Přejít na výpis diskuzí
Korea zakáže komerční prodej online předmětů
19.6.2012 | Aleš Smutný
180 příspěvků
-
Fandím korejským zákonodárcům a diskuznímu trolovi. Jde vidět, že ten člověk si stojí za svými názory a aspon přemýšlí, narozdíl od zdejších vynulovanců, co dokáží jen mínuskovat. A ted mě můžete taky vymínuskovat, budu jen rád, protože tím dokážete, že mám pravdu. *3*
-
Na obchodovani blbinek ve free-to-play systemech je krasne videt, jak uz je ta spolecnost a ekonomika postavena na hlavu. Co ma hodnotu a co ne. Uz davno nema hodnota penez nic spolecneho s krytim realnou hodnotou zdroju a fyzickeho bohatstvi, jak se kdysi davno penize kryly zlatem. No a dnes je to jeste mnohem dal, kdy se obchoduje s vecmi ktere ale uz absolutne nemaji vubec zadnou hodnotu ve vubec zadnem smyslu. Jako at si Korea dela co chce, neziju tam, a z jejich pohledu se muze jednat i o spravny krok, i kdyz mi bychom zase na to koukali skrz prsty obemezovani svobody, atd. Ale me proste prijde divny, kdyz uz za prakticky "nic" se vytvari obchodovatelna hodnota za skutecny prachy. Tohle je myslim ta spatna Virtualni realita, ktere jsme se driv tak bali. Minimalne k zamysleni. Ja si teda nic free-to-play kupovat nebudu, uz z principu. Jedine jeste tak DLC se skutecnou hodnotou pridani obsahu a orzvinuti pribehu, kdyz to stoji za to. Ale vsechno ostatni mi pride mimo.
-
-
Takze kdyz si kupujes nejakou hru na DVD tak si vlastně kupuješ ten plast a ne hru? Nebo když si jdeš skočit padákem nebo jedeš na dovolenou? Ve výsledku nemaš ani z jedný z těchto věcí nic v ruce, investice do ingame predmetu je proste jako investice do zábavy, krom toho itemy ve hře jsou sice virtualní ale pořád je nekdo musel "manuálně" vyrobit, takže platíš vpodstatě za službu.
-
-
Nemyslel jsem samozrejme je ciste fyzicke produkty, ale abych zase pouzil tu cepicku v MMORPG, tak tohle proste jako zadnou protihodnotu za ty penize nevidim, at se divam sebevic.
OK, ja uznavam, ze v principu je muj pohled vlastne spatny, nedokazu ho argumenty obhajit, ale presto ze subjektivniho hlediska je to takova nejaka moje hranice, co je v poradku a co uz moc ne. -
-
Jednoduse mas naivni pohled na svet a uvazujes emocionalne na misto racionalne. To u tebe ale neni nic zvlastniho. Je dobre, ze si to mozna konecne uvedomis.
-
-
Nenapsal jsem zadnou urazku, na rozdil od tebe (mimochodem, opet ukazka emocionalnáho jednani na misto racionalniho). A nemyslel jsem to ani nijak spatne, naopak ti poskytuji moznost sebereflexe. Ty mas k tomuhle caste sklony aniz si to uvedomujes. Dneska jsi to predvedl v tak krystalicke podobe, ze verim, ze si to budes schopen uvedomit. Vzhledem k tomu ze se citis opravnen hodnotit me, mohu si to na revans dovolit ja k tobe, ne? Pokud se to podari a prohlednes, budu tu mit o jednoho noshleda, ktery se ke me vyjadruje, ackoli spoustu veci nechape, mene. A pokud te urazi, ze te nekdo hodnoti, tak v prvni rade ty nehodnot jine.
-
Jestli jsem to spravne pochopil, tak jedine s cim jsi tu prispel do diskuse je to, ze jsi me prisel urazit a udelat si tak tim dobre. OK, ted ses projevil v pravem svetle, clovek ktery jinak sec muze kaze a moralizuje, co maji a nemaji delat, jak se maji chovat, se sam chova jako nejvetsi povl. To je ma posledni rekace na tebe i do budoucna.
-
-
mě se robotronovo názor na věc líbí, protože neni tolik zasaženej dnešnim uvažováním a de po podstatě věci, ikdyž třeba né úplně šikovně. Ona opravdu poptávka nevytváří hodnotu věcí. Hodnota věcí, je v tom jak je užitečná pro lidi co jí užívají a pro celkový prospěch společnosti. Je ale samozřejmě hrozně težké rozlišit, co je a co není užitečné.
ještě přidám můj oblíbený citát, je tam návazost na to o čem jsem psal před tím.
„Příčinou krise je morální bída. Přelom hospodářské krize? Nevěřím v žádné přelomy samy od sebe. To, čemu jsme zvykli říkat hospodářská krize, je jiné jméno pro mravní bídu. Mravní bída je příčina, hospodářský úpadek je následek. V naší zemi je mnoho lidí, kteří se domnívají, že hospodářský úpadek lze sanovat penězi. Hrozím se důsledku tohoto omylu. Tomáš Baťa 1932
-
-
-
-
-
za nehmatatelne veci sa plati uz od davna :)...za pohovor u lekara, psychiatra..sice je to trosku z ineho sudka ale v podstate tiez platis za nieco nehmatatelne :)...dokonca za vzdelanie platis :)
-
Co na tohle říct, je tak trochu nesmysl. Služby byli na této planetě téměř odjakživa, to že za tím není něco na co si můžeš šáhnout neznamená, že to není. Když sis zašel do divadla taky by se dalo říct, že to nemá žádnou hodnotu. Pokud mi chceš dokazovat, že velký rozdíl mezi divadlem a čepičkou v nějakém MMORPG, nemusíš se snažit, je to jen tvůj pocit.
-
-
No tak rozdil mezi divadelnim predstavenim a virtualni cepickou ve hre je vyrazny, az nechapu, ze nekdo neco takoveho da do souvislosti :)
-
-
Dokaž mi reálný rozdíl. Vše co řekneš budu založeno na tvém vnímání "hodnoty", hodnota je tam kde ji lidé vidí.
-
-
Tohle je brutálně ekonomizační pohled na věc. Příkladně divadlo nemá "hodnotu" jen ekonomickou, ale je tu právě ona hodnota civilizační: předává kulturní a psychologické archetypy a zajišťuje jejich kontinuum, propojuje individuum s božským, případně stmeluje obec nebo sociální kolektiv. Tohle čepička fakt nedělá. Říkáš, že vše má nějakou hodnotu, ale pak jednu z těch hodnot (směnnou) nadřadíš nad ostatní - to je elitářství.
-
-
Cepicka je neoddelitelnou soucasti hry, jeden z pokusu o jeji monetizaci.
-
Nebavím se o hrách, ale o čepičce.
-
Jejdásek: Bohužel.
-
Nemas pravdu, hry jsou take kultura, dnes vyznamnejsi nez divadlo, protoze mladou generaci ovlivnuji vyrazne vice.
-
-
Divadlo je kultura, je to spolecensky zazitek, vetsinou ma hodnotu i v nejakych informacich, ktere se z predstaveni dozvis, nebo umeleckeho zazitku. Divadlo taky neni neco vylozene komercniho, s cim by se obchodovalo na burze. Za divadlo platime aby meli herci co do huby, a aby jim nespadla strecha nad hlavou :) Oproti tomu cepicka v MMORPG neni nic.
-
-
Lem má pravdu v tom, že "hodnota" je hodně široký pojem. Jdeš na představení nebo koncert => cáluješ => pořadatelé/herci/zpěváci a) dostanou nažrat => pán se zeleninovým stánkem vydělá b) zaplatěj daně => stát má prachy na udržování chodu svých povinností. Vše funguje, jak má.
A pokud existuje někdo, kdo je ochotnej platit za virtuální předměty reálnejma prachama a jestliže onen poskytovatel služby platí danně, je to na chlup to samý jak s divadlem a koncertem => virtuální předměty jsou opravdová hodnota. minimálně z ekonomickýho hlediska. -
Jestli posunuju divadlo pred cepickou v MORPG, kterezto divadlo ma pro me vyssi hodnotu a proto jsem elitar. Tak to asi jsem :)
-
Podle mě ty prostě uvažuješ strašně elitářsky a posunuješ jedno kulturní vyžití nad druhé.
-
Takhle vsechno relativizovat je prave spatne, protoze pak nas tahle cilena komercni masinerie uplne sereze zaziva :) Ja vim, co tim chces rict, ale timhle zpusobem nema cenu realne uvazovat, protoze pak se nemame ceho chytit.
-
Kultura, to sice říká hodně lidí, ale vše co si pod tím představíš je výtvor tvé civilizace a zkušeností. Ona čepička je též umělecký výtvor a ty ji obdivuješ tím, že ji nosíš stejně jako, když lidé nosí realné modní oblečení od nějakého známého umělce. Za divadlo platíme, protože si kupujeme uměleckou hodnotu stejně jako u čepičky. To zda je něco více či méně komerční je irelevantní, vše je nějaká hodnota.
-
-
-
-
-
A co hodnota času? Ten taky není hmatatelný, ale má podstatnou hodnotu. Alespoň pro někoho. Nejsem příznivec kupování herních předmětů za peníze, ale je to tak.
-
-
EDIT: Přesunuto, smazáno.
-
Cas se ale pokud vim jeste neprodava a neobchoduje se s nim (zatim). To jsem videl jen v nejakem romanu od Dicka :)
-
-
Omyl. Když chceš získat nějaké vzácné vybavení ve hře, tak buť lootuješ a spotřebuješ na to hodně času, nebo vybavení koupíš za peníze a ten čas který bys strávil lootováním máš k dispozici na něco jiného. Proč si asi kupuješ mrkev v obchodě a nepěstuješ si ji na zahradě?
-
-
hodnota casu ano, ale JEN casu programatora/grafika potrebneho k vytvoreni toho "virtualniho predmetu" vse ostatni je jen bublina *3*
-
Tachy: Prudit? Ani nahodou! Prave takova diskuse ma pro me cenu (a to je vlastne ta realna, i kdyz nehmatatelna hodnota), kdyz napisu svuj nazor stretnutim s jinym nazorem si neco uvedomim a tedy neco ziskam :)
-
Ano, ale to je jen souvislost, i tak nevidim cas jako vec, s kterou se obchoduje.
-
-
A neber to že tě pruďim. Jen diskutujem, nedal jsem ti ani jedno minus. Osobně s tebou souhlasím že dnešní svět je v některých aspektech "zvláštní", ale chtěl jsem vysvětlit proč do toho lidé investujou. Pokud to chtějí mají dvě možnosti buď peníze nebo čas. Otázka je proč to chtějí :-). Ale to je i reálu, sportovní auta, šperky, svaly ...
-
Pietro: To snad kdyz nekdo chodi do zamestnani. Kdyz nekdo chodi do prace, tak myslim, ze by mel dostavat penize hlavne za odvedenou praci. Ale to neva, ja uz jsem svou nedomyslenost pochopil :)
-
ked zacnes pracovat v podstate firme davas svoj cas za peniaze...
-
Tachy: OK, uznavam, ze tohle jsem uplne nedomyslel. Muj nazor to tak uplne nemeni, ale slibuju, nad tim budu premitat :)
-
Ale bavíme se o tvém výroku. Původně jsi napsal: "No a dnes je to jeste mnohem dal, kdy se obchoduje s vecmi ktere ale uz absolutne nemaji vubec zadnou hodnotu ve vubec zadnem smyslu."
Ale oni MAJÍ HODNOTU a to toho ČASU který potřebuješ abys je získal !!! Jasný je, že pro každého člověka je to hodnota jiná, podle toho jak si cení vlastní čas.
-
-
-
A jak se teda obchoduje s case? Ja sem nestudoval na fakulte, tak si to necham milerad vysvetlit. Pokud to de nejak sesumirovat do kratkeho prispevku :)
-
-
Předpokládám, že používáš nějaké dopravní prostředky na tomto světě. Proč platíš za jízdenky? Proč platíš za benzín? Aby tě nebolely nohy, ale HLAVNĚ abys byl na místě za co nejkratší ČAS. Platíš za ušetřený čas.
-
-
ok, tohle samozrejme chapu.
-
-
Hodnota, kterou člověk vytvoří se měří v čase. Vše co uděláš tě stojí nějaký čas, který pak nemůžeš získat zpět. Čas je podstatou všeho ekonomického činění.
-
viz. moji reakci na předhozí příspěvek
-
-
LOL. Čas je nejdůležitější komodita na trhu, to je snad první věc, kterou se učíš na fakultě.
-
-
*7*
-
-
-
-
my sme aj bez hier už stihli vytvoriť obrovskú bublinu ktorá ak praskne tak sme v prdeli... facebook :)
-
-
Lol, robotron zase perli :-). Vsechno co lide chteji a je toho omezene mnozstvi ma hodnotu. Nejen zlato, ale i virtualni predmety.
-
-
robotron má v istom smere pravdu... dnes je ekonomika v takom stave že sa musí stále regulovať... lebo virtuálna hodnota nie je krytá ničím... a je to všeobecná pravda... ak ti vezmem predmet v domácnosti a predmet niekde vo virtuálnom svete tak je to trochu rozdiel... (samozrejme záleží na tom čo to bude :D)
-
-
Obecne se regulovat nemusi, za dodrzeni jistych podminek jako mravne uvedomela spolecnost a kvalitni konkurencni prostredi.
-
-
musí... na to slúži makroekonomika... ak nastane úbytok peňazí (znehodnotenie rôzneho smeru či už fyzické alebo infláciou) musí sa postarať o prílev alebo zadržiavanie peňazí... o takej regulácii hovorím... ak máš strašné peniaze v bubline vo virtuálnom svete a zrazu ti to krachne musíš sa postarať aby tieto straty boli nejako zastabilizované v ekonomike...
-
-
-
Hlavne ze ma pan dedek moralista z toho radost.
-
-
-
-
Kdyby ty prodeje byly za virtuální měnu, kterou hráč získá svým úsilím ve hře, tak bych proti tomu nic neměl, ale platby reálnými penězi do her nenápadně propašovávají elitářství.
-
Ale jo souhlas, reálný prachy tam podle mě nemaj co dělat. Jinak jsem aukci přišel rychle na chuť a líbí se ta možnost kdykoli vyměnit equip a experimentovat s tím. *3* Pěkný den.
-
-
Souhlasim!
-
-
Nadávejte si na Diablo III jak chcete, ale mě hra nevadí, i když je na inferno brutální a nákupu na aukcích se člověk nevyhne. Je ale jenom na mě, jestli si koupím něco za skutečné peníze nebo ne. Sám bych si nikdy nic za peníze nekoupil, ale vesele za eura prodávám a nese to ovoce :) Když je někdo tak hloupý a kupuje to... jeho věc. Ať si každý dělá co chce. Suďte jenom sami sebe a ne ostatní
-
-
Jenomze tady jaksi ani nejde o aukci, jako spise o hru samotnou, celkove je hra velice bidna, nudna ,stroha, kratka, lagujici, plna chyb, obsahove nulova, nudna ... a ja nevim co vsechno od "top" firmy, ktera hru vyvijela pres 6 let, takze asi tak nejak a aukce za penize je jen takova tresnicka od blizzardu, kteri se jen smeji, jak zase vydelali na hloupem stadu.
-
-
hráls ji vůbec? protože taková určitě není
-
-
Bohuzel jako bejvalej fanda Diabla, jsem podlehl i ja hypu a hru koupil a velice se prekonaval, abych hru vubec dohral, nakonec jsem se k tomu opravdu dokopal a hru dohral na NM obtiznost, musel jsem preci videt vyssi obtiznost, kde dle fanboyu zacina ta prava "DIABLOVSKA zabava"
ale pak to prislo jako blesk z cisteho nebe a pouzil zazracne UNINSTAL z PC.
Doted nechapu jak jsem u tohoto odpadu mohl vydrzet a nalozil si dvojitou davku. Tohle opravdu neni Diablo, tahle hra radeji nemela ani spatrit svetlo tohodle imaginarniho sveta.
Hra nenabizi v podstate nic, kdy by jste si po dohrani rekli, tak a ted si to zkusim zahrat za jine povolani, hra je tak nudna ,ze vas to dokonce odrazuje hrat za jine povolani, takze ve hre zbejva jedine na inferno pro uchylne fanboje farmeni goldu a legendarnich itemu. -
-
qq moar
-
-
Hraju to taky, ale jen kvuli tomu ze jsem za to vyhodil takový prachy tak se k tomu snazim najit cestu. Hra mě Baví, vcelku, ale zaroven je nudná, nvm jak to popsat ale už me fakt nebavi prolejzat porád ty samý lokace znova a znova. Ty náhodný generace map odflákly, kdyby TOHLE bylo jako diablo 2 kde bylo víc těch variací na každou mapu (i outdorový protoze ty se tady v D3 nemeni, tady se meni jen mista ke vlezete do dungu a mista truhliček - to se fakt vytáhli) tak je to hned lepší. D2 dělala každá obtížnost těžší NE jen to že nepřítelům uměle navýšili šíleně statistiky jako je tady, ale i to, že i obyč bílý příšery měli už nějaký resistence, vám se s kazdou obtiznosti navic snizili, plno monster mělo specifickej druh utoku takze jste nebyli vetsinou resistentni proti vsemu atd. Hrálo se to prostě líp a do teď mam z D2 lepsi pocit než z tohohle paskvilu.
Nezlobte se nikdo na mě ale D3 nemá pro mě hodnotu za kterou to vydali, prodávat to za 599 tak neřeknu ani popel, ale tohle jsem fakt nečekal... zklamání, NE sice na celý čáře ale z části jsem fakt zklamanej víc než nadšenej. -
-
Mel by sis zahrat D2 jeste jednou protoze vyvazeni potvor tam bylo uplne na pytel. Bosove imunni skoro na vsechno. Strelci co te zabili na jednu ranu. To ani nemluvim o tomze super monstra v ubertritramu mel sanci zabit jen jedinej build paladina.
Kdyz se na hell u baala nagenerovali v podzemi duchove tak se tam ani prakticky nelezlo a kdyz tak se to tam jen proteleportovalo kouzelnici protoze to proste jinak neslo. To ze se D2 hralo lip o tom bych se fakt hadal. Nemluve o tom ze lagy byly mnohem mnohem horsi nez je to ted u trojky.
Trojka nema zadny imunity proti vsemu. imune monstra tam jsou ale bud jsou imune jen chvili a nebo v pripade imune minionu staci zabit bose a minioni umrou sami. Inferno je proste pro lidi co to planujou hrat dlouho tak je to ultratezky ale mam nekolik znamych co uz maj za sebou Diabla na inferno a jde to ne ze ne. Plno monster ma porad specificky druh utoku.
Umelemu navysovani statistik se pak musim opravdu smat protoze svete div se u pocitacovych her se obtiznost vetsinou umelym navysovanim statu normalne dela. -
Muzes to popsat jako stereotypni.
-
-
V tu chvili mi to slovo nepřišlo na mysl *1*
-
-
-
Ale je, a vrchol všeho je, když Ti laguje singl, to FAKT na*ere
-
-
No abych jen nehanil D3 tak mě laglo odedne vydání tak 2x max. 3x. nvm co maj všichni za problém. Něco jinýho je když nezvládli ten nápor hráčů a to i 14 dní od vydání, za to bych je pověsil za koule do průvanu, ale jinak zrovna s tímhle u D3 nemám problém. Víc mě štvě že vubec chtěj online pripojeni nonstop. za to bych je nejradší nakopal...
-
-
-
-
jediný, co mě štve je, že Blizzard připravuje zvýšit ceny oprav itemů 6x... což bude pro moji postavu likvidační, protože na infernu se umírá a opravuje opravdu často
-
-
nestačim se divit, kam se hraní posunulo, je to peknej hnus! A cim to je? Poptávkou!
Když já sem začínal, hry byly underground.
Ted je to mainstream se vsim vsudy, hrajou vsichni a najedou je to cool, viz facebook.
A jako vždy, underground je čistej a s dobrejma lidma. A mainstream sou hromady sraček, produktů i konzumentů.
Big money, PR, megafirmy, megarozpočty... megasračky. -
-
To je proste komerce. Porad tu je prostor pro nezavislou scenu a ani ne vsechno komercni je spatne. Ne vsechny hry se podbizi a klesaji na uroven komercniho braku.
-
-
Neznam nikoho z nezavisle sceny kdo by to nedelal pro penize, kazdy sni svuj sen, ze z nej bude druhy Notch *1*
-
-
Tak treba ja to nedelam pro penize, i kdyz jsem zatim udelal jen par her pro sebe a jeste nic vetsiho nedal verejne. Vubec nemam ambice rejzovat tezky prachy na indie projektech jako Notch (kteryho ale mam samo rad), a uplne opacne bych se chtel spis dostat casem do nejaky firmy, co dela hry, jako skutecnou praci. Do ty doby ale vubec nemam ambice za to co (indie)amatersky vytvrotim, si za to nechat platit :)
-
-
Duvod minusek? Ne ze by mi to vadilo, ale strasne me to zajima :)
-
-
-
"Porad tu je prostor pro nezavislou scenu.." -> kterou už lanaří EA na svůj Origin ^_^
-
-
A co by nelanaril? Proc by se nezavisle hry nemohli prodavat na Originu kdyz uz se hojne prodavaji na Steamu nebo Desure? Proste dalsi kram kde budou prodavat tvoje housky a tim padem jich mozna prodas vic.
-
-
Protoze pak uz nejsou tak uplne nezavisle.
-
-
Mas uplnou pravdu!
-
To je prave ono jadro pudla, jestli se umeni dela pro umeni nebo pro odmenu, kdyz prece s tvorbou toho umeni mam naklady. A pak se naskyta otazka, jak daleko pro tu odmenu zajit, ktera nabizi sirokou skalu odpovedi. Neni to cernobila zalezitost a osobne neodsuzuji zadny pristup, ani ten plne komercni. Vsechny maji sve vyhody i nevyhody. Dulezite jsou vysledky a ty mohou byt vynikajici i otresne ve vsech pripadech.
-
To je taky moznost nikomu nedat poradne vedet ze ta hra existuje a pak byt opravdu underground a nezavisly. Ja bych asi preferoval tu cestu vyvoje z vlastnich prostredku a pote to prodavat treba na steamu. To ze to tak udelam neznamena ze to delam jenom pro zisk ale kdyz uz do neceho cpu penize i cas tak nevidim duvod proc si pak nerict o nejakou tu kacku.
-
No, indie hry se prodavaji, ty ja zas za tak nezavisle nepovazuji, proto jsem prave nepouzil zazity termin indie. Pro me je dulezite jestli se hra dela pro zisk nebo z jinych duvodu. Protoze u her delanych pro zisk vzdycky hrozi, ze se budou podbizet hracum pro zvyseni prodeje. At za nimi stoji velky vydavatel nebo ne. Za skutecne nezavisle hry povazuji veci jako wesnoth, tome (zangband, dwarven fortress, doomrl), urban terror a podobne volne siritelne zalezitosti u kterych jsem stravil stovky hodin.
-
"Independent video games (commonly referred to as indie games) are video games created by individuals or small teams without video game publisher financial support."
To ze to prodavaj na Steamu, Originu nebo v JRC snad neznamena ze to delaj s financni podporou nejakeho velkeho vydavatele ne?
-
-
-
Impotentni komercni tvorba bude vzdycky lovit rybky z kterych kouka zisk. Je na rybkach, zda podlehnou vabeni nebo zustanou nezavisle. Chapu ze se timto zpusobem nekteri lide chteji zivit a hledaji jistotu.
-
-
-
To víš že jo ty starej hipíku *4*
-
Neboj, az udelam svou prvni poradnou hru, dam ji zadarmo :)
-
-
Výborně, chytám za slovo a o hru se případně přihlásím neboj. *1*
-
-
Diky, aspon jeden! Kdyz koukam na ty predchozi minuska, a vidim ten neutuchajici zajem o free tvorbu, bych si to malem delal jen sam pro sebe a nikomu neukazal :))
-
-
Tak a ja vam pomuzu s pripravou a vedenim celeho projektu ... :)
-
A to já zas rád ochutnám, když něco ukuchtíš, kór zdarma, kdo by to nebral.:) Btw. kdybys neměl nikoho na muziku, tak dej vědět. *1*
-
-
Jdu pro dceru do školky a pak něco pošlu.;)
-
na t_crazy@centrum.cz Budu rad! :)
-
Rád ti něco pošlu i kdyby jen pro srandu.;) Dej kontakt.
-
Skoda, toho bych hned vyuzil, ale zrovna muziku si delam sam, protoze nez sem zacal se pokouset o programovani tak jsem hral na kytaru a ted piano. Ale jestli mas neco na ukazku, treba to bude tak dobry, ze se na to svoje vyprdnu a pouzil bych to. I kdyz mam spis teda predstavu hudby vylozene slozeny pro konretni naladu ve hre.
-
-
-
-
Teda jak za tohle mi nekdo muze dat nekvalitni? Dobre, komu se to nelibi, ten mi muze klidne pak zaplatit :D
-
-
-
http://bonusweb.idnes.cz/diablo-iii-po-100-hodinach-hrani-d2a-/Magazin.aspx?c=A120606_120524_bw-magazin_das
Tohle. *5* -
-
hezkej článek, ale vždyť tu hru spíš bere pozitivně, co se tim jako snažíš říct?
-
Tlačí?
-
Jenže tohle zase není pravda:) Slovo tlačí je hodně irelevantní. Pokud nechceš mužeš farmit na obtížnosti kterou zvládaš a tím se stále zlepšovat.
Plno hráču ale farmit nechce a tak je tu pro ně aukce. Nebo kamaradi :) Nikdo do aukce nikoho netlačí:) A za 100 se dostaneš možná tak ke konci Hell obtížnosti a pak vlastně začíná to pravé diablo pro lidi co u něj těch 100 hodin vydrží...
Ostatní hru (příběh) dohrají za 15-20 hodin a nemají potřebuji jet další obtížnost :)
Spíše mi vadí ta nevyváženost. Vubec nevím proč byla ta beta tak dlouho když stejně vydali dva patche které tu hru celkem zasadně pro některé postavy mění.... -
-
Franto za 15 -20 hodin mas hru dohranou 2x tahle kraticka komedie zvana D3 je opravdu jen ubohej paskvil a zdimacka penez a vubec si nezaslouzi pouzivat nazev Diablo, jelikoz tohle je sprosty odpad nic vic.
-
-
To je otazka nazoru. Mne to bavi. Mi kamarady to bavi. Hraju to prakticky od data vydani s nima nebo bez nich a vic nez cenu hry jsem za to nedal a davat nehodlam. Nerikam ze mi vsechno vyhovuje ale bavi me to a jako odpad bych to rozhodne nevidel.
-
Přesně tak.
-
-
-
Diablo 3 je jeden velkej zmetek
-
-
Zkus to napsat na fun stránce *1*
-
-
Na fun strance se pohybuji jen retardi z wowka jako snakeplisken ellendway a spol takze tyhle stranky radeji ignorovat velikym obloukem :)
-
-
Prehypovany zmetek, kazdopadne svuj ucel splnil a dolary se sypou horem spodem.
Snad si podstatna cast "normanich" hracu uvedomi, ze blizzard uz davno neni tim cim byval, ze jim dojde jakova je to zdimcka penez, viz jejich soucastne paskvily WoW, SCII a ted uz i DIII a kopnou tuhlew firmu do s rozbehem do zadele ... -
nezávid dospělím, že si hru můžou koupit *1* *1* zatímco ty můžeš jenom pomlouvat...
-
-
Já na profilu věk zobrazený mám, tak se stačí podívat že dítě už nějaký ten pátek bohužel nejsem :)
-
-
až tak podrobně tě nesleduju :-)...jen sem měl z tvého příspěvku pocit, že si hru ani nehrál a kritizuješ.
-
-
-
Nevím ale Diablo má ve třetím díle prsa :) Tedy spíše je to zmetkyně :)
-
-
-
Stačí na to dát daň a Je to :D :D
-
Bravo !
-
Aukce je strašná věc! Do té doby než sami prodáte něco někomu jinému za real:)
-
-
Asi už to tak bude.
On an unrelated note:
Hard Rock Hallelujah!
https://www.youtube.com/watch?v=drZ1SWxNYb0
-