Přejít na výpis diskuzí
Netrpěliví hráči se můžou podívat na prvních 15 minut ze třetího Zaklínače
7.4.2015 | Honza Konfršt
128 příspěvků
-
Chybět hudba. Celkově vypadat hezky. Těšit se jít do lesa a navštívit kamaráda. Troll šťastny.
-
-
Myslim, ze si muzes zkratit cekani u Pillars Of Eternity - mas tam dokonce i kamose http://orcz.com/Pillars_of_Eternity:_Bestiary_-_Forest_Troll *3*
-
-
nebudu su kazit hru koukáním na video, ale práci CD Projektu věřím, nikdy mě nezklamali a všechno co jsem od nich hrál byla vždycky naprostá bomba věřím že u třetího Zaklínače tomu nebude jinak.
A vůbec, v poslední době mají RPG hráči opravdové zně, Divinity, Dragon Age, Pillars, teď Zaklínač.. ještě by mohl vyjít nějaký nový Fallout *4* -
Děkuji, nechci to už je dneska pomalu standartem kdy víme jak hry začnou, co nás čeká a jak budou probíhat, ještě vůbec než výjdou...
-
Tady sou zas chytraci co hodnoti grafiku podle videa, to me vzdycky rozesmeje.
Hadky o grafice podle videa, to je teprv uchylka :-D -
-
u teba sa potvrdzuje, že hlúpi ľudia sú tí najštastnejší, pretože ich rozosmejú aj úplne obyčajné veci.
-
-
myslim ze to co sem videl, sem videl uz 1000x... animačka, okamžitě bitka (v W3 je navrch 100 kotoulů)...
Mám tušení, že se bude jednat - v den vydání - u uplne stejnej "zážitek" jako u her od UBIsoftu. Počítám, že 16:10 je pro tuhle hru neznámej pojem... snad mě přsvědčí o opaku, ale už sem toho viděl dost nato, abych byl právem skeptický.
Těd mínusy -
-
A ako prebiehajú prvé minúty v iných RPG hrách? Intro, 5 minút rozhovory, prvý súboj, ďalšie rozhovory, druhý súboj, pár sekúnd pokým človek príde na miesto questu, rozhovory, súboj, a animácia, ktorá ukončuje akože prológ - platí v podstate pre každé západné RPG, ktoré vyšlo za posledných 20 rokov - či 2D, izometrické alebo 3D (napríklad platí aj pre posledné Pillars of Eternity)
Inak k tým kotúľom, hráč to hral úplne blbo - možno naučený ešte z dvojky, že stačí len sa kotúľať, ale od toho momentu ako prvykrát zomrie, tak už častejšie používa úhyby a hneď to nielen vyzerá lepšie ale je aj účinnejšie a takisto k dobrému dojmu neprispelo to, že robil kotúle a úhyby, keď nemusel alebo nemal.. proste zlý hráč vie spraviť zlý dojem z akejkoľvek dobrej hry -
lol pak jedes minutu na koni, poustí se naskriptovaný povídačky a ejhel! Další animace delší než zatím celý dosavadní gameplay. uzasny, nic nemam radsi, než neustálý animace "gameplaye" u kerejch čučím a onanuju nad GFX a tim, jak skvěle zahnali Wyvernu (místo abych jí zahnal sám). Paráda
-
-
Splést si Wyvernu a Griffa to už je fakt umění (a ještě když tam postavy řeknou že to byl Griff) *1*
-
-
zas takový umění to neni, spis nemuzu editovat prispevky, vsim sem si toho hned jak sem to odeslal, že je to blbě... stejně kazdej vi, co sem tim myslel, takze je vse v pořádku (až na gameplay:)
-
-
vymástrovaná cutscena > nezajímavý gameplay kde bude hráč dělat kde jakou kravinu, než to co se po něm chce.
-
-
prosimtě...
-
-
Naprosto souhlasim, animace naprosto kazi hru. Abych se priznal skoro me i vadi, ze jsou hry namluvene. Ty hlasy mi kolikrat uplne pokazi postavu, napr. ten hlas Zaklinace mi prijde odpornej. Cim vice je ve hre vlozeno prvku navic, tim vice to kazi hracovu predstavivost a tim to kazi zazitek ze hry. Hry Zaklinac byly vzdy takovy velkofilm. V jednicce tusim tolik animaci zase nebylo, ale dvojka a ted trojka budou hrozny.
-
tohle mě štvalo na mafii 2
-
-
jn tu sem taky nemusel, kor po M1... Jinak to video dál vypadá uz celkem dobře, občas buglej strom ale to neřešim, video komprese udelala taky svoje takze těžko soudit, ale ošklivý to určitě nebude. Spíš mám obavy o gameplay. Osobně doufám že se hra povede, mám RPG rád, ale witcher mi zatím moc neučaroval, snad tenhle díl :)
-
-
-
-
Trochu me irituje, ze je tu zaklinac takovej tvrdej drsnak. Chybi mi jeho ironickej smysl pro humor. Nektere veci me fakt tahaj za vlasy, jako treba ze porvava na smeho kone "come on", prestoze jsou spolu intuitivne spojeni.. Vubec by neuskodilo kdyby byl trochu vic "odusevnelej" dle knizni predlohy. Dalsi co me zajima, jestli je zde moznost obrany (nejlepe tlacitkem), nebo jen utok.. nebo jak je to vlastne reseno? Co jsem videl, tak ma obranej postoj mecem kdyz zrovna neutoci, ale moc to nefunguje (nevidel jsem ze by cokoli vykryl). Normalne nejsem takovej hnidopich, ale na tuhle hru se tesim jak malej, zaklinace jako postavu z knih miluju, takze mam tendence ke kritice (i presto ze z te hry uchc.vam :) . No kazdopadne si zas jednou dobrovolne koupim origosku za plnou cenu :)
-
-
Při čtení knížek jsem si ho osobně stylizoval do smrtícího zabíjáka příšer, co humor chápe a používá jako Sheldon Cooper. Rozhodně mi zase nepřišel nějak přehnaně ironicky vtipný. Málokdy vtipkoval.
-
-
tak si přečti předlohu znova...
-
-
ta hra má s předlohou společného jen názvy. Nic jiného. Boj= to bude Quen, sek, sek, kotoul, Quen atd. Vypadá to, že tam zůstal stejný blok jako ve dvojce, tam to bylo myslím spamovaní E..
-
Lebo Geralt v knižkách v každej chvíli vtipkoval čo :D.. však v tomto videu povie pár viet - a čo som tak nedávno čítal knihy po neviem koľkýkrát, tak zase som zistil, že herný Geralt je vtipnejší, alebo aspoň sa snaží byť viac vtipný ako knižný Geralt
-
-
nerikam ze to byl nejakej vtipalek.. proste se bavil svim humorem (kterej vetsine lidem neprijde zrovna jako humor).. byla v tom hodne ironie zivota, zadnej bavic to samozdrejme nebyl, ikdyz me bavil naramne :)
-
-
*rekneme zaklinacskeho zivota, at tu nejdu na pranyr slovickarema.. JEHO zaklinacskeho zivota, presneji :)
-
-
-
-
jinak neříkal CDP, že kompletně předělali combat, a že bude mít o desítky nových animací než ten ze dvojky? Ptám se, jelikož mně to připadá totožné jako combat u dvojky...
-
-
Tak to by ses měl podívat znova na nějakej boj ze dvojky, protože animace jsou jiný (a všechny narozdíl od TW 2 trvají stejnou dobu).
-
-
Vypadá to krásně. Jsem už vyhladovělý po všech těch CRPG (Divinity, Wasteland, Pillars) a na moderní AAA open-world RPG, ve kterém se můžu ztratit pouhým prozkoumáváním krajiny, se moc těším. Když loni mohlo vyhrát všude RPG roku Dragon Age, tak Zaklínačovi to můžou dát už teď. Žádná další srovnatelná pecka se letos nekoná. A to nejsem fanboy. Tahle série pro mě byla vždy atypická.
-
-
fanboy detected *7*
-
-
ret@rd detected *7*
-
-
-
*14* *14*
-
-
Jak do háje může takovíto komentář dostat nesouhlas, vždyt nic neobsahuje
-
-
tolik nesouhlasů jsem nikdy neměl, schválně kam až se to vyšplhá *1*
-
-
-
Jsem zvědavý jak si poradí s open-world problémem ... ubisoft tento trh přehltil na tolik že dost lidí tento koncept už nemusí ... zahlcuje hru generickými místy a příšerami které nemají žádný kontext a dělají hru stereotypním zážitkem ... vkládám v CD Projekt RED naději že toto vyřeší a bude příčkou podle které se budou vyvíjet hry v budoucnosti ..