Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hru jsem koupil hned po vydání. Naštvali mě aktivisti s jejich černochama. Neměl jsem na to ani počítač, takže jsem si musel koupit. Bugy, ano, naštve to. Mě se stal jen drobný bug v jednom vedlejším questu, že scházely markery na mapě, jinak se bugoval jen oblékací systém, ale i ten drobný bug mě pěkně naštval.

    Spíš mě alevytáčí, jak hra šíleně plýtvá hráčovým časem, jakoby to byla ta nejzbytečnější věc na světě. Kdyby bylo po mém, omezení ukládání bych zrušil, stejně jako přetížení, kažení jídla, hlad, staminu atd. Soubojový systém je sice zábavný a opravdu realistický, ale co je to platné, když je hráč v jednom kuse mrtvý a každý souboj je obrovský problém.

    Viděl jsem hru na Brněnském Veletrhu, Datart Expo, ale nebyla kolem ní žádná tlačenice. Pro hráče, který to vidí poprvé, je to v podstatě nehratelně těžké. Netvrdím, že z toho mají dělat kopírku Dungeon Siege, ale trochu uživatelské přívětivosti by nezaškodilo.

    Nejsem žádný fanboy hry, velmi dobře si uvědomuju její zápory a chyby, ale zase mi vadí, jak tu někteří hejtují Vávru a tetelí se blahem z každého bugu, nebo neúspěchu hry. To považuju za extrém.

  • Asi takhle. Hrál jsem hru 120 hodin, zkouším to podruhé a našel jsem bugy, na které jsem na začátku hy vůbec nenarazil. U tak rozsáhlé hry, je NEMOŽNÉ všechno otestovat, prostě se to prostě NEDÁ  dělat jinak, než se spolehnout na hráče, že budou ochotní dělat betatestery.

    Umíš si představit chaos, jaký musí panovat ve stočlenném týmu? Kdysi jsem amatérsky překládal pár her, dělal jsem to více méně sám a na některé bugy, jsem přišel až po roce testování. Cokoli dělá člověk, má chyby. Až budou hry vyvíjet umělé inteligence, pak to bude bez chyby. Dokud je dělají lidi, budou tím zabugovanější, čím jsou objemnější.

  • Obávám se, že se mýlíš. Cituji:

    1. "Naslibovat a navykládat jak by to udělal líp než ostatní umí o sto šest. Ale skutek utek."

    Pokud vím, hra je na trhu od začátku roku 2018, byla vydaná, takže jaké "skutek utek?"

    2. "Hlavně že se divil, že má na takovýto projekt problém sehnat investory."

    Pokud vím, investory sehnal a dokonce v těžké herní krizi, kdy sehnat investora rovnalo se zázraku.

    3. "No aby ne. Ani nejsou blbý a určitě ne nedmítali kvůli absenci draků."

    Pokud ho odmítli, tlučou se teď do hlavy. Hry se prodalo odhadem něco přes 1.5 milionu kusů, po odečtení nákladů mohla vydělat cca 3/4 miliardy korun. V situaci, kdy většina her nevydělá ani na své náklady, je to u zbrusu nové frančízy obří úspěch.Promiň, ale když diskutuješ, zkus si napřed zjistit fakta.

  • Takže tohle se konat nebude? 😀

    „bez hlubších znalostí ti tady z prstu nevycucám ideální řešení na nápravu“

    A taková naděje svitla... 


    Výmluvy, vokecávání, mastění si vlastního ega a nekonečná hloupost. Nic jinýho jste zde nepředl a v rámci diskuzí na games dlouhodobě ani nepředvádíte. Jenom kecy, kecy a kecy...   

  • ucho

    tak já samozřejmě vím, že by si někoho mých kvalit asi nenechali uniknout.

    ta
    "jedna paní" byl Vávra, tedy u rozhovorů toho řekl dost, z čeho si
    člověk mohl udělat celkem jasný obrázek. těch faktorů je tady víc a asi
    je zbytečné tady vše rozebírat. přistupuješ ke mně, jako bych hledal
    práci a byl nespokojen v té aktuální, což ani jedno není pravda.
  • ucho
    tak co, budeme tipovat, jestli bude nějaký zajímavý bug i u dalšího DLC?


  • Vy tady dvoum lidem nezávisle na sobě vypravujte, jak nic nevědí, a jak vy víte všechno... V tom neustále sám sebe utvrzujete, strháváte pozornost jinam a záměrně neodpovídáte ke konkrétním dotazům. A ještě k tomu vás prý někdo napadá ☹ A k tomu si tady ještě vymýšlíte teorie, že snad někdo z WH má touhu si s vámi povídat.

  • XorxoxTalarius

    Divej to ze jdes z bodu A do bodu B a po ceste si odbehnes do lesa a tam seberes kyticku ti v pripade ze jsi si vybral moznost C v bode D zpusobi ze ti prestane od bodu E jet zvuk.

    Moje osobni zkusenost je ze na jedne nejmenovane hre kde jsem delal:

    V misi devet se kompletne rozbila grafika, nebe vypadalo jako prave zacala apokalypsa, cervene s rudohnedymi mraky. Nikdo nebyl schopen prijit na to co to je, az jsme prisli na to ze jsem v seste misi delal neco uplne jinak nez vsichni ostatni testeri a developeri a tak jsem aktivoval "featuru" ktera uz sice davno neexistovala ale bohuzel ji neodstranili z tehle casti kodu, no a misi devet jsem  testoval take svym zpusobem a tak jsem tu cast kodu kterou jsem pred tim aktivoval spustil.

    Dalsi priklad, jako jediny jsem byl schopen shodit hru pred startem jenom tim ze jsem ji zapinal uplne jinak nez vsichni ostatni spolupracovnici.


    uz chapes ze to zrkatka neni o tom ze automatizujes cestu z bodu A do bodu B? Jelikoz takhle dosahnes jedine toho ze vis ze hlavni linie funguje, ale ten zbytek muzes osetrit jedine tak ze mas v tymu rozdilne natury a rozdilne lidi a v tomhle pripade sociopata co kazdeho na potkani zabije.

  • No, to je takovej proces, víte? Říká se tomu pohovor, na něm se zpravidla řeší i finanční stránka. O nějakým „slyšel jsem“ to moc není a je nejlepší si takové věci ověřit na vlastní kůži přímo u zdroje. Předtím selský rozum a teď „jedna paní povídala“ 🙂 


    To, že je pak někde požadována konkrétní pozice vůbec přeci neznamená, že pro někoho schopnějšího tam není místo. Jsem zcela přesvědčen, že štramáka vašich kvalit si ve WH rozhodně nenechají uniknout a královsky ho odmění.   

  • ucho

    napsal jsem strašně dlouhej příspěvek, kde jsem se ti to snažil všechno vysvětlit, ale pak mi došlo, že ty vlastně o žádné vysvětlení nestojíš, protože každým svým příspěvkem se mě snažíš pouze napadat. proč tedy ztrácet čas :)

    na základě tvých odpovědí a neodpovědí si osobně myslím, že u WH pracuješ. na QA pozici určitě ne. a vlastně je jedno na jaké. byla to hezká diskuze. děkuji za ni. je alsepoň vidět, jaké nasazení lidi z WH mají :D

  • triptich

    nepíšem o "menšej chybe". hovorím, že ja také čo je v článku viem pochopiť. holt, veľký svet, veľa možností a stalo sa. chápem hráčov, ktorí sa sťažujú, tiež som bol na ich mieste. treba konštruktívne kritizovať, nie lynčovať.

    apropo betatestovanie. odkedy hrám hry, a že to je nejaký ten piatok, hry vychádzali a vychádzajú s bugmi a chybyčkami krásy. podstatný je rozsah. ak vidím, že hra je v katastrofálnom technickeom stave (viď nemenovaný batman) a ak ujde nejaký bug (ako teraz warhorsu). rozdiel je, ak sa ti neičo také stane pri otvorenej hre ako skyrim a iné v koridore ako doom. možno som len benevolentný.

  • ucho

    1) co se dívám, hledá jen junior programátora a C# programátora. to jsou pozice pro začátečníky a C# programátor bude patrně dělat jen nějaké tooly

    2) co jsem slyšel naposledy o platových poměrech u WH, tak to tam k přeplacení nevypadá, což je řekl bych celkem blbý ;)

  • Ano nabízel, konkrétně „vycucané z prstu“ a to dokonce bez hlubších znalostí 🙂Takže se na ten „fičák“ těším. Pokud vím, tak WH na Facebooku pořád někoho hledá a nabírá, tedy směle do toho.

  • Já teda nevim, kdo se tady oháněl „automatizací, simulováním“ a smyslem QA. A „vývojář“ je v rámci herního studia prosím co za pozici? 

  • ucho

    a já někde nabízel konkrétní řešení? jasně že konkrétní řešení nemám, když nevím, co všechno tam mají jak zmaštěný a nabastlený, že se jim to pořád sype jako domeček z karet. na to je potřeba něco aktivně dělat v té firmě. a smyslem mého příspěvku je, že ve WH s tímhle problémem očividně nic nedělají.

    když mě WH přeplatí, klidně se jim nabídnu. a neboj, svět o herního génia nepřichází ;) a jinak jsem si jistý, že jsi mou práci na 99% viděl.

  • ucho

    ve své podstatě jsem napsal to, že WH má problém s testováním a že je to řešitelný problém. tedy že určitě mohli udělat řadu věcí jinak a lépe, aby se těmto chybám vyhnuli.

    tvá reakce je, že o tom na základě tohoto prohlášení nic nevím. nic proti, ale tohle z tvé strany smrdí zaujatostí na sto hony ;) každopádně na základě toho, co jsi zde psal, už tě na QA z WH netipuju, protože ses projevil jako někdo, kdo o práci QA moc neví. ale tipuju, že bys ve WH mohl dělat vývojáře nebo někoho od skriptů. tak co, trefil jsem to?

  • Chytání za slovíčka, bravo 😀

    bez hlubších znalostí ti tady z prstu nevycucám ideální řešení na nápravu“, to jste napsal. Teď to zase okecáváte, takže řádný řešení nemáte a nikam nepůjdete, čili svět tím pádem přijde o jednoho herního génia.   

  • Já hodnotím vaše praktické zkušenosti dle vaší praktické ukázky, kterou se tu sám svobodně prezentujete a zcela bez uzardění dáváte najevo, že o testování, potažmo scriptu atp. a celé problematice, o níž tady házíte moudra, nevíte vůbec nic. Kdybyste to býval věděl, nepsal byste takové hlouposti... Nikdo se vás tu nesnaží znevažovat, děláte si to akorát sám... tečka

  • ucho

    asi jsi nečetl pořádně. já jsem žádný nápad nevypotil. upozorňuji na to, že není normální, aby neustále dělali tolik bugů a rozhodně tedy dělají něco špatně. dále tvrdím, že toto je určitě řešitelný problém a určitě je možné docílit toho, aby se těch chyb vyskytovalo méně.

    vydat DLC s takovým bugem je ostuda. ono by se dalo říct "stane se", jenže u KCD se tohle děje u každého updatu. takže ne, už nejde říct "stane se", tady si můžeme říct "zase to blbě otestovali a zase tam  jsou nějaký bugy". tohle je pro WH drahá sranda.

  • bolehlav

    Treba si Dan Vavra vzpomnel na "zkratku" v zavode formuli z prvni Mafie 🙂

    Ne, pripada mi, ze tohle je uz takovy neduh ceskych firem. Vsechno se stihne a kdyz ne, "tak se to nejak udela". Byt u vyvoje toho DLC (a vubec celeho KC) peclivejsi, tak se IMHO tohle nemuze stat...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit