Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Zagro
    Přesně. A protože od té doby byla většina her ve 3D, tak se taky hráči přesunuli k PC. Škoda taky průšvihu s CD32.
  • solomon.short
    hlavne Amiga se svoji architekturou tehdy proste nestacila na 3D engine. Alien Breed 3D vysel par let po Doomovi a oproti predchozim pokusum (Gloom) byl velmi dobry. Alien Breed II 3D byl jeste lepsi, ale vysel o hodne let pozdeji a bez slusne turbokarty byl na hole A1200 nehratelny...

    Sila Amigy byla uplne nekde jinde... paralaxni scrolling u 2D skakacek, hudba atd.
  • C-BEAM
    HL1 zbožňuji ale už by si Drizzt konečně mohl pochopit, že člověk někdy na příběhy nemá prostě chuť. Chce si jen sednout k čistokrevné akční hře s perfektní hratelností a nezatěžovat se nějakým příběhem kteří i tak již zná nazpaměť a kteří je často naprosto infantilní, takže jej nemusí a nechce znovu prožívat. I proto mají nepříběhové hry nejlepší replayabilitu, i proto se hry jako Doom hrají dodnes v tak velké míře.
  • Vysvětli mi, proč to děláš.
  • jj, cejtim za tim nejakou prevlecenou zhrzenou packu, na amize snad stal za rec jen alien breed 3d a i ten je hnusnej, doom je krasnej dodnes
  • Teď nevím, jestli slabý trolling nebo nostalgický amigista, protože tohle je blábol. Doom byl ve své době technologická špička. Amiga se mohla zahrabat...
  • 1) Heretic a Hexen byla stejná bezduchá řežba jako Doom
    2) Magic Carpet není FPS
    3) System Shock není FPS
    4) Half-life vyšel až v 1998 (takže si buď hloupý, nebo neumíš číst)

    Každopádně low troll. Divím se, že v tom máš chuť pokračovat.
  • já mák stejne názor rozpixelovanej hnus hume celej ten doom a wolfnstein byl NIC jineho! jako rád jsemn si tyhle hry zahrál v pořádné 3D 1080p grafice pozdějhi ale tenkrát jsme nechápal co na tom 3dfx PCčkáři vidí... radši jsem v té době hrál pěkně 2D prokreslá hry na amize grafika co se PC nezdála ani snilki o tom dobrých 5 let ještě...
  • tak dočkal se přízpěvků podle svého gusta
  • lol DOOM 1 v té době nevídaná grafika.... ten "3D" kostičkovanej HNUS s 2D monstrama 10x4 px, každej kdo měl v té době Amigu se z tehdejších PC her leda tak poblil
  • Hanzales
    @Prase: Super příspěvěk, až mne donutil zareagovat, že jsi to nádherně vystihl. Ohledně inteligence/IQ, vzdělanosti, sečtělosti, charakteru, osobnosti atp.mám podobné mínění.
    Znám typy lidí bez vyššího vzdělání, jež ovšem uvažují zdravým rozumem, řeší problémy svým důvtipem, ke svému okolí se chovají ohleduplně, pozorně a popovídají si se všemi.
    Také ultra-intelekuály s hromadou titulů, IQ nadprůměrným, kteří se ale chovají jak 11 letí parchanti, jsou arogantní, nadřazení, povrchní, pro život někdy nepoužitelní a mohou i přes obdařenost přeměrnou inteligencí postrádat "zdravý rozum".
    A samozřejmě může být jak sečtělý, chytrý, inteligentní člověk (jako že "člověk"), tak hloupé arogantní, ignorantské, neohleduplné ubrblané pako a samozřejmě různé kombinace toho všeho.
    No "lidi". Ono je to vlastně v podstatě normální :)
  • Náhodou celá kecačka je dnes úplně super. Přišel jsem utahaný z práce, zapnu PC šup na Idnes tam nuda tak šup sem a Games nezklamalo.
  • C-BEAM
    už jen vědomí, že pro lidi jako ty je Doom odpad, je důvod proč ho mám ještě raději.
  • no bylo spoustu jiných her, který mě bavily o hodně víc - Magic Carpet, Chasm, Heretic, Hexen...pak přišel Half Life, System Shock.......a člověk si rázem potvrdil, že jeho dětská myšlenka o debilitě Dooma byla oprávněná. Není mi 30 - je mi 29. Prvního Dooma jsem hrál v roce 1994, brzy poté přišlo spoustu jiných her, které mě prostě bavily o hodně víc.....je těžké to pochopit Doomhonimíři?

    Vaše kydy o tom, kdy započal boom her nebudu dál komentovat.....pro spoustu vocasů to holt bylo až po roce 2005, kdy se PC masově rozšířily do běžných domácností a měl tak možnost si zahrát každej, dobře. Moje paralea s kosmickým programem nebyla vůbec mimo......ale to by jste o tom taky museli něco vědět, v lepším případě jste viděli Apollo 13 a Armageddon co?

    Prostě BOOM s downhillem přišel s Johnem Tomacem v 90. letech, né s Redbull Rampage v roce 2003, kdy tuhle disciplínu zaznamenala masa a každej kripl, kterej neuměl sjet kopec najednou chtěl sjezďáka - Chápeš?
    BOOM s avionikou letadel přišel v 60. - 80 . letech, né s nástupem F-22 do aktivní služby v roce 2005 - chápeš?
    BOOM s hrama přišel taky o hodně dřív. To že v českém zapadákově byl jeden počítač na vesnici a vycházel maximálně Excalibur je problém naší postsovětské zemičky.

    Stejný jako když sem fandům před rokem šlápl do úsměvu s hejtovánim Zaklínače, taky se mohli všichni pos+at.....a. teď tu vyšilujete, že kopu do (pro mě trapňoučkýho) DOOMA. Hledejte si další a další argumenty, proč byl Doom TOP.......pro mě to bude do konce života odpad, i kdyby někdo z vás přišel s tvrdzenim, že Carmack je díte Matky Terezy a Gandhího.......
  • HL 2 jsem trochu zatroloval, ale i tak je to přehypovaná hra...
  • nevím proč reaguješ a ještě odpovídáš jako lol. Cpát Zaklínače všude je taky umění. Z FPS mám rád docela poslední Rage...
  • To je samozřejmě blábol. Definice boomu z Cambrigde dictionary - čas, kdy se něco stává populární.

    V 90. letech hraní na PC populární fakt nebylo, minimálně ne u nás, protože ho skoro nikdo neměl.

    Nejvíc mě ale dostalo tohle:
    "bylo mi tehdy 5 let, když jsem to v němém úžasu hrál, ale už někdy v 9 letech jsem zjistil, že jsou FPS které mají I HLAVU A PATU.....a teď ve 30 si opět uvědomuji..."

    V 9 letech? V roce 1995? Rád bych viděl seznam těch duchaplných FPS z roku 1995. *15*
  • HL1 i 2 byly mnohem lepší hry než Doom, protože obsahovaly alespoň náznak nějakého pokusu o příběh a hlavně v sobě neměly to naprosto hloupé hledání barevných klíčků k barevným dveřím. HL byly ve své době úžasné.
  • Však to je on, akorát pod jiným nickem. :] Ale snad už bude klid, blíží se večer a měla by mu končit vycházka.
  • jestli něco seš, tak především přechytralej pubertální vocas

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit