Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jedina vec co se mi zatim na hre nelibi, je automaticke zamerovani priser.
    • 17 ledna vyjde demo a tobě už se na hře něco nelíbí ? Divné ne ?
  • Fajn preview, pouze mi přijde poměrně nevhodné hodnocení namluvení resp. nenamluvení PC. Je potřeba si uvědomit, že kvůli velmi variabilnímu vývoji postavy by bylo problematické namluvit jen dva hlasy - mužský a ženský, protože by k vytvořenému charakteru nemusely sednout. Vybrat více hlasů - kompletně namluvených - je zase příliš náročné. Z RPG jsou tak namluveny PC snad jen v Zaklínačovi a ME, protože hrajete za předem definované postavy...
    • A ještě DS III, ale tam to bylo také nadefinované... Ale je pravda, že ten dabing byl skvělý a fakt to hodně pomohlo atmosféře :)
  • tak po hodine hrani demicka, bohuzel nadseni opadlo, prilis konzoloidni a ten duch hry vas nenutí hrat dal. Nebudu mluvit ani o grafice i kdyz hry nejsou o grafice ale tohle je spatny :(
    • Taky mám takový rozporuplný pocity, nejvíc mě na tom štve quest tracking... možnost mít zobrazenej na mapě jenom jeden quest mi příjde takový dost divný, i když je to asi jenom detail, ale tomu jsem se asi divil nejvíc.

      Jinak mě celkem nepříjemně překvapilo doskakování textur a u některých postav namluvení (i když tam možná záměrné, ti gnomové nebo co to jsou zač mi zní strašně). Ale souboje jsou imho celkem fajn, těch pár questů, který jsem zkoušel nebyly zas tak špatný, i když je pravda, že dialogový systém teda taky nic moc (proč dělat hybrid ME/klasika???????, a proč se při rozhovoru musím vždycky dorolovat dolů, když se chci zeptat na další věc????). A nepochopil jsem, jak funguje páčení zámků, ale možná jsem nedával pozor. Za sebe hodnotím 6/10 za demo a do 9.2. si dám čas na rozmyšlenou ohledně předobjednávky. Jinak si to koupím v červnu za 299.

      A btw. demo je i na steamu. To jsou mi věci, to se nám ti ďáblové z EA pěkně snaží zhoršovat svět :) :) :) :)

      A poslední poznámka: Bioware, čekáme na demo ME3.....
  • Jeste ze vyjde demo. To je poctivy zpusob jak pripadne nalakat hrace. Pokud bych hodnotil jen z obrazku, tak mi to pripada prilis konzoloidne-Fablovite.
    Demo urcite zahraju uz kvuli udajnemu bonusu do Mass Effect 3 :-).
  • Tak pozrel som par videii a popravde boje mi pripominaju mortal kombat z coho ja osobne niesom zrovna nadseny ale snad v tom bude viac zabavy ako v bojoch v skyrime.Snad bude zalezat aj od mojich schopnosti ako boj dopadne.
    • no a k Kingdoms of Amalur Reckoning farby by som este zniesol ale tie rozmery a proporcie zbrani a postav su fakt desne.Ked vidim ako nieto drzi priblize 40kg tazke kldivo v jednej ruke na konci rucky a tak celu vahu kladiva vlastne drzi zapestim tak ozaj neviem ci mam plakat alebo sa smiat.
      • Kinet1c
        presne, tu nemozes hladat realitu vole, ved staci zajst na skyrim a behat v tazkych brneniach v podstate nepretrzite, tzn bez unavy JE tiez nezmysel a nikto si neroby stym starosti, takze si odpusti podobne komenty, fantasy sa nerovna realita, predsa ani tu u nas nevidame na kazdom kroku magov vrhajucich ohnive gule a klerikov namiesto lekarov, lieciacich roznimi zaklinadlami namiesto lieciv, je nezmysel hladat realitu tam kde to nema byt, ja osobne utekam do takeho sveta obcas pred realitou, je dobre sa ponorit do takeho sveta nerealna, kde mozes byt niekym, lebo uz mas na to v podstate naslapnute, a potom ked hru skoncis ten dany den tak si sp5 v realite chladnej a nepeknej (vecsinou) a musis si ist zarobit aby si prezil (vo vecsine pripadov) a aj to co zarobis nie je vzdy dost, ale ked prides domov zasadnes pred takuto hru, zrazu sa realita strati a ty si uplne niekde inde ponoreny do sveta hrdinov a farieb :)
        • Ja tam nehladam realitu ale asom uveritelnost by neuskodila.KEd vidim bezat postavicku v skyrime tak ma to nerusi nakolko isto by to zvladol aspom 10 sekund ale ked vidim taku absurdiru ako je 50kg kladivo drzane len zapestim tak to uz zaboli ale ani to nieje najdolezitejsie dolezity je dojem a ten je vazeny hrozny ved obdobne fyziklanym sposobom su ponate rozpravky pre 3 rocne deti a to mne osobne prekaza
        • EuroSamurai
          To ale nikdo nechce vidět protože velký zbraně sou spíš v Japonských hrách tak to tomu vyčítaj ale to, že v těžkym brnění mužu běhat a skákat jak kamzík v TES serii už nikoho nezajímá.
      • nikdo nerekl jak velka je v tom svete gravitacni konstanta
        • podla behu sudim ze velmi podobna ako tu na zemi :-)
      • MrSanta
        Ve fantasy realitu nehledat!
  • MidnighT91
    Po shlédnutí pár videí, musím říct že tu máme kandidáta na překvapení roku... I přez pohádkovější atmosféru to vypadá fakt drsně...
  • Od této hry jsem nečekal naprosto nic, nepřečetl jsem o ní ani řádku, pouze tyto dojmy a musím říct, že bomba! První dojem byl nic moc, hra smrdí konzolí na každém rohu. Poznáte to z menu, ovládání, podle rozsáhlosti nastavení grafiky a nebo třeba podle invetáře. Je tu ale jedno velké ALE. Dal sem té hře šanci, prošel sem úvodní tutorial demoverze a tyto faktory mi vubec nevadili. A to prosím nejsem žádný konzolista. Ta hra má všechno, co fanoušek RPG potřebuje. Otevřený svět, příběh, 3 různé talentové stromy pro znovuzahrání atd. Ještě teď jsem překvapen a vyhlížím datum vydání plné verze.

    Nejtvětší plus je, že ke hraní nepotřebujete Origin, i když hru distribuuje EA! Stačí mít Origin account pro aktivaci a můžete směle hrát na Steamu.
  • kouknul jsem na gameplay hodne me zaujal...hlavne souboje vypadaji, ze budou i o schopnostech hrace a ne klikfest jako ve skyrimu...
    • jestli ti skyrim pripada jako "klikfest" tak jsi evidentne prilis mlady na to, aby jsi zazil diablo 1. nepochop to spatne, byt mlady neni nic spatneho, jen se na forech nesmis chovat jak piculin
    • Jasně, ve skyrimu vůbec nezáleží na ničem. stačí tam jen stát a klikat. Boj je tak jednoduchý, že zabiješ hned všechno... *7* *7* *7* *7*

      Vlastně skyrim je víceméně jen lehce interaktivní film. Člověk jen stojí a ono se tam něco děje. draka dá každý bez nutnosti cokoli plánovat a jakkoli přemýšlet. (to myslím ironicky, kdyby někdo nechápal).
      • videl si to na youtube a mudruješ.....v Skyrime máš X-možností boja, vidíš niekde rozliaty olej, vytiahneš fireball a upečieš silných nepriateľov, ideš proti ohnivým mágom, zakúzliš zmrazenie.....ideš proti presile, do jednej ruky dáš healing a do druhej meč a rúbeš ich a zároveň sa liečiš....a to nehovorím ešte ked hráš za Thiefa, to je rozprávka niekoho odzadu podrezat, že ani nekvikne....

        Skyrim mal perfektný súbojový a premyslený systém a nijako obmedzovaný....i preto to je pre množstvo ludí hra roka! *3*
        • Cahir
          Kolega asi hovoří o soubojovém systému ve smyslu samotného "boje", tedy ocel vs. ocel. A tam Skyrim těžce pokulhává. Neexistují tam komba, úhyby, úkroky a ovládání hrdiny je celé takové nějaké nemotorné. Nemožnost se krýt při používání dvou zbraní či nastavit zkratku přímo pro určitou ruku mě taky vůbec nepotěšila.

          Takže moje interpretace zase je, že tento omezený soubjový systém je i mimo jiné důvod, proč je pro tolik lidí Skyrim hrou roku. *3*
          • Presne, ve skyrimu ani nejde odrazet zbrane zbrani. Je to jen klikacka.
            • hru si zjevně nehrál, tak tu nespamuj *1*
            • Možná by to chtělo si ve Skyrimu nastavit vyšší obtížnost a rázem zjistíš, že z klikačky se stává úplně něco jinýho. Netvrdím, že Skyrim je extrémně taktickej v tomhle ohledu, ale při vyšších obtížnostech opravdu u silných nepřátel nefunguje taktika naběhnout a začít mlátit. Hmmm, teda funguje, asi tak prvních pět sekund, než tě uškvaří.
      • nejde o samotnu obtiaznost boja ale o jeho variabilitu a o tom do akej miery kladie naroky na hraca.Progres samotneho hraca v boji v skyrime je temer nulovy a to je zle.
      • ty chces poprit ze souboje jsem jenom o tom davat mocny utoky?
        • njn....keby na tebe vyletel Elder Dragon, tak by som chcel vidieť ten tvoj 1 sekundový Skyrm klikfest :-)
        • On nechape, ze by mohl byt soubojovy system nejak propracovany a takticky. Barvoslepemu cloveku barvy nevysvetlis.
          • Všechno by mohlo být lepší, než je. Faktem ale je, že soubojový systém ve Skyrimu není o nic horší než třeba v Oblivionu.

            Já úplně v každé hře najdu něco, co se mi prostě nelíbí a co bych udělal jinak. A to snad asi každý. Neznám jedinou dokonalou hru.
  • Zkusím demo, chci tomu dát šanci. Ale tyhle barevný karikovaný omalovánky... pochybuju že mě dokážou vtáhnout stejně jako seriozněji pojaté hry.

    Vlastně jsem byl kvůli tomu grafickému stylu přesvědčen, že je to nějaká akční řežba pro konzole, nebo MMORPG (kde je takový styl asi hodně IN)...
    • Podle videa odkazovaného v IGN review in progress mi to jako omalovánka vůbec nepřipadá. Graficky imho vypadá výborně (světla...). Ale záleží na osobním vkusu. Určitě doporuču to video.
  • JohnyTheZik
    jeej! koukam na screeny a vidim: slardar, variace na pudge,.. :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit