Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Podle mě super datadisk, pěkné lokace, Aria a Turianka, co víc si přát??
  • Ale je to ve finale uplne jedno ... osobne sem celou serku zachranoval co se dalo, a ve finale mel vsechny na svy strane ... a bylo to ... khownu. Nakonec sem si moh hodi korunou ke kterym dverim se vydam, ale bylo by to stejny i v priapde, ze bych je vsechny povrazdil.

    Krome toho zaklinace muzu zminit trebas klasiku jako fallout1/2 - tam se kazdy rozhodnuti projevilo, a to jak ingame (jednoduse kdyz sem se rozhod nekde neco vystrilet, tak se mnou nekdo nemluvil/nedostal sem quest/...) tak v zaveru, kde byl kratce zminen osud kazdy komunity, kterej byl zavislej na tom, co sem udelal.
  • No a to je přesně to, co vadí trochu i mě...ty změny/volby se projevujou spíš kosmeticky...kdybych pokládal v jedničce královnu za hrozbu a zabil jí pro jistotu, tak to je jedno, protože jí "naklonujou"...takže to vlasně nemá moc vliv, když jí zachránim, tak jí zootročej a když jí zabiju, tak jí naklonujou...efektivita na military power se probírala už dřív, že na to jak decimovali Rachni celou galaxii tak (v případě zachránění/osvobození) vám poskytne pár dělníků...i když e množej závratnou rychlostí a tudíš by vojáci neměli být problém
  • Jednička měla o mnoho lépe vystavěný příběh než druhé dva díly a lépe maskovala koridorovitost. Také jsem se u ní bavil více - i přes to, že soubojový systém v druhých dvou dílech byl lepší.
  • A to je jádro problému. Kdyby nám tot oalespoň ukázali v nějaký animaci a mohli jsme si o tom pokecat s posádkou. .... ok, dejme tomu. Ale takto se i tento rozdíl v ději projeví maximálně e-mailem a zmenou vojenské efektivnosti kroganské amády. A hlavně že v ME1 to vypadalo, že před sebou máme ohromující volbu, která bude hodně znamenat.
  • Objeví, ale synteticky vytvořená a když se s ní spojíte, tak nejenom, že vás zradí, ale ještě myslím způsobí nějaké škody na kroganské flotile, takže docela silná ztráta potom....
  • Jaký rozhovory?
    KDyž jsem si chtěl prvně promluvit s Turiankou (v bunkru Arii) tak tam neaktivně stála...když jsem si s ní mohl konečně promluvit tak jsem mohl na nějaký tři nezajmavý otázky.
    Rozhovory ve hře jsou spíš krátký a často dost nezajmavý monology...
  • No...po Shadow Brokerovy a Leviathanovy (a zprávám o nejpříběhovějším a big epic DLC) jedno velké zklamání...v jednu chvíli jsem si dokonce myslel, že hraju nějakej CoD klon, v celé trojce se hodně střílí a hodně proti Cerberovy, takže todle nedokáže moc ohromit, střílí se dokonce o něco víc...ani dva druhy nových zajmavých nepřátel to nezlepšej, i v zmiňovaných DLC se hodně střílelo, ale byl tam zajmavej příběh...Leviathan mě navíc dostal tím konspiračním/tajemným nádechem...a když v zmiňovaných DLC mě hnal za koncem příběh tak tady jediná motivace, abych to měl už za sebou...
  • Skvěle vyjádřeno...hlavně příklad s genophage
    offtopic: zkoušeli jste někdo hrát trojku s volbou z jedničky kdy jste zabili královnu Rachni, předpokládám, že i když jste je v jedničce nezachránili tak s ve trojce taky "zčistajasna" objeví???
  • DLC Lair of the Shadow Broker zůstává nepokořeno. To bylo NĚCO. To byl příběh. To byl působivý boss. Omega je srajda.
  • ME1 bol posledny ME ktory bol RPG (a ME1 bolo fakt dobre RPG). ME2 a 3 uz je cisto akcna hra s RPG prvkami. A fakt skoda ze Omega takto dopadla. Asi to mali na papiery ale EA im neschvalila prostriedky a nedala dost casu, lebo kazdy vie ze Bioware vie robit hry. Jedine co mi vadi su collectori. Ved od kedy Shepard znicil/vycistil ich zakladnu, neprezil to jediny kolektor. Tak co robia v scenari? V MP su len koli spestreniu, len tak.
  • "Tvá představa je zřejmě taková, že bla bla bla" Paráda, další debilní jasnovidec, kterej vidí do hlavy všem nespokojenejm, takže jim může říct, že si představujou debilní konce a že konce ve hře jsou lepší než ty debilní konce, co si ostatní představujou, což ví díky tomu, že se svým důvtipem umí vcítit do jejich bytostí a vidět, co si myslí. Díky takovejm krátkozrakejm egonanistům končí všechny smysluplný diskuze stejně.
  • Kronoss1
    Ty bys možná ty konce takto označila, já ne. Například Arkham City má velice dobrý konec, který tam psauje. L.A. Noire má dobrý konec, Bioshock 1 a 2 a takhle se dá pokračovat.
    A nemáš pravdu o té trilogii. Je v tom velký rozdíl. Nadáváš na Zaklínače 2, ale od něho jsem otevřený konec čekal, protože má pravděpodobně vyjít Zaklínač 3 a znovu ti opakuji, že od začátku nebyl postaven a rozhodnutích hráče a jejich důsledku, kdežto u Mass Effectu tě jako první napadne přesně tohle.

    Já jen čekal to, že všechno, co jsem za celou sérii udělal bude mít na KONEC dopad, jako hmatatelný, faktický dopad a to prostě nemá. Na nějaká EMS se*e bílý tesák, protože ty ovlivní minimum. Stejně dostaneš spratka a 3 barevné konce bez logiky. Já čekal to, co Bioware slibovalo a to byl solidní konec, ve kterém uvidíme dopady našich voleb. Tys je tam někde viděla? Za celou sérii? Já tedy ne.
    Porovnávat film a hru není normální. Ono je fakt, že ve filmu TY rozhoduješ, co se stane, TY volíš a TY tomu věnuješ spoustu času a peněz - sarkasmus. Takže neporovnávej filmy a hry.

    Takže podle tebe si Shepardův příběh a série Mass Effect nezasloužila solidní, úžasný či pořádný konec? Myslíš, že si hráči, kteří do hry investovali nemálo peněz a času nezasloužili kvalitní konec? Zasloužili, ale nedostali.
    Max Payne 3 za 15 euro byla výborná koupě, dohrál jsem to a dost mě to bavilo. Nevím, co se ti na tom nelíbilo.
  • MP3 aspoň koncem nezničil celou sérii ..
  • Těší mě Čingischáne :)
  • Podle této logiky potom automaticky můžeme označit konce všech her za špatné.Je úplně jedno jestli je to trilogie nebo ne.Tvá představa je zřejmě taková, že si čekal 10 minutové video kde ti odvypravěli co kdo dělal po konci války a nejlepe co kdo dělal dalších 10 let.
    Není to tak ve filmech a nevídím důvod to tak mít ve hrách.

    A že by si zasloužilo " úžasný konec"..No to snad ne :)

    Jinak Ten MP3 ani za těch 15e nestojí :)
  • No EA jim po ME2 vymlelo mozek, takže stejné určitě nebylo
  • Shadow Broker A Leviathan jsou oba povedený. Ale Shadow Broker u mě vede. Oprosti ME2 v něm byli mnohem pěkněji zpracované a úžasně detailní lokace (illium) ta druhá část na Brokerově lodi byla taky zajímavá svým prostředím (ty "bleskosvody" a výhled), nový nepřátelé a 2 bossové. A navíc, dostal jsi nový HUB a Liara se stala novým Brokerem = opravdu pocit, že to DLC mělo smysl. Leviathan měl taky zajímavý lokace a děj, ale byl o něco slabší. Pořád byl ale lepší než Omega. Omega je dlc s příšerně stupidním dějem, skoro ničím novým. A ten potenciál? Obrovský. Nyreen mohla zůstat v týmu. Afterlife se moh lstát novým mylým HUBem. Taky jsem čekal, že z Omegy uvidím víc než jen samý skladiště a chodby. Vždyt je to v podstatě město s 7 miliony lidmi. Prostě omega je fail a v žádným případě si ji nepořídím. Ne za 300. Tak za 100 max. Ale to se stane až tak za 3 roky, takže si ji zahraju si to, až to bude na torrentech.
  • Jestli mělo jít jen o boj, tak měl za něco stát
  • Tak tak. Čumění z okna. Atmosféra jak prase. Souhlas.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit