Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • tuco

    Ne

    ;)

  • 0011

    Myslím že ve dvojce nemusíš dohrát hru aby sis ho odemknul, ale ano, je to odemykací postava. Každopádně doufám, že v bg3 bude i kdyby na něj nešlo zaútočit ale doufám že i to půjde protože v jedničce to byla dobrá výzva ke konci hry s pořádným levelem a gearem - nebo strašnej chees když si použil do mrtě 2-3 summonovací hůlky, které byly drahé ale ten loot stál za to.

  • Derp_1337

    Tak ten soundtrack BG3 je jiný než ty staré. Ale to neznamená, že je špatný. Pár písniček se mi fakt líbí.

    Třeba Down by the River, Weeping Dawn či Enemy Down jsou fajn.

  • zanek.s
    The Queen's High Seas    😍

  • Tenurri

    A mám povoleno se tetelit, když jsem BG1 dohrála poprvé nedávno a aktuálně mám rozehranou 2 ? :D Nebo na to mají právo jen ostřílení hráči, kteří hráli původní BG v době vydání a slávy?

    Ale tak já mám Borislava a jeho soundtracky ráda už od divinity...
    a vůbec jsem si včera nepustila asi 3x "I want to live, down by the river a wash my pain away" :D...

    ale zase jo, musím říct, že ten soundtrack 3 má jinej feel než původních BG

  • Tak po cca 2 hodinách intenzivního sledování gamesplayů jsem se osmělil a pustil jsem si ještě v pokoji jako podkres hudbu z Baldurs Gate 3. Takže dál směle tvrdím, že to sice nejspíš bude skvělá hra, ale nebude to mít mnoho společného s původní, legendární předlohou od Black Isle.

    Soundtrack a dabing v BG1 a BG 2 je špička. Jak na Vás působí soundtrack v BG3? Měli jste z něj "husinu", byli jste po zaznění několika tónů zase zpátky na Mečovém pobřeží v hospodě u starého Winthropa? 

    Na mě ten soundtrack k BG3 působí strašně béčkově a lacině, jak kdybych poslouchal maintheme k nějaké "šestkové" hře, na kterou si člověk po roce ani nevzpomene. Přitom sountrack k BG je něco jako soundtrack k Deus Ex. Stačí slyšet pár tónů a hned si vzpomeneš na JC Dentona. Při práci na Revision to dobře věděli a používali stejné samply. Vývojáři HUman Revolution a Mankind Divided to také dobře věděli, takže, proč ty staré návykové samply nezremasterovat a nepoužít znovu? alespoň někde, stačí na pár vteřin. Co udělá Laryan? celé to spláchne do hajzlu a pak se nad hrou budou tetelit blahem lidi, kteří původní BG vůbec nehráli. Za to moc dobře vědí, jak má ten BG3 vypadat a jak se má hrát.....

  • Derp_1337

    Jo, ale tam Drizzt není součástí kánonu, ne? Je tam jenom jako bonusová postava, kterou si můžeš odemknout po dohrání.

  • Porovnavam preto, lebo clanky o pocte dohrani v AC serii vieme realne najst. Vacsina ostatnych studii sa pochvali predajmi, ale uz nie poctom dohrati aspon zakladnej kampane, resp. pre marketing je lepsie spocitat vsetky hodiny stravene v hre a chvalit sa "milionmy".

    Napriek tomu, ak sa bavime o +100h nutnych na dohratie pribehu, tak porovnavanie s AC Valhallou vobec nieje mimo. V BG 3 su tahove suboje, nie cela hra. Ine aspekty neporovnavam.

  • Vidíš, mě třeba na každém RPG (mimo IceWind Dale II) vadilo, že nemůžeš parťákum upravit stromy atributů a dovedností, takže pokud chceš mít dobře namluvenou postavu tak bude mít staty jak pojď na mě z boku. Naproti tomu v ID2 jsem měl celou partu svoji, každý měl pečlivě vybrané staty a svoji úlohu v systému ale zase tam chyběla interakce mezi postavama průpovídky etc. etc.
    PS: By mě zajímalo kdo ty předpřipravené postavy navrhuje a jak nad tím přemýšlí, protože staty některých předpřipravených postav jsou vážně k smíchu (že Khalide).

  • 0011

    A o hře Baldur's Gate Dark Aliance, kde můžeš hrát za Drizzta jsi slyšel? Já doufám že tam bude jako nehratelné NPC, protože se těším že ho v rámci tradice opět zabiju a vezmu si jeho scimitary a kroužkovou zbroj, jako v BG1 😇

  • Derp_1337

    Za Drizzta nebudeš moci hrát ze dvou důvodů. Jednak je to postava z knih, takže by hraní za něj asi dost zničilo kánon. A za druhé Drizzt je až moc OP. 😀

    Spíš se tam objeví jako nějaký cameo a v nějaké scéně.

  • Dufam ze sa bude dat hrat za Sarevoka nebo za Drizzta do Urdena, ten byl uzasny v BG2 se dvema meci rozsekal vse 

  • DaviTuk84

    Jeden vo koze a druhej vo voze, takže fakt nemá cenu se s tebou vo něčem bavit ... ty sis to užil, mě to tam chybělo, ty akceptuješ můj názor, já akceptuju svůj :) ... tečka, finýto, odesláno bez zpáteční adresy!

  • KrPa

    vazne porovnavas asasiny, akrcni adventury, s tahovym rpg BG3???

  • Kompost

    hral som to v podstate len s vlasnymi postavami a reakcie okolia boli absolutne v poriadku a z hry som o nic tragicke neprisiel kedze som par krat sjel inu zostavu spolocnikov - prave naopak, naramne som si ju uzil.
    je mi ta vlastne luto ze ta taky detail ako ze tvoj custom charakter nieje papez Stefan co ho kazdy pozna z videnia odradza od skvelej hry. a to ze znova zopakujes co si uz napisal v inom text walle na tom nic nezmeni.
    akceptujem tvoj nazor - stale ale tvrdim ze je divny.
    howgh

  • Tenurri

    Zeptám se, hrál jsi u BG3 Early Acces?

    Neříkám, že se to děje vždy, ale ty postavy na tebe reagují podle rasy, nebo povolání. Možná ne tak odlišně, jak by sis představoval, ale hodně NPC mělo k mojí postavě jiný přístup, když jsem hrála jako Drow, nebo měli alespoň nějakou poznámku typu drow na denním světle, to se jen tak nevidí...a předpokládali, že moje postava bude zlá.
    Stejně tak ti dialogové možnosti například barbara dokážou hodně změnit konverzaci.

  • DaviTuk84

    Ano, samozřejmě hra nemusí reagovat/nebo na tebe pohlížet na toho jedinečného jakým byla postava v BG nebo PE (tedy na něco úplně ultymátního) můžeš jít za vidláka z vidláva a cítit se jedinečně, ale ať s tím hra pracuje ...Když osloví někoho Loshe, reaguje to na ní jako na bardku, když osloví nekoho Sebile, reaguje to na ní jako na vražedkyni (a tak můžeme pokračovat) ale když někoho osloví tvůj vidlák z vidlákova, reaguje na něj hra stále stejně, jako na vidláka z vidlákova defacto bez rozdílu pohlaví, rasy nebo povolání. Ať to půjdeš s vlastní postavou poprví, popátý, podvacátý, vždy ta postava dostane ten stajenej "Dobrý den!" Kterej je přiřazenej vlastní postavě ...Nikde tam není reakce která by prostě byla jedinečná jen pro vytvořenou vlastní postavu. Neco jako: Přijdeš do hospody a reakce se bude lišit podle toho, zda máš postavu trpaslíka, nemrtvého, elfa nebo člověka ...

    člověk - dobrý den, je radost tu uvítat krajana!

    elfka - dět odběhly, protože se bály že jim okoušeš prsty

    trpaslík - lituji že tě neuvítal i náš podomek, ale šel schovat sudy s pivem

    nemrtví - ale, ale, kdo to je, říkali mi, že se sem blíží zakuklená postava, ale já tomu nevěřil ...

    drak - zdravím vzněšený pane, doufám, že naše skromná kuchyně bude schopná uspokojit i vahláešný mylsný jazyk a chutě vašeho druhu!

    Takle má ta hra reagovat na vlastní postavu, a ne "dobrý den" každýmu, kdo není přednastavená postava s vlastním příbehem...

  • DaviTuk84

    Ale naopak, očividně by spíš auta nebo něco podbného vyhovovalo tobě!

    Protože nejspíše od RPG očekáváš jen něco, co ti ukáže "ímhledsměrem drž meč, a dělej bum, bum, šmáh!" Já naopak od hry/příběhu vyžaduji nějakou hloubku a hlavně zpracování! A to prostě DO2 ani BG3 v některých (opakuji některých) ohledech vůbec nemá a neposkytuje!Prostě třeba v tom, že předpřipravené postavy mají ohromný podíl na příběhu, reakcích a zážitku, ale lákadlo/vějička = udělejte si vlastní postavu - nic z toho neobsahuje!

    Celé DO2 je udělné stylem, kdy postava přijde do (zvolmě něco neutrálního) hospody starosta/hostinský bude reagovat:

    *Loshe - Ale, ale, jestli to není naše slavná zpěvačka? Vítej!*Bestie - Nečekal jsem, že tu potkám zrádce koruny ...*Sebile - Když jsi tu byla minule, skočilo to dost krvavě, odejdi prosím ...

    *vlastní trpaslík - Dobrý den! *vlastní elf - Dobrý den! *vlastní člověk - Dobrý den! 

    vlastní drakotentononc - Dobrý den! (sice tam draka neviděli pět generací, ale žádný "No doprdele, lýtací auto/Rudý princ!?" Ale je to generická postava a tak má přižazenou generickou reakci...

    Vo tom to je! Že ať si uděláš vlastních 10-15-20 postav, každá dostane "dobrý den" ale kterákoliv z připravených má vlastní reakce! Takže je úplně jedno zda tu vlastní máš draka, elfa nebo šilhavýho trpaslíka - hru to vůbec nezajímá a nereaguje s tím, pokud to není předpřipravená postava!

    To je ten nejhorší problém D02 a BG3 pokud hraješ vlastní postavu!

  • Tenurri

    Chápu, co máš na mysli, ale zároveň nechápu ten problém, když jsi DOS2 dohrál 6 - 7x.
    mě DOS2 hodně bavilo, poprvé jsem hrála za vlastní postavu, podruhé za Lohse...a ano, Lohse měla ten průchod o něco zajímavější, ale kdyby tam nebyly origin postavy a ta hlavní postava byla stále "stejná", asi by mě to podruhé tolik nebavilo. Zároveň jsem se na první průchod necítila ani nijak ošizená o herní zážitek.

    Jediné, co mi vadilo , byl party lock po actu 1. Se svojí vytvořenou postavou jsem tak měla jen 3 úkoly společníků - což u BG3 potvrdili, že party lock nebude. (Ale zase mě to donutilo hrát hru podruhé s jinou partou).

    Pokud ti vadí Tav bez originu, je tu ještě možnost hrát jako Dark Urge, kde to bude také tebou vytvořená postava, ale má svůj "temný" origin. Já si na tuto postavu na první průchod netroufám. Kostky mě nemají rády a raději hraji neutrální postavy, nebo hrdiny...ale co jsem slyšela, lze temným myšlenkám odolávat a nedat se tou "zlou" cestou.

    Další věc je, že dialogové možnosti se dost mění na základě rasy i povolání (myslím, že se budou měnit i na základě předchozích rozhodnutí) a NPC na tvoji postavu reagují jinak, pokud jsi drow anebo třeba wood elf (například). Proto mě neomrzelo hrát kousek prvního actu v EA několikrát.

    A třeba já mám bezejmenné vidláky i ráda. Asi se tak i víc ztotožním se svojí postavou. Hrát za předpřipravenou postavu je jako hrát za Geralta, stále mě to baví, ale jiným způsobem - nejsem to "já". Skvěle to okoření hru pro další průchody, ale je to (díkybohu) volitelná možnost.

  • Záleží, jak si to vyložíš. Souhlasím, že připravené postavy mají víc příběhových možností a tak jsou pro mnoho lidí lákavější. Vlastní postava pak mezi nima působí trochu jalově. Já to beru jako daň za svobodu. Chceš ji, tak zaplať tím, že ke světu nejsi ničím připoutaný. A že nejseš Baalovo dítě, Drakorozený, Předurčený, Vyvolený, Bezejmenný nebo tak něco, mi až tak nevadí (ok, pořád jsi ten s mozkožroutem v hlavě, ale nejsi jedíný). To všechno jsou totiž vlastní příběhy postavy, které musíš tak jako tak překousnout, i když ti nevyhovují. Stejně jako tobě nevyhovuje hrát za Astariona nebo Lae'zel. Ty bys potřeboval prostě něco mezi čistým listem a kompletně připravenou postavou. Bohužel ne všude to dostaneš, i když Lariani připravili velké množství možností.

    A třeba překvapí a zakomponují do vedlejších příběhů něco z vybraných pozadí postav: Jsi řemeslník? Cech tě uvítá a budeš se moct zapojit do jeho aktivit a budeš mít slevy na vybavení. Jsi učenec? Něco podobného v knihovně a slevy na svitky. Přiznám se, že tomu moc nevěřím, ale uvidíme.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit