Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • World of Warplanes mě hodně baví a zkoušel jste už někdo War Thunder? http://www.letecke-hry.cz/war-thunder/ Někdo říká, že je lepší War Thunder a někdo raději World of Warplanes, jak z toho ven?
  • Vis ... problem je, ze to neni zabava ... v bete, kdyz tam ejste tolik bezmozku nebylo, mi vazne nevadila prohrana hra, kdyz bylo videt, ze obe strany delaj co maj ... pak proste vyhraje ten lepsi ... ale abych mel 10 100% killu sam ... a nakonec posel, protoze ti bezmoci neumej enemaka ani naspotovat ...
  • jj artyhater si vzdycky neco najde. 45sec (+15sec) je mu malo, cas zamereni je mu malo, presnost z 0,48 na 0,90 je mu malo, znizeni pohyblivosti je mu malo.
    Cokoliv nemuze byt lepsi nez WOT pokud to jeste neexistuje. Az to bude tak klidne at je to lepsi. Zahraju si to tak jako tak. Problem hracu je, ze si nic nevazi. Drtiva vetsina tomu nerozumi ale budou mudrovat jak by to melo fungovat. Kazdy zna pravidla Clovece a ted bys porad plakal, ze jsou spatna, protoze prohravas. Oni maji taky nejakou mechaniku tak se ji prizpusobim nebo to nehraju, kdyz ji nerozumim.
    Nadavaji na WOT a stejne to porad hraji. Pockejme si na tanky od Gaijinu a pak muzem hodnotit co je lepsi. Pokud me to bude vic bavit tak to budu hrat. Ale muzu ti rict, ze ti co nadavaji ve Wot na spotting a maskovani budou nadavat i ve WT. Protoze pokud si nenastuduji mechaniku hry tak stejne budou mit spatne statistiky.
    Mne treba zajima jak to bude u tanku od Gaijinu fungovat. Protoze mechanika hry se da vymyslet na ruzne zpusoby. Tesim se az si to budu moct vyzkouset. Jestli budou mit i nenavidene artilerie nebo ne. Jak si poradi s MM.
    Chapes ja neodsuzuju ani WT ani WoT a dokazu se na to divat i z te druhe strany.
    U ARMy taky dokazu lecos odpustit.
    Hraju to co me bavi.
  • Heh, opravdu? Zajimave, ze vetsina lidi pise neco jineho.

    http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/252712-86-arty-nerfs-no-no-no-no-and-no/#top

    Tento to shrnul pekne.
    "The only real change this nerf brings is that you'll 1shot some baddie every 45secs instead of 30secs as it is now (RoF cut + aim time nerf). Bring the neg reps. Especially the German T8 (and US M40/43) is going to be so hilarious in a T8 battle. On a serious note I'm kind of sad they messed with T8 arty balance as it was just about perfect."
    A k memu vysneni. To neni sen, to je realita. Protoze cokoliv bude lepsi nez WoT v soucasnem stavu.
  • Ale King Tiger nebyl neprustrelny. T-34/85 ho mohlo v pohode objet z boku ci zezadu, protoze to byl pomaly neohrabany 70ti tunovy kolos proti rychlemu strednimu tanku. Navic i ted te to soupne proti tankum, co celne neprostreli, tak jaky by byl rozdil?
  • jen pro upresneni,
    WT ma vice nez jen 3 mody (Arcade, Historical Battle, Full Real Battle) co se lisi modelem fyzikalnim, letovym a poskozeni ...
    je zde tez Tutorial mise, mise a kampan pro jednoho hrace
    a navic jsou zde COOPerativni mise a kampan pro vice hracu
    no a pak je moznost hrat volitelne bitvy (pve, pvp)
    je zde editor mise (prozatim zjednoduseny)
    ve hre zatim neni kampan pro vice hracu proti sobe
    tj. zabavy na hry co si muzes stahnout a zahrat je dost
    a to jeste nejsou k dispozici ani vozidla ani lode *5*
  • Mozna te to sokuje ale nedal jsem do toho ani korunu. Ja zas nechapu proc sis vysnil WT, ktere maji tanky na artwortech a uz rikas co bude lespi aniz bys vedel jak ou maji mechaniku hry. Ja budu hrat co me bude bavit. A co kdyz maji tri mody? Rekni mi kolik lidi hraje realistic mod. Urcite mene jako random. Kolik lidi hraje historical. Urcite mene jako random. Protoze lidi co zajimaji letadla je jeste mene jako lidi co se zajimaji o tanky. A kazdy nema doma Saitek X52 pro nebo Logitech G940. Co se tyce cekani na bitvu tak prave naopak, lidi by se pos.ali kdyby se cekalo na bitvu 3 a vic minut. Si poradne precti ten odkaz co jsem tam dal. V 0.8.6 se artiny meni. Dyl nabiji i zameruji a maji i dalsi nerf na rychlost a pohyblivost. Na testu kdyz potkas 3 artyny v T10 tak je to zazrak. Ted vsichni hraji na testu s TD. Tvori i polovinu tymu.
    Kde slibovali vetsi mapy? Ve vlaknu rusove odpovidaji? To je jenom informativni vlakno. Kde na oficilni strance mas napsane, ze budou vetsi mapy? Uvazuje se o tom ale jak to bude se uvidi. Protoze vetsi mapy neznamena automaticky lepsi hratelnost.
    Jak chce postihovat AFK hrace? Jak rozlisis, jestli odesel schvalne nebo musel. Chtel bych te videt, jestli bys musel od klavesnice a dostal bys tydenni ban nebo ja nevim co si predstavujes. Boti me serou taky. Stacilo by dat treba omezeni, ze pokud hrac nenahraje urcity eff s tankem tak i kdyz ma vyzkoumany dalsi tank tak se neda koupit. Ale to je na nich jakou politiku zvoli. Nechteji omezovat hrace, kteri se chteji jenom bavit = hracum je jedno jakou maji statistiku. Pro nas je to sice nah.vno kdyz potkame dementy ale tim, ze to neomezuji maji vic hracu = vic penez. Jsem zvedav jak to bude resit WT. Proste co je dulezite pro tebe jako jednotlivce nemusi byt dulezite pro firmu. Ty bys to delal stejne na jejich miste. Mel bys posledni slovo co tam nakonec bude nebo nebude.
    Mas replay toho tezkeho tanku s romulanskym maskovacim zarizenim z Malinovky.
    Kdyz chces srovnavat tanky od wot a od WT tak si pockejme na ty od WT.
    Letadla maji jasne lepsi protoze maji engine s wings of prey letecka arkada a maji s tim zkusenosti. Ale tanky budou pro ne vetsi orisek hlavne ten spotting a maskovani.
  • Moje slova. *3*
  • Opravdu nechapu, jak muze nekdo WoT jeste obhajovat. Ty musis byt opravdu velky fanboy. Kolik uz jsi jim nasypal za zlataky?
    Nicmene k veci. Presne o tom pisu. Vetsi mapy slibuji uz pres dva roky, ale skutek utek. Protoze ten jejich zastaraly engine to proste nerozdejcha. A jaky spotting? Co treba takovy, ze kdyz strilim na tezky tank uprostred pole, ten najednou zmizi jak romulan s mazkovacim zarizenim? To, co popisujes je aktualni stav na Malinovce. Takze nic.
    Kazda normalni spolecnost afkery a boty banuje. Jen WG je vesele ignoruje. Takze ano, toto tam predpokladam nebude. A d*menti s jednou mozkovou bunkou? Ti zustanou u WoT, kde tu bunku nemuseji zapojit. Vis, uz ted ma War Thunder tri mody. Jeden z nich je random battle, ostatni jsou tusim realistic a historical (pls opravte mne). Takze ano, tech par bezmozku, co se tam objevi bude v random. Btw na zacatku WoT to take hrali hraci s mozkem.
    A ano, vymluvy o tom, jak desne je to slozite slysime porad. Tak nas pouc, urcite jsi zkuseny programator, co naprogramoval desitky match makingu. Tak se podel s nami, co nemame ani tuseni. A i ted se na bitvy obcas ceka pres 2 minuty, tak co? Oni by se lidi neposrali, kdyby to trvalo dele. A arty? Jednoduche. Chces hrat totalne OP vozidlo s naprosto uchylnou mechanikou a chces oneshotovat vetsinu nepratel? Fajn, tak si pockej. A nebo jine reseni, no arty mode. Ale to taky nehrozi, protoze kazdy normalni clovek by si ho zvolil a artyny by mohly hrat leda tak proti sobe. Coz by bylo pro vetsinu hracu super.
    Problem je, ze WG na hrace totalne sere. Delaji si vlastni zmeny, i kdyz jim vsichni dopredu i po testu na serveru reknou, ze je to na hovno, stejne se to pak objevi ve hre. Jak uz tu zaznelo, neznam jinou firmu, ktera by tak z vysoka kaslala na hrace. To je tim, ze maji monopol. A uz z toho duvou budou tanky ve WT vitany, protoze WG konecne bude muset zacit neco delat.
  • Vetsinou vychazi z dostupnych dokumentu nebo nakresu. Ale to je jedno. Mne se libi, ze jsou tam i stroje, ktere byly jen jako prototypy. Vsichni snite o historickych tancich. Ted z pohledu hratelnosti. Kdo by hral s T34/85 kdyby tam byl neprustrelnej KING TIGER? Vsichni by zkoumaly a nakonec jezdili jenom s Kingtigerem. Koho by to bavilo mit na kazde strane 15 vs 15 KT? Nelibi se vam povalecne tanky. Skoncime s KT a na druhe s IS2 u americanu T26 Pershing atd. Vsichni nakonec skonci u tehle par tanku a tim pro ne skonci cela hra. Navic by byl problem udelat kompletni stromy jednotlivych statu.
    Kolik nadsencu do tanku hraje tuhle hru? Par tisic. Kolik lidi, kteri nemaji paru o nejakych charakteristikach tanku a typech ve 2 sv. hraje tanky? Miliony.
    Xharakteristiky tanku se proto musi balancovat pripadne upravovat aby lidi neskoncili u par historicky nejsilnejsich tanku. Stejne to bude i u WT pokud nechteji skoncit v propadlisti dejin a par s tisickou nadsenych hracu do historie tanku z 2 sv., ktere by to stejne prestalo bavit pokud by hrali s 3 nejsilnejsimi tankami, protoze jich vic nebylo a oni nechteji tzv. scifi tanky z vykresove domunetace nebo ktere existovali pouze 1-2 prototypech.
  • no to se tesim jako prase teda :)
  • LOL. Clovece uvidis, ze WT budou mit stejne problemy jak vymyslet mechaniku hry. Nevim jaky system spottingu bys chtel na mapy, ktere maji maximalne 1x1km. Malinovka start, vsichni spottnuti v 1 sekunde a nastava bitva. Do minuty 90% mrtvych. Ti co nestihly dojet za skalu nebo za horizont. Tohle bys chtel? Vykreslovaci vzdalenost. To same. Spottnuty tank bude videt pres celou mapu a bude dostavat rany od lidi co budou na druhe strane mapy. Na Malinovce budes dolu u posledniho domu a z kopce budes dostavat rany. Opet skvela hratelnost. Prvni bys nadaval.
    AFK, boti, hraci s IQ tikve a dalsi veci co ti vadi. Opravdu doufas, ze ve WT budou hrat jenom super skilleri s IQ 150 a min od 18+. Opravdu veris, ze jejich MM bude nejaky zazrak?
    Pokud nemas paru jak slozity je udelat dobre fungujici MM tak radsi nic nepis.
    Zkus si neco o tom precist. Ono je rozdil nasat co vsechno to ma mit a pak to udelat tak aby to dokazalo udelat bitvy do 30sekund abys dlouho necekal na bitvu.
    http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/170470-history-of-the-mm-and-why-there-is-no-number-cap-for-any-vehicle/#top
    MM od Gaijinu bude taky hodne pod palbou od nespokojenych lidi tak jako je to ve wot.
    Hlavne neverte tomu, ze oni neco na zacatku nastavi a uz nikdy nebudou nerfovat ani buffovat tanky a ze budou poslouchat kazdy narek nespokojenych lidi.
  • To dělostřelectvo je celkově nesmysl. Hlavně nikdy nebylo nasazené tak, aby zaměřovalo jednotlivé tanky (ještě přes satelitní pohled ve WWII). Na to nebylo dostatečně přesné a ani munice nebyla určená na likvidaci tanků.

    Zkoušel jsem německá děla, ale je to docela bída. Největší porblém je, že 3/4 hráčů přesně ví, kam mají jet, abych na ně nemohl střílet a když už na někoho natrefím, tak než stihnu zamířit, už mi ho rozcupují vlastní tanky nebo ho minimálně vyplaší, takže mi ujede. Ale když už se někam trefím, tak to stojí za to. Jenže pak mě to hodí někam k vysokým tierům, a těm na jednu ránu uberu ani ne 10% života, mám cca 15 střel a nabíjím extra dlouho. Takže je to spíš zlo za to hrát.
    Pak vyrazím s KV-1 a někdo s rychlopalným dělem na mě posílá jednu střelu za druhou, sice nedává poškození, ale ničí mi moduly a posádku, krom toho mi většinou vyřadí pásy a střílí rychleji než já opravuji, takže buďto mě na x ran udolá, nebo si mě všimne někdo s větším dělem a sundá mě. Ty děla bych zrušil.
  • A k cemu mi to je, kdyz jich mam ve svem tymu 14 a proseru jednu bitvu za druhou, at udelam, co udelam.
    A ne, to co pisu neni nesmysl, nesmysl je, arty oslabi. Prave naopak. Posili a to totalne nechutne. Se koukni na fora nebo si zkus test server.
  • co máš proti bezkozkům? díky nim aspoň neni problém nastřílet několik zabití za bitvu, zatim co s dobrym týmem spoluhráčů je člověk nakonec rád že si stihne vystřelit než všichni nepřátelé zařvou
    mimochodem artilerii poslední patch naopak oslabený takže co o ní píšeš je nesmysl
  • walltar
    Šak stejný problém má i WoWP ... ty letadla co existovali tam nejsou a stromy sou plné šíleností co nikdy neletěly.
  • nebo holt mezi ty tanky zamichas par FLAK vozidel
  • Heh a co se deje ted ve WoT? C*rak s artinou na tebe hodi satelitem rizenou bombu z druhe strany mapy...
    Tady pak bude zalezet na tvem tymu ve stihackach, aby holt ty bombardery sejmuli driv.
  • Ja s WoT seknul loni v prosinci, ted jsem se na zkousku vratil. To byla ale blbost. Vetsinu veci jste zde shrnuli. Totalne zastaraly engine, neumoznujici podporu vice jader, neumoznujici vetsi mapy, neumoznujici vykreslovani objektu na velke vzdalenosti (proto ten totalne zmrseny spotting, ktery ale fanboys budou do krve obhajovat, jak je skvely). Samozrejme absolutne zadny vyvoj. Velke halo s fyzikou, ktera jen vyustila v to, ze x desitek tun tezke tanky skacou ze skal a NIC se jim nestane, maximalne si poskodi pasy. Nove mapy snad navrhoval simpanz, protoze s*acky typu Dragon Ridge, Serene Coast ci Pearl River by mohly zmele soutezit o ceny nejstupidnejsi mapy v MMO hre.
    Za sebe bych pridal naprosta ignorace artyparty, ktere nam jeste v 8.6 osladi tim, ze artiny budou top tier a budou mit stejny MM jako tanky. Uz se take tesite, az bude S-51 strilet po tier 5 tancich? To bude zabava az budou vsichni oneshotnuti orbitalnimi kanony.
    Ale co mne osobne vadi opravdu nejvic a proc jsem s tim seknul je invaze totalnich bezmozku. Tolik kretenu jsem v zadne jine hre jeste nepotkal. Vcerejsi serie 12ti proher po sobe, kdy 3/4 tymy zhebnou behem peti minut aniz by udelali JEDINY bod poskozeni, byla posledni kapka. A jelikoze neco jak ranked MM nehrozi a jelikoz ve hre nemusite umet absolutne nic (staci klidne byt v kazde bitve afk a stejne se drive ci pozdeji dostanete na vyssi tiery) bude se to jen a jen zhorsovat. Uz to tu take bylo zmineno, spousta veteranu a dobrych ci prumernych hracu s tim sekla, protoze jakakoliv zabava se z te hry vytratila. Bohuzel je nahradili tito zombies s jednou mozkovou bunkou, diky ktere umi zmacknout W...
    Takze v okamziku, kdy budou tanky ve War Thunder, bude to spasa pro vsechny ty, kteri maji v hlave mozek a chteji si hru uzit. Jen doufam, ze se Gaijin nevyda stejnou cestou. Ale to ukaze az cas.
  • ale na těch ruských forech se aspon občas objeví nějaký vývojář který i na něco opoví nebo tak ale to co napíšeš v evropě je jim natolik ukradený že se ti nanamáhají dát ani ten ban *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit