Přejít na výpis diskuzí
Na Torment se vybralo 3,6 milionů, zapojí se i Chris Avellone
4.4.2013 | Ladislav Loukota
108 příspěvků
-
"I'm seeing quite a few doubts about the stronghold which I get but I hope one thing is clear: if we didn't feel we could make this work in the game, there is no way we'd offer it as a stretch goal. No matter how well something might sell, if it isn't coherent with our vision, we're not doing it, that's exactly why we're on Kickstarter to begin with.
There are ways to do the stronghold that are just wrong; your typical cozy home, your classic high fantasy fort, none of that would work. But this is a weird setting and all 'stronghold' really tells you is that it's a place that is yours and serves to protect you from the outside. There are many ways to make that work that work with our theme of legacy. What would those be? Well that I won't comment on but I have seen plenty of interesting ideas pass by already. This setting just offers so many possibilities."
tak jsem to chápal i já... to jsem rád, že smejki kecal... :) -
takže paypal kampaň běží až do konce dubna, je vcelku pravděpodobné, že do té doby by se dotáhne i ten poslední stretch goal...
-
bezvýhradný souhlas
-
Ohledně romancí máš pravdu, Bioware je s tím někdy dost otravné. Za zásadní ale považuji, že se tomu člověk může ve walkthrough vyhnout...
Principiální držkování některých člěnů komunity ale vážně nepobírám. Jakékoliv restrikce jsou mi dost proti srsti, protože ořezávají kreativitu a upřímně doufám, že se InXile ani Obsidian nenechají ovlivnit (a teď to myslím obecně). Pokud někdo píše postavu či zápletku, měl by se nechat vést tím, co tam sedí + jak to udělat co nejnelineárnější... Takže jestli někam ta romance sedí, tak ať tam je. Může to být uděláno vkusně a hře to dost pomoci (např. Safyia z Mas of The Betrayer). Jestli ale bude tvůrce přistupovat k vývoji s tím, že něco nesmí dělat už z principu, omezuje se. Spousta těch haterů nesnáší romance, pevnosti apod. proto, jelikož nic nepřidávají ke gameplyi - prostě nechtějí nic, co ti nenahoní statistiku/nepřinese předmět apod. Takže ryze účelová designová filosofie, což je imho stup*dní ořezání, hlavně pak u příběhové hry... -
"Ohohó, zachytil jsem závan elitářství RPGcodexu. *1* "
*15*
Měl jsem to dát do uvozovek. Já to zrovna s těmi biowaráky nemyslím nějak pejorativně, jen že je to celkem jasně definovaná skupina s unikátními nároky (a je velká, co si budem povidat). -
"smejki: aha, takže ho řešili ve stejném duchu? tedy nic o tom nevím, tak na to budu nadávat, protože si pod tím představuji nějaký hrad, o který budu pečovat?"
Ahoj, dojmologie, tady smejki. Ne, to nebyla teorie, kterou si vytvořili elitáři v uzavřené společnosti svých haterských mozečků. Referovali na výstupy přímo od týmu, které nebyly explicitní (zrovna v romancích byly, nikoliv stran strongholdu), avšak naznačovaly nechuť dělat stronghold a obecně další stejnou hru akorát v zajímavém prostředí.
A pro úplnost - jako stronghold byla navržena létající pevnost (vzducholoď), kterou by hráč získal a s kterou by cestoval světem.
"jinak na RPG Codexu je banda zamindrákovaných jedinců, které nelze brát vážně. jsou to blázni."
Souhlasím, je tam spousta hlušiny a zaprděnosti. Ale stejně jako všude, ta debilní hlasitá banda je ve finále minoritní. Ve finále ta ale člověk naráží na spoustu zajímavého. Akorát se musí prohrabávat hromadama <>hoven. -
ja budem len rad ked vyjde v tejto dobe konecne nieco zaujimave, lebo fakt od cias BG, tormentu je to dost bieda, ja napr. grafiku moc neriesim, hra ma musi bavit a pribeh zaujat
-
Oficiální postoj z jejich updatu byl takový:
Player “Stronghold”
In your struggle to find your legacy, there may come a time when you want someplace more permanent to call home (or perhaps not so permanent or not so much a home). At $4.5M, we will implement a player stronghold that you may come across in your journeys. The stronghold will be a playable area, a personal hub and based of operations, and it may come with its own quests or difficulties. What will it be exactly? We’ll explore further to see what makes the most sense for the game and narrative. Some of the ideas (from us and from you) vary from a personal airship to a hidden location in your mind, to an alternative dimensional pocket. What it won't be is your typical cozy home - it will fit the atmosphere of Torment's story and Numenera's world. We’ll surprise you with what it may be (and perhaps its form will even depend upon your choices within the game).
Takže podle všeho nad tím asi předtím moc nepřemýšleli a možná že tím fakt chtěli zlákat nějaké "zlé bioweráky", ale kdyby k tomu došlo, tak by to snad žádná katastrofa nebyla. Ostatně podobně by asi šlo napadnout i některé jiné stretch goals. -
já myslím, že pod strongholdem se dá představit i něco duchovního a něco, co do toho světa sedne, nemusí to být typickej stronghold... já netuším, jak to tvůrci zamýšlí a věřím, že to mají promyšlený. jestli smejki tvrdí, že to tam sami tvůrci moc nechtějí, přestávám všemu rozumět a chci zdroj :)
-
Možná lidem vaří krev hlavně ten pojem "stronghold", který je, uznávám, docela nešťastně zvolený... Nemusí to nutně znamenat Big Ass castle s armádou sexuálních otroků a patolízalů...
Hráli jste NWN2? Tam je to např. zakomponováno do příběhu - jsi pověřen výstavbou pevnosti a jejím spravováním za účelem obrany země. Jasně, tohle do konceptu Tormentu nesedí, ale ukazuje to, že fantazii se meze nekladou.
ucho: Jo i ne. Je tam spousta fakt chytrých nápadů a postřehů. Bohužel i hodně toho, o čem mluvíš... -
jinak na RPG Codexu je banda zamindrákovaných jedinců, které nelze brát vážně. jsou to blázni.
-
smejki: aha, takže ho řešili ve stejném duchu? tedy nic o tom nevím, tak na to budu nadávat, protože si pod tím představuji nějaký hrad, o který budu pečovat? jako přijde mi na hlavu, aby dávali za cíl něco, co sami nepovažují za zajímavý nápad. kdyby tam dali něco, co jak ty říkáš nechtějí, tak malinko lituju, že jsem jim včera ty peníze poslal...
-
"po světě běhá spousta spousta milovníků bází (a romancí), říkejme jim výhradní fandové bioware a takyrpgčkaři " - Ohohó, zachytil jsem závan elitářství RPGcodexu. *1*
Jestli je pro nový Torment Stronghold vhodný, závisí IMHO výhradně na tempu vyprávění a rozpoložení postavy. Pokud hlavní hrdina/hrdinka takříkajíc spěchá vyřešit svůj "torment", pak uznávám, pevnost pozbývá smyslu. Pokud půjde spíš o něco ve smyslu "životní cesty", nevidím v pevnosti takový problém... -
bohužel jsem to sám moc netíhal sledovat. takže tady přiznaně fabuluju. Na tuhle sumarizaci jsem narazil na RPG Codexu, kde se stronghold těšil masivnímu odmítání a řešil se právě daný stretch goal.
-
jestli někde psali, jak konkrétně si ten stronghold představují a jak vlastně by měl fungovat, tak fajn. já nikde tuto jejich ideu popsanou nezaznamenal... dej alespoň odkaz na to, že ho tam sami zrovna dvakrát nechtěli, rád bych si to přečetl.
-
podle všeho to vypadalo následovně:
- sami tam takovou věc zrovna dvakrát nechtěli
- po světě běhá spousta spousta milovníků bází (a romancí), říkejme jim výhradní fandové bioware a takyrpgčkaři
- když už by tam taková věc měla být, tak alespoň za tu cenu, že se vyšponuje rozpočet o další milion
ergo dáme stronghold jako těžko dosažitelný $4.5mil stretch goal. -
předpokládám, že když to nadhodili jako něco, co tam být může, že to tam dokážou i rozumně a inteligentně zakomponovat. nebo vidíš jen jedno slovo a hned bys bojoval proti tomu, aniž bys znal podrobnější vizi tvůrců? ubohost...
-
Black_Hand: Řešit otázky z PT nemusí nutně jen Bezejmenný2... Jiný typ hrdiny by mi bodl.
-
Nechci takovou koninu v Tormentu
-
Ty nechceš Stronghold?! Co seš to za dobyvatele...