-
Opět typ hry než se pořádně začne hrát je třeba nařezat aspon 1000 npc a naučit se na 100% pohyby bosů. "Rinse and repeat" neřikám že špatné ale nic pro mě... navíc PC verze neumí 5.1 zvuk a jede jen stereo. Což je celkem mínus.
-
...a to te bavi? taky jsem videl, ze typek polozil paralyzujici past, boss zmrznul, pak stacilo sefika obehnout a vypnout ho sneak atackem...o nicem
. -
Dobra hra, mam natoceno.uz.neco pres sto hodin..Je to bohuzel blbe koncipovany neco odehrajete a nezbyva nic nez hrat odehrane abyste ziskali levely (nebo byt hodne dobrej) na dalsi mise ja konkretne level 170 odehranrane mise kolem 300 + a prede mnou cesta demona s misema 450 min. at jdou do hajzlu..Mise kde se objevite v mistnosti a jdou na vas dva nebo tri bossove radsi komentovat nebudu, vo nicem..Pribeh se mi libi, pohyby bojovnika a napad se zmenou postoju a tim i charakter utoku je super. Jestli nekdo ceka ze bude hrat jako pravej samuraj jen s katanama, bez kouzel atd..tak zapomente, nelze..
-
Red Dwarf detected :)
-
Jo, ahá tak to je potom jiná já myslel že Ds na tom bylo podobně
-
Nesmysl, už od Demon's Souls, má každá oblast vlastní set nepřátel, kterej do ní tématicky zapadá. Nioh používá nepřátele plošně.
-
Navíc technická stránka za DS/BB celkem dost zaostává stejný typy základních blbečkůů byli i v DS tak to zas takovej probllém asi nebyl no.
-
Nier bude i port na pc tak jaký žně lol
-
no a? ponahlas sa niekam?
-
Tahle hra je opravdu výborná a musím přiznat, že trochu závidím Alešovi, že má z tý hry díky znalosti Japonský kultury a historie i něco navíc, já se vůbec nechytám...nicméně jedna věc mi tam dost vadí (a chybí mi o tom zmínka v recenzi, jelikož je to imho dost zásadní problém) a to velmi malá variabilita monster, Yokai furt dokola cca 5 typů plus pořád ti samý zombíci. Docela mě navnadilo, když jsem narazil na mise s pavókama, ale to byl jen takovej výstřel do tmy. Jinak bossáci jsou dost nevyvážený, první dva regulérní mi dali kouř, ale teď dávám většinu na první pokus, což mě štvalo například u DS 3.A zas tak těžký to není, když se člověk přizpůsobí pravidlům a zákonitostem, byť je asi pravda, že pro Soulsborne veterány je to asi přístupnější. BTW Tohle je zatím asi nejlepší období PS4 za celou její existenci, doslova žně, a to teď ještě vyjde novej Nier, kterej vypadá hooodně dobře a na kterej se taky hodně těším...kua jen kdyby toho času bylo víc. *4*
-
Pozdě jsou i ty blbý překlady ze zahraničních sevrů.. nulová přidaná hodnota.
-
Souhlas.. games na to jebe, je to vidět i z dost mizerných videí na youtube (taky vždycky zpožděné a kvalita nic moc). Ještě kousek a dotáhnou svou kvalitou a iniciativou Bonusweb..
Víte proč zrušili soutěže v Fight Clubu? Ne proto, že by nebyly ceny, ale proto že nikdo nebyl schopnej dojít na poštu *14* Jako kdyby neměli v Tiscali asistentky.. kluci se asi bojí na nego nebo o sovje sakara teplý místečka *3* -
Recenze měsíc po vydání jednoho ze zásadních titulů na PS4.. fakt mi přijde že redakce games prokrastinuje a chybí jí manažer, který by to vedl a dával řád...všechno je tady pozdě.
-
Jak už píše někdo níže: "Jaký si to uděláš..."
Já taky ze začátku jel takovej trošku paličatej styl: jenom zbraně (oštěp a kusarigama), žádný předměty, living weapon mi přišlo jako cheatování, nezval jsem si ostatní hráče. A taky jsem se divil, že to občas nějak nejde. Ve výsledku jsem zjistil, že čest musí jít stranou a je potřeba využít úplně všechno, co ti hra dá k dispozici - a ano, třeba i ten zpropadenej Sloth talisman, kterej je fakt na hranici cheatování.
Tím pádem to chce někdy úplně vyměnit zbraně, vykašlat se na to, že se ti aktuální brnění líbí a radši vzít jiný, připravit si jinou sadu talismanů atd. Ono tu hru asi fakt nejde projet s jednou neměnnou strategií - a jestli jo, tak to hodně bolí. Každopádně poslední vedlejší mise, kdy jdeš proti dvěma bossům najednou, to je teprv test nervů. -
áno máš pravdu spravil som preklep.. aby som odčinil tento svoj ohavny čin a upokojil bohov z From Softvare... tak rozhodol som sa vydať na sväťú púť do Firelink Shrine a Anor Londa
Anor Londo je nový Vatikán a každý správny hráč by sa mal raz za život vydať na púť aby na tom svätom a dôstojnom mieste sa vyspovedal zo svojich hriechov... ja okrem tohto preklepu budem žiadať odpustenie aj za to že vo svojej hriešnej mladosti som si zahral podpriemerne hry ako Skyrim a Witcher snád mi bude odpustené.. -
To je podle mě důvod proč není dobrej nápad míchat ultra precizní akční hru (kde jeden o pět framů blbě načasovanej úskok může znamenat konec souboje) a vývoj postavy. Můžeš tim rozhodit balanc.
-
jasne v tomto mas pravdu ,ale stale je tam ta kontinualna nerovnovaha v danych leveloch (misiach) *13*
-
Jaky si to udelas, takovy to mas. V niohu hodne zalezi na buildu. Ja treba final bosse na ng+ dal na jednu ranu a nic jsem negrindil. Staci pouzivat vhodne skilly a equip.
-
presne ako píšeš, v dark soul a bloodborne (na platinu) to bolo ošetrené oveľa pristupnejšie.
Toto pre mňa Nioh uplne zabilo :( škoda. *10* -
Největší nepoměr byl asi u Yuki Onna. Kvůli ní sem musel nagrindit asi 7 levelů, aby se s ní dalo vůbec něco dělat.
V takovejch situacích člověku nejvíc dojde jak blbě maj řešenou tu strukturu. Pokud narazíš na něco těžkýho v DS, můžeš jít zatim explorovat jinam a pak se k bossovi bez problému vrátit.
V Nioh můžeš buď grindit ve stejným levelu nebo jít do jinýho, což ale znamená že po návratu musíš tu úroveň s bossem dělat celou znova. Jakmile totiž v Nioh level opustíš, celej se resetuje včetně zkratek!