Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Schvalne jsem si zkusil znovu zahrat par starsich her a ty hry me bavi stejne, jako kdysi. Ano, graficky ty hry nevypadaji tak, jak si je pamatuji, ale ostatni aspekty pretrvavaji.
    Konkretne jsem zkousel Bioforge, Ascendancy, War inc., Space Federation, Fragile Allegiance, Freelancer, Diablo 1, GTA, Death Race, Gateway ...
    Ovladani neni tak komfortni jako dnesni hry - vicemene kvuli technickym moznostem dane doby, ale da se to (nektere hry se ovladaji jen klavesnici).
    Grafika je na dnesni pomery otresna, ale atmosferou a hratelnosti vetsinou nesahaji dnesni hry tem starsim ani po kotniky...
    Ze by nostalgie?
  • Souhlasim s tim casem, tedy az s vyjimkou duchodu. Mam par znamych nyni jiz v duchodovem veku a ti maji casu spoustu *3*
    Jinak pokud hrajes hru jednou za pul roku, to uz je docela extrem. V tomto pripade uz musis mit pomalu problem shlednout film, ne? To same potom plati pro knihy apod. Jinak pokud by sis vazne chtel hru zahrat, par hodin na hrani si urcite najdes.
  • dobry den,
    dovolim si nesuhlasit s vami. koncept pve na tbc bol velmi frustrujuci. ja sam hram wow cez 4 roky a pre nasu guildu bolo dost frustrujuce chodit stale len hc dungy alebo raidy, ktore uz davno boli minulostou. pve v tbc vam prirovnam k takej situacii. kupite si hru za 1500KC. ma 10lvl, ale vy date len 5 a dalsich 5 uz nedate, bo nato nemate. neuvidite, nezazijete koniec. kupili by ste si aj dalsie take hry, ked by ste vedeli, ze koniec nikdy nedohrajete, alebo dohrajete, ked vam znizia obtiaznost, lebo v obehu uz su 3 pokracovania? toto bol asi najvacsi vtedajsi spam na fore. proste vysiel novy raid, a 9/10 hracov mohli len o nom snivat. a

    dnesny system pve, je typicky ako pre single hry, easy, medium, hard, kde hard sa vam uvolni az ked date medium. kde to medium je konecne pre normalnych ludi ako ja, ktory pridu z prace, daju si 1 hc, bgcko, arenku a vecer poraiduju so super partiou a hlavne su aktualny, vedia ze toto je momentalne nove. navyse si dovolim tvrdit ze cataclysm co sa tyka Q je fenomenalny, konecne maju zmysel, kazda lokacia zije pribehom :)

    cely problem vidim, ako ste naznacili, v classach. rozdiely medzi nimi sa mazu (napr. uz aj priest ma disarm, war sa vam dokaze pocas fightu vyhealit atd..) a prave toto nici ci uz pvp (kazdy uz ma silence, stun, vytraca sa caro komb) alebo pve (kde napr, buffy sa zjednodusili, cize uz ani nemusite robit specialne set-upy ako v tbc)
    a ako spominal Phiu, vo veciach ktore ulahcuju hranie. dneska uz existuje addon na vsetko :( healuje sa cez healbotov, robia sa macra na rotacie, addony vam oznamia kazdy jeden proc, timing v pve, CD v pvp atd) a samozrejme heirloomy, ktore degraduju uz aj tak slabe klasicke wow dungy.
  • já mám dojem že mladší hráči se hlavně nechají hodně ovlivnit hypem a tím co je "in" ...takže o ty delší propracovanější, náročnější (ať už časově, nebo intelektuálně) hry stejně ani nemají moc šanci zakopnout :D a pokud náhodou ano, tak sou už tak rozmlsaní z AAA titulů jak se hrajou samy a rychle, že nebudou mít trpělivost ponořit se do nějaké komplexnější hry .... samozřejmě čest vyjimkám.
  • pokud ti jde o promítnutí hráčových schopností do šermu, tak určitě doporučím Mount & Blade :D , případně Warband ( ale tam sem si strašne dlouho zvykal na nové animace v šermu, po tom co sem byl asi 2 roky zvyklej na klasický M&B ) kde je o něco víc možností v boji, a navíc i ten multiplayer.

    Když sem hrál M&Bpoprvé, vydrželů sem to asi 3 hodiny a pak to odložil na neurčito s tím že je to moc těžký a pořád chcípám. Popár dnech sem se k tomu ale vrátil a i když mi to pořád moc nešlo, chytlo mě to natolik že sem vydržel dokud se postava nevylevelila že už to bylo snadnější. Od té doby sem celou hru několíkrát rozehrával uplně znovu, a i když sem si nenaimportoval starou postavu a začal se základníma bojovýma skillama, vždycky mě to už bavilo od prvního souboje a žádný velký problém to nebyl.
  • a proto hry potřebujou recap, slyšel jsem od lidí co nemaj čas že ME se nedal hrát po kouscích protože si nepamatovali vo co go. kodex ti neřekne nxichty lidí, to bude ten problém.
  • Už jenom linearizace lokací která je v demu totálně jasně prozrazená a tím pádem by mě ani nenapadlo stahovat to. Pokud hra mená extra a nenabízí hráči prostor, nemá cenu se ani otočit.
  • přesně důvod proč bych neplatil ani za ME. Ale jednu nevýhodu pirátění všech DLC má, poslední Arrival mi nejde aktivovat s ostatníma a tak kvůli autorizaci zaeeda nemůžu loadovat savy(zkoušel jsem všechny dostupné aktivátory i manuální extrakci z instalátoru zaeeda). DRM a DLC go to hell!!!!
  • jako oni snad vyvojari vi ze hraci nejsou retardovani, problem je ze vydavatele to chcou prodat ne jen hracum, ale vsem, vcetne jejich babicek, kocek, rybicek a pokojovych kytek, takze se pak ty hry delaji aby to zvladla bez frustrace z neuspechu dohrat zelvicka v terariu :( sere me tento "vyvoj" hodne, ale doby kdy si o hrach rozhodovali sami vyvojari (a davali do nich to co jim samotnym jako zkusenym hracum prislo zajimave) a ne kravataci, se uz asi nevrati : (
  • Magicka je prý jenom o naučení se hrát a máš všechno od začátku.
  • infromační talčítko je mnohem lepší než permanentní stínění interfaces, v GTA IV na to taky je tlačítko, akorát mě mrzí že světla kolem zbraní jsou permanentní.
  • Zkuste si zahrat nejakou hodne starou hru a zjistite ze vse neni tak jak si to pamatujete. Zrejme to je kdyz zkouknete nejaky video dohrani dane hry nejakym profikem. Zpravidla to bude chvilka protoze stary hry hodne spolehali na vysokou obtiznost aby udelala hru delsi.
    To je taky duvod proc je hodne her dnes relativne kratkych, kazdej nima hladce prepluje.
    Ja taky nemam rad prilisny zjednodusovani jako treba BG -> DA:O -> DA2 ... DA2 je primo hrozny... ale taky nemusim extremny obtiznosti, grindovani a zbytecny zakysy jen abych hru hral tyden misto dvou dni.
  • prave to ze Morrowind a Oblivion su si vekovo prilis rovnake. Porovnaj to prave s Arenou alebo max. Daggerfallom. Aby si videl znacny rozdiel musis porovnat dnesne hry s hrami s 80 a skorsich 90 rokov. Tam uz je jasne vidno ze vacsina starych hier na vysoku obtiaznost musela spoliehat z dovodu, ze keby boli jednoduche tak ich mas prejdene za par hodin.
    Dnesne hry mas prejdene za par dni aj s jahkou obtiaznostou.

    Era 1995-2000 bola pre mna asi ta zlata era (spominany fallout, morrowind, baldury, FF7~ atd) pre RPG a dalsie zjednodusovanie je casto na skodu ale v inych zanroch to je zasa nieco uplne ine.
  • Zkus dohrát Xenon 2 - the megablast, jestli se ti to povede bez cheatů, tak zaručuju, že budeš jeden z nejvyskillovanějších lidí v čechách :-)
  • ani tak ne kdyz jsou hry takoví jaky jsou a reší se jestli vice napovidaji nebo jsou lehky takze to je otevrená diskuze
  • Ach jo... Já si nikde nestěžoval na komunitu, která je bohužel velice špatná.... Ty sis zase přečetl půlku a už meleš nesmysly. Já jsem nikdy nenapsal, že WoW má lehké raidy!!! Příště než začneš něco psát přečti si to prosím. Děkuji

    Hlavně kde máš údaje, že by to lidi přestali hrát? Proboha tohle si nech na doma, tyhle názory. Mnoho lidí hrálo TBC. Ani se nepodívali do raidu. A hráli to prostě jen kvůli jinejm věcem. TBC přitáhlo mnohem víc lidí než WotLK. A tyhle čísla jde dohledat narozdíl od tvejch všechytrejch prognoz. No a co, že 5% lidí udělalo SWP? Záleží snad na tom? Prostě tam furt bylo kde se zlepšovat. Ale teď? Když hitneš 85 za 14 dní si na tom stejně s gearem jako co začal opět hrát 14 dnech do Cata. A to je prostě špatný. A proboha!!!!!!!! Jestli si všimnul já jsem psal, že raidy jsou mnohem těžší než dřív. Taky jsem napsal proč. Ty mechaniky a všechno. Akorát dneska se můžeš lehce podívat jak na to. Není to chyba blizzu. Chyba blizzu je unifikace všech class. Snížení všeho na minumum.

    V tom TBC to bylo asi takhle. HC hráči měli raidy (current tier). Casual hráči měli HC dungeony a low tier raidy. A mohli postupně stoupat nahoru ať už jakým koliv způsobem. Dnes? Nic takovýho není. Je to všechno pro všechny a tak napůl. A to se nelíbí ani jedný skupině. Představ si casual hráče. Přijde do hry za 20 minut má HC dung a co teď? Nudí se tak hledá raid. Kterej je zas pro něj těžkej a nemá na to čas. Tak si ztěžuje. HC hráč zas má raid kterej je pro něj průměrně těžkej. Kdyby HC dungy byli těžký tak casual hráč přijde 2 hodinky si tam za fightí v dungeonu a půjde si v klidu lehnout. A nemusí si dělat kopec altů. HC hráč bude mít svůj těžkej raid a bude spokojen. TBC model byl prostě nejlepší.

    A když chceš bejt top musíš pro to něco dělat. Chceš bejt v top guildě na světě. Ok musíš pro to obětovat RL. Neříkám, že to je dobrý, ale tak to je. Jako když chceš bejt top třeba v tennise. Myslíš, že ti lidi maj nějaký RL pořádnej? Nemaj. Maj ho mnohem míň, než ti lidi co hrajou na TOP úrovni WoW. Bo cokoliv jiného.

    Aby si o mě někdo nemyslel. Jsem Casual hráč. Kterej nemá ještě ani jednoho HC bosse.
  • MishKonn
    "Osobní achievement" bych s povděkem kvitoval a přirovnal např. k Dark Messiah Of M&M. Hru jsem hrál na nejtěžší obtížnost a bylo to snad jedné RPG, respektive hra, kterou jsem kdy hrál, kdy neskillovala ani tak vaše postava (i když tam nějaké ty atributy přibývaly), jako hráč. Jednoduše, když jsem hru rozehrál poprvé, neustále jsem umíral, i jeden protivník mi činil neuvěřitelné problémy, proti přesile jsem musel vymýšlet neustále nové strategie a léčky, jinak bych nepřežil. V cca 3/4 hry jsem ale začal být již velmi zručný v šermu a lukostřelectví, a můj mozek se uzpůsobil využívání prostředí k co největší osobní výhodě nad většinou větším množstvím protivníků. Tohle všechno jsem si ale neuvědomil až do té chvíle, kdy jsem hru s vítězným pocitem dohrál, zapnul znovu od začátku, čekal, že zase budu umírat...jenže jsem zjistil, že už i přesilu si podám s přehledem nehledě na to, že nemám "vyskillovanou" postavu. Pak mi došlo, že vyskillovaný jsem já - největší osobní achievement pro mě za celou historii hraní. Neznáte někdo podobnou hru? Zatím mi dle popisu připadá velmi podobně Demon's Souls na PS3, na kterou už si na aukru brousím zuby.
  • lol, dalsi z miliona rovnako zmyslajuci clovek :D
    prvotne wowko bolo doslova wow, v urcitej rovine bolo tazsie, nebolo tolko navodov, videi na netu...ale to nie je chyba blizzu. ked zacinali bol tam napriklad SW galaxies a kde je dneska? nikde zanikol.
    2. pozrite si laskavo aky ma rating wow. pegi 12+. ludia placu, ze tam hraju deti, ale ludi okolo seba si vyberas ty, a kecy ze su tam iba deti, je brutalna vyhovorka. nik ta nenuti chodit random bg, raidy, dungy.
    3. datadisky. neviem preco kazdy place, ze wotlk znicil pve. ak by wow pokracovalo v takom trende ako vanilla alebo tbc, tak uz polovica ludi nehra. napriklad taky swp dalo 5% do prichodu wotlku (neviem ci to je pravdivy udaj, to som len cital taku diskusiu). vtedy ludia plakali, ze si platia (nie len deti, hlavne dospeli) a nikdy sa ani nepozru do raidu, lebo ak nemas "profesionalnu" guildu, nemas sancu to vidiet. tak prichodom woltku spravili naxx, ktory bol ale very easy a hardcore hraci zacali nariekat (opravnene). az potom si myslim, ze blizz spravil najleúsi tah aky mohol, a to spravit normal a hardmode raid.
    a take kecy ze ludi nebavi najprv spravit normal a potom HC je totalna kravina, normal pre hardcore hracov ma sluzit ako trening. vskratke ste jedna z milion guild ktora na HC raidy nema (napr. bastion of twilight malo pred prichodom 4.1 prejdenych 0,1% guild :D), beha v equipe z normal raidu a mysli, ze wow je pre deti, wake up.
    4. featurky, addony atd. pozri sa vsetko si mozes povypinat, hra to automaticky spusti ale ked chces hrat bez toho v nastaveniach sa da vsetko vypnut. lenze naco vypinat, hrajme ako 12rocne deti, pre ktore je tiez hra urcena.
    na zaver chcem povedat, ze u wow si urcuje kazdy hrac, guilda obtiaznost sam. ak sa niekto venuje wowku viac profesionalne (hc radiy, pvp rating 2400+) vie ze sa to hra tazsie ako ked wow zacinalo, ovela viac spellov, tazsi kiting, doraznejsie losovanie, focus target, ohromne mnozstvo macier atd). totot ludia u wow nikdy nepochopia, vyberu si najlahsiu moznu cestu, ktoru im blizz ponuka a potom na fore najvacsi pani, co vsetko dali (a v globale cisty priemer, podpriemer)....
  • Zaujimave citanie, urcite viac takychto clankov, dik.
  • Tedy, že by měl Dragon Age velkolepý příběh, to mi nepřijde. Baldury (druhé) ho měly rozhodně lepší. Ale ono celé to je na tom, co kdo preferuje. Dragon Age mě naprosto nebavil, ačkoli Baldur's Gate, Icewind Dale nebo Neverwinter Nights mám opravdu rád.
    Jinak pokud si hrál Double Agenta na PC, x360 či PS3, tak se nedivím, že si mu na chuť nepřišel, ale ta hra je hodně odlišná a já, jakožto milovník žánru stealth - od Metal Gearů, Thiefa, Hitmana, Cold War, Velvet Assassin až po Splinter Cell - jsem v podobných hrách jako doma.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit