Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Já to hraju cca 3 měsíc,...mám rozehrány asi dvě postavy, obě cca 40 level každá na jiném serveru. První postavu jsem přestal hrát hlavně proto že to byl server duchů....skutečně na každé planetě byli online tak 3 - 4 hráči, někdy jsem byl sám, a na fleetu bylo tak 20 hráčů v pátek večer max. řekl jsem si ok špatněj volba serveru, ...zkusím rozehrát novou postavu jinde....vyloženě jsem hledal server který je hodně zalidněný. a který má index Heavy. ok rozehrál jsem to na první planetě hned 90 lidí řekl jsem si to je super....dnes mám postavu na 36 levelu server už není heavy ani medium ale light.... ( ostatně to jsou všechny EU ) a hra okamžitě ztrácí na zajímavosti...zase...a dost mě to štvě protože jinak je hra výborná a já si jí užívám mnohem víc než wowko které jsem 4 roky hrál....ale tohle je špatně....nechápu proč ty servery nesloučí....tímto ty hráče ztratí. Mě to tam nebaví...
  • ono je víc single s coopem než onlinovka. Ještě dva měsíce zpět kdy jsem to hrál to tak od lvl 40 byl vyložene single player
  • hmm at tomu rikaji jak chteji.. ale predplatitele by meli zacit setrit raci na TSW :)
  • sugyn
    Kdo tu mluvi o usetreni?Proc by se herni spolecnosti bali?Hodina hrani by byla draha? proc?Kdyz si to rozpocitas, coz udelal jeden uzivatel pred nami tak zjistis ze hodina hrani stoji 0.416Kc coz mesicne vychazi na onech 300 korun.Nevidim zde zadny problem proc by platba za onlinovky nemohla byt hodinova.
  • zkousel jsem trial a po nekolika hodinach jsem potkal tak 5 hracu no a zase jsem to smazal když si vzpomenu jak jsem ve Warhammeru drtil za chaos uz od prvniho lvl tak tohle je hrozne zdlouhava nuda mozna jako singl by to slo ale na to nemam dostatek volnyho casu a až tak velkej fanda SW zas nejsem... no jen muj osobni nazor fanousku sveta SW to asi rekne vice *3*
  • MrSanta
    Mrtvá hra to rozhodně není. Jenom je to slabší, když člověk nemá guildu, nebo aspoň pár stálejch kamarádů s kterýma by hrál. Ale to je stejné u všech MMO her. A vystřízlivění za měsíc v žádném případě nemusí nastat. Co jsem hrál, tak první ztráty nadšení byly až tak kolem 2 - 3 měsíců hrání. Za ten měsíc se dá stěží (když to člověk nepřehání) udělat jedna lvl 50 postava. Já jsem se s tím kutal cca 160 hodin a na 50 jsem to nedotáhnul. Teď jsem s tím z nedostatku času seknul. Dávám přednost singleplayer hrám a to se mi nějako nedařilo s SW:TOR skloubit. Hraní jsem si užil, jenom protě hrát 2 - 3 hry v jeden čas není v mých silách.
  • Cahir
    Nepleteš si to článek, ve kterém se psalo, že prognózy analytiků na březen 2013 jsou 1.25M?
  • Já to říkal.
  • Yep
  • Ringwraith
    Nemohu soudit jak to bývalo v starých MMO jako Ultima Online, Asheron's Call nebo Everquest, ale tak nějak se říká, že v nich buď bylo spoustu obsahu, nebo člověk mohl dělat věci, co v dnešních MMO nejsou ani náhodou, nebo byly děsně HC a všechno trvalo dlouho a to hráče u hry drželo. Nebo možná kombinace všech tří faktorů.

    Pak vyšel WoW a když vyhrabu staré recenze, tak s tam dočteš, že je to konečně MMO pro všechny atd. Já sice hrál Lineage 2, ale i tam šlo v postopných updatech vidět, jak si hra bere z WoWu prvky. A dál vycházely MMO jako Warhammer: Age of Reckoning aka WoW + Reaml vs. Realm, RIFT aka WoW + rifty nebo AION aka Lineage 2 + WoW.

    Možná proto je spousta lidí tak natěšených na Guild Wars 2, které se snaží podle všechi jít dál od WoWu jak jen to jde.

    Ale co se týče perzistentního světa jako způsobu udržení hráčů, tak jako naděje se jeví relativní novinka jménem ArcheAge - to korejské MMO na CryEnginu 3.
  • jj tohle opojeni moc dobre znam.. neboj do mesice vystrizlivite... ja vyuzil pouze tech 30 dni co je v cene hry.. *7* Je to mrtva hra.. bohuzel
  • Zasadni problem je v tom ze SW Tor ma zajimavou POUZE tu pribehovou linku, ta omacka kolem nedosahuje urovne prumernych MMO a end content defakto neni. A k tomu za to ze jednou za pul roku pridaji jeden flashpoint mam platit mesicni poplatky?
    Proc se hraji stale pomerne masivne hry jako Starcraft (nejen dvojka i prastara jednicka), Diablo, Unreal Tournament? Uz roky tam nebyl novy obsah. Zakladem toho aby se hra udrzela v zajmu hracu je o tom, ze musi poskytovat dostatek zabavy v porovnani s vlozenymi naklady. Pokud investujete krome sveho casu navic i mesicni poplatky, je hra uz v zakladu znevyhodnena a logicky v ni ocekavate za vyssi investice i vyssi uroven zabavy.
    Jedine co vas muze u hry typu SW Tor bavit po dohrani pribehove linky je soutezivost s ostatnimi - neco cemu ja rikam honeni si ega :-) takze PvP, turnaje - ale aby za to byla nejaka odmena. Neco cim se hrac muze prezentovat - i kdyby to byly blbe statistiky na webove strance s tim ze top 10 nemusi platit subskribci. Jenze pak tato slozka musi byt zabavna a vyvazena. To SW Tor nema. A nebo varianta, kdy hra umozni aby si ve chvilich kdy neni novy content od vyvojaru mohli delat "nejakou zabavu" mezi sebou hraci sami. Kdy muze treba guilda X zorganizovat quest pro sve cleny. A v neposledni rade do "honeni si ega" patri udalosti stylu "persistent world" v ramci eventu. Tzn ruzne vyzvy - z nichz je ale ve vysledku nekde nejaky "zaznam". Tedy aby hrac byl schopny rict "Podivejte tenhle artefakt z Ilumu ziskala jenom nase guilda , tady je to na ofic strankach napsano, ja vam rikam ze jsme nejlepsi. "
    Napriklad vyzva typu pravidelnych ci nepravidlenych eventu a sbirani prestize pro jednotlive zucastnene klany a aby ona prestiz mela i nekde nejaky "efekt" kdyz uz ne ve hre (tzv rare items i kdyby to mely byt jen vzhledove dekorace vaseho sidla") tak aspon formou prave nejake reklamy na ofic webu SW Tor.
    Jenze v SW Tor neexistuje ani moznost postavit si guildovni sidlo (lod, cokoli) - a to prosim v roce 2012 tedy 14 let po vydani prvniho MMO!!! Dovedete si predstavit ze by dneska nekdo uvedl jako vyhypovanou super nejlepsi novinku automobil bez posilovace rizeni, klimatizace, abs a airbagu a argumentoval tim ze to ma 3D budiky v uklidnujici zelene barve a ze ty ostatni veci tam v budoucnu domontuji? Pokud si ovsem budete platit mesicni poplatky, jinak na to nebudeme mit budget a nedame to tam... :P
  • Tož tak jsme se asi moc nepochopily *1* . Nevadí.
  • SnakePlisken
    Sugyn: Kdyby se platilo jen za herní čas, jak by si rád, tak by si rozhodně neušetřil, ba naopak. Herní společnosti by se začaly bát a taková hodina hraní by byla hodně drahá, než by se našla adekvátní cena.
    Věřím, že by tě to pak vyšlo to tvé hraní i na těch 300 Kč za měsíc, i když by si platil jen za čas, který ve hře strávíš.
  • sugyn
    To by bylo bezvadny kdyby se platilo za herni cas a ne za dny.300kc neni moc penez ale je blby kdyz si to zaplatis a pak se na tebe navali prace tak ze na to nesahnes treba dva tydny, me osobne by hodne vyhovovalo zaplatit treba 100hodin a vyuzivat je podle toho jak jsem lognutej ve hre.Jinak ted probehla zprava ze vsichni co maji level 50 postavu nebo level 6 legacy tak dostavaji 30dni hrani zdarma, to me stejne asi nepresvedci k tomu abych si to nainstaloval zpatky (znechuceni porad trva) navic mam tu jeste wowko.
  • Neplatim, prave proto at pocitam jak pocitam, kdyz nahraju 3h denne tak je to 300/90 stejne jak psal sk.
  • A ty platíš onlinovky za hodiny co nahraješ? To mi musíš vysvětlit jak to děláš. *7*
  • SWTOR je FAIL do roka F2P, nedokoncena uboha kopia WOW, hratelnost 2 mesiace PVP total FAIL
  • Asi ani takova hra neni ktera by udrzela top lvl hrace v kazdodennim hrani.Jiste pokud nepocitame,ze clovek hraje neustale dokola PvP battle.Hlavnich raidu je vzdy par(hral sem teda jen Lotro a Conana) a vzdycky tam je nekolika denni block..krom craftingu ani nevim co by se dal dalo na 50lvl delat krom toho ze max vybavis postavu a namaxujes skilly atd?..Lotro to pomerne vychytalo skirmishy a datadisky ale taky k tomu potrebovali 4 roky provozu-ze zacatku tam byly 2 raidy a 2 50lvl instance co si pamatuju.Conan to nevychytal teda vubec do ted si myslim
  • Ano mas pravdu..ale Bioware pouze reagovalo na pocatecni napor hracu kdy rozsirovali a pridavali servery.Ale mas recht ke slouceni nekterych uz melo dojit davno

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit