Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Magister_Peditum
    Jediný díl, který potřebuje trochu "zmodernizovat" je ten první. Shodou okolností je to z trilogie taky ten nejlepší. Takže jedničku bych si klidně znova zahrál. *4*
    • Jednicka i po tech letech nevypada zase tak spatne. Co mi prijde opravdu uchylne je, ze textura oblohy na Citadele je v jednicce nejlepsi v cele serii. Schvalne si to porovnejte.
    • souhlasím, že první díl je moc povedený, ale zároveň se mi zrovna u něho líbila grafika a ta stylizace nejvíce (i bez film grain). Jedničku bych nechal tak, jak je, spíš bych dle jedničky upravil 2:)
      • Veskoslav
        Graficky dvojku podle jedničky? Tak to zase ne. A hlavně si nevzít zbraňový systém z jedničky, ten je vyřešen strašně. Obzvlášť když se zbraň zasekne a následně ti píše přehřátí neustále. A to u povolání voják či infiltrátor je docela problém. Navíc Ghetové vypadají mnohem lépe ve 2. díle než v 1. díle.
        • No ale to musis mit original. Zbrane se zasekavaji jen pri pouziti cracku.
        • Hrál jsem tedy až trilogy a tohle se mi nestávalo. U zbraní mě naopak v dalších dílech velmi naštvala změna na systém nabíjení, který uplně změnil taktiku hry(alespoň než člověk vymaká skill u té které zbraně), kdy hráč musel přemýšlet kdy vystřelí, zvlášť u brokovnice, o zredukování již tak chudých rpg prvků raději nemluvím. I když mám rád celou trilogii jednička je pro mě nejlepší, a to i nejsilnějším příběhěm a nejepičtější závěrečnou bitvou, klidně by ani nemusela mít pokračování
          • Veskoslav
            To se budu hádat:) Zbraně nevyhovují pouze zbraňovým povoláním jako jsou právě voják či infiltrátor. Naopak zbraně jako pistole a lehké samopaly jsou ve 2. a 3. díle mnohem lépe vyřešeny. Jinak RPG prvky v 1. díle také byli na palici, protože Tě to nutilo sebou brát určitý typ lidí jenom proto, aby jsi mohl otevírat skříňky atd. (většinou tedy Tali+Garrus). A to raději nemluvit o tom, když jsem zapomínal otevřít inventář a pak jsem tam měl naráz 50 věcí, co jsem musel pokaždé jednu po druhé podívat se a pak rozložit. Nejlépe má podle mě systém vyřešený ME3, co se týče RPG prvků. Ten také považuji, co se týče příběhu za nejlépe zpracovaný a po úpravách mi už ani nevadí konec. Nejlepší mise je pro mě ve 2. díle a to poslední mise. Nejoblíbenější postava Tali, nejvíce pesimistická a dobře napsaná pak Javik. Navíc ME3 obsahuje podle mě nejlepší příběhovou misi Citadelu. Ideální by byla kombinace. Protože jednička má mnoho skvělých prvků, ale prostředí a reálie jsou prázdné, navíc jeden jediný typ nepřátel po celou dobu hry mě vyloženě vytáčel. A systém zbraní je nejlépe vyřešen také ve 3. díle, kdy si zbraně upravíš dle sebe. Sice typ munice musíš buď mít jako doprovodnou schopnost nebo u spojenců, ale to mě zase tak netrápí. Tam nejsem omezen jako v ME1 či ME2. Jako Sentinel klidně můžu mít Windows odstřelovačku, ale musím také počítat s tím, že se mi omezí schopnosti. Což Sentinel či Adept jsou v 1. díle také řešeni nešťastně a člověk musí využívat pistol, což fakt nemusím.
            • Podle statistik jsou vojak a infiltrator nejhranejsi povolani. Sam se priznam, ze nesnasim magy v jakemkoliv RPG, tudiz i jak jsem hral pouze tyto dve povolani.
              Nacis jakoukoliv sanci, ze je zkusim, mi sebral space ninja v ME3. Tudy opravdu ne...
            • Ano? A jak jsou vyreseny? Je uplne sumak, jestli mas pistoli, SMG nebo sniperku. Vse ma stejny dostrel a vse ma sveho zastupce i v jine kategorii. O prechodu na system munice v predvecer valky uz se radeji ani nezminuji.
              A nevim jak ty, ale ja i v ME2 i ME3 skoncil se stejnymi dvema ci tremi partaky, co jsem bral, protoze ostatni byly jen kombinace. Vezmi v ME2 Garruse a Thanea, dej jim incisor sniperku a nemusis ani strilet, projedou tu misi sami. A to i na nejvyssi obtiznost.
              Jediny typ nepratel? Tak moment, mame 4 druhy Gethu, husky, rachni, zoldaky... zajimave, nejak nevidim jeden typ nepratel. Mne naopak na ME3 neskutecne stvalo, ze vic bojuju s Cerberem nez s Reaperama.
              Souhlasim se zbranemi ve trojce. Navic jim doslo, jakou p*covinu udelali s tou munici a uz nemusis ve trojce jak d*bil behat po bojisti a hledat naboje, protoze ti dosly. Na ME2 jsem si stahl MOD, co dela zbrane hybridni. Kdyz nestrilis, tak se ti zbane dobijeji, kdyz strilis jak silenec, tak musis prebit. Naprosto nechapu, proc tohle neudelali ofiko. Bylo by to logicke a nikomu by to nevadilo.
            • Veskoslav
              No já jsem si při druhém hraní udělal seznam planet, kde jsou anomálie+bohaté planety a jezdím jenom je:-D U ME3 mám podobný seznam. Jinak povolání voják je pro mě osobně asi nejnudnější, co ve hře je. Je to takové pro mě osobně příliš jednoduché a prostě jenom člověk střílí a střílí. Kdyžto biotronika, to je moje gusto.
            • Tak každému vyhovuje něco jiného, já si radši zastřílel než hrál za "mága" takže čistý voják pro mě byla jasná volba a střílení měl bavilo nejvíc v jedničce, dvojka měla lepší ovládání spojenců. V dalších dílech mě strašně nebavily minihry, to už jsem radši jezdil po poloprázdné planetě než skenoval planety pravým tlačítkem nebo lítal s minilodičkou na minimapičce a uhýbal dalším minireaperům to mi přišlo fakt uhozený, ve trojce aspoň zahodily to skenování
  • Abych pravdu řekl, tak jsem obrovský fanda Mass Effectu pro mě je samotná trilogie to nejlepší co mě kdy v herní scéně potkalo, ale i tak beru v potaz, že pro ostatní lidi Mass Effect vůbec není ono a jsem si vědom, že celá trilogie není dokonalá a některé díly mají vskutku zajímavé bugy a tak dále a tak dále. Prostě každý člověk má jiný názor a to mu neberu.
    Ale co se týče tohohle? Ne... Prostě si myslím, že EA jenom tlačí Bioware pro další prachy... Mass Effect ještě vůbec není natolik starý, aby si pro něj udělal HD remake. Jde jim bohužel jen o peníze.
    Radši ať se plně soustředí na nový díl a snad jim EA dá dostatek času!
    • Tohle je remake pro konzolisty! Pokud hraješ na PC, vůbec ho nemusíš řešit. Jako hráč na konzolích budu za remake rád, protože si tuhle hru rád zahraju i za pár let, kdy už PS3 nebudu mít doma. Jsem rád za remaky herních "pecek" pro nové konzole (vzhledem k chybějící zpětné kompatibilitě).
  • ME serie bezi na letitem Unreal enginu který uz nenabizi nejake extremni vylepseni aby to vypadalo o nejak lepe. Aby to lepe vypadalo museli by pouzit engine jiny, coz neudelaji. největší změna by sla zrejme udelat v oblasti textur, ale nechapu proc by kvůli tomu měli vydavat další edici když takovy hires pack by klidne mohlo byt dlc ..navíc klidne zdarma, aspoň co se PC tyce..u novych konzoli asi tezko. Cele to smrdi jen snadnou praci a snadnými penezi, navíc po zkusenosti s poslední ,,kompletni,, edici ME kde chybela většina DLC to zni jako spatny vtip.
  • Spades
    Jako kdyby vydali nějakou ultimate edici pro celou trilogii, tak by to chtělo minimálně 3 věci:
    1. Lepší skyboxy
    2. Lepší krycí systém v ME1
    3. Zabudovat DLC tak, aby se dali všechny zbraně a vybavení koupit tak, jak to bylo v ME1. To mě nehorázně sralo u ME2 a ME3, že když si tam narval všechny DLC, tak byly všechny zbraně dostupné od začátku. Nedávalo to smysl mít od startu nejlepší zbraně.

    EDIT: Jak navrhoval Keyz přidat mise, možná by nebylo od věci spojit příběh z 2 DVD dokupy, ať si můžu v ME2 nabírat parťáky v libovolném pořádí tak, jak bylo původně zamýšleno. Nevím jak přesně to udělali v ME3, tam s tím asi počítali už od začátku.
    • Veskoslav
      No ty nejlepší zbraně ale dávají docela smysl. Ve 2. díle Tě financuje jedna z nejbohatších organizací Cerberus, která má přistup k pokročilým technologiím a na výdaje se nehledí. A u třetího dílu si je stejně musíš koupit. A ty nejlepší zbraně nekoupíš také hned viz 200 000 u vybavení Spectry.
      • Spades
        V jedničce si Spektra a stejnak si za to platíš.
    • Keyz
      Já bych klidně přidal upravil questy. Aby to mělo smysl kupovat znova.
      Pak určitě zásadní vylepšení technické stránky hry.
    • To je pravda ale pokud jsi hrál hru hned od vydání a začal si po druhé hrát s DLC tak to bylo docela fajn.
      • Spades
        Jenže já ty hry projel minimálně 3x ME1 a ME2 a 2x ME3, takže to pak už docela vadí. ME1 bylo v pohodě, ME2 ale mělo těch zbraní jak nasraných. ME3 sice mělo nejlepší v tom shopu, ale jelikož už sem s něma hrál, tak sem je na druhém průchodu nekupoval.

        Sice tehdy sem ještě neměl všechny DLC, ale teď když bych chtěl projet všecko naráz, tak jsem docela znechucený právě z toho, že musím projet ME1, když už sem si zvykl na combat system ME2/3 a potom taky ty DLC zbraně no.

        Nutno podotknout, že sem zkoušel průtah všech 3 na nejtěžší obtížnost, a u 2ky a 3ky je to v pohodě, ale v ME1 tě totálně znásilní ten krycí systém.
  • Proč dělat nové hry, když lidé chtějí staré a osvědčené. *1*
    • Presne, ved pri filmoch to v Hollywoode pochopili uz davno.
  • ME - bože casualní nuda a typický produkt současné herní scény.
    • presne a jeste to ma neslaneho nemastneho fantasy brachu co udelali stylem copy&paste akorat vymenili lesrove pusky za mece *11*
    • Vicemene souhlas, zejmena ME2 a 3. ME1 preci jen byl ve sve dobe jako zjeveni a at si kdo chce rika co chce, pro mne je to nejlepsi dil serie a jedno z nej RPG vubec.
  • Kdyby se místo neustálých remaků čehokoliv dělali radši nové hry a značky. *7*
  • tak konecne se i konzolisti dockaji HD grafiky a aspon 30fps
    • lol
  • Tak jako kdyby to vydali i na pc tak bych to bral nějakou ultra edici o 50Gb ve který by byly všechny hry dlc oblečky prostě komplet vše jo to by se mi líbilo.
    • na PC uz tahle HD nextgen verze vysla!!! Ted to jen hodi i na kozole*3*
    • Shaker
      A v anglictine bez nutnosti prepisovat konfiguraky z CS na EN...
  • Zda se mi to prehnane, me mass efect nikdy nezaujal, ani prvni dil na pc ani druhy na konzoli, treti uz jsem vynechal. Myslim, ze existuje mnoho lepsich her, ktere by si port na nextgen zaslouzili.
    • A někteří si to zase myslí opačně. Nic nenormálního. Navíc studio zajímají čísla o prodejích a ten má série ME více než dobrá. A ano je to kvalitní série. A ano je spousta her, co by si zasloužily být na konzole také. To ale nic nemění na faktu, že takových kvalitních trilogií je v herním světě málo.
      • Takovejch mínusek to si nezaslouží *7*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit