Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • kubi-wan
    Dohrál jsem všechny díly Hitmana a ač s vědomim, že Absolution JE prostě trochu jiný, neměl jsem problém si tu hru dost užít. Nemyslim si, že by byla nějakym plivancem do tváře dlouholetých fanoušků, taky jim jsem. A pro mě jsou důležitý dvě věci - konečně jsem po letech dostal novýho Hitmana a ta hra je zkrátka zábavná (aspoň teda vy mých očích - to jen než se tu rozjede zas nějakej hejtovací maraton).
    A tahle zpráva o zrušení dalšího dílu od jiných vývojářů mě jedině potěšila. Radši si totiž zas několik let počkám na novou hru od IO Interactive!
  • Zajímavé čtení tu .. které přinejmenším pojednává o tom, že Mr.47 má rozhodně na to aby vydělal peníze protože jinak bysme tu neťukali do počítače, že :). Ovšek jak to pojmout, aby to bylo nové, lepší a ne tak zcela jako Absolution. I ten má co nabídnout a určitě to není špatná hra (v porovnání s tím kam jsme to s počítačovýma hrama dopracovali určitě to nej co tu teď je), určitě si jí hodně lidí užilo .. ale většina z nich co si jí užila nejvíc hrála Hitmana poprvé bych řekl. Hrál jsem celou sérii a pro mně naprostá slast byla 4ka. A v čem je ten rozdíl pro mě? No asi nejvíc v tom že "Money" jsem snad každel level hrál nejvíň 50x a furt mi bavilo vymýšlet nové kombinace. Absolution je alespoň podle mně v tomhle sterilní. Vyjma snad toho kukuřičného pole mi přišel nešťastný level design ve smyslu né toho viditelného designu - ten byl moc hezkej, ale nutnosti realizace dané mise (to co bylo před kukuřičným polem, ta ulice plná poldů typický příklad). Je pravda že to co Hitman uměl vždy nejlíp, tak to tam pořád bylo: ten drsnej černej humor. Ovšem to že se některá snad i doslova "tunelová" místa dala projít jen jediným způsobem a že jsem se musel na web podívat jak na to... to se mi u jiného dílu nestalo, protože tam to šlo vždycky prostě i nějak jinak. Zkrátka ten počet možných kombinací mi tam hrozně chyběl. Na oko pěkné, ale svým způsobem někdy bohužel "tunelové". A za další... ty zbraně.. :(. Blood Money je hra pro milovníky zbraní (Walter v černým kufru apod.)... vyber si co máš rád, nakombinuj si arsenál a už na začátku morduj jak a s čím Ti to vyhovuje. V podstatě jsem od začátku vzpomínal na to kolikrát jsem vstupoval do sálu s černým kufrem v ruce... V Absolution: pro Krista, to je Hitman, nájemný vrah, né civil co se omylem dostal do přestřelky a tak musí pokaždý ubít chlapa robertkem nebo jinou tyčí aby mu sebral "nějakou" zbraň a měl vůbec čím střílet.. Zkrátka to nucené otáčení hlavy, schovávání se za zdí atd... mi tam tak neskutečně vadilo že jsem měl vůbec problém to ke konci dohrát. A hlavně na konci jsem to zavřel a po asi týdnu odinstaloval protože to poslední co mě lákalo bylo znovu na stejných místech koukat do zdi protože si to level vyžaduje... nebo se muset ideálně v baru pětkrát poprat s tejpkama, než projdu okolo 3 kulečníkových stolů... neříkám všude, ale bylo to tam často. Kdybych si mohl jako velikej fanda vybrat, na čem pokračovat, bylo by to rozvíjení čtvrtého dílu, který byl absolutní špičkou... Každopádně jim moc přeju ať to dají zase nějak dohromady a my co jen kritizujem máme zase o čem psát :) Viz Arma 3. To je pro mě teď veliká radost... že po těch letech martiria to dokázali nějak doladit a vyšla na dnešní poměry nevídaná hra... Škoda že to nezvládli i Ti jiní ... po té trnité cestě.. Mafia, Vietcong, Hidden and Dangerous, Medal of Honor... lidi, odpovězte, co se kde stalo špatně? :D Já to chci všechno zpátky!!
    • Ristoro
      Většinu tvých nesouhlasů chápu. Co se týče té úpravy zbraní je pro to jeden vysvětlitelný důvod. Jestli sis všiml příběh je o tom, že se na agenturu, u které léta pracoval prostě vykašlal, a proto prostě dává smysl, že nemá k dispozici nějakou "zbrojírnu", kde by si zbraně mohl upravit. Prostě bere co najde po cestě.
    • Ronox
      Absolution má chybu podle mě v tom, že tam je hrozně málo možností jak projet level. Blood Money měli těch možností ve většine levelů o hodně víc to máš pravdu, ale samotnej agnet 47 neztratil z charakteru nic.

      Jinak co se stalo? Herní průmysl je na svým vrcholu co se týče prodejů a vydavatelé chtějí ty čísla nehorázným způsobem topovat. Každý teď chce svoje CoD, svoje GTA, svůj AC. Už nechtějí prodej v řádu 1-3 milióny, ale doufají v otvírák za 2 mega a konec za 6. Jiskru naděje mi dávají indie, módy, KS a možná nějací vývojáři ještě jako například H.Smith (Dishonored), Shinji Mikami (Evil Within), Jean-François Dugas (DE:HR). Uvidíme jak bude vypadat 2014 a 2015 pro herní průmysl.
      • spoock
        jen velká škoda, že Assassin´s Creed je spíše tupá stealth hra, mám rád tu sérii, ale víc šarvátky, než schovávání se a sledování maníků na čas, dostávání se do kruhů, kde spolu hovoří, strašně frustrující pro stealth maniaka.
        Hitman měl vždy nejryzejší stealh prvky, snad krom "Thiefa". Blood Money a v tom stejném roce Chaos Theory, to byly pro mě dodnes největší labužnické zážitky, i když Chaos Theory je dnes zpětně víc koridorovkou, ale prošel jsem ho snad 3x/4x(?).
        • Ronox
          Souhlas s AC. Ten kabátek v Black Flag tomu sedí mnohem víc než ten původní stealth na půl cesty.
          • popravdě v Black Flag jsem hrál asi nejvíce stealth ze všech dílů, díky tomu houští a foukačce.
  • neuspokojive prodeje? tohle byl prvni Hitman ktereho jsem koupil a dalsi dil bych 100% koupil zas, holt mel asi nekdo zase velky voci hra je to skvela a prodava se dobre ikdyz se nikdy nebude prodavat tak jako gta...
    • Přesně jak říkáš..mě Absolution bavil moc a po časem sem si to chtěl dát na velké TV tak sem si pořidíl originálku na Xbox a nelituju :)
    • Vinu dávej skupině lidí jménem Analytici. To jsou ti kdož hýbou světem a určují kolik se čeho má prodat, tím přím ovlivňují očekávání akionářů a samozřejmě když to nevyjde tak budou akcionáři nakrknutí
  • Hitman s Larou byly jedny z nejlepší her za poslední rok a Sleeping Dogs mě bavilo taky moc.... to je hodně špatná zpráva a co hůř, místo aby dělali na jiné hře budou dělat kravinky na telefonky ... to snad ne :(
    • je to bussyness, pokud nebyla hra ztrátová (jako že určitě nebyla) tak tyhle kravatáky nechápu....spíš začínám nenávidět. Zničí vše, co bývalo krásné a dobré.
  • spoock
    Kdyby z Absolution neudělali skrývačku za překážkama (trošku prapodivné zápolení s odhalováním člověka v převleku, používání prvků typu schovám si xicht za klobouk), spíše koridorovku, než sandbox, mohla to být sranda. Jsem velký fanda, některé mise v Absolution byly vážně zábavné, grafika povedená, ale bylo to dost prapodivně polohitmanovské. Možná jsem hnidopich, ale připravit si výbavu na misi mi chyběl, stejně jako nosit si svou snajperku hezky v kufříku. Nejlepší skloubení s příběhem měla dvojka, nejlepší gameplay zůstal právem v Blood Money, pořád nechápu, proč ho zavrhli, příběh se mohl dát naroubovat i na tento styl.
    • Ámen synu..
    • kubi-wan
      Je fakt, že zatimco ostatní díly série byly vyloženě "simulátory nájemého zabijáka", Absolution bylo "jen" skvělou stealth hrou.
      • predchozi dily jsem nehral nejak se mi to nepozdavalo koupil jsem az absolution a naprosto mne to pohltilo rikal jsem si jak mne mohla tak skvela serie minout, zkusil jsem hrat predchozi dil, ale ani trochu mne to nebavilo a navic ta grafika bylo oproti absolution hodne spatna. holt co clovek to jinej vkus. je mi jedno jestli necemu budes rikat simulator nebo stalth hra pro mne je ten nejlepsi hitman absolution
        • kubi-wan
          Jde taky o to, v jaký době ty hry hraješ. Já ten první hrál jen pár let po vydání a pak už víceméně, když byly ty hry pořád čerstvý (krom Blood Money, na který jsem v době její čerstvosti neměl počítač), takže to mám zafixovaný jako hezký a parádně hratelný hry.
          A i když je pro mě dneska čim dál tšžší vracet se k prvnímu dílu, kterej je z dnešního pohledu vážně neskutečně hardcore a uživatelsky nepřítulnej, neberu to jako mínus. Prostě to vzniklo v nějaký době a tomu odpovídá i zpracování.
          Ten termín "simulátor nájemného zabijáka" jsem použil jednak trochu nadsazeně, jednak proto, že první díl tak ve svý době byl označovanej.
  • Pulka_lahve
    Můj instinkt mi říká, že za malé prodeje může zmrvení hry odkloněním od základních principů série.
    • Ronox
      Já ti nevím, ale na nejvyšší obtížnost to byla stejná výzva jako ostatní díly.
      • Nemůžu soudit komplet hru, hrál sem asi 2 mise po tutoriálu na nejtěžší obtížnost a připadalo mi to jako procházka růžovým sadem.
      • Kolik ti je mlíčnáku? Zvyšovat obtížnost tím, že do místnosti místo 1 NPC narveš rovnou 4? Přitom AI je pořád stejně hloupá?! (slepá, hluchá...) Aby jsi se učil nazpamět každou místnost, to je frustrující, ne zábavné.

        Já se u Hitmena Absolution bavil, ale víc na nižší obtížnost s méně NPC. Už to není Hitman, takhle nějak měl vypadat asi Splinter Cell.

        Beru ale jako + že se zlepšila akční část, až na to přivolávání posil. Úplně mě ale v poslední době dostal Rage. Má skvělou AI tak se ptám, proč taková není v roce 2013 všude?
        • Ronox
          24 eso Rimmere. Bavím se o hratelnosti. NPC byla stejně slepá a hluchá jako v ostatních dílech. Namátkou jsem si dával maraton Hitmanů než vyšel Absolution a krom focusu, při vypnutí ukazatelů jsem cítil stejnou hratelnost jako u původních. Rozhodně tam nebyly tak obrovské rozdíly jako u jiných značek. A ano RAGE se povedla a je to hrozně přehlížená hra. Přestřelky tam mají šťávu a NPC se libově pohybujou. Jinak nevím jestli ta vyšší obtížnost přidávala nebo ubírala npc v místnosti. Od začátku jsem to pustil na profesionála nebo jak se jmenovala ta obtížnost.
          • A her to tak, že chápu změnu některých mechanik kvůli pokroku a většímu zájmu hráčů. Neber to doslovně, ale přihlížej na "obvious" změny.
        • Jack1947
          Me vadilo ze Stealth by clovek musel fakt jit stylem, ze by nevystrelil ani jednou pac jakmile ho zmercily tak uz nemel sanci... trochu podobne jak AC dokud byl v pokleku a ve krovi a vzdy byl zmercen a nastala mela HITMAN byl razem docela uchazejici strilecka s omezenymi moznostmi.
          • Tak holt čistě Stealth hry nejsou pro tebe, já s tím problémy neměl a tak jako můj kamarád sem prošel Splinter Cell (tuším Chaos Theory) bez jediného výstřelu.
            • Jack1947
              Hlavne ze ses pobavil. Ja si to taky nekdy dam konkretne 1 Splintera co se mi tu vali na LEVEL DVD. At vidim jak dnesni hry klesli.
            • Kdybych tak tušil co meleš za bláboly ? "Btw rec byla o Absolution" já použít přirovnání nesmím ale ty můžeš ?;)
              "Asi proto ze jsem to jeste nehral, koumaku." "Me vadilo ze Stealth..." dafuq ? máš to v hlavě v pořádku ?:D
            • Jack1947
              Asi proto ze jsem to jeste nehral, koumaku. *3* Btw rec byla o Absolution taky bez vystrelu ? ( do trenek se nepocita).
  • LionelHutz
    Mě teda Absolution dost zklamal....odklon od velkého volného prostoru, kde si člověk v převlecích v klidu může chodit a sledovat zvyky cílů a vymyslet jak je odpravit - místo toho rozkouskováno do menších levelů, z nichž v mnoha se jen pořád plížíte či zdrháte bez cílů k zabití, převleky fungují sice reálněji (tj. polda pozná, že tohle opravdu není jeho kolega) ale zrovna v tomhle případě myslím, že to na zábavnosti a hratelnosti ubralo. Za mě: zlaté Blood Money *14* Každopádně byla by strašná škoda kdyby tahle hra skončila, třeba se další díly vydají lepší cestou
    • Pod tenhle nazor bych se mohl podepsat.

      Hru jsem si koupil ted ve slevach za 5€, po prvnim dohrani kampane sla hned z disku. Za tu cenu toho urcite nelituju, ale na Blood Money to v zadnym pripade nema.
  • x_ander
    Na jednu stranu to není moc povzbudivá zpráva, na stranu druhou je dobře, že Hitman zůstane ve svém mateřském studiu. Přeskakování značky mezi dvěma studii a chrlení nových dílů každý rok (s nevyhnutelně se snižující kvalitou) bych opravdu nechtěl.
  • yenda1
    K těm očekáváním...to se musí pořád růst, růst a růst. Pořád víc. Pánové nechápou, že tahle země není nafukovací. Místo toho aby se spokojili s nižšími, za to stabilními příjmy, tak pořád skáčou zběsile a bez rozmyslu dopředu. To ať se pak nedivý, že sem tam skočí do pořádnýho h...vna.
    • Whoossain
      Myslim, že to je obecnej problém kapitalizmu, tržní a globální ekonimiky. V očekávání neustálýho růstu je jakákoliv stagnace nebo nedejbože pokles označovanej za katastrofu, reorganizuje se, propouští se, snižují se ratingy zemí. Jenom aby probůh akcionáři, představenstvo a správní rada nedostali stejný nebo dokonce nižší odměny, než před rokem. Tenhle systém na to jednou dojede, protože, jak jsi napsal, země není nafukovací a růst nejde donekonečna...
  • Jako fanoušek celé série jsem zklamán. Na druhou stranu raději zrušit, než mít paskvil, který by se honosil názvem Hitman.

    Pokud byl Absolution posledním dílem - s touto pentalogií byla setsakra dobrá jízda! Díky za desítky hodin zábavy.
    • Já naopak jako fanoušek hlavně prvního a druhého dílu zklamán nejsem. To co předvedli v Absolution se mi vůbec nelíbilo a byla to po dlouhé době hra, u které jsem opravdu litoval koupě, i když to bylo jen sedm stovek. Takhle raději už ne.
      • Není to Hitman, ale špatná hra to teda rozhodně není, hlavně v plejádě neoriginální AAA titulů. Jakýkoliv odklon od konvence se cení. Jen to jméno mohli alespon změnit.
        • hej hej, lebo cover based 'stealth' action hra je priserne originalna, a tiez ten prostoduchy tupy beckovy pribeh nesrsi moc originalitou.
    • lol, sak absolution bol paskvil jak prase. velka cierna skvrna na celej hitman serii

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit