Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Xcomik
    Petře já osobně mám celkový Mass Effect rád a proto si rozhodně toto DLC zahraju přeci jen mě až na samotný konec u třetího dílů celý svět naprosto pohltil a to jsem ani nijak nepatřil a troufám si i tvrdit že nepatřím mezi fanoušky BioWare ale zkrátka Mass Effect trilogie byla ta správná nota na mě.

    Ačkoliv konec ve třetím díle není dokonalý a ve srovnání s předešlími díly je i přes doplněné DLC dost omezený a slabý. Bohužel ani konec u dvojky dokonalý nebyl i přes možnosti se rozhodnout je tam stále jediný destruktivní konec. Ale tak nic není dokonalé a Mass Effectu tyhle byť dost nepříjemné části jsem byl schopen odpustit a občas si tu trojku s chutí dám.

    Dobré je že 26. listopadu si tu trojku s chutí zahraju znova i s novým DLC
    • Veskoslav
      Tak destruktivní nemusí být ne? Tedy pokud nebereš konec Arrial:) Pokud bereme klasické zakončení, tak kromě vyhlazení Kolektorů můžeš ovlivnit, zda-li základna bude či enbude zničena+ to, kdo ti z posádky přežije:)
      • Xcomik
        No ono když dáš že základnu nechceš zničit tak ji stejnak zničíš v tom závěrečném videu. Takže ve výsledku je to blbost tam mělo být asi jiné zakončení než že instaluješ výbušninu následně utíkáš jak o život se svími kolegy a všude okolo vše exploduje pak skok na loď a rychlý úprk v lodi před explozí. Aspoň tak nějak si to pamatuji.

        Jinak s posádkou jsem problém neměl přežili všichni včetně těch zbylích z DLC o to víc pak bylo hezké hrát trojku kde si na všechny narazil.

        Jinak zajímavosti z ME ságy když chodíte už od jedničky s Liarou tak se to krásně proplétá až do trojky i ve dvojce zažijete s ní romancí díky DLC Shadow Broker což je celkem fajn :-) No a ve trojce je tam pár dialogů také navíc (ikdyž mohlo jich být více:-)
        • Veskoslav
          No s Liarou spím už od 1. dílu a pokračuji pořád a pořád:) No když naatvíš bombu na vyhlazení, nikoliv zničení, jak ti říká EDI, tak rychle naskakuješ do lodi a zdrháš, protože ti říká, že neví jaké přesné účinky by to mohlo mít. Výbuch je pak modrý a základna zůstane, když ti Záhadný poděkuje a že tvůj přínos nebude zapomenut.
          • Záhadný je The Illusive Man? OMG to zní tapně :-D
            • x_ander
              To nic nemění na tom, že to zní blbě...
            • Cosi
              Názvy zbraní, vozidel a jména se nepřekládají. Reaper - název vymyšlený . Illusive man - Přezdívka. Proto se překládají. Stokrát probírané téma na : http://masseffectbeta.herniweb.cz/
            • x_ander
              Přesně tak. Jako chápu, že ne každý umí anglicky natolik, aby si užil hru v originále (ale stejně se mažte tu angličtinu naučit!), kor hru tak příběhovou a ukecanou jako je ME. Ale překládat jména a názvy je prostě lame. A pokud se nepletu, tak snad měla vzniknout pro ME verze češtiny, která právě jména a názvy nechávala v originále. Ale jak to dopadlo, to jsem už nezjišťoval.
            • Rozdíl je, že česk tvorba je proti anglo-amorické dost mizivá a maliličká, takže my češi nejsem zvyklý tvořit v češtině názvy. Tato v anličtině se to dělá už douho, takže lidi to tam berou jako stanradt a nezní jim to blbě. Zato nám, alepson těm, kteří přijali anglo-americkou tvorbu zní jakýkoliv pokusy o "češtině je totálně cool a všechno se musí přeložitů typu "záhadný, smrťáci" apod. příšerně trapně. Smrťáci :-D Bože to je strašný :-D
            • Přesně tak, nepřekládal bych to. Prostě bych spoléhal na to, že lidi ten význam nějak poberou a ti, co nemumí anglicky mají smůlu. Názvy a jména nepřekládat.
            • x_ander
              No pokud vím, tak Reapeři jsou přeloženi jako Smrťáci (minimálně v některém díle)... což zní taky dost blbě.
            • Veskoslav
              On je rozdíl mězi přezdívkou a jménem a to docela zásadní. Reapeři se třeba napřekládají:)Taky se jim neříká v překladu "dravci". Některé přezdívku jako Illusive man se dají a docela dobře přeložit.
            • x_ander
              Jména zásadně nepřekládat... vždycky to bude znít blbě. Vždyť taky hraješ za Johna Sheparda, a ne za Honzu Pastýře.
            • Veskoslav
              A jak by sji to přeložil tedy? Ilussive je záhada, iluze, klam;)
            • x_ander
              Co ho mínuskujete? Vždyť má pravdu *5*
          • Xcomik
            Já to teda měl co si pamatuji jako totální vůbuch vždy ale tak dejme tomu hádat se nebudu :-) Jediné co mě ve dvojce minulo bylo DLC Genesis jestli si náhodou hrál nebo co to vlastně přidalo tak sem klidně můžeš hodit info

            Aegon: Díky za info
            • Veskoslav
              No ono to pak má vliv na děj ve 3. dílu a na sílu Cerbera, když zničíš či nezničíš základnu:)
            • rancor: Pravda, rozdíl je vlastně jen v tom, jestli vybuchne základna, nebo ne...
            • genesis len robil to ze ked si nehral 1-ku tak si mohol vybrat sám rozhodnutia z ME1 (cize nemusel by si hrat znova 1-ku.
            • rancor1223
              Ten výbuch byla nějaká radiace, která měla vyhladit veškerý život na té stanici. Od destruktivního výbuchu se ale liší jen minimálně.
          • jj v dvojke mas modry a zeleny koniec, v trojke to rozsirili aj na cerveny
  • Toto DLC vypadá super a tady mám důvody: pracuje se na něm už od dokončení ME3 a dělá na něm přímí Bioware Montreal (hlavní tvůrce serie), zatímco Leviathan dělalo více týmů dohromady a byla to hlavně vata, která měla umlčet hráče, stěžující si, že "nevíme nic zajímavýho o původu reaperů" A navíc, Omega se točí kolem něčeho, co je pro nás už známé a máme to rádí (Omega + Aria) podobně jako Tha Shadow Broker (Liara + Shadow Broker), zatímco ostatní DLC nám tam narvaly něco k čemu jsem předtím neměli žádnej vztah (arrival, overlord, i ten leviathan) takže to, alespoň pro mě, nebylo moc atraktivní. A také, obě DLC (Omega a The Shadow Broker) jsou provázeny s komiksy (Redemption a Invasion). Proto si troufám tvrdít, že Omega bude bomba.
    • Viktor_H
      Hlavní tým Bioware je v Edmontonu. Montreal pomáhá s vývojem všech projektů (podpůrná role), Aaryn Flynn ale tuším kdesi na blogu mluvil o tom, že i v Montrealu se bude rozjíždět vlastní projekt...
      • Ok, je možné, že jsem je zaměnil. Pointa je, že na tom dělá ten hlavní ME tým.
        • Viktor_H
          smazáno.
  • Stále ještě pevně a navině věřím, že až budou bioware vydávat poslední DLC přidají tam navíc jeden konec *3*
    • jeste jeden konec jako ze by pridali dalsi barvu z duhy sice to bude uplne stejny konec, ale bude jinak barevny? *1* vzdit je to Bioware ty neumi jine konce tvari se jako kinoautomat, ale zadne jinak vetvene verze nemaji vzdy se to vraci do stejneho bodu at udelate co udelate *11* *10*
    • x_ander
      No podle leaknutého DLC seznamu tam něco takového je... otázka je, jestli se tomu dá věřit...
      - Mass Effect 3 Guardian DLC: 800 MS/BioWare Points - The truth is close. Discover the mysteries and secrets hidden in the heart of every civilization. DLC release date: November 2012
      - Mass Effect 3 Retaliation DLC: Multiplayer DLC and last.
      - Mass Effect 3 Assassin DLC pack: (DLC name may change)
      - Weapon DLC pack: DLC release date: November 2012
      - Mass Effect 3 War Assets Cinematics DLC: free DLC, DLC release date: not yet known
      - Mass Effect 3 Take Earth Back DLC: free DLC - Expand your experience in the battle for Earth. DLC release date: probably December 2012
      - Mass Effect 3 Light DLC {DLC name may change}:800 MS/BioWare Points; Activate mass relay and discover uncharted corners of the Milky Way.
      - Mass Effect 3 Rebirth DLC: free DLC (requires all DLC), DLC release date: February 2013, This is the last DLC
      • Pokud by toto byla pravda, znamená to, že dostaneme extra animačky, ve kterých bude zobrazeno v akci všechno, o jsme chtěli (aria's mercenaries, asari commandos, etc etc) a dlc, které předělá finální bitvu, takže konecčně dostaneme bad-ass war like experience, ne tu totálně obyčejnou misi, která vůbec nevypadala jako to "that's it" který ke konci pořád shephard mlel všude kolem sebe. Long story short ... jestli to vyjde, budud ten nejštastnější člověk na světě :-D
        • x_ander
          Tak tak. hodně rád bych konečně viděl tu rotu Elcorů s kanóny přepevněnými na zádech, když už ve War assets je :)
      • Xcomik
        Podle téhle informace by tedy měli tenhle měsíc vylézt:
        - Mass Effect 3 Guardian DLC (předpokládám nová hratelná postava + k ní nějaký jeden quest jako u Kasumi Stollen Memory) jen můj odhad
        - Weapon DLC pack (nové hračky do hry to je celkem zajímavé)
        + Omega

        No to se maj hoši co činit Jedno Big jedno small a jedno medium DLC za jeden měsíc. Paráda
        • x_ander
          No ikdyby ten seznam byl pravý, tak těm datumům nevěřím.. vydat tolik DLC během následujících 3-4 měsíců je nesmysl...
          • Xcomik
            Určitě ale tak hezké by to bylo že? :-) Každopádně nějaké zajímavé DLC se tam fakt rýsujou nakonec podle mě se všema DLC bude ME3 stejně dobrá jako ME2 jen to prostě ještě chvilku potrvá.

            Kdyby to pak v celkovém počtu mělo se všemi DLC o 10-12 hodin více bylo by to dle mého názoru celkem fajn
            • Presne, az to bude cele, tak to mozno rozohram nanovo. Dovtedy si vystacim s multakom :)
            • x_ander
              No hezké by to bylo každopádně :) Já si stejně jako u dvojky počkám, až budou všechny DLC venku, a pak si celý ME3 dám znovu.
      • x_ander
        Ale jak říkám, kdo ví co je na tom pravdy. Tohle se objevilo někdy v září a je z toho jasné, že minimálně release dates nesedí. Na druhou stranu údajně stejný zdroj proflákl Leviathana a Omegu předtím, než byly oznámeny... no uvidíme :)
  • Jeff
    Co to je za WTF článek? Tohle má být preview? Aria je číča, dělá bubliny a v půlce hry bude mít jiný názor? Vždyť je to napsaný, jako, když Vám zfetovanej trafikant s DVDčkama vypráví o Rychle a zběsile.
    Být to v nějaký jiný rubrice, tak ok, ale preview na games.cz? WTF?! *15*
    • Viktor_H
      Jestli ti to vadí po formální stránce, chápu, každému sedí něco jiného... Obsahově to ale pracuje s dosud uveřejněnými informacemi, s tím autor článku nic neudělá.
      • Jeff
        O obsahu nemluvím. Spíš o to, jakým způsobem je to napsaný. Připadá mi to až směšný. Ale jak říkáš - každému sedí něco jiného. *3*
  • Bohemund
    Není Aria spíš fialová? :)
    • Totálně je :-D
  • Proč má turainka prsa, když jsou to biologicky de-facto ptáci? To fakt designéři v Bioware nesvedou nic lepšího než na model turiana připlácnout prsa?
    • Viktor_H
      Ptáci to fakt nejsou. Tvrdit o čemkoliv, co nepochází ze Země, že je to de facto "něco" ze Země, je celkem liché... Autorům bych zrovna tohle klidně odpustil.
      • No jestli se nepletu, slyšela jsem výpověď jednoho turiana, který se moc divil, co divného to ty lidský a asrijský ženský mají vepředu na hrudi. Takže by správně žádný prsa mít ani neměla. Akorát si nejsem jistá, jestli ten rozhovor byl ve hře a nebo ve vynechaných scénách, to by pak vše trochu měnilo.
    • Keyz
      Velká zadky a prsa u každého ufona.To je vesmír dle Mass Effect *11*
      • Veskoslav
        No velký zadek jsem viděl akorát u Kroganů....Jinak štíhlé s dobrými kozami. A po pravdě? Vyhovuje mi to. Kdo by se chtěl dívat na baculaté, obtloustlé ženy.

        P.S: Ukaž mi prosím Tě, kde je napsané, že jsou defacto ptáci;)My jsme defacto opice.....
        • hehe další honič
        • x_ander
          Dobře ty :-D
      • Spíš bysme tomu měli říkat Ass Effect
  • S prvnim odstavcem se stotoznuji, ja se k singlu vratim az ve chvili kdy vyjde posledni DLC a pak si to dam kompletni.
    Narozdil od MP DLC ktere mohou dat hrani novy impulz pridavkum do singlu obecne moc nefandim. Chci kompletni zazitek a ne nekolika hodinove epizodky.
  • Veskoslav
    Autor myslel asi "biotronickou" kopuli, co bude umět Turianka, že? Specialita obraných jednotek Assarijek kdy vytvoří kopuli, co snižuje sílu projektilů od 10 do 45% podle úrovně bubliny. Co jsem četl, tak Aria by měla být kombinace Vanguarda a Adepta a naše milá Turianka by měla být něco mezi Adeptem(obraným) a Sentinelem.
  • No tak zacvakame vraj 1200 BWP a dostaneme 4 misie plne strelby a minimum pribehu, no hmm dakujem... videl som uvodnych 30 minut gameplaya a popravde z tohoto casu bolo tak 2 minuty koverzacii ale to taktiez stylom video-sequencie takze Shepard len malokedy povedal nieco ine co by ste si zvolili... povedali ze to ma by udajne najvecsie DLC, no to povedali aj o Leviathan a skoncil som to za 1 hodinu a 34 minut zo vsetkym takze o nejaky dlhy gameplay si fakt hlavu nerobim... Ludia sa dozadovali viac HUBov, novych squadmatov a kopu dalsich veci no Omega z tohoto faktoru nedava nic nove do hry a o nejakom storytellingu si fakt asi len necham snivat.
  • V MP je bioticka kopula uz obsiahnuta u asarijskej justikarky. Je to sice efektna, ale dost zbytocna schopnost, ktora sa hodi maximalne pri statickom braneni urciteho uzemia. Pri pohyblivom boji je tato schopnost skoro nepouzitelna, co v MP viac prevlada, hlavne pri zlatej a platinovej obtiaznosti
    • Biotic sphere je vyborna vec, jedina nevyhoda je ze nejde pouzit na dalku. Pokud ji mas specnutu ofenzivne, tak kazdy protivnik pod ni dostava vic dmg (myslim o 25%) plus to na nej jeste hazi warp. Je vyborna i na bosse, kdyz ho reavnes a pak na nej castnes sphere bouchne biotic detonation a pokud na nej pak das reave znovu mas druhou explozi. Kdyz umis pouzivat asari dodge da se k bossovi v pohode priblizit aniz by te zasahl.
    • Veskoslav
      Tak když bráníš pozici (odblokování bomb či data) tak je to neocenitelná pomoc, obzvlášť v tebou zmíněných ligách:)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit