Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • spis teda stali
  • dneska uz jenom placou nad vydelkem, kdyz se pred lety staly vazaly sony a ted musi dodrzet smlouvu

    s tim ferrari to opravdu neni dobry priklad, to by spis bylo, jako by bylo ferrari f40 pro celej svet a pak ferrari f40j, s kterym bys mohl jezdit jenom po japonsku

    a argumentoval bys tim, ze kdyz nekdo chce jezdit f40j, tak at se prestehuje do japonska, tohle fungovalo krome sony akorat za feudalismu
  • ucho
    každý hráč má možnost volby, jestli do toho jít. to je jako kdybys tady začal vřískat, že Ferrari dělá moc drahý auta. jo, není to ideální přirovnání, ale v tom principu ano.
    jasně že multiplatformí titul vydělá nejvíc, ale když se exkluzivní udělá titul, u kterého to má smysl, je to pro danou platformu velký přínos. vývojáři to rozhodně nedělají za almužnu. i oni mají možnost volby ;)
  • ps ma jen par milionu japanofilu, kdyby byly ty uspesny exkluzivni hry vsude, tak vyvojari na tom vydelaj majlant, takhle maj jen drobny od sony

    kdyby to byl tak idealni stav, tak chtej exkluzivitu i ostatni

    doplaci na to vsichni hraci, kteri nejsou ochotni pristoupit na otrokarskej system sony

    nebo chces snad tvrdit, ze multiplatformni titul by byl mene kvalitni? smesny
  • ucho
    vývojáři na tom nedoplácí. mají svý peníze jistý a pokud vím, není na ně vyvíjen tlak. no a počítám, že za prodeje mají pak i bonusy. pro vývojáře je to tedy ideální stav.
    hráči na to rovněž nedoplácí, protože exkluzivní tituly jsou často známy svou kvalitou. to souvisí s tím prvním bodem, kdy na tom tedy hráči vydělají. doplácí na to pouze hráči, kteří danou konzoli nevlastní, na druhou stranu nic jim nebrání v tom si ji pořídit. pak už je to čistě na nich, jestli jim daná hra stojí za to, nebo ne.
    konzoloví hráči jsou různí. někdo exkluzivity neřeší a konzoli má, protože ji chtěl mít vždy. hráči, kteří si koupili konzoli kvůli exkluzivitám, si ale většinu exkluzivit koupí. to je pro výrobce konzolí jistá záruka toho, že dělat exkluzi se vyplatí.
  • vsak to je dobre, exkluzivita je vseobecne znama loupezna praktika sony, na kterou doplaci jak hraci, tak vyvojari
  • Presne tak, na druhou stranu, jim moc jinych moznosti nezbyvalo. Na par prodanych XBOXu (s nadsazkou samozrejme) jim nikdo exkluzivni hry delat nebude pokud mu to Microsoft cele nezaplati.
  • Tim se mysli, ze obecne nejsou zadne exkluzivni hry na XBOX ktere by prodavaly platformu.
  • Umi Xbox už i zpětnou kompatibilitu?
  • Opravte mě jestli se pletu, ale pořád slyším brekot že na nové xko nejsou hry. Uniklo mě něco, nebo stále platí že všechny stávající hry si zahraji i na něm, jen plynuleji s kratšími nahrávacími časy apod. Lidé nepleťte si to pořád s novou generací. Je to prostě jen hardware upgrade nic víc nic míň a já su spokojenej, že využiju svojí knihovnu her v plném rozsahu *1*
  • i586
    Já nechápu potřebu konzolistů se chlubit tím, že konzolové hry jdou přeprodávat do bazaru. Je mi z toho blivno. Takhle okrádat výrobce a ještě tomu tleskat...
  • i586
    To není možný. ;) Opět jen opakuješ ty samý zavádějící nesmysly, akorát rozvedený do většího množství textu. Gamepad je optimální řešení pro gauč, ale není to optimální ovladač pro všechny herní žánry. Stejně jako je smartphone optimální řešení přístroje s více funkcema do kapsy, ale nenahradí to plně notebook a foťák - stejně jako gamepad neposkytne takový zážitek u automobilový a flight hry, jako volant nebo hotas. Tvoje (ne)schopnost chápat jednoduchou logiku je fakt tristní. Skutečně, pokud mi tady chceš tvrdit, že gamepad je nejlepší ovladač pro všechny herní žánry a chceš si tady hrát a slovíčkařit s významem slova kompromis, tak tady ze sebe děláš blbce akorát ty a to naprosto očividnýho. Potvrdil si akorát to, co sem psal předtím. Popírání reality. Tohle je mimochodem jednou ze známek fanatismu. Pojďme teda tu blbost uzavřít = mít možnost volby ovladače není výhoda oproti tomu tu možnost nemít, protože sedím na gauči a tu možnost ani nemám a nechci, proto to není kompromis a s gamepadem se všechy hry ovládaj nejlíp. Lol.

    Jinak pokud v těch hrách máš nahráno víc, není jednodušší způsob, než prokázat, jak je to myši strašně easy. Quake 3 - Spiterbot AI. Otázka 10 minut to nainstalovat a videa jdou nahrát přímo ve hře v enginu. Ale to ty neuděláš, protože jen plácáš, že ano.

    Teď mi pověz pohádku o gauči, jak gamepad není o kompromisu a že nechceš řešit klávesnici. Já zase nechci u sebe tahat foťák a notebook, proto nosím primárně smartphone. Ale jinak smartphone není o kompromisu že ano, protože podle tvých slov:

    "jestli do toho nějak spadá kompromis, tak jen z pohledu ceny/kvality. ale ne co se týče těch funkcí."

    Smartphone má stejný funkce jako foťák a notebook, jen je rozdíl v ceně a KVALITĚ. Protože volant a hotas není KVALITNĚJŠÍ ovladač pro auta a flight, než gamepad, že ano. Hrát auta i flight hry na gamepadu, to je sen každýho fajnšmekra, že ano. Proč ty volanty a hotasy vůbec dělaj, když stačí gamepad na gauči, kterej není kompromisem k těmto zařízením. Fakt síla tohle. Tvoje hloupý hraní se slovíčkama a popírání reality je fakt zoufalý. Gratuluji k deb*ilitě. Zaslouženě. Závěr lekce logiky 101, kterou ti dávám naposled zdarma = vše, co není ideální, je kompromis. Gamepad není ideální ovladač pro všechny herní žánry. Kdyby byl, tak by neexistovalo nic jinýho a všichni by hráli všechno jen na gamepadu. A to jak na gauči nebo na židli.
  • Rhulad
    Exkluzivity jsou, PS4 se prodává nejlépe v celé historii Playstation. Vše je, jak má být *3*
  • Rhulad
    League of Legends (Tencent/Riot Games) – 1,628 miliardy dolarů
    CrossFire (SmileGate) - 1,110 miliardy dolarů
    Dungeon Fighter Online (Neople) – 1,052 miliardy dolarů
    World of Warcraft (Activision) - 814 milionů dolarů
    World of Tanks (Wargaming.net) - 446 milionů dolarů
    Lineage I (NCSoft Corporation) – 339 milionů dolarů
    Maplestory (Nexon) - 253 milionů dolarů
    Dota 2 (Valve Corporation) - 238 milionů dolarů

    Tož hoši. Kašlete na to. Dle mého je to spíše jen smutný obrázek :)
  • ucho
    ne, na gauči opravdu nechci hrát s klávesnicí. chci mít ten jeden ovladač. a proč? protože nechci u hraní na gauči řešit stůl. jestli si myslíš, že je to kompromis, tak si to klidně mysli. mně to přijde jako to logické vyústění směrem k pohodlí/jednoduchosti. to nemyslím v negaticním slova smyslu, prostě se to k tomu casual hraní hodí víc. kompromis je něco, co pro danou situaci není optimální řešení. jenže gamepad pro konzole aktuálně optimální řešení je...

    s přirovnáním se smarthponem jsi trochu mimo. tam to opět není o kompromisu, tam je to o přidaných funkcionalitách, které lidé používají. jestli do toho nějak spadá kompromis, tak jen z pohledu ceny/kvality. ale ne co se týče těch funkcí.

    tím druhým odstavcem jen potvrzuješ to, co jsem napsal ;) samozřejmě pokud je hra designovaná pouze na klávesnici a myš, na gamepadu bude ta obtížnost jinde. však o tom designu jsem mluvil.
    tvé teorie o tom, co hraju a jak jsou zajímavé, ale víš o mně kulový a jen těmito prohlášeními ze sebe děláš blbce. je klidně možný, že na tebou zmíněných hrách mám odehráno mnohem víc času než ty ;)
  • i586
    exkluzivita =/= aaa

    Pobav mě další fabulací.

    "Jasně, tvůrce her zajimá, že skiny generují na PC obrovské zisky."

    Jasně, nezajímá je to a proto to nedělají. A proto nedávají do her skiny a ostatní kraviny, protože je to nezajímá a nechtěj vydělávat. Dávaj to tam jen tak z rozmaru. Řeknou si, hele na PC se nedá vydělávat na těchto kravinách, tak to tam nedáme. Radši uděláme aaa bez skinů a dlc. Lol.

    Tohle už není fabulace, ale trolling a čistá hloupost kamaráde.
  • i586
    Už se opakuješ. To, že je gamepad jasné logické vyústění pro konzole, jen potvrzuje, co tu tvrdím (pomijím fakt, že je to red herring argument). Je to univerzální ovladač. A jako všechno, co je univerzální, je většinou kompromisem. Na tom skutečně není nic těžkého k pochopení. Pokud teda nechceš nesmyslně popírat realitu a tvrdit tady, že nemít možnost si zvolit, jestli hru budu hrát na gamepadu/myši/joysticku/volantu je lepší než tu možnost mít. Tady se fakt pohybujeme na hraně velmi jednoduchý logiky, takže mě udivuje, že máš pořád nutkání to vyvracet kličkama typu "logické vyústění pro konzole". To je jako kdybych tvrdil, že smartphone není kompromis mezi telefonem/počítačem/foťákem (tzn. zvládá všechno stejně dobře a kvalitně jako ty samostatné přístroje), protože je to logické vyústění přístroje do kapsy. Lol.

    Co se týče toho fps argumentu, který opět zakládáš na klamu a limitovaných předpokladech. Údajně si hrál všechny old-shoolový fps. Hrál si je na gamepadu? Nehrál. Hrál si na gamepadu Dooma na hard? Quake v multi nebo s training botama? Tribes? UT? Nehrál. Protože to byla moje pointa. Hra, která je dělaná na myš, je stejně obtížná, jako hra, která je dělaná na gamepad a dokonce i obtížnější. Tady se není o čem bavit. Tohle jsou hry, který totálně rozbijí to, co tu vymýšlíš, protože jsou to (mimo Dooma) vrcholy fps žánru, co se týče skillu a argument, že stačí jen zamířit, je naprosto nesmyslný a o obtížnosti hry vypovídá jen z části. Opět jednoduchá logika, kterou se snažíš zamluvit kulhajícíma argumentama typu "míření je jen pohyb ruky a nic tě nerozhodí". Tady naprosto očividně ignoruješ věci jako recoil, když tě někdo zasáhne, nebo fakt, že myšoidní fps staví na více mechanikách míření (tracking, leading, single shot - kopírování pohybu, předvídání projektilů), nebo to, že na preciznosti pohybu ovladače je závislý tvůj pohyb a jeho rychlost (Q, UT). Tady fakt absolutně nemá smysl debatovat, dokud mi neukážeš, jak drtíš Quaka/UT na myši s AI na hard, když je to údajně o pohybu ruky a hned seš profík. Rád bych totiž viděl, jak se znemožníš, protože tyhle fps jsou těžší, než jakákoliv konzolová fps na gamepadu. To je jednochuchý fakt. Už jen to, že se hrajou roky profesionálně. Nevím, o čem tady vůbec diskutujeme, protože nakonec to nikam jinam, než k popírání reality z tvojí strany, nevede. Je očividné, že tvůj názor je silně deformovaný obtížností "moderních fps", kde je to fakt jen o zamíření, headshotu a nabíhajících protivnících. Pak tam samozřejmě s myší kraluješ a ze hry se stává Moorhunt. Neplatí pro old-school fps typu Q/UT/Tribes, kde tohle fakt nefunguje. Speciálně ten Tribes si nastuduj, aby ses trochu probral, protože si mimo realitu.
  • Tak z myho pohledu to neni ani o nedostatku exklusivnich her.
    - u Sony je to jasny. Pokud je exklusivni hra, je to ve vetsine pripadu jen na PS4 a hrac si ji jinde nezahraje, tecka.
    - Microsoft, ten nevi ci je... Takze i kdyz ma exklusivni hru na xbox, driv nebo pozdeji to musi vydat na windows, protoze ten chteji za kazdou cenu prodat take. Zkouseli exklusivitu na Win10 a win store, to jim ale nevyslo. Takze driv nebo pozdeji to je na steamu za mensi cenu. Tu vetev si podrezali sami...
  • Vždy mě pobaví žabomyší války mezi konzolemi a PC, což je v podstatě jen plácání závistivých socek. Mam oboje a je pravdou, že konzole je prostě casual. Stejně tak srovnávat dynamiku pohybu s myší s gamepad kloboučkem je prostě nesmysl. Jsem rád, že exkluzivity upadají, ať udělají třeba časově omezené. Druhou konzoli mě exkluzivní titul nedonutí koupit, což je škoda té hry.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit