Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Logitech už dávno není vnímán jako firma vysoké kvality. Minimálně ne na západě. A upřímně - i mě osobně víc než polovina produktů od Logitechu, které jsem si v posledních letech koupil, přestala alespoň částečně fungovat dřív jak po dvou letech.

    Studuju teď na EPFL v Lausanne, která sousedí s vývojovým centrem Logitechu, a mj. jsem se podílel i na analýze dlouhodobé strategie Logitechu. Logitech teď zažívá dost nepříjemné období, protože za posledních 5 let jim spadly akcie pod 25 % původní hodnoty. Opakovaně kvůli tomu svou strategii i CEO měnili, což je poškodilo na pověsti. Hlavním důvodem byl ale právě ten fakt, že jsou až moc hrdí no své portfolio, málo sledují trendy a jsou pak i málo neochotní cokoli měnit. Když pak přišly tablety, smartphony a krize, spadla firma rychle do druhé ligy.
    • Jaká je tedy kvalitní firma, třeba zrovna na myši ?
    • * málo ochotní
  • Kupuju si jenom logitech mysky a podle reakci urcitych uzivatelu jsem hrozny smolar. Me herni mys nevydrzi dele nez par mesicu. Pokazde odejdou tlacitka, minule odeslo prave tlacitko a kdyz jsem chtel zamirit tak to delalo dvojklik. Dalsi reklamace byla na leve tlacitko, taky dvoj klik a ustrelovani laseru na herni podlozce. A reklamace? Vzdy to trva vice nez 30dnu. Jsem snad jediny smolar?
  • U PC mám už od r. 2006 klávesnici Logitech G15 (s displayem, modré podsvícení), a i po těch skoro 8mi letech a tisících hodin v Lineage2, desetitisících řádků v c++, ... pořád funguje bezchybně, jenom intenzita podsvícení už není co bejvala... Jednou za rok, dva ji rozeberu, vyčistím, a jedeme dál. S notesem používám myš V450 nano, jednu z prvních s nano receiverem, ta si zase užila svoje na cestách, hozená v batohu mezi klíčema, kabelama a bůh ví čím ještě... a taky funguje bezchybně.