Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • infromační talčítko je mnohem lepší než permanentní stínění interfaces, v GTA IV na to taky je tlačítko, akorát mě mrzí že světla kolem zbraní jsou permanentní.
  • Zkuste si zahrat nejakou hodne starou hru a zjistite ze vse neni tak jak si to pamatujete. Zrejme to je kdyz zkouknete nejaky video dohrani dane hry nejakym profikem. Zpravidla to bude chvilka protoze stary hry hodne spolehali na vysokou obtiznost aby udelala hru delsi.
    To je taky duvod proc je hodne her dnes relativne kratkych, kazdej nima hladce prepluje.
    Ja taky nemam rad prilisny zjednodusovani jako treba BG -> DA:O -> DA2 ... DA2 je primo hrozny... ale taky nemusim extremny obtiznosti, grindovani a zbytecny zakysy jen abych hru hral tyden misto dvou dni.
    • Schvalne jsem si zkusil znovu zahrat par starsich her a ty hry me bavi stejne, jako kdysi. Ano, graficky ty hry nevypadaji tak, jak si je pamatuji, ale ostatni aspekty pretrvavaji.
      Konkretne jsem zkousel Bioforge, Ascendancy, War inc., Space Federation, Fragile Allegiance, Freelancer, Diablo 1, GTA, Death Race, Gateway ...
      Ovladani neni tak komfortni jako dnesni hry - vicemene kvuli technickym moznostem dane doby, ale da se to (nektere hry se ovladaji jen klavesnici).
      Grafika je na dnesni pomery otresna, ale atmosferou a hratelnosti vetsinou nesahaji dnesni hry tem starsim ani po kotniky...
      Ze by nostalgie?
    • Už jenom linearizace lokací která je v demu totálně jasně prozrazená a tím pádem by mě ani nenapadlo stahovat to. Pokud hra mená extra a nenabízí hráči prostor, nemá cenu se ani otočit.
  • Zaujimave citanie, urcite viac takychto clankov, dik.
  • Hodím sem taky svůj názor:) Nejdřív by si lidé měli sundat růžové brýle. A pomalu se zamyslet, jak to tehdá bylo:) Nové hry nejsou vůbec těžké, složité nebo tak podobně, jsou ale mnohem komplexnější. A kdyby neměli nějakou formu toho "průvodce" (neříkám tomu "Notice this" páč to je divné. Je to prostě provůdce, taková kuchařka.)

    Byli by díky své komplexnosti mnohem delší a mnohem zákysovější než staré hry. A to nechtějí ani vývojáři (=jednoduší hraní = více hráčů = profit) a ani hráči (hráči už dávnou nejsou ti nadšenci co mají doma PC, v dřívějších letech nebylo tak časté aby měl doma PC kde kdo, ale dnes ho má skoro každý, a hodně lidí si chce zahrát.)

    Všechno to má ale jedno ALE. Kde je ta mez, kde už končí průvodce a začíná pravé zjednodušení hry na nízkou úroveň? Zase a opět se musíme podívat na mnohými nenáviděnou hru World of Warcraft. Kde se všechny tyhle stádia objevila. Nevím kdy přesně a jak u kterého patche. Ale berto tak.

    Začalo to, že hráč byl hozen do světa, a všechno bylo tak, najdi si sám předměty nebyli zvýrazněné, všechno si člověk musel číst, kde bylo přibližně naznačeno kde je co. Na internetu nebyli žádné videa jak porazit toho a toho bosse. Na internetu nikde nebylo jak si udělat gear a talenty aby to bylo ideální. Atd. 40-man a 20-man raidy. Někdo může namítat, že 40-man byli hrozně epické ano to je pravda. Ale taky spousta čekání spousta failů, výsledek horší požitek v celku. Ale když už jste něco zabili nepřekonatelný zážitek. Pak přišlo TBC s menšímy raidy (ale maj vždy jednu verzi 25 nebo 10). Ale v tom nevidím to zjednodušení. Jen více spřístupnění raidů pro víc hráčů. Ideální krok. Stále zde nebyla změna k zjednodušení hry na nízkou úroveň, do raidů jste se dostali přes klíče, speciální questy. Pak přišel WotLK a tam to všechno začalo, předměty najednou byli zvýrazněné, objevil se ingame quest helper kde vám ukazuje kde je co. Objevují se věci jako LFD, opět zlehčení pro hráče kteří jsou liní hledat si partu. Raidy jsou 25man-10man dokonce v normal i HC verzi. Neskutečný nerf směrem k hráčům. Blizz se vydal směrem všechno pro všechny, (skoro) bez nutnosti ani hrát. Pro jeho profit super věc, pro hráče ani moc ne. Začal neskutečně nerfovat dungeony s tím, že nemaj být end-game content. A dalo by se pokračovat. V Cataclysm, kde bylo blizzem slíbeno, že se vrátí staré WoW, se situace opakuje. První měsíc to vypadalo slibně, bohužel dnes se lidi ani nemusejí logovat do hry. Celé hraní WoW je teď o tom, že si tvoříte alty. (Ano můžete namítat jestli mám 13/13 HC, tak až pak jsem pokořil celý content. A já říkám nemám. Proč? To je přesně proto, že lidi z guildy nebaví dělat normal pak HC znova. Sme casual guilda děláme to aby sme zabili toho bosse a pokořili ten raid. Ne proto aby sme tam pak dva měsíce farmili.) Vrátím se k raidům, bossové v raidech jsou mnohem těžší teď než byli ve starém WoW. I když mnohým přijde, že ne. JE to totiž tak, že dřív do raidu se dostat to byla odměna, dnes je to taká povinnost. Museli jste proto něco dělat. Dnes stačí vylevlit max lvl. Museli jste splňovat nějaký požadavky toho bosse. Např rezistenci na určitou dmg. Atd. Ale celkově bossové jsou mnohem těžší na taktiku než byli dřív. A ještě k tomu, dřív jste si nenašli na youtube jak koho zabít. Dnes se podíváte a uděláte tu taktiku. Bohužel jsem musel opustit WoW páč už mi z toho zjednodušování herních principů bylo na blití.

    Začal jsem hrát RIFT s tím, že to bude něco jako WoW: TBC. Bohužel TRION začal vše nerfovat, a zjednodušovat. Gear cos e nakupuje zesilovat. Takže leavnu i RIFT bohužel. A to to s ím vypadalo tak slibně....
    • lol, dalsi z miliona rovnako zmyslajuci clovek :D
      prvotne wowko bolo doslova wow, v urcitej rovine bolo tazsie, nebolo tolko navodov, videi na netu...ale to nie je chyba blizzu. ked zacinali bol tam napriklad SW galaxies a kde je dneska? nikde zanikol.
      2. pozrite si laskavo aky ma rating wow. pegi 12+. ludia placu, ze tam hraju deti, ale ludi okolo seba si vyberas ty, a kecy ze su tam iba deti, je brutalna vyhovorka. nik ta nenuti chodit random bg, raidy, dungy.
      3. datadisky. neviem preco kazdy place, ze wotlk znicil pve. ak by wow pokracovalo v takom trende ako vanilla alebo tbc, tak uz polovica ludi nehra. napriklad taky swp dalo 5% do prichodu wotlku (neviem ci to je pravdivy udaj, to som len cital taku diskusiu). vtedy ludia plakali, ze si platia (nie len deti, hlavne dospeli) a nikdy sa ani nepozru do raidu, lebo ak nemas "profesionalnu" guildu, nemas sancu to vidiet. tak prichodom woltku spravili naxx, ktory bol ale very easy a hardcore hraci zacali nariekat (opravnene). az potom si myslim, ze blizz spravil najleúsi tah aky mohol, a to spravit normal a hardmode raid.
      a take kecy ze ludi nebavi najprv spravit normal a potom HC je totalna kravina, normal pre hardcore hracov ma sluzit ako trening. vskratke ste jedna z milion guild ktora na HC raidy nema (napr. bastion of twilight malo pred prichodom 4.1 prejdenych 0,1% guild :D), beha v equipe z normal raidu a mysli, ze wow je pre deti, wake up.
      4. featurky, addony atd. pozri sa vsetko si mozes povypinat, hra to automaticky spusti ale ked chces hrat bez toho v nastaveniach sa da vsetko vypnut. lenze naco vypinat, hrajme ako 12rocne deti, pre ktore je tiez hra urcena.
      na zaver chcem povedat, ze u wow si urcuje kazdy hrac, guilda obtiaznost sam. ak sa niekto venuje wowku viac profesionalne (hc radiy, pvp rating 2400+) vie ze sa to hra tazsie ako ked wow zacinalo, ovela viac spellov, tazsi kiting, doraznejsie losovanie, focus target, ohromne mnozstvo macier atd). totot ludia u wow nikdy nepochopia, vyberu si najlahsiu moznu cestu, ktoru im blizz ponuka a potom na fore najvacsi pani, co vsetko dali (a v globale cisty priemer, podpriemer)....
      • Ach jo... Já si nikde nestěžoval na komunitu, která je bohužel velice špatná.... Ty sis zase přečetl půlku a už meleš nesmysly. Já jsem nikdy nenapsal, že WoW má lehké raidy!!! Příště než začneš něco psát přečti si to prosím. Děkuji

        Hlavně kde máš údaje, že by to lidi přestali hrát? Proboha tohle si nech na doma, tyhle názory. Mnoho lidí hrálo TBC. Ani se nepodívali do raidu. A hráli to prostě jen kvůli jinejm věcem. TBC přitáhlo mnohem víc lidí než WotLK. A tyhle čísla jde dohledat narozdíl od tvejch všechytrejch prognoz. No a co, že 5% lidí udělalo SWP? Záleží snad na tom? Prostě tam furt bylo kde se zlepšovat. Ale teď? Když hitneš 85 za 14 dní si na tom stejně s gearem jako co začal opět hrát 14 dnech do Cata. A to je prostě špatný. A proboha!!!!!!!! Jestli si všimnul já jsem psal, že raidy jsou mnohem těžší než dřív. Taky jsem napsal proč. Ty mechaniky a všechno. Akorát dneska se můžeš lehce podívat jak na to. Není to chyba blizzu. Chyba blizzu je unifikace všech class. Snížení všeho na minumum.

        V tom TBC to bylo asi takhle. HC hráči měli raidy (current tier). Casual hráči měli HC dungeony a low tier raidy. A mohli postupně stoupat nahoru ať už jakým koliv způsobem. Dnes? Nic takovýho není. Je to všechno pro všechny a tak napůl. A to se nelíbí ani jedný skupině. Představ si casual hráče. Přijde do hry za 20 minut má HC dung a co teď? Nudí se tak hledá raid. Kterej je zas pro něj těžkej a nemá na to čas. Tak si ztěžuje. HC hráč zas má raid kterej je pro něj průměrně těžkej. Kdyby HC dungy byli těžký tak casual hráč přijde 2 hodinky si tam za fightí v dungeonu a půjde si v klidu lehnout. A nemusí si dělat kopec altů. HC hráč bude mít svůj těžkej raid a bude spokojen. TBC model byl prostě nejlepší.

        A když chceš bejt top musíš pro to něco dělat. Chceš bejt v top guildě na světě. Ok musíš pro to obětovat RL. Neříkám, že to je dobrý, ale tak to je. Jako když chceš bejt top třeba v tennise. Myslíš, že ti lidi maj nějaký RL pořádnej? Nemaj. Maj ho mnohem míň, než ti lidi co hrajou na TOP úrovni WoW. Bo cokoliv jiného.

        Aby si o mě někdo nemyslel. Jsem Casual hráč. Kterej nemá ještě ani jednoho HC bosse.
        • dobry den,
          dovolim si nesuhlasit s vami. koncept pve na tbc bol velmi frustrujuci. ja sam hram wow cez 4 roky a pre nasu guildu bolo dost frustrujuce chodit stale len hc dungy alebo raidy, ktore uz davno boli minulostou. pve v tbc vam prirovnam k takej situacii. kupite si hru za 1500KC. ma 10lvl, ale vy date len 5 a dalsich 5 uz nedate, bo nato nemate. neuvidite, nezazijete koniec. kupili by ste si aj dalsie take hry, ked by ste vedeli, ze koniec nikdy nedohrajete, alebo dohrajete, ked vam znizia obtiaznost, lebo v obehu uz su 3 pokracovania? toto bol asi najvacsi vtedajsi spam na fore. proste vysiel novy raid, a 9/10 hracov mohli len o nom snivat. a

          dnesny system pve, je typicky ako pre single hry, easy, medium, hard, kde hard sa vam uvolni az ked date medium. kde to medium je konecne pre normalnych ludi ako ja, ktory pridu z prace, daju si 1 hc, bgcko, arenku a vecer poraiduju so super partiou a hlavne su aktualny, vedia ze toto je momentalne nove. navyse si dovolim tvrdit ze cataclysm co sa tyka Q je fenomenalny, konecne maju zmysel, kazda lokacia zije pribehom :)

          cely problem vidim, ako ste naznacili, v classach. rozdiely medzi nimi sa mazu (napr. uz aj priest ma disarm, war sa vam dokaze pocas fightu vyhealit atd..) a prave toto nici ci uz pvp (kazdy uz ma silence, stun, vytraca sa caro komb) alebo pve (kde napr, buffy sa zjednodusili, cize uz ani nemusite robit specialne set-upy ako v tbc)
          a ako spominal Phiu, vo veciach ktore ulahcuju hranie. dneska uz existuje addon na vsetko :( healuje sa cez healbotov, robia sa macra na rotacie, addony vam oznamia kazdy jeden proc, timing v pve, CD v pvp atd) a samozrejme heirloomy, ktore degraduju uz aj tak slabe klasicke wow dungy.
    • Podobné to bylo s Age of Conan, kde soubojový systém a vše vypadalo tak nadějně, že přes všechny problémy, které hra měla si držela mnoho hráčů... Poté dostal někdo úžasný nápad, že se vše zjednoduší a většina lidí skončila.

      Jinak nesouhlasím, že kdyby nebyla v dnešních hrách nápověda, tak by byly komplexnější, než ty staré. Porovnej si Oblivion s Morrowindem. Mnohem méně zbraní, mnohem méně skillů, mnohem jednodušší questy, hloupé rozhovory... Porovnávat s Daggerfallem jde těžko, protože ten byl možnostmi úplně někde jinde. Porovnej si Fallout 1 a 2 s Fallout 3, Rainbow Six s Rainbow Six Vegas, Ghost Recon s Ghost Recon Advanced Warfighter, Splinter Cell se Splinter Cell Conviction, Resident Evil (2) s Resident Evil 5, Baldur's Gate (2) s Dragon Age, Final Fantasy s Final Fantasy XIII... Ať chceš nebo ne, tak většina z podobných her je mnohem jednodušších, a méně komplexních, i když si odmyslíš všechny ty berličky. Netvrdím, že jsou špatné, ale rozhodně jsou ty staré komplexnější a složitější. Čest výjimkám jako série Metal Gear, kde je v podstatě u každého dílu ta komplexnost na vysoké úrovni.
      • prave to ze Morrowind a Oblivion su si vekovo prilis rovnake. Porovnaj to prave s Arenou alebo max. Daggerfallom. Aby si videl znacny rozdiel musis porovnat dnesne hry s hrami s 80 a skorsich 90 rokov. Tam uz je jasne vidno ze vacsina starych hier na vysoku obtiaznost musela spoliehat z dovodu, ze keby boli jednoduche tak ich mas prejdene za par hodin.
        Dnesne hry mas prejdene za par dni aj s jahkou obtiaznostou.

        Era 1995-2000 bola pre mna asi ta zlata era (spominany fallout, morrowind, baldury, FF7~ atd) pre RPG a dalsie zjednodusovanie je casto na skodu ale v inych zanroch to je zasa nieco uplne ine.
  • ja bych teda rekl, ze u velke vetsiny starsich her mela obtiznost velky podil na zazitku ze hry. i hloupou plosinovku neslo dohrat jen tak. z dnesniho pohledu proste vykopavka, ale malo kdy se stalo, ze ste dokazali dohrat hru za jedno odpoledne. proste ste se museli hru naucit hrat a pak sla teprve dohrat a urcite to nebylo jen o napovede, ui a informacich, ktere bez internetu neslo jen tak sehnat :)
    krasny priklad je treba srovnani baldurs gate a dragon age. pochybuju, ze to bylo jen tim, ze sem byl mladsi a hloupejsi a proto pro me byl kazdy souboj v BG byl tezsi nez v DA a to si jeste netroufam srovnavat tyto hry s RPG jako treba dungeon master, ktere sem si ani netroufnul hrat, protoze bych je asi nedokazal dohrat.
    muj nazor je, ze starsi hry dokazaly z vasich mozkovych zavitu vyzdimat daleko vice a dohrat takovou hru byl pak zazitek, ktery clovek jen tak nezapomel
  • Taky je to o věku hráče.Já čtyřicetiletý hráč v důchodu,můžu říct,ano,dnes sou hry jednoduché a vychází samý mr*ky a zasra**ý sra*-y.Přestal sem včas.DLC a hry po částech už nemusím hrát.
    • přesně důvod proč bych neplatil ani za ME. Ale jednu nevýhodu pirátění všech DLC má, poslední Arrival mi nejde aktivovat s ostatníma a tak kvůli autorizaci zaeeda nemůžu loadovat savy(zkoušel jsem všechny dostupné aktivátory i manuální extrakci z instalátoru zaeeda). DRM a DLC go to hell!!!!
  • Já to beru tak, že je teď herní byznys více zaměřen na oddechové hráče, co nechtějí napínat spoje mozkové po práci, či po škole. Takže ty komerční "AAA" tituly jdou díky reklamě víc vidět a ty náročnější na ně koukají zezadu. A tak je velmi jednoduché z pohledu náročnějšího hráče na ty dnešní hry nadávat. A ti co si chtějí pořádně zahrát se akorát musí pořádně porozhlédnout. Takže já se du rozhlížet a Vy nostagici klidně truchlete. Já vám bránit nebudu. *3*


    PS Snad jen jedna věc mi vadí. Můj nejoblíbenější žánr byly(vlastně pořád jsou) strategie, jenže ty se nehodí na multiplatformní tituly(a taky se u nich musí přemýšlet), tak se pomalu dostávají do červené knihy žánrů, a to je velká škoda. Tím se vlastně trochu dostávám do offtopic, ale musel jsem to říct. *4*
  • fallout
    Nevím jestli jsou dnešní hry jednoduché... ale vím jistě, že už nemají tu správnou atmosféru jako měli hry kdysi dávno... už tam není to srdce vývojářů. Dnešní vývojáři ale za to nemohou, je na ně vyvíjen tlak. Všechno je ušité rychlou nití *9*
    • KIMCID
      naprosto stebou souhlasím....
    • Ale hovnajs... Atmosféru maj.....akorát ty ji zestárl a stejně jako je rozdíl mezi prožitkem Vánoc 7letého kluka a prožitkem 20letého kluka, tak stejný je to u her.... Už to prostě neni ten intenzivní pocit... Když se ale kouknu na synovce u pc hry vidím sebe před několika lety - jak jsem celý napjatý když jdu v G1 na Sleepera *1* .... Tím chci prostě říct, že pro každou generaci je to jiný zážitek...
      • fallout
        Ale dvě hovnajs... nemáš pravdu... můžu ten pocit z her mít i u dnešních her, ale už je to obrovská vzácnost. Věk tady s tím nemá nic společného *3*
        • Jinou odpověď než opozitum jsem ani nečekal. *4*
          Samozřejmě že má.... Je to všeobecně známá věc, že prožitek dítěte je mnohem intenzivnější, než dospělého člověka... Nebudu mluvit za tebe ,neznám tvůj věk a kdy jsi začínal s hrama.*4*
          Jisté ale je že hry vnímáš jinak než před 10 lety a dnešní mladší generace s tebou nesouhlasila, co se týče atmosféry her.A já v podstatě taky.

          Starej dědek: Jooooo za První republiky - to byla lepší časy *2*
          • fallout
            No jo no... něco na tom co říkáš asi bude...*3* ale na tom, že se i dnes dají udělat hry, které tě chytnou za srdce stejně jako před léty, tak na tom si trvám...
            • Ano jsou takové hry a díky Bohu za to *3*
      • no nevim, u knizky nebo u filmu ten pocit muzu mit stale..proc ne u PC hry ? ...mozna proto, ze z pohadek clovek prejde na dila pro dospele a takove mezi hrama nenajdeme
        • Herní branže je mnohem mladší, než filmová nebo knižní, takže těch "dospělých" nemůžeš očekávat mnoho.
          Osobně považuji za hodně kvalitní Metal Geary, Alan Wake, Max Payny, nebo Warhammery (40K). Ale ono hodně záleží na tom, co od toho očekáváš, protože každý máme jiná očekávání, jiné nároky.
        • Asi to nejde popsat tak aby se to vešlo na pár řádku... Určitě máš pravdu, že hry jsou v něčem pohádkový a nenašel jsme hru o které bych nějak dlouho přemýšlel a nějak se mnou hnula. Asi za to taky může dost často opakující koncept(zjednodušeně rychle tutoriál - hra - boss atd), který se pro nás stává rutinou. Navíc knihy a filmy jsou bližší realitě a jde se nějak do to vžít....

          BTW Teď jsem vzpomněl na pár děl,který jsou o dětských prožitcích - Hook (Petr Pan), Alenka v říši divů anebo takový víc náročnější Fanny a Alexandr od Bergmana.
    • Psychotic
      Atmosféra je strašlivě subjektivní. A nesmí se plést s nostalgickým pocitem.
      • fallout
        no ta atmosféra je je jenom zlomek toho co jsem měl na mysli... nechtěl sem se nějak rozepisovat, tak sem napsal první co jsem měl na mysli...
  • Je otázka, jestli se toto nedá nějak vyvážit resp. nabídnout různé styly hraní. Např. vzpomeňte si na obtížnosti v Thiefovi - pokud hrajete na normal, tak v klidu zabíjíte a k projití stačí sesbírat hlavní poklad. Ten se dá získat poměrně přímočaře. Na mapě je ale spousta dalších zákoutí, které se hledají o poznání obtížněji. A koho baví je hledat, hraje na vyšší obtížnost, u které navíc nesmí nikoho zabít. Toto se mi zdá mnohem lepší, než obecně platné vyšší obtížnost = víc HP protivníků.

    Nezdá se ti, že se s zjednodušením vytrácí pocit "osobního" achievementu? Já si třeba docela dobře pamatuji, kde najít tu zatracenou korunku v prvním levelu Thiefa 2, kterého jsem hrál před X lety. Ale už bych asi nedokával říct, co se dělo v některých questech v ME 2, které jsem hrál minulý rok. Ale možná je to můj případ.
    • MishKonn
      "Osobní achievement" bych s povděkem kvitoval a přirovnal např. k Dark Messiah Of M&M. Hru jsem hrál na nejtěžší obtížnost a bylo to snad jedné RPG, respektive hra, kterou jsem kdy hrál, kdy neskillovala ani tak vaše postava (i když tam nějaké ty atributy přibývaly), jako hráč. Jednoduše, když jsem hru rozehrál poprvé, neustále jsem umíral, i jeden protivník mi činil neuvěřitelné problémy, proti přesile jsem musel vymýšlet neustále nové strategie a léčky, jinak bych nepřežil. V cca 3/4 hry jsem ale začal být již velmi zručný v šermu a lukostřelectví, a můj mozek se uzpůsobil využívání prostředí k co největší osobní výhodě nad většinou větším množstvím protivníků. Tohle všechno jsem si ale neuvědomil až do té chvíle, kdy jsem hru s vítězným pocitem dohrál, zapnul znovu od začátku, čekal, že zase budu umírat...jenže jsem zjistil, že už i přesilu si podám s přehledem nehledě na to, že nemám "vyskillovanou" postavu. Pak mi došlo, že vyskillovaný jsem já - největší osobní achievement pro mě za celou historii hraní. Neznáte někdo podobnou hru? Zatím mi dle popisu připadá velmi podobně Demon's Souls na PS3, na kterou už si na aukru brousím zuby.
      • pokud ti jde o promítnutí hráčových schopností do šermu, tak určitě doporučím Mount & Blade :D , případně Warband ( ale tam sem si strašne dlouho zvykal na nové animace v šermu, po tom co sem byl asi 2 roky zvyklej na klasický M&B ) kde je o něco víc možností v boji, a navíc i ten multiplayer.

        Když sem hrál M&Bpoprvé, vydrželů sem to asi 3 hodiny a pak to odložil na neurčito s tím že je to moc těžký a pořád chcípám. Popár dnech sem se k tomu ale vrátil a i když mi to pořád moc nešlo, chytlo mě to natolik že sem vydržel dokud se postava nevylevelila že už to bylo snadnější. Od té doby sem celou hru několíkrát rozehrával uplně znovu, a i když sem si nenaimportoval starou postavu a začal se základníma bojovýma skillama, vždycky mě to už bavilo od prvního souboje a žádný velký problém to nebyl.
      • Magicka je prý jenom o naučení se hrát a máš všechno od začátku.
      • Zkus dohrát Xenon 2 - the megablast, jestli se ti to povede bez cheatů, tak zaručuju, že budeš jeden z nejvyskillovanějších lidí v čechách :-)
  • koho zajíma jestli jsou hry lehky nebo jestli napovídají vysledek je stejný a to je to hlavní
    • Jak muze byt vysledek stejny?Zazitek musi byt snad logicky jiny.
      • ani tak ne kdyz jsou hry takoví jaky jsou a reší se jestli vice napovidaji nebo jsou lehky takze to je otevrená diskuze

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit