-
Kdy bude ta recenze na Nioh?
-
pre mna trocha sklamanie. super hra ale odradilo ma od dalsieho hrania prestrelena obtiaznost bossov. cez cely level prejdem tancujuc v zapale boja s prstom v nose. bossovi nalozim kombo 4-5 uderov doplnim Ki a zoberie mu "vlas" zo zivota nasledne jedna rana a dovidenia je po suboji. tento nepomer obtiaznosti levelu a zaveru levelu mi dost vadil. preto je uz nioh na bazari *16*
-
-
Jak už píše někdo níže: "Jaký si to uděláš..."
Já taky ze začátku jel takovej trošku paličatej styl: jenom zbraně (oštěp a kusarigama), žádný předměty, living weapon mi přišlo jako cheatování, nezval jsem si ostatní hráče. A taky jsem se divil, že to občas nějak nejde. Ve výsledku jsem zjistil, že čest musí jít stranou a je potřeba využít úplně všechno, co ti hra dá k dispozici - a ano, třeba i ten zpropadenej Sloth talisman, kterej je fakt na hranici cheatování.
Tím pádem to chce někdy úplně vyměnit zbraně, vykašlat se na to, že se ti aktuální brnění líbí a radši vzít jiný, připravit si jinou sadu talismanů atd. Ono tu hru asi fakt nejde projet s jednou neměnnou strategií - a jestli jo, tak to hodně bolí. Každopádně poslední vedlejší mise, kdy jdeš proti dvěma bossům najednou, to je teprv test nervů. -
Největší nepoměr byl asi u Yuki Onna. Kvůli ní sem musel nagrindit asi 7 levelů, aby se s ní dalo vůbec něco dělat.
V takovejch situacích člověku nejvíc dojde jak blbě maj řešenou tu strukturu. Pokud narazíš na něco těžkýho v DS, můžeš jít zatim explorovat jinam a pak se k bossovi bez problému vrátit.
V Nioh můžeš buď grindit ve stejným levelu nebo jít do jinýho, což ale znamená že po návratu musíš tu úroveň s bossem dělat celou znova. Jakmile totiž v Nioh level opustíš, celej se resetuje včetně zkratek! -
-
presne ako píšeš, v dark soul a bloodborne (na platinu) to bolo ošetrené oveľa pristupnejšie.
Toto pre mňa Nioh uplne zabilo :( škoda. *10* -
-
Jaky si to udelas, takovy to mas. V niohu hodne zalezi na buildu. Ja treba final bosse na ng+ dal na jednu ranu a nic jsem negrindil. Staci pouzivat vhodne skilly a equip.
-
-
...a to te bavi? taky jsem videl, ze typek polozil paralyzujici past, boss zmrznul, pak stacilo sefika obehnout a vypnout ho sneak atackem...o nicem
. -
To je podle mě důvod proč není dobrej nápad míchat ultra precizní akční hru (kde jeden o pět framů blbě načasovanej úskok může znamenat konec souboje) a vývoj postavy. Můžeš tim rozhodit balanc.
-
jasne v tomto mas pravdu ,ale stale je tam ta kontinualna nerovnovaha v danych leveloch (misiach) *13*
-
-
-
-
-
Myslim, ze po nekolika letech konečně uzral cas na to poridit si PS4 - Bloodborne, Uncharted 4, Horizon, Nioh,...
-
-
zajimave, ani jedna z tehle her by me teda ke koupi PS4 nepresvedcila:)
-
-
Mě Bloodborne přesvědčilo :-)
-
Co taková Persona 5 běžící v 60 fps?
-
-
Ale jo, to asi jo. Ja sice nejaky ultra nerd na Personu nejsem ale asi presvedcila.Spis inklinuju ke klasicke Shin Megami serii, za pokracovani treba Digital Devil Sagy bych byl ochoten podepsat i nejakou petici:) Ja si PS4 poridil az na FF15 s ohledem na to ze bude remaster FF12.
-
-
-
-
Díky za recenzi. Utvrdila mě v tom, že po dohráni Bloodborne bude Nioh další hra, kterou si na PS4 koupím.
-
-
Taky doporučuju. Po dohrání Bloodborne jsem až do teď na PSko nesáh a zklamanej rozhodně nejsem.
-
-
Co je na tom postu tak kontroverzního? Že nehraju jen na jedný platformě, nebo že na PS nehraju tolik? Nebo snad Bloodborne? S nesouhlasem nemam problém, jen mi přišlo, že to je úplně nekonfliktní post heh.
-
-
Tipl bych ten Bloodborne. Zdejší casualové, co jsou schopnní hrát tak akorát Zaklínače 3 na střední obtížnosti nebo číst textbooky v CRPG, neakceptují hry, které podporují podstatu videoher...
-
-
-
-
Dohráno a za mě tak 7/10.
Combat je skvělej, stejně tak framerate a loadingy, ale všechno ostatní je downgrade oproti Souls hrám. Nejhorší je jak často se v Nioh dokola opakujou stejný typy monster. -
-
Navíc technická stránka za DS/BB celkem dost zaostává stejný typy základních blbečkůů byli i v DS tak to zas takovej probllém asi nebyl no.
-
-
Nesmysl, už od Demon's Souls, má každá oblast vlastní set nepřátel, kterej do ní tématicky zapadá. Nioh používá nepřátele plošně.
-
-
Jo, ahá tak to je potom jiná já myslel že Ds na tom bylo podobně
-
-
-
-
Recenze měsíc po vydání jednoho ze zásadních titulů na PS4.. fakt mi přijde že redakce games prokrastinuje a chybí jí manažer, který by to vedl a dával řád...všechno je tady pozdě.
-
-
no a? ponahlas sa niekam?
-
Pozdě jsou i ty blbý překlady ze zahraničních sevrů.. nulová přidaná hodnota.
-
-
Tahle hra je opravdu výborná a musím přiznat, že trochu závidím Alešovi, že má z tý hry díky znalosti Japonský kultury a historie i něco navíc, já se vůbec nechytám...nicméně jedna věc mi tam dost vadí (a chybí mi o tom zmínka v recenzi, jelikož je to imho dost zásadní problém) a to velmi malá variabilita monster, Yokai furt dokola cca 5 typů plus pořád ti samý zombíci. Docela mě navnadilo, když jsem narazil na mise s pavókama, ale to byl jen takovej výstřel do tmy. Jinak bossáci jsou dost nevyvážený, první dva regulérní mi dali kouř, ale teď dávám většinu na první pokus, což mě štvalo například u DS 3.A zas tak těžký to není, když se člověk přizpůsobí pravidlům a zákonitostem, byť je asi pravda, že pro Soulsborne veterány je to asi přístupnější. BTW Tohle je zatím asi nejlepší období PS4 za celou její existenci, doslova žně, a to teď ještě vyjde novej Nier, kterej vypadá hooodně dobře a na kterej se taky hodně těším...kua jen kdyby toho času bylo víc. *4*
-
-
Nier bude i port na pc tak jaký žně lol
-
-
prej stejně dobrý hodnocení jako Rome 2 v den vydání, fíha, tak to musí bejt teda pecka *1* *1* *1*
-
-
Příjde mi, že recenzent se tak snažil aby ukázal, že Nioh není kopie DS až mě to přestalo bavit číst,.. Popis mechanik je sice super, ale postrádám v tom nějakou přidanou hodnotu pro čtenáře. Chybí mi tak takové to klasické shrnutí hratelnost/stylizace (grafika)/příběh..