, očividně by spíš auta nebo něco podbného vyhovovalo tobě!

                Protože nejspíše od RPG očekáváš jen něco, co ti ukáže "ímhledsměrem drž meč, a dělej bum, bum, šmáh!" Já naopak od hry/příběhu vyžaduji nějakou hloubku a hlavně zpracování! A to prostě DO2 ani BG3 v některých (opakuji některých) ohledech vůbec nemá a neposkytuje!Prostě třeba v tom, že předpřipravené postavy mají ohromný podíl na příběhu, reakcích a zážitku, ale lákadlo/vějička = udělejte si vlastní postavu - nic z toho neobsahuje!

                Celé DO2 je udělné stylem, kdy postava přijde do (zvolmě něco neutrálního) hospody starosta/hostinský bude reagovat:

                *Loshe - Ale, ale, jestli to není naše slavná zpěvačka? Vítej!*Bestie - Nečekal jsem, že tu potkám zrádce koruny ...*Sebile - Když jsi tu byla minule, skočilo to dost krvavě, odejdi prosím ...

                *vlastní trpaslík - Dobrý den! *vlastní elf - Dobrý den! *vlastní člověk - Dobrý den! 

                vlastní drakotentononc - Dobrý den! (sice tam draka neviděli pět generací, ale žádný "No doprdele, lýtací auto/Rudý princ!?" Ale je to generická postava a tak má přižazenou generickou reakci...

                Vo tom to je! Že ať si uděláš vlastních 10-15-20 postav, každá dostane "dobrý den" ale kterákoliv z připravených má vlastní reakce! Takže je úplně jedno zda tu vlastní máš draka, elfa nebo šilhavýho trpaslíka - hru to vůbec nezajímá a nereaguje s tím, pokud to není předpřipravená postava!

                To je ten nejhorší problém D02 a BG3 pokud hraješ vlastní postavu!

                • Kompost

                  Reakce na příspěvek:

                  hral som to v podstate len s vlasnymi postavami a reakcie okolia boli absolutne v poriadku a z hry som o nic tragicke neprisiel kedze som par krat sjel inu zostavu spolocnikov - prave naopak, naramne som si ju uzil.
                  je mi ta vlastne luto ze ta taky detail ako ze tvoj custom charakter nieje papez Stefan co ho kazdy pozna z videnia odradza od skvelej hry. a to ze znova zopakujes co si uz napisal v inom text walle na tom nic nezmeni.
                  akceptujem tvoj nazor - stale ale tvrdim ze je divny.
                  howgh

                  • DaviTuk84

                    Reakce na příspěvek:

                    Jeden vo koze a druhej vo voze, takže fakt nemá cenu se s tebou vo něčem bavit ... ty sis to užil, mě to tam chybělo, ty akceptuješ můj názor, já akceptuju svůj :) ... tečka, finýto, odesláno bez zpáteční adresy!

                • Tenurri

                  Reakce na příspěvek:

                  Zeptám se, hrál jsi u BG3 Early Acces?

                  Neříkám, že se to děje vždy, ale ty postavy na tebe reagují podle rasy, nebo povolání. Možná ne tak odlišně, jak by sis představoval, ale hodně NPC mělo k mojí postavě jiný přístup, když jsem hrála jako Drow, nebo měli alespoň nějakou poznámku typu drow na denním světle, to se jen tak nevidí...a předpokládali, že moje postava bude zlá.
                  Stejně tak ti dialogové možnosti například barbara dokážou hodně změnit konverzaci.

            • Souhlas. To co popisuješ mě od DO2 odradilo. Ani jedna postava mi nebyla sympatická a pro vlastní nebyl příběh stavěn. 

  • Hidden

    Vousatou trpaslici, monk. Pesti ze zeleza, p... pozadi z ocele, hrdlo z azbestu. Kazdou situaci vyresis bud spolecenskym popijenim, pratelskym pohlavkem nebo nezdolnou krasou... ;)

  • Tenurri

    Já už teď vím, že hru projdu více, než jednou.

    První run bude bardka - nějaký druh elfa, další tiefling druid, potom bych taky určitě chtěla hrát za Karlach (barbarian mě v EA hodně bavil - dialogový možnosti byly skvělý)….

    No a taky evil run - Dark Urge, dragonborn warlock, protože mít v hlavě jen jeden hlas je málo :D…

    No, je to fakt těžký. EA jsem prošla za draconic sorcerera(high elf), barbariana(tiefling), barda(seldarine drow) a chvíli jsem hrála za githyanki warlocka. A bylo skvělý, jak každá postava měla jiné možnosti v rozhovorech a na každou reagovalo okolí trochu jinak. 

    No a hru si budu pořizovat i na psko, abychom mohli hrát s přítelem pohodlně co-op 😅. Takže Karlach si nechám asi na co-op run.

  • Ravenor

    Já mívám v podobných hrách tento paralitcký problém často a některé hry jsem kvůli tomu nikdy nedohrál. BG3 mám zatím problém v tom, že mám celkem jasno o 4 povoláních, které bych chtěl zkusit....takže vlastně jsem na začátku a nevím za co hrát. Ale něco jsem si zkusil v předběžném přístupu, takže nakonec asi vím, jak začnu a teoreticky, pokud hra bude opravdu tak dobrá jak to vypadá, mám už teď naplánované 4 průchody.... :-D

  • Jez3vec

    Přijde mi, že se v článku zapomnělo trošku na Dark Urge. Za mě krásné řešení na hraní vlastní origin postavy. Jediný strach mám, že mi budou umírat společníci, skrz random špatné hody kostkou.

  • Z předpřipravených se mi taky líbí Wyll a neměl bych zábrany hrát za Shadowheart. A dal bych šanci i Galeovi. Ano, je vanilkový, ale ta bomba slibuje docela zajímavý příběh kolem něj. Možná ještě Lae'zel, nevím. Vlastně je ten seznam připravených postav po DOS2 trochu zklamáním. Vzhledem k zasazení se nemohli tolik rozdivočit a výsledek trochu sklouzává ke stereotypům, ze kterých se vymaňují trochu násilně.

    Když už bych hrál za vytvořenou postavu (minimálně napoprvé asi ne), tak v papírových RPGčkách rád hraju něco netypického, s čím musím trochu bojovat, ale v počítačových si postavu radši piplám, takže něco jako přitroublý roztržitý kouzelník, co má nade všechno rád sýr, to asi nebude.

    • zanek.s

      V DOS2 byla volba jasná: Fane. Nějaká taková "nevanilková" postava mi bude chybět. A Lohse, ta byla taky úžasná. Ale spíš jako parťačka

      • Derp_1337

        V DOS2 to bylo obtížné si vybrat hlavní hratelnou postavu, protože prakticky každá origin postava (s vyjímkou Beast, lol ) měla ohromný potencionál na zajímavého parťáka. Já nakonec hrál za Ifan Ben-Mezd, protože ostatní jsem chtěl do party.

        A co se týče parťáků, tak seřazení podle oblíbenosti: Sebille, Lohse, Red Prince, Fane. Sebille je prostě hvězda, která mě mnohokrát rozesmála.

        • zanek.s

          Měl jsem tu partu hoooodne podobnou. Příběh ještěrky mě nakonec překvapil a elfku jsem tam měl kvůli pojídání mrtvol. A Lohse... do té jsem se takřka zamiloval a jak zpívala tak i dojal 😍 

          Druhý průchod se zbytkem party mám rozehraný, ale už to asi nikdy nedokončím... 

          • Derp_1337

            Pojídání mrtvol u Sebille byla jen taková perlička. Dodnes si pamatují některé zábavné konverzace, které dokázala vyprodukovat. 

            Např. uprostřed jedné konverzace to Sebille nevydržela a přistoupila k nějaké otravné (příběhové) postavě a vrazila ji kudlu do hrdla. Trochu jsem ji za to zprdnul. No a pak následně jsem si šel promluvit s jinou NPC postavou. Před rozhovorem s NPC jsem si promluvil se Sebille a řekl ji "S touhle postavou si nutně potřebuji promluvit. Ne že ji zase zabiješ uprostřed rozhovoru". A na to Sebille okamžitě začala hlavou kroutit do stran a vyhýbat se přímému očnímu kontaktu a následně očividně dost neupřímně řekla "Neeeee. Tentokrát nikoho nehodlám zabít". 😂😂


            Jinak Lohse byla samozřejmě super hvězda.

  • Dufam ze sa bude dat hrat za Sarevoka nebo za Drizzta do Urdena, ten byl uzasny v BG2 se dvema meci rozsekal vse 

    • Derp_1337

      Za Drizzta nebudeš moci hrát ze dvou důvodů. Jednak je to postava z knih, takže by hraní za něj asi dost zničilo kánon. A za druhé Drizzt je až moc OP. 😀

      Spíš se tam objeví jako nějaký cameo a v nějaké scéně.

      • 0011

        A o hře Baldur's Gate Dark Aliance, kde můžeš hrát za Drizzta jsi slyšel? Já doufám že tam bude jako nehratelné NPC, protože se těším že ho v rámci tradice opět zabiju a vezmu si jeho scimitary a kroužkovou zbroj, jako v BG1 😇

        • Derp_1337

          Jo, ale tam Drizzt není součástí kánonu, ne? Je tam jenom jako bonusová postava, kterou si můžeš odemknout po dohrání.

          • 0011

            Myslím že ve dvojce nemusíš dohrát hru aby sis ho odemknul, ale ano, je to odemykací postava. Každopádně doufám, že v bg3 bude i kdyby na něj nešlo zaútočit ale doufám že i to půjde protože v jedničce to byla dobrá výzva ke konci hry s pořádným levelem a gearem - nebo strašnej chees když si použil do mrtě 2-3 summonovací hůlky, které byly drahé ale ten loot stál za to.

  • KronosDeret

    Pro mě je první průchod jasnej, Lesní elfka, ranger s lukem, Sage. Na mulťák wild magic sorcerer, halfelf lidový hrdina. 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit