Přejít na výpis diskuzí
John Carmack odchází z id Softu, bude se plně věnovat Oculus Rift
23.11.2013 | Petr Poláček
118 příspěvků
-
predbehol ju napríklad tým, že na textúry ktoré by v hre mali dostatočné rozlíšenie nie je zatial priestor. Rage využíva "iba" 128k textúry čo je síce obrovské číslo ale na hires kvalitu by bolo potrebných 512k a to je moc aj na dnešné pomery, textúry by nezaberali 10GB ale 100+.
-
nemo22: prečítaj si prosím ešte raz moju poslednú vetu.
-
..."a jeho podpora na velmi dobré úrovni "... to je joke? no doufejme ze oculus nebude mit podporu jako Rage kdyz pak Oculus 50% hracu zobrazi jen cernou obrazovku tak jim Carmack rekne ze je to problem vyrobce GK *1* a mozna za dva mesice se dockaji patche
-
ale chapu nejsem kids cilovka co si dava ve hrach bluur(rozostreni) na max protoze je to cool
-
ano cela tahle omezena technologie je tu jen kvuly omezenym konzolim radsi si dokoupim ram nez koukat na to jak mi doskakuji textury a spokojit se stim ze pri pohybu se mi zobrazuji low res textury vsak dyt si toho 6 z 10ti paranu nevsimnou jako sorry, ale ja patrim k tem 4 co dobre vidi a co jim to taha oci!!!
-
Rage rozhodne nebyl propadak, ale ocekavani po marketingove kampani byla tak vysoka, ze nejeden hrac byl zklaman, vcetne me. Pominu technologické problémy typu doskakování textur. Co je pro me osobne neodpustitelne jsou tupe nastavene neviditelne zdi, neskutecne me pri hrani hry, ktera se tvarila jak ma rozsahle lokace stvalo, ze nejde preskocit miniaturni krabice, protoze autori si neprali, aby hrac tudy mohl jit. Zed az do stropu by mi prisla min debilni nez tohle. Pro nekoho malickost, ale neskutecne me to stvalo. Stejne jako zklamani z konce, cekal jsem bitvu epickych rozmeru a misto toho? Nic! Par nepratel a zmackni tlacitko, wtf? Hry od idsoftu nemely nikdy zadny duchaplny dej, ale me osobne lakaly bezmyslenkovitou rezbou, od ktere v Rage upustili a extra dej se taky nekonal. Rage je rozhodne dobra hra, ale pro me osobne nic extra, lehce nad prumerem.
-
predbehl dobu? Tak proc jsem hral davno pred rage hry co pouzivaji stejny trik? Mozna to ID soft mel jako prvni kdyz rage pred deseti lety zacal delat, ale nez vydal tu jejich naprosto nefunkcni vec tak jej davno ostatni prdbehly a dokonce jim to i fungovalo a hraci nemuseli cekat dva mesice na patch
-
preto som písal, že D3 bol v grafike špičkový, nie len skvelý per-pixel shading ale super textúry kde každá mala norm. mapu. Najlepší moment ktorý som v D3 zažil bol keď po mne išlo niekolko tých "malých" pavúkov, vyliezali zo škár a každý vrhal dynamické tiene, vyzeralo to geniálne.
a pozrel som si teraz krátko video z alphy a máš pravdu, tie zvuky zbraní sú tam omnoho lepšie, nechápem prečo boli v release tak zkryplené. -
c-beam: este raz neplette si nezaujem s nedostupnostou. O lamborghini alebo ferrari je nizsi zaujem ako o toyotu alebo skodovku ale len preeto ze su prave pre beznu masu nedostupne, ale to neznamena ze zaujem nieje. A technicky Frostbite uz mimo EA je, aj ked su to partnerske studia - Danger Clse Games,Visceral Games, Victory Games, Ghost Games,PopCap, BioWare. To je docela dost studii, priamo z EA je to vlstne len EA DICE a EA Black Box.
-
Tak po technickej stranke D3, respektive IDT4 ako prvy, minimalne herny, engine pouzil per-pixel osvetlenie, tak isto pouzili skeletalnu animaciu na modely spolu s automatickym blendingom medzi roznymi animaciami (ale to je skor novinka v ramci enginov od ID). Tak isto mal dost premakany system GUI a jeho skriptovania v ramci hry. Tak isto mal dost slusny fyizkalny engine a kolizie. No a co sa tyka obsahu tak hlavne atmosfera Doomu ktory je stale pojem. Aj ked pre mna osobne sa im ten prechod z Doom2 do full 3d v Doom3 uplne nepodaril.
A mimochodom co sa tyka zvukov, tak ano final realease nema nic moc zvuky ale skuste si niekde stiahnut uniknutu alpha verziu Dooma3. Tam su jedny z najlepsich zvukov ake som v hrach pocul, a to z jedneho dovodu. Vecsina hier pouziva jeden sampel ktory potom samotna audio karta/kniznia umiesntni niekde do 3d priestoru a na zaklade toho dany zvuk pomocou algoritmou upravi a prehra. Doom3 alpha ma kazdy sampel nahraty 5 krat samostatne pre kazdy audio kanal (5+1) a teda cast mixu je urobena uz dopredu v studiu a docela to na tom zvuku poznat. Niekde som cital ze sa toho potom z nejakeho dovodu vzdali ale uz sa nepametam preco. -
-atmosféru nepochybne mal, ale tú má miestami aj COD. D3 navyše začínal dosť rýchlo nudiť pre stereotyp, COD sa aspoň snaží výraznejšie meniť lokality.
- kontrola streliva, zranenie atď je v každej staršej fpske a ked sme u toho jednoznačne lepší v tom bol Doom2, aj čo sa týka vyváženia zbraní a ich účinku. -
nemate pravdu. Team Arena ukazovala akurat moznost ze sa daju v Q3A alebo IDT3 robit aj velke otvorene mapy, aj ked mam pocit ze UT mal stale niektor mapy vecsie. Prve realne pouzite megatexture bolo v Enemy Territory: Quake Wars, ale tam to podla JC bola skor beta verzia, kdezto v Rage uz bola finalna.
-
ne neumim
-
tak da sa to otocit aj od konca, v ID Softe boli dvaja Carmackovia, tede teraz je to minuly cas pre oboch. Este tam sedel aj Adrian Carmack :-)
-
Ano to je pravda, Carmack to len spomenul ze to mozno vydaju na stiahnutie, vzhladom na to ze na PC oproti konzolam to je predsa len na monitore vyraznejsie vydiet ze su textury rozmazane a nevyrazne havne z blizka. Proste im chybaju detaily.
-
Copa-K : si nevieš nájsť špecifikácie xone na internete ? *9*
-
zase se pokousis o urazeni ? Zadne dolozene argumenty ? Takze kdyz neslysis na slovo PROSIM tak co pak s tebou ?
-
prosím napíš, že žartuješ ... *7*
-
tohle je jen takovej vytah ze clanku na pc tunningu ..... (PS4 má 8 GB GDDR5, ale nemá žádnou eDRAM ...... kdybys nahodou mel problem to najit
-
doporucuju si precist tento clanek a snad ti to KONECNE dojde http://pctuning.tyden.cz/component/content/article/1-aktualni-zpravy/27009-xbox-one-podobne-parametry-jako-ps4-novy-kinect-a-exkluzivni-tituly