Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • tonnymontana
    jo presne kupovat neco s tim ze na tom budu mit zisk za 20let je ujete:) jinak za tech 300oci se prodava DEV kit je to pro vyvojare finalni produkt bude daleko jinej a cena nebyla stanovena. muzete si to poridit jako zajimavost ale 300e + doprava se stestim bez cla pokud to zaplatite kreditkou. rikma ja o nem uvazoval abych si to aspon zkusil ale pockam si na lepsi display, podporu a vubec proste final verzi podle me tu nebude za tak dlouho kdyz uz to ukazuje v kde jake americke show nebo na hernich akcich viz gilotyna:)
  • MickeyMutant
    Omyl. Já mluvím právě o tom pohádkovém světě, kde se bude prodávat Oculus v rozlišení 4K bez lagu za 300 dolarů a kde se hraje Battlefield na kvantovém počítači.

    Jinak potřebuju vědět spoustu různých věcí, to přes internet neodhadneš*4*
  • Už to tak vypadá , že nám Oculus Rift silou reklamního lobbingu vnutí .... a že původní provedení mělo svoje mouchy masařky , přes které komerční úspěch nebylo v dálce ani vidět (rozlišení , viditelné prokládání obrazu , absence snímání celé postavy ....) .
    Pokud se jim podaří zaplavit trh znatelně vylepšeným produktem za lidovou cenu , můžeme se o Oculusu bez nadsázky bavit i za pět let . Pokud z něj však vytvoří další "prémiový" produkt , jako je vnímána masovka od Apple v Čechách , pak jen stěží unikne i tenhle pokus o přenesení virtuální reality do praxe svému obvyklému osudu ....
  • Já osobně nějaké okraje ani nevnímal . Brýle mi přišly přirozené . Ovšem prokládaný obraz
    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/7a/Interlace10hz.gif mi totálně zabraňoval vnímat to co vidím jako realitu . A když si přidáte i nízké rozlišení , tak zatím Oculus s první verzí rozhodně neměl potenciál stát se kdovíjakou prodejní hitovkou .
    Navíc pouhé snímání polohy hlavy je málo pro to aby se člověk cítil přímo ve hře . Možná něco na způsob pokročilejšího kinectu a pak se bude opět dát mluvit o virtuální realitě .
  • elektriku zavedeme do maštale .... no vize nadevše ale realita zatím vždy kulhala ;)
  • Tady snad mluvíme o reálném světě během našich životů, ne o pohádkovém s vílami, jednorožci a draky.

    "scientific consensus is that faster-than-light communication is not possible."

    To je vše, co potřebuješ vědět.
  • MickeyMutant
    http://en.wikipedia.org/wiki/Superluminal_communication

    Although such communication is prohibited...
  • Investice neni nic jinyho, akorat ze neocekavas, ze se ti vrati za 50let, ale ocekavas, ze se vrati aspon 10x a co nejdriv. Takze zcela logicky chces, aby se to prodavalo, pokud mozno hned a pokud ne, tak se proste puvodnich lidi zbavis a nasadis tam svoje.
  • Kvantové provázání nemůže přenášet žádné reálné informace na dálku, tudíž jsi stále limitován rychlostí světla.
  • Jo je to tak, jako by ses koukal klicovou dirkou. Ten typek co tam byl tvrdil, ze je to hlavne tim, jak ta hra pro to neni delana. Coz by celkem i davalo smysl. Jak jsem psal vyse, neni to tak hrozny a asi bych si po chvilce zvykl, ale je to takovy divny.

    Jinak ano, vsechny efekty funguji stejne, technicky v tom neni omezeni.
  • Nepleť si investici s půjčkou *3*
  • Jo jo "a co rikas tomu, kdybychom to zkusili postaru""brr to je hnusne, ty myslis tekuty transfer?""myslim soustani, divocinu, mambo, suky suky":-D
  • MickeyMutant
    Frajer s kvantově připojeným PC ti vždycky v Battlefieldu rozhodí sandál. Než sebou šnečí rychlostí světla flákneš za drn, tak už budeš mít dávno rozstřílenou prdeel.
  • Vím, že Razer Hydra (move controller pro PC) nebyl zrovna úplě masová záležitost (i když tvůrci už chystají další), ale v mě baví a s Oculus Riftem dohromady... to zade rád dohraju Portal 2 :-)
  • pokaždý, co to vidim, si vzpomenu na virtuální prc..í v Demolition manovi :D
  • Jelikoz tohle zvladne kazda soucasna grafarna, tak pokud jde o technologii, nic se menit nemusi ...
  • IIBANIIOcelot
    Pravda..navíc bych se poblil :D Ale jednou to nebude problém :)
  • Největším limitem cloudu bude nejspíš rychlost světla. U všech mezičlánku je šance na neustále zlepšování, u rychlosti světla ne, a ta ti dává nějakou 1ms na každých 300km. Do USA to pak bude vždy přes 20ms, což už je blbé. Vyřešit by se to snad mohlo dát tím, že každý bude mít svůj lokální cloud a ty se pak budou navzájem synchronizovat, takže ti nebude lagovat celý svět, ale pouze bude působit mírně zpomaleně ten Amík.

    Tohle jsou ale otázky příštích dekád, ne dneška nebo zítřka.
  • Foxhoundn
    Kdyby jsi se o Gsync opravdu zajimal tak bys vedel ze je to akorat tak bust :)
  • C-BEAM
    trhanie a mikrolagy medzi GK a monitorom, nie lagy spôsobené streamingom.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit