• Neda mi nezareagovat. Uz som zvyknuty na trolov a flamerov v diskusiach, hlavne na games.cz, ale priznavam, ze uz dlho som sa nevytocil tak ako pri tejto. A ano, aj preto, ze som velky fanusik tejto serie napriek tomu, ze nevlastnim a nikdy som nevlastnil konzolu ani handheld, takze osobne som hral len MGS1,MGS2 a MGS3 som presiel len raz v rychlosti na PS2 pozicanej na par tyzdnov od kamarata. O ostatnych dieloch mam aky taky prehlad z clankov a youtube.
    Tolko na uvod. Z doterajsich prispekov my vyplyvaju 2 veci:
    1) Vacsina ludi co tu p-i-c-u-j-e to vobec nehrala a vychadza z informacie: ma to jeden maly level ktory zaberie priemerne hodinu
    2) Vacsina vas nasratych cholerikov vyslovene nenavidi KONAMI / KOJIMU / MGS seriu
    Takze mi nie je jasne, preco zasierate diskusiu vasimi nenavistnymi a v zaklade nepravdivymi vyplodmi, ked vas MGS ako take nezaujima. Pochopitelne diskusia moze obsahovat aj negativne ohlasy, s tym ja problem nemam, ale strasne ma vytaca, ked citam jeden prispevok za druhym: grafika je hnusna, nebudem platit za pol hodinu hrania, naco tu je recenzia na demo alebo "fuck Kojima".
    Dam svoj (subjektivny) nazor na body, ktore sa najviac opakovali:
    1) Herna doba: Povedat, ze nebudem platit 30E za pol hodinove demo moze naozaj len clovek, co o tom akurat tak cital clanky na nete a hru nehral. Faktom je, ze ano, priemerny hrac sa moze dostat na koniec zakladnej pribehovej casti na Normal za naozaj kratky cas, kludne sa moze niektorymi usekmi aj prestrielat. Druhy fakt je, ze po prvom prejdeni sa odomkne okrem hard obtiaznosti aj dalsie 4 "side questy", ktore sa sice odohravaju v rovnakom sandboxe, ale v ine denne doby a za ineho pocasia. Pozbieranim vsetkych XOF tagov si mozte odomknut dalsie 2 extra misie, tiez odohravajuce sa v rovnakom prostredi, ale pre fanusika serie velmi zaujimave. Zaver je teda ten, ze ak niekto chce, tak sa moze v hre vyblaznit nepochybne viac ako 20 hodin cisteho casu. Prezkumavanim, zbieranim achievementov, nachadzanim veci/zbrani, plnenim trialov v jednotlivych "misiach" a snazenim sa o najlepsi ranking. Opat je to moj subjektivny nazor, ale ano, je to zabavne prechadzat tie misie aj 5x, vzdy s roznou cestou.
    2) Cena. Osobne si myslim, ze ziadne demo MGS:GZ nie je. Demo z pravidla obashuje ukazku levelov, ktore vo vacsine pripadov nepredstavuju finalnu podobu levelov alebo ich casti. Toto je vsak finalna podoba, je to proste len kratsi prequel k Phantom Pain. Osobne pripustam, ze 30 E (ak toto je normalne cena, sam ani neviem) je asi dost a tiez by som tolko za to asi nedal, jedine ze by nebola ina moznost. Avsak naprikald cez sviatky bola hra zlavnena na 13 a nieco EUR a nikto vam nebrani kupit kluc z lubovolneho e-shopu aj pod 10 eur, ako som to spravil aj ja.
    3) Grafika. Nebudem tvrdit, ze nie su graficky lepsie spracovane hry. Su. Nebudem sa snazit ich vymenovat, je to dost subjektivne. nebudem teda ani presviedcat jednotlivych "odbornikov a vystudovanych programatorov" o tom, ze to nie je hnusne. Ale ked niekto napise taku vec, ze "to vypada ako keby to ani nemalo textury" alebo "davno som nevidel tak low poly modely" tak vam mozem odporucit jedine anger management. Ked tu hru nemate radi, preskocte clanok, nepiste pichoviny.Niekto napisal, ze MGS hry nikdy neboli nejaky graficky benchmark. Asi suhlasim, Far Cry/Crysis to nie je, ale dovolim si tvrdit, ze sa vzdy jednalo graficky o top hry na danom HW. Uz MGS1 na PS1 vyzeralo viac nez slusne. Ano, ked si pozriete screenshot teraz tak poviete ze to vypada na grc. Lenze rovnako "srackovo" vyzerala na tu dobu vacsina hier. Port na PC vdaka podpore "velkeho" (1024x768) rozlisenia vyzeral podla mna uplne bozsky (okrem blizkych zaberov na postavy). MGS2 sa graficky posunul vyrazne vpred a MGS3 bola podla mna jedna z najpremakanejsich hier, co sa grafiky tyka, ake kedy vysli na PS2. Ked si predstavite, aky HW PS2 ma, tak je to maly zazrak.
    No a 4ka bola jednoznacne v case vydania snad v top 3 najlepsie vyzerajucich konzolovych hier vobec a nebojim sa tvrdit, ze do dneska sa moze radit medzi najlepsie vyzerajuce hry na staru konzoli.GZ vyzera proste dobre, mozte sa s placom hadzat o zem a trieskat rucickami kolko chcete, ale grafika je uchvatna a co je velke plus, optimalizacia tak, ako ma byt. S mojou priemernou R9 270X od ASUSu to mozem hrat v HD rozliseni takmer na plnych detailoch (vsetko na HIGH, nieco na ULTRA) so stabilnymi 60 FPS, co sa o vela hrach, ktore mozno ani tak dobre nevyzeraju neda povedat. Napr AC:Unity vyzera bezpochyb uchvatne (ano mam to kupene a hral som to) ale vykon pri vydani hry bol zalostny.
    • Keyz
      +1 za monolog který jsem celý nečetl.Ale za tu práci to napsat...

Jinak klasické demo. Jako třeba ten project igi 2 a další dema s jednou mapu kde šlo něco delší dobo dělat. Jestli za to chceš platit tak OK.
      Ale doporučovat to ostatním? WFT?

Kupte si demo! Je jedno kolik to má obtížností. I kdyby to mělo 50 tak hraješ 50x to samé. To samé demo na té samé mapě a dohraješ to stejně rychle když se tam nebudeš extra patlat aby jsi to měl schválně delší. Takto lze natáhnout herní domu i každé hry s otevřeným level. Klidně si polep místnost plakáty daného japonce ve všech pozicích to je každému fuk, ale nedoporučuj tyhle věci každému.

A srovnávat tuhle podle všeho hru bez zásadních chyb s AC:Unity je nesmysl. AC:Unity nejde často i na drahém HW, protože to je cele nějak zore*rané. To jsi měl vybrat spíše jinou hru...

Navíc proč automaticky označuješ všechny za trolly? To tvůj mozek opravdu nechápe, že existují lidé kteří nechtějí platit za demo a vůbec nakládají s penězi jinak než ostatní? To je naprosto pádný argument. Nebudu platit za hru které je podlé mého názoru demo. A ty ho označíš za trolla....tvl.
      • Ukaz mi vetu kde som to niekomu doporucil alebo vyslovene nabadal aby si to kupil.
        Nikomu to nenutim, je mi to jedno, nekupujte si to. Ja som sa to len snazil obhajit a vysvetlit, ze pre toho, kto metal geary ma rad to moze byt adekvatna ionvesticia, ked nie za plnu tak aspon zlavnenu cenu (ako aj ja, tiez by som asi nedal tych 3). Nechapem co to trepes, ja si nepotrebujem lepit ziadne plagaty a nikomu som tu hru nedoporucil, tak sa nauc citat a nevymyslaj si veci.
        Prirovnanie k Unity asi nebol moc stastne, chcel som len poukazat na to, ze to vyzera na dnesne pomery velmi dobre a navyse to na uplne priemernom HW fachci 60 FPS na HIGH settings. K posranosti Unity prispel vydavatel, keby mali na to pol roka tak by tie problemy nemali. Nastastie pre hracov, patch 4 vyrazne pomohol a aj na mojej zostave to je hratelne.

A za debilov povazujem tych ludi v diskusii, ktori (urcite bez toho ze by to hral) grcaju hlasky typu grafika je uplne na hovno, textury su otrasne, low poly modely a neviem co, len za to, aby tu hru, ktoru ocividne nema rad, nejakym sposobom dodrbali. Tak ked uz tato hra vypada na hovno, tak ludia ja potom neviem co hravate. Viac sa vam pacie vsetky tie Unreal Engine 3.X hry nalestene jak psie gule?
        A neoznacil som za trolov ludi co za to nechcu platit. Za idiotske povazujem to neustale omielanie ze to je pol hodinova ukazka a ta neochota pripustit, ze toho obsahu je tam omnoho ale omnoho viac. A obsah nemusi byt len to, ze tam mam 50 roznych map. To ze ten obsah niekomu nevyhovuje je jeho problem, tak nech si to teda nekupuje, ked mu to za to nestoji. Ja za obsah povazujem aj to, ze su tam tie nahravky , ktor dokresluju pribeh a pozadie a ich pocuvanim stravis vyse hodinu. Kazdy vie, co ta hra obashuje a co nie, ale aj tak budu omielat to iste dokola. Tak ked vas to nebavi, nezaujima, tak si to preboha ziveho nekupujte a vyserte sa na to. Koho to bavi a stoji mu to za to, nech si to kupi, ked aj z g2a alebo nech pocka na zlavu alebo nejaky bundle PP+GZ.
    • Hrál jsem to - upiratěné, tuto sérii jsem nikdy nehrál ale hra mě docela chytla. Ale nikomu nedoporučuji tuhle hru kupovat, je to jen jedna mise na několi způsobů, i mě úplnému lajkovi, to trvalo cca 1 hod. a za tu 1. hod to máš tak důkladně projité, že tě to na potřetí počtvrté nebude bavit. A hlavně moc velká cena.
      • A zkoušel jsi ty ostatní mise?
    • Nuz, uprimne pokial ta vytacaju diskusie na internete mozno by si nemal do nich ani nazerat - nic v zlom :) Fakt je ze tato diskusia neni nijak moc odlisna a ani najhorsia oproti ostatnym.

Ohladom tvojho textu:
      Za prve: tl;dr.
      Za druhe, sorry ale extra filler v menu ani side questy niesu nahradou plnohodnotnej hry, ak teba bavi prechadzat to iste 5x fajn.
      Za tretie, pravdepodobne to bude mat formu kratkych epizod a pokracovani. Tento trend je uz dnes dost pouzivany a asi vec vkusu kazdopadne nikdy to neprinesie plnohodnotnu hru a zazitok ako z "poriadnych" hier, NIKDY.
      • Ale sak ja sa vacsinou nad debilitou diskutujucich a trolmi len mavnem rukou a idem dalej ale uznavam, ze je to asi tym, ze mam silny vztah k tejto serii mi to nedalo :)

To tl;dr nechapem, sorry, asi som uz stary..
        Ja netvrdim ze to je plna hra, nesplna to obsahom bezny ramec AAA hier. Aj ked..ked si zoberieme ten CoD.. no nic, ano suhlasim nie je to plna hra, preto to aj nestoji 60 eur ale 30, uznavam ze osobne by sa mi zdala cena 15-20 eur ferovejsia.
        Ci to bude mat milion DLC ako je trend u niektorych hier to neviem povedat, skor by som povedal ze sa k tomu konami/kojima nezvrhne, ale tazko povedat
        • Ja myslim ze do tych 10eur by to bolo ok, urcite by aj menej ludi kritizovalo. Inak je to z roznych dovodov moc. Problem je ze toto je prva hra z velkej serie ktora sla tymto smerom. Ono to vzdy zacina tak nevinne, nieco ako "odlisny pristup", potom sa to zvrhne a nic lepsie uz ani clovek neuvidi.

Vezmi si CoD seriu, CoD2 bola prva hra ktora odstranila health bar a priniesla obnovovatelne zdravie postavy. Najskor to este ludom tak neprislo, ale potom sa skoro kazda hra zvrhla k tomu istemu stylu a hracom to zacalo liezt krkom. Byvali potom caste diskusie na nete kde to kritizovali ako "dumbed down" atd. a ako herna scena upada.

Podobne to bude aj s tymto, pride doba ked 1-2h bude priemerna herna doba u vacsiny AAA hier(hlavna kampan, mozno dohodia extra gameplay formou side missions ale to neni to same). Niektori to budu obhajovat tym ze filmy tiez v priemere poskytuju len 1-2h dobu za porovnatelnu cenu. Budeme mat proste herne serialy za menej penazi a vacsom pocte a castejsie. Je mnoho dovodov preco u hier je toto *velmi* zly napad. Myslim ze i ked nejaky epizodicky styl existoval i pred tym(HL2), bol to v tejto dobe hlavne Telltale Games ktory to pravdepodobne "nakopol" a vela hier sa tymto smerom uz zda sa ubera. MGS de facto dava signal, signal ktorym smerom by sa(opravdu moc rad) chcel uberat - mozno najskor ako test ze ako na to hraci zareaguju.

A prave preto, ak hrac trva na povodnych hodnotach, musi vyslat negativnu odpoved spat, este kym je cas a v dostatocnom pocte, inak moze byt neskoro. O par dalsich rokov tu potom budeme nadavat ako herna scena upadla, ze hry byvali 10+h a ako to "dnes" neni to co byvalo ;)
          Treba rozpoznat nebezpecenstvo vcas.
          • Neviem sice ako sme sa dostali k "dumbing down", lebo po stranke hratelnosti, narocnosti sa nic oproti minulym dielom nezmenilo. Teda zmenilo. Ja som naposledy hral MGS3 na PS2 pozicanej od kamosa, a to ovladanie bolo dost zlozite a hard to master (uz len vdaka vyuzivanu tlakovo senzitivnych tlacidiel na PS2 ovladaci). 4ku som nehral bohuzial ale tak oproti tej 3ke je to ovladanie postavy konecne super plynule a dobre reaguje. Co sa tyka obtiaznosti, zachovava si to urcite uroven predoslych dielov. Ale sak si to hral, tak ti nemusim vysvetlovat.

K tomu druhemu bodu, nic v zlom, ale zda sa mi to az moc apokalypticke :)
            Ja viem, mali by sme sa branit praktikam platit za kazdu pi**vinu. Tuto ale podla mna naozaj platis za obsah, aj napriek tomu, ze ten obsah recykluje tu istu mapu, len v inych podmienkach, ale mne ako fanusikovi to za to stoji. priznavam, asi by mi to nestalo za to (keby so to este nehral a nevedel ake je to super) dat za to plnych 30 eciek, ale v zlave za polovicu? Kludne.
            Ja som z toho vyzmykal uz asi viac nez 16 hodin a progress mam ani nie 40 percent a bavi ma to stale a nemyslim na nic ine len ktoru misiu si dam vecer po praci.
            Tu si musi kazdy uvedomit, ci mu to za to stoji. Informacie su verejne, kazdy vie co to obsahuje, neobsahuje. Ked sa to niekomu zda vela a ani ho vlastne MGS moc ako seria netaha, tak nech si to do slaka nekupuje a ide sa hrat indie hry za 1 euro. Ked je niekto ako ja, ktory zerie kazdu nahravku v hre a tesi sa na Phantom Pain (ktora mimochodom toto obsahovat nebude) tak si to kupi, zabavi sa, ma z toho radost a osaha si hratelnost a do PP nastupi uz s nejakym skillom.

Nemyslim si, ze sa musim bat prave KONAMI, ze nas bude zmykat za kazdu blbost. Ja som presvedceny, ze rozhodnutie rozdelit 5ku na GZ a PP nebola cisto marketingova zalezitost, ale proste videli, ze to je obrovske a chceli dat fanusikom sandbox na osahanie. To ako je nastavena cena uz je ina vec ako som povedal, myslim ze by mala byt max 20, ale budiz.
            Coho sa treba bat a su firmy ako EA. Ale to uz tu davno je, takze sa mozme aj na hlavu postavit a trh ludia len tak nezmenia. To by si muselo povedat 50% hracov, ze nebude pol roku kupovat hry.
    • Zaverom, tato hra a nie len GZ ale cela MGS seria nie je pre kazdeho. Nie je to CoD, ku ktoremu mozete posadit svoji prababku a ta to dohra za par hodin s tym, ze si medzi tym da slofika (neurazam CoD, mam tie hry rad, dobre sa pri tom clovek odreaguje). Hra nie je prilis takza, ale chce to urcity skill na perfektne zvladnutie a clovek musi byt skratka naladeny na Kojimovu vlnu megalomanskych pribehov, dlhych cut-scene a este dlhsich rozhovorov postav. Chapem a respektujem, ze niekomu je toto proti srsti a chce proste viac hrat, strielat, skakat, jazdit a nechce sa pozerat na filmy a pocuvat dialogy. Mne nie, mne sa to strasne paci a MGS je pre mna najlepsia herna seria a milujem tie filmove prvky v tychto hrach. Len tak pre zaujimavost, v GZ je tolko nahravok dokreslujucich pribeh a pozadie univerza, ze len v menu hry ich pocuvanim stravi clovek urcite viac ako 2 hodiny, takze pre fanusika serie je celkova doba stravena s hrou fakt obrovska, kludne by sa vyrvovnala 3 dielom CoD dokopy. A pri MGS serii to je proste tak: bud fanusikom ste, pripadne sa nim stanete, alebo vas to nebude bavit vobec. Bud tie hry milujete alebo nie. Nic moc medzi tym podla mna neexistuje.
      • Rád bych si to přečetl,ale na SK nemám náladu. *10*
      • Ristoro
        Myslím, že existuje. Mám k tomu absolutně neutrální postoj. Nehrál jsem ani jeden díl, vyzkoušel jsem GZ a popravdě, mě to moc nechytlo. Miluju stealthovky, ale tohle mě prostě nechytlo. Zkusím to ještě později, možná se to změní.
        • No nemyslel som to uplne tak, ze bud to milujes alebo nenavidis, ale ze bud to uplne zeres alebo ta to nebavi. Momentalne spadas do tej druhej kategorie, nebavi to, chapem. Mozes sa k tomu skusit vratit a mozno ta to zacne, ale skor o tom pochybujem. Aj ked mas rad stealth, neviem ci by si dokazal hru hrat stylom "preskocim tie dlhe filmy a idem hrat", lebo by si zase nevedel co robis a preco to robis, ale na druhej strane sa ti nechce sledovat to zlozite pozadie a zdlhave cutsceny. A tymto stylom su robene vsetky MGS hry, mozno len v tych starych metal gearoch nie su cut sceny :)
          • Ristoro
            Mám rád dlouhé cutscény, pokud jsou dobře napsané, což možná v MGS jsou, to nevím. Jenže tu jde o to, že jsem nehrál ani jeden předchozí díl, tak nevím, jestli má cenu ten příběh sledovat, nebo v tom budu mít úplný bordel.
            • Děj se odehrává před MGS 1, 2 a 4. Navazuje to na trojku a Peace Walker z handheldů. Doporučuji si 3ku zahrát přes emulátor, je to pořád skvělá hra. Nebo si o tom alespoň krátce počíst, ať víš základní zasazení příběhu. Události z peacewalkera máš popsaný v Ground Zeroes.
              Jinak já hrál a dohrál jen jedničku, ještě na prvním playstationu, a trojku přes zmíněný emulátor. Dvojka mě nebavila, a ke čtyřce se dostanu až někdy v budoucnu pořídím PS3 na dohnání restů. I tak mi nepřišlo, že by mi po příběhový stránce něco unikalo, zas tak náročný na sledování ten příběh není.
  • Místo abychom byli rádi, že nám Kojima přinesl MGS konečně i na PC, tak tady zase mnozí jen remcají (někteří aniž by hru vyzkoušeli). Je pravda, že je krátká, ale hratelně to je skutečně zábavná věc, která bezproblémově pokryje úžasně strávených deset až dvacet hodin. Samozřejmě konzument, který hraje střílečky, kde potřebuje jen jít koridorem dál a dál a bezmyšlenkovitě kropit jednoho předem připraveného chudáka za druhým, je skutečně rozhořčen a toto je pro něj hotová tragédie, která nikdy nesmí spatřit světlo světa XD Tohle je taktická špionážní akce, která je sice jen prequelem, ale to skutečně zábavným a znovu hratelným. Tedy alespoň pro mě :-)
    • Keyz
      "Místo abychom byli rádi, že nám Kojima přinesl MGS konečně i na PC"

To je mi srdečně jedno. Hlavní je jak to přenesl. Platíš za demo.
      Když mluvíš o PC tak bylo zvykem, že tohle bylo vždy zdarma.
      • Demo je část hry, která je ve finální verzi hry znovu, tahle část hry ale ve Phantom Pain být nemá. Z tohoto usuzuji, že označení demo není ten správný termín XD Máš tam pět misí, plus dvě bonusové. Všechny mají své hodnocení, své výzvy, nepřipadá mi to skutečně čistě jako demo.
        • když to vezmu tak je to takovej early access
          • Tvoj mozog je early access, snad sa niekedy dostanes na plnu verziu
      Remcají nad grafikou... pokrytci už jim pc zatemnilo mozek lol. Less effects, no diick... *7*
  • repcak.petr
    Škoda,že si už někteří neumí vážit kvalit a jen řeší kolik co stojí a hlavně mít vše zdarma jak nějaká socka *1*
    • Co to meleš, to že spousta lidí tu řeší užitnou hodnotu potažmo kvalitu ve vztahu k ceně, je v pořádku, peníze totiž na stromě nerostou. *7*
    • MARTASLJ19
      No hej pristúp teda na takýto trend nech to začnú robiť všetky firmy a budeme kupovať hry za plnú cenu a budú mať dve hodiny....Fakt super platiť za demo, pokračuj a sa ti to splní *1*
      • No tak strasny to neni jak to popisujes, kdyz budeme brat zavadeci cenu na steamu a herni dobu 2 hodiny tak kdyz to vynasobis 4x aby ses dostal na "plnou cenu" tak to mas 8 hodin. Na dnesni dobu to neni nejak extreme spatny kdyz vezmes vpotaz ze se s tim da stravit rozhodne vic casu jak 2 hodky. Kdyz k tomu prihodis to ze hra bezi naprosto paradne (az na ten bug s gamepadem) v porovnani s tema neoptimalizovanyma hrama co dnes vychazi tak je to z myho pohledu OK.
    • Tvůj avatar mi přivodil trauma *1*
    • Hold život.. někdy dost napiču hra
  • Na PSN to mají za 136 korun.
  • Hra je dobrá. Hlavně reakce AI a jejich domluva, ta je na hodně dobré úrovni. Jediný čemu dávám mínus, že to nepodporuje Ultrawide monitory nebo více monitorů vedle sebe. Třeba 2560 x 1080. S tím se perou tyhle porty dost neúspěšně. Už se těším na Phantom Pain, kdy bude možnost hrát i v multiplayerovém modu. *3*
    • To mi hovor! jedna z naj AI s akou som sa stretol. Panaci maju taky bohaty strom chovania, ze aj ked som to hral uz po niekolky krat, dokazali ma prekvapit. Super je, ze niektori idu preskumat oblast ked ta zahladinu len tak sami, iny oznamia cez vysielacku ze idu nieco overit a ked ich zneskodnis pred tym ako stihnu ohlasit ze je vsetko ok, tak vyslu za nim hliadku. Ked ta zbada straz na vezi, a dole je blizko kolega, tak mu ukaze, ze sa tam ma ist pozriet.. no parada, fakt nevies, co sa moze stat, hlavne, ked ich omracis a po par minutach sa preberu.
      A este ovladanie a pohybove moznosti Snake-a su uzasne. Chytis straz, mozes ho tahat po stojacky, mozes sa s nim skrcit a tak ho tahat, perfektny je ten plynuly pohyb. Sprintujes, stlacis A, hned sa skrci a ide pomalsie, strasne sa mi paci tiez ten plynuly prechod do plazenia, alebo jak s mozes rychlo hodit na zem. A vsetko je tak genialne lahko zapamatatelne a intuitivne.
      Jedinu vyhradu mam fakt len ku kryciemu systemu. Najskor som ani nevedel ako sa "prilepit" za prekazku a trochu mi vadi, ze sa velmi lahko od nej mozes nechtiac odlepit, ale asi je to o zvyku.
    • Jo jinak na www.g2a.com se dají tyhle pecky koupit do 13 EUR :)
  • Jinak samozřejmě jako každý MGS je tohle TOP kvalita, se hrou jsem už strávil kolem 20ti hodin a nemůžu se toho nabažit. Objevuju neustále nové věci. Kdo nehrál nikdy MGS bude tady nejspíš brečet, že je to dvouhodinová hra, demo a podobně, ale ZNOVUHRATELNOST, to je jeden základních pilířů série MGS.
    Doporučuju kombinovat s MGS: PEACE WALKER na emulátoru PSP.
    • Pocuj, aky s akym gamepadom si to hral v emulatore? Ja som to skusal s Xbox360 gamepadom, ale narazil som na jednu vec. Stary dualshock2 mal pressure sensitive tlacidla, co x360 nema. A MGS3 to vyuziva dost, napriklad zasadna vec ako napriklad zobrat rukojemnika: zlahka stlacit a drzat button a ked ho stlacis uplne, tak ho zabijes. U mna to vyzera tak, ze ho zajmem a hned ho podrezem. Da sa to nejako vyriesit? Bez toho je to v podstate nehratelne.
      • Lukyz
        Jo hrál jsem to taky s X360 gamepadem a měl stejný problém. Snažím se hrát vždycky bez konfrontace nepřátel, takže to pro mě zase takový problém nebyl, ale obávám se, že pokud nepoužiješ gamepad z PS3 nebo prvního XB tak to nevyřešíš. Vyloženě jsem to nepotřeboval, ale pokud provedeš CQC grab (kolečko) a budeš ho držet tak nepřítele hned podřízneš, když ho začneš rychle mačkat tak ho pouze omráčíš a když stiskneš a držíš čtvereček tak míříš zbraní a nepřítele použiješ jako štít a poslední je L3 kdy nepřítele vyslechneš. Nevýhoda je, že pokud neprovedeš akci dostatečně rychle tak ho prostě podřízneš - holt je třeba podržet kolečko, ale hned jak začne vytahovat nůž tak rychle stisknout jinou akci. Sry, ale jiný řešení není.
    • Lukyz
      Já osobně prošel PW a PO pouze na YT a to hlavně díky šílenýmu ovládání z PSP. Co bych chtěl ale ostatním doporučit je MGS3: Snake Eater na PS2 - momentálně ho hraju asi po čtvrté na PC přes emulátor PCXS2 - Full HD, Anti-Aliasing a 55FPS (při 60 jede hra už rychleji než je standard). Společně s prvním MGS jde o nejlepší díly série, opravdu doporučuji vyzkoušet. *14*

EDIT: Začátek hry v emulátoru: https://www.youtube.com/watch?v=fHaqeyois6c
      • Nedávno jsem ho přes emulátor taky dohrál. Výborná hra.
  • Není nad to si hru samotní v klidu vyzkoušet. Také si počkám na slevu na STEAMu. MGS jsem hrál jen 1. díl. Zato ale patří mezi to nejlepší, co jsem za svůj život hrál.
  • Když vidím tu herní dobu na HLTB, chce se mi brečet. *11* Za pět éček bych si to koupil.
  • Ahoj, ještě jsem nikdy nic z "vesmíru" MSG nehrál. Teď je tohle na PSN+ ve slevě za zhruba 9euro, vyplatí se to koupit ? Nebudu v tom moc tápat, co se příběhu týče apod ?
    • Ty mínuska jsou zato, že jsem ještě nic MGS nehrál ? ;-)
    • Lukyz
      1) Pokud jsi o GZ četl tak víš, že je to hra na cca 2h, ale pokud máš rád znovuhratelnost a výzvy, vydrží s přehledem přes 20h
      2) Nedám za to ruku do ohně, ale co se týká příběhu, nebudeš se absolutně chytat. MGS série má dost komplikovaný příběh a to hlavně díky celkové nekonzistentnosti - hry vycházeli na přeskáčku, skoro každý díl se odehrával v jiné době než ten předchozí + u většiny dílů Kojima tvrdil, že je to jeho poslední a že se sérií končí *1* Je v tom trochu bordel, ale rozhodně to stojí za to *3*

• Ne
  • dohráno za 15 ,minut .. :D za plnou cenu mi to nepřijde fér .. KOJIMO ! :D