Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Náhodou je to kočka!
  • Je to v pr de li tohleto. fakt v prdeli. Lidi zkur ve j vsechno.

    Zjakatos
  • Jestli nepujde nastavit velikost koziček, ani to hrát nebudu :D byla by to jediná 14tiletá hrdinka se čtyrkama kozama :D
  • Jináč to ani dopadnout nemohlo. *4*
  • Jediné co se my na Šeprdkách líbí je ten dabing... *9*
  • Zayl
    Nevím co mají potřebu rvát na promo itemy a art slečnu. To chtějí nalákat 12 a méně publikum? Defaultní Vanderloo je canon od jedničky.

    Jsem netušil že je 3ka už natolik hotová a mají čas zabývat se hovadinama.
    • Cahir
      Trojka měla vyjít už na Vánoce, takže bych řekl, že bude z velké části hotová. Podle mě se vydání posunulo jen kvůli TORu.
      • kinect ... aj ked to popieraju :D:D:D
        • Cahir
          Pravděpodobně oboje.
  • Nic moc, původní Shepardka se mi líbila víc. Každopádně nevim jestli to někomu došlo, ale pan Besser http://www.besser.cz/ je skutečný Duke Nukem. Kdyby měl být film Duke Nukem Movie, Besser je jediná volba....
  • vypada jak zfetovaná teenagerka :D
  • to si nikto nevsimol ze:
    DA1: pozhanaj na celej mape spolocnikov aby si zachranil kralovstvo
    ME2: pozhanaj na celej mape spolocnikov aby si zachranil kralovstvo..ehm vesmir

    co nove bude v ME3?
    • V ME 1 si zachranil vesmir a v ME 2 si vpodstate zachranoval ludske kolonie :D
    • Cahir
      What's the point? Naprostá většina RPG jede buď podle tohoto mustru nebo velmi podobného. Je přece úplně jedno, o co jde, důležité je podání/obsah.
    • To je styl her Bioware..a co? :) I v KotOR to bylo...lidi mají rádi ten epickej příběh a hlavně podávání a účast v tom příběhu..respektive proto hry od Bioware hraju a proto mi nevadilo ani to DA2
    • JohnyTheZik
      timhle stylem se odviji vetsina rpg :)..
      • jj, teraz :)
        predsa sa da vymysliet nieco ine, napr z hlavy: particka dobrodruhov je prepadnuta pri ceste z miesta A do miesta B, vracali sa s nejakym prekliatym artefaktom alebo tak, dobrodruhovia ho rychlo musia najst pretoze sa ho dotkli a kto sa ho dotkne tak... daco, zomrie do 30 dni a mas, ziadne hrdinske zachranovanie sveta, galaxie, proste ak chces prezit musis makat :)
        • Není to částečně příběh prvního stalkera? Tak trochu o tom přepadnutí... tím chci jen říct, že najít originální příběh v dnešní době je dost těžké, ale na druhou stranu mají dost peněz na to aby ho našli
        • To neni uplne spatny napad, ale chtelo by to asi vic promyslet. Treba to casove omezeni je podle mne spatne.
          Ja osobne nesnasim, kdyz mne hra do neceho tlaci pomoci casoveho omezeni. A zrejme s timhle nazorem nebudu zdaleka sam...
          Treba u serie Total War, kde je z pochopitelnych duvodu omezen pocet tahu a teda i let, po ktere se hra odehrava, to beru.
          Ale nejsem ochoten neco takoveho akceptovat u RPG. Ja chci hrat v klidu, svym tempem a ne za necim spechat. Jo, nejaky ten side-quest klidne muze mit casove omezeni, ale hlavni pribeh urcite ne.
  • Že by chtěli mít druhou Lelianu i v Mass effectu?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit