Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • kubi-wan
    Jde taky o to, v jaký době ty hry hraješ. Já ten první hrál jen pár let po vydání a pak už víceméně, když byly ty hry pořád čerstvý (krom Blood Money, na který jsem v době její čerstvosti neměl počítač), takže to mám zafixovaný jako hezký a parádně hratelný hry.
    A i když je pro mě dneska čim dál tšžší vracet se k prvnímu dílu, kterej je z dnešního pohledu vážně neskutečně hardcore a uživatelsky nepřítulnej, neberu to jako mínus. Prostě to vzniklo v nějaký době a tomu odpovídá i zpracování.
    Ten termín "simulátor nájemného zabijáka" jsem použil jednak trochu nadsazeně, jednak proto, že první díl tak ve svý době byl označovanej.
  • Jack1947
    Hlavne ze ses pobavil. Ja si to taky nekdy dam konkretne 1 Splintera co se mi tu vali na LEVEL DVD. At vidim jak dnesni hry klesli.
  • A já myslela, že Jacka1947 už nic nepřekoná. Vidím že jsem se mýlila. Ale pozor na něj. Narozdíl od většiny hráčů je vyfocený s ženou! To není asociální individum, jako my ostatní *3*
  • To působí jako by zrušil dalšího velkého Hitmana kterého vyvýjel Square Enix Montreal, ale ponechaly ve vývoji Hitmana od IO interacti, jež se vyvýjel cca souběžně s Montreálským titulem (podobně jako je tomu u COD,Batman her či assassins creed). Tedy něco jako kdyby zrušili COD hru vyvýjenou Treyarchem a pak vydali prohlášení že se pořád pracuje na COD hře vyvýjené Infinity award.
  • predchozi dily jsem nehral nejak se mi to nepozdavalo koupil jsem az absolution a naprosto mne to pohltilo rikal jsem si jak mne mohla tak skvela serie minout, zkusil jsem hrat predchozi dil, ale ani trochu mne to nebavilo a navic ta grafika bylo oproti absolution hodne spatna. holt co clovek to jinej vkus. je mi jedno jestli necemu budes rikat simulator nebo stalth hra pro mne je ten nejlepsi hitman absolution
  • Ristoro
    Náhodou má pravdu a nemůžu nesouhlasit. Taky mě ten Hitman bavil, hrál jsem ho na purist. Je to jedna z mála her, která je sice udělaná tak, aby ji projeli i nezkušení stealth hráči, ale na durhou stranu pořád poskytuje velkou výzvu.
  • Ristoro
    Většinu tvých nesouhlasů chápu. Co se týče té úpravy zbraní je pro to jeden vysvětlitelný důvod. Jestli sis všiml příběh je o tom, že se na agenturu, u které léta pracoval prostě vykašlal, a proto prostě dává smysl, že nemá k dispozici nějakou "zbrojírnu", kde by si zbraně mohl upravit. Prostě bere co najde po cestě.
  • já četl ,,hlodavce" *1*
  • popravdě v Black Flag jsem hrál asi nejvíce stealth ze všech dílů, díky tomu houští a foukačce.
  • Ámen synu..
  • Ronox
    Souhlas s AC. Ten kabátek v Black Flag tomu sedí mnohem víc než ten původní stealth na půl cesty.
  • kubi-wan
    Je fakt, že zatimco ostatní díly série byly vyloženě "simulátory nájemého zabijáka", Absolution bylo "jen" skvělou stealth hrou.
  • spoock
    jen velká škoda, že Assassin´s Creed je spíše tupá stealth hra, mám rád tu sérii, ale víc šarvátky, než schovávání se a sledování maníků na čas, dostávání se do kruhů, kde spolu hovoří, strašně frustrující pro stealth maniaka.
    Hitman měl vždy nejryzejší stealh prvky, snad krom "Thiefa". Blood Money a v tom stejném roce Chaos Theory, to byly pro mě dodnes největší labužnické zážitky, i když Chaos Theory je dnes zpětně víc koridorovkou, ale prošel jsem ho snad 3x/4x(?).
  • spoock
    Kdyby z Absolution neudělali skrývačku za překážkama (trošku prapodivné zápolení s odhalováním člověka v převleku, používání prvků typu schovám si xicht za klobouk), spíše koridorovku, než sandbox, mohla to být sranda. Jsem velký fanda, některé mise v Absolution byly vážně zábavné, grafika povedená, ale bylo to dost prapodivně polohitmanovské. Možná jsem hnidopich, ale připravit si výbavu na misi mi chyběl, stejně jako nosit si svou snajperku hezky v kufříku. Nejlepší skloubení s příběhem měla dvojka, nejlepší gameplay zůstal právem v Blood Money, pořád nechápu, proč ho zavrhli, příběh se mohl dát naroubovat i na tento styl.
  • hej hej, lebo cover based 'stealth' action hra je priserne originalna, a tiez ten prostoduchy tupy beckovy pribeh nesrsi moc originalitou.
  • Ronox
    Absolution má chybu podle mě v tom, že tam je hrozně málo možností jak projet level. Blood Money měli těch možností ve většine levelů o hodně víc to máš pravdu, ale samotnej agnet 47 neztratil z charakteru nic.

    Jinak co se stalo? Herní průmysl je na svým vrcholu co se týče prodejů a vydavatelé chtějí ty čísla nehorázným způsobem topovat. Každý teď chce svoje CoD, svoje GTA, svůj AC. Už nechtějí prodej v řádu 1-3 milióny, ale doufají v otvírák za 2 mega a konec za 6. Jiskru naděje mi dávají indie, módy, KS a možná nějací vývojáři ještě jako například H.Smith (Dishonored), Shinji Mikami (Evil Within), Jean-François Dugas (DE:HR). Uvidíme jak bude vypadat 2014 a 2015 pro herní průmysl.
  • Zajímavé čtení tu .. které přinejmenším pojednává o tom, že Mr.47 má rozhodně na to aby vydělal peníze protože jinak bysme tu neťukali do počítače, že :). Ovšek jak to pojmout, aby to bylo nové, lepší a ne tak zcela jako Absolution. I ten má co nabídnout a určitě to není špatná hra (v porovnání s tím kam jsme to s počítačovýma hrama dopracovali určitě to nej co tu teď je), určitě si jí hodně lidí užilo .. ale většina z nich co si jí užila nejvíc hrála Hitmana poprvé bych řekl. Hrál jsem celou sérii a pro mně naprostá slast byla 4ka. A v čem je ten rozdíl pro mě? No asi nejvíc v tom že "Money" jsem snad každel level hrál nejvíň 50x a furt mi bavilo vymýšlet nové kombinace. Absolution je alespoň podle mně v tomhle sterilní. Vyjma snad toho kukuřičného pole mi přišel nešťastný level design ve smyslu né toho viditelného designu - ten byl moc hezkej, ale nutnosti realizace dané mise (to co bylo před kukuřičným polem, ta ulice plná poldů typický příklad). Je pravda že to co Hitman uměl vždy nejlíp, tak to tam pořád bylo: ten drsnej černej humor. Ovšem to že se některá snad i doslova "tunelová" místa dala projít jen jediným způsobem a že jsem se musel na web podívat jak na to... to se mi u jiného dílu nestalo, protože tam to šlo vždycky prostě i nějak jinak. Zkrátka ten počet možných kombinací mi tam hrozně chyběl. Na oko pěkné, ale svým způsobem někdy bohužel "tunelové". A za další... ty zbraně.. :(. Blood Money je hra pro milovníky zbraní (Walter v černým kufru apod.)... vyber si co máš rád, nakombinuj si arsenál a už na začátku morduj jak a s čím Ti to vyhovuje. V podstatě jsem od začátku vzpomínal na to kolikrát jsem vstupoval do sálu s černým kufrem v ruce... V Absolution: pro Krista, to je Hitman, nájemný vrah, né civil co se omylem dostal do přestřelky a tak musí pokaždý ubít chlapa robertkem nebo jinou tyčí aby mu sebral "nějakou" zbraň a měl vůbec čím střílet.. Zkrátka to nucené otáčení hlavy, schovávání se za zdí atd... mi tam tak neskutečně vadilo že jsem měl vůbec problém to ke konci dohrát. A hlavně na konci jsem to zavřel a po asi týdnu odinstaloval protože to poslední co mě lákalo bylo znovu na stejných místech koukat do zdi protože si to level vyžaduje... nebo se muset ideálně v baru pětkrát poprat s tejpkama, než projdu okolo 3 kulečníkových stolů... neříkám všude, ale bylo to tam často. Kdybych si mohl jako velikej fanda vybrat, na čem pokračovat, bylo by to rozvíjení čtvrtého dílu, který byl absolutní špičkou... Každopádně jim moc přeju ať to dají zase nějak dohromady a my co jen kritizujem máme zase o čem psát :) Viz Arma 3. To je pro mě teď veliká radost... že po těch letech martiria to dokázali nějak doladit a vyšla na dnešní poměry nevídaná hra... Škoda že to nezvládli i Ti jiní ... po té trnité cestě.. Mafia, Vietcong, Hidden and Dangerous, Medal of Honor... lidi, odpovězte, co se kde stalo špatně? :D Já to chci všechno zpátky!!
  • kubi-wan
    Dohrál jsem všechny díly Hitmana a ač s vědomim, že Absolution JE prostě trochu jiný, neměl jsem problém si tu hru dost užít. Nemyslim si, že by byla nějakym plivancem do tváře dlouholetých fanoušků, taky jim jsem. A pro mě jsou důležitý dvě věci - konečně jsem po letech dostal novýho Hitmana a ta hra je zkrátka zábavná (aspoň teda vy mých očích - to jen než se tu rozjede zas nějakej hejtovací maraton).
    A tahle zpráva o zrušení dalšího dílu od jiných vývojářů mě jedině potěšila. Radši si totiž zas několik let počkám na novou hru od IO Interactive!
  • Whoossain
    Jakym správnym směrem? Jako že to bude na mobilu?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit