Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • spook.y
    Nikde jsem nenašel ten nadupaný trailer *2* V pohodě ať si každý hraje to co ho baví a o tom to přece je *3*
  • Proč to vypadá jako TITANFALL ?
    • protoze mu chce natrhnout ....
      • ..shiny metal balls?
  • Ze by dosly napady? Proste vykradacka Titanfalu a Crysis, kde vsechno nacpou do sebe - aneb jak Pejsek s Kocickou varili dort *1*
    Jestli to bude stejne jednoduche jako par predeslych dilu a se zbranemi se v podstate nebudeme muset ani ucit (zbrane v podstate nekopou), tak se uz tesim na dalsi dil, kde by se mohlo jeste "naroubovat" neco ze Star-Treku (treba teleportace a fazery) a ze Star Wars (odkud treba misto noze laserove mece) *11*
    • Řešit u žánru scifi kde se zbraně nezakládají na reálné předloze jejich chování mi přijde minimálně úsměvné. *2*
      • Magister_Peditum
        To by pak autoři nesměli v každém druhém videu tvrdit, že se většina z techniky ve hře zakládá na reálných návrzích nebo dokonce prototypech. *15*
  • Mato1987
    Nechcem pôsobiť konšpiratívne, ale tie prestrihové filmečky nevyzerali byť, že sú ako sa hovorí v "real time in-engine" :D
    Najmä, keď som kvalitu "next-gen" grafiky počas ukážiek z multiplayeru a survival coopu porovnal práve s týmito evidentne predrenderovanými zábermi.
    Na jednom nemenovanom internetovom portály som si pozrel zobár záberov a videí z multiplayerových máp a nepripáda mi to ako keby mal byť práve toto nejaký "next-gen", iste chápem zámer tvorcov, že chcú aby hráči na konzoliach mali stabilných 60 fps ale tie mapy vyzerajú tak prázdno a plocho, nie je tam absolútne badateľný, čo i len najmenší dôraz na detail. Neverím, že toto je fungl nový herný engine, je tam zreteľne vidieť v niektorých scénach, že sa jedná o starý známy silne modifikovaný Q3 engine. Ale dáva to zmysel', keďže hra vychádza aj na staré konzoly, kde je garantovaných takisto tých 60 fps.
    • Podle mě to je real-time. Cutscény používají jiné assety, vyšší polycount, větší textury, lepší vlasy, nasvícení atd. Běžná praxe u konzolových her. Cutscéna se dobře optimalizuje (víš přesně, co se bude renderovat) a nemusí mít víc jak 25-30 fps.
    • Tak preco nie, kludne to moze byt real time in-game zaber. V single player kampani proste vyzdvihnu schopnosti noveho enginu (nebudem teraz spekulovat ci to je naozaj novy engine alebo zase modifikovany Q3, aj ked som toho nazoru ze uz sa toho Q3 naozaj konecne vzdali) prave tym, ze par hlavnym postavam poskytnu super detailne ksichty a mimiku. To co ale bude v MP moze byt samozrejme uplne o inom. Ved naco by MP diusponoval takymito detailami.

      Btw, je fajn ze pouzivas diakritiku, ale " zmyseľ "? Preboha, kde si nabral to makke L :)
      Grammar nazi out.
      • Mato1987
        Hmm, ja som skôr skeptický, jednoducho neverím, že zopár tých záberov bolo ako ty píšeš "real time in-game", neverím im aj z toho dôvodu, že to mazanie medu okolo huby nerobia po prvý raz, všakže? :)
        A mimochodom to nie je mäkčeň v slove zmyseľ ale omylom som tam dal anglický apostrof namiesto čiarky, urobil som preklep, stáva sa, nechcem byť pedantný ale ty si zase urobil preklep v slove "diusponoval" *15*
  • To už je tak vyčpělé, že by to ani Adam Sandler nezachránil *15*
    • Mato1987
      *1* Ten by si zavolal svoj židácku partičku hereckých odpadlíkov a natočil by behom roka 10 filmov na motívy call of duty.
  • Klasika, nalákají lidi na trailerovou grafiku a pak to vypadá úplně jinak.
    • Console style.
  • Off topic.
    Uz ma to serie dlhsiu dobu, ale musim sa opytat redakcie.. preco pre boha menite nazvy clankov 2-3x za den?! To sa neda vymyslet nazov clanku na prvy krat?
    Niekomu sa to moze zdat ako kravina, ale dovod preco ma to stve je ten, ze potom v RSS agregatore sa musim denne prehrabavat tymi istymi clankami, ktore maju zmeneny nazov a zacina ma to vytacat.
    • Mato1987
      Tých dôvodov prečo to menia môže byť viacej, trebárs nevhodne napísaný názov, málo bulvárny, alebo nebodaj obsahuje nejaký preklep.
  • "Gordy is gone, man. I'll be outside. Good luck."
  • No okatější kopie Titanfallu už to ani bejt nemůže :D
  • U coopu MW1 a 2 sem s kámošem "pár" zábavných hodin proseděl a po letech bych si to klidně i zopáknul. Ovšem kvůli tomu nevyhodím oknem dvanáct stovek. *6*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit