Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • No, uvidíme, jaký to bude... každopádně, mrzí mě, kam se tahle hra ubírá... místo osvědčené 2.sv. budem mít v příštím díle nejspíš létající skafandry, naváděné kulky a neviditelnou kamufláž... pak bude stačit se v MP spawnout, zapnout neviditelnost a zmáčknout levý myšítko - vyletí pár naváděných kulek a je hotovo... R.I.P klasický tématice, Thompsonu, Špaginu a normální smrtelnosti...
  • No okatější kopie Titanfallu už to ani bejt nemůže :D
  • Pěkně Vypatlanej Coment *15* Ale ne, proti gustu... jen škoda, že je nenapadne vrátit se ke kořenům, neříkejte mi, že by se z toho nedalo dost vytřískat... No jo, ve ww2 nemůžou v MP létat, házet autogranáty, mít štíty, to by dnešní arkádovou generaci asi nebavilo... *7*
  • Podle mě to je real-time. Cutscény používají jiné assety, vyšší polycount, větší textury, lepší vlasy, nasvícení atd. Běžná praxe u konzolových her. Cutscéna se dobře optimalizuje (víš přesně, co se bude renderovat) a nemusí mít víc jak 25-30 fps.
  • Console style.
  • Mato1987
    Mňa zase štve, že nové kól of ďúty nevýjde na WiiU?
  • Wow, taková úžasně vypadající hra. Už mám předobjednáno na všechny platformy. *6* *11*
  • Mato1987
    *1* Ten by si zavolal svoj židácku partičku hereckých odpadlíkov a natočil by behom roka 10 filmov na motívy call of duty.
  • To už je tak vyčpělé, že by to ani Adam Sandler nezachránil *15*
  • TIRsk
    Novy coop survival mod ?
    Najskor sa celilo zombikom, potom alienom a teraz vojakom :D
  • Mato1987
    Tých dôvodov prečo to menia môže byť viacej, trebárs nevhodne napísaný názov, málo bulvárny, alebo nebodaj obsahuje nejaký preklep.
  • Mato1987
    Hmm, ja som skôr skeptický, jednoducho neverím, že zopár tých záberov bolo ako ty píšeš "real time in-game", neverím im aj z toho dôvodu, že to mazanie medu okolo huby nerobia po prvý raz, všakže? :)
    A mimochodom to nie je mäkčeň v slove zmyseľ ale omylom som tam dal anglický apostrof namiesto čiarky, urobil som preklep, stáva sa, nechcem byť pedantný ale ty si zase urobil preklep v slove "diusponoval" *15*
  • Off topic.
    Uz ma to serie dlhsiu dobu, ale musim sa opytat redakcie.. preco pre boha menite nazvy clankov 2-3x za den?! To sa neda vymyslet nazov clanku na prvy krat?
    Niekomu sa to moze zdat ako kravina, ale dovod preco ma to stve je ten, ze potom v RSS agregatore sa musim denne prehrabavat tymi istymi clankami, ktore maju zmeneny nazov a zacina ma to vytacat.
  • Tak preco nie, kludne to moze byt real time in-game zaber. V single player kampani proste vyzdvihnu schopnosti noveho enginu (nebudem teraz spekulovat ci to je naozaj novy engine alebo zase modifikovany Q3, aj ked som toho nazoru ze uz sa toho Q3 naozaj konecne vzdali) prave tym, ze par hlavnym postavam poskytnu super detailne ksichty a mimiku. To co ale bude v MP moze byt samozrejme uplne o inom. Ved naco by MP diusponoval takymito detailami.

    Btw, je fajn ze pouzivas diakritiku, ale " zmyseľ "? Preboha, kde si nabral to makke L :)
    Grammar nazi out.
  • Klasika, nalákají lidi na trailerovou grafiku a pak to vypadá úplně jinak.
  • Super trailer, hru uz mam predobjednano, ted uz jenom cekat do listopadu *6*
  • Magister_Peditum
    To by pak autoři nesměli v každém druhém videu tvrdit, že se většina z techniky ve hře zakládá na reálných návrzích nebo dokonce prototypech. *15*
  • malem jsem u toho videa umrel nudou a udivem...
  • To chce odvahu dát do jednoho řádku vedle sebe AC, CoD a pak 3 hry.
  • Call of Duty musí udělat nějakou radikální změnu jelikož už 3 hry byli to samé, ale advanced warefare to může změnit no uvidíme po vydání.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit