Přejít na výpis diskuzí
Onlinovka Wildstar přešla na plně free-to-play režim
29.9.2015 | Honza Konfršt
70 příspěvků
-
No mohli ste napsat, jak funguje ten bezplatnej model, kdyz uz pisete takovej clanek...
-
-
Pravda, někdo to za ně hold udělat musí..
Rozdíl mezi koupenou hrou, když to vyšlo / když začnete teď
http://wildstar-core.com/wp-content/uploads/sites/2/2015/08/BoxVsFree.png
Ten kdo začal teď / Loyalty hodnost dostal ten, kdo už má koupenou hru
http://wildstar-core.com/wp-content/uploads/sites/2/2015/08/Free-and-Loyalty.png
a tady rozdíl mezi tím když hraješ free a kdy cáluješ měsíčně
http://wildstar-core.com/wp-content/uploads/sites/2/2015/08/free-and-signature.png
Jako není to tak určitě špatný či propastně nefér, hrát se to dá. Docela divný, že si třeba nemůžeš sám ( jako free hráč) založit team na pvp, ale prý se to dá koupit za měnu co jde získat hraním. Podle všeho na poměry MMO to vypadá na docela férový balanc -
-
Jo, jenze za mesic ti vyjde cojavim "nausnice do nosu" odemceni za ... $20. A nausnice bude mit staty +100% DPS.
Viz trebas uz zminenej RIFT. Jo, muzes si na to nagrindit ve hre, kdyz budes kazdej den plnit optimalni sestavy dennich qstu, tak to za par mesicu mas. A ta inflace ... pred cca 1/2 rokem stal REX cca 1k5 platina ... dneska je v AH za 3k3 ... hodnoda cca $10 -
-
http://forum.extoris.cz/viewtopic.php?f=6&t=4
já tam žádný P2Win nevidím..A jestli to tam přidají někdy za 2 roky? Osobně pochybuju..
Wildstar má obrovský možnosti obsahu pro cash shop v decor itemech do housingu. -
-
On neřeší jestli je to pravda nebo ne, vtom je problém.
Rád bych se k vám přidal, po práci napíšu ingame
-
-
Hele máš tam ty výhody všechny vypsaný, pokud seš pako či mongol co si nedokáže ani pořádně přečíst psaný text, tak je to těžký. NějakejRrift a jeho komodity sou mi osobně totálně buřt, je to jak srovnávat bf a cod, hry sou podobný ale stejně dost odlišný, podobnou logiku si můžeš aplikovat na rozdíly mezi f2p těchto dvou her
-
-
ale co se snažím, takovej stálej pochybovač jen z principu, kterej pár postů výš zkopíruje to samé z polovinou informací co já, ikdyž se do toho předchozího postu sám navážel... To mluví samo za sebe. Ovečko
-
-
-
-
Clanky se sem ppisou jen proto, aby se generoval obsah a bylo k cemu zorabzovat reklamy, ne proto, aby ses neco dozvedel. O dve stranky zpet je clanek presne stejny a presne stejny blabol v nem.
-
-
Proto mam adblock. Takže mi tu vyskakuje jen brečení Games.cz abych ho vypnul *15*
-
-
Musis blokovat i ten *1*
-
-
-
-
Takze vazeni, protoze pisalek za penize neumi ani strucne prevzit co je na webu => f2p vs placeny.
Aktualne pristup k veskeremu obsahu, coz nemusi platit pro novy obsah. Za prachy vizual + boostery. 2/12 postav, 4/6 slotu na kostym, 2/5 slotu v bance, 1k/2k dekoraci. Dal 3/30 slotu v AH, f2p nezalozi guildu, ani neposle invite (tohle bych osobne videl jako nejpruserovejsi omezeni). Platici hrac ma pak bonusy na sbirani/crafteni/xp/... -
Jake jsou omezeni ?
-
-
Omezení: https://shop.wildstar-online.com/product/signatureMembership?lang=en
-
-
jj, odkazovat na nefungujici https, to je moc pekny ...
-
-
-
studio Carbine, ne Turbine :)
-
-
no todle me naprosto dostalo, Turbine znam a tak jsem si rikal co ty mají spolecnho s WS :), ze by jim Lotro a DDO uz nestacilo
-
-
Jde někomu vytvořit postava? Já jak zadam Nick tak mi kurzor ukazuje přesýpačky, hudba hraje ale nic dál se neděje...
-
-
No mě to taky nejde. Zkoušel jsem to po cca hodinových intervalech. Naposled asi v 23 hodin, ale bez úspěchu. Předpokládám, že nečekali s takovým náporem. A když jsem se díval na status serverů tak některé byly dokonce off. Ale jestli tomu věřit....
-
-
Budte radi ... ingame je prakticky trvale cca 5s lag, pritom ze by se kolem pohybovaly hromady lidi ... neni nikce videt. V prvni zone na planete sem potkal tak kolem 20-30 lidi .... Proste to dokonale podelali.
Jinak to "prej resej", ovsem ETA prej nereknou. Pri spusteni pred tim +- rokem to byl p.user presne stejnej, v bete to jakoz takoz fungovalo, a kdyz to pustili naostro, tak to bylo mesic prakticky nehratelny. Pak se na to zjevne drtiva vetsina hracu vybodla. Takze nejspis cekaj, az se na to vybodne ted i ten zbytek platicich.
Ostatne, to jak moc je to uspesna hra je videt na aktualnosti informaci - vsechny data z 1/2 roku 2014, a neodpovidaji aktualnimu stavu (hledal sem nejaky veci do kolekce, a stejne sem nenasel vsechno, zdroje napriklad tvrdej, ze je tam 8 zurnalu, ale hra ze 9) -
-
ty ses sedmilhar, ano ted se jim ten "restart" trosku nepoved ale kdyz hra vysla tak byla krasne hratelna a naopak to byl jeden z mala fresh startu mmo kterej se poved, a to sem hral tenkrt i ty 3 dny pred ofiko vydanim pac sem mel preorder
-
-
Jasne, bylo to tak uzasne hrateny, ze po 14 dnech uz nebylo s kym hrat.
-
-
po měsíci už jsme měli prvního bosse v GA dole (takže všechny veterany odprogressovany na silver apod.). Tvrdit, že to bylo nehratelný je nesmysl. Byl problém na startu, ale jen s frontama. Já jsem se logoval v pět ráno a hrál jsem v pohodě, ti co přišli později si počkali ve frontě, ale ingame se hrálo normálně. Hra nebyla ideálně optimalizovaná, byli fps dropy, ale ne takovéhle lagy. Lidí nepotkáváš víc, protože všechny lokace jsou instancovaný (vzhledem k tomu, že všichni hrajeme na jednom serveru). Proto když jsi s někým v partě máš tam možnosti (něco ve smyslu posrtu do instance leadera).
Lidi to přestali hrát velmi brzo (když jsme začínali, měla guilda 400 lidí, po týdnu už jen 100) ale hlavně kvůli obtížnosti (parta namachrovaných týpků z wow vlezla do prvního dungeonu pro 20lvl, 3 hodiny wipovali na prvním bossovi a už je nikdy nikdo neviděl). Další velký odliv byl když se začal dělat attunement, protože to bylo opravdu HC a ne každej měl nervy 3týdny progressovat než se vůbec dostal do raidu. Tohle teď ale odpadlo, tak uvidíme.
-
-
-
-
Doporučuji. Hrál jsem ještě v klasicky za měsíční poplatky a hra je zábavná, bojový systém patří mezi nejlepší v MMO hrách a příběhově to sice není SW ToR, ale pobaví a není plochý. Jinak je to klasické MMO wowkovského typu ala nasbírej, přines a pár zajímavějších úkolů. Ale rozhodně doporučuji vyzkoušet.
-
Jak Carbine sám připustil, nepočítali s tak velkým zájmem. Podle populace ve hře se nejen vrací lidi, co hru hráli, ale je i hromada lidí nových. Problémy při startu byli vždy u každého MMO, pokud to vyřeší v rozumné době, není to problém. PvE realm (jabbit) je podstatně plnější jednoduše proto, že na PvP nikdo nehrál, takže se tam ani nikdo nevrací (před přechodem na F2P byl PvP realm město duchů). Free vs. Box acc vs. Placený účet je v pohodě. Free hráče neomezí v ničem podstatném, navíc všechna omezení jdou v pohodě odemknout časem, pokud hru budete aktivně hrát. Bonusy pro platící účty jsou minimální (za zmínku stojí jen 25%k XP, zbytek je výsměch). Co se týče nemožnosti založit PvP partu jsou tím myšleny Warploty (v podstatě PvP raidy, obdoba guild a housingu) nikoliv party do battlegroundu apod. Neposlouchal bych tady ty flamery a hatery co hru hráli tak maximálně 5 minut ale všechno ví a všechno znají. Počkejte si až opadne prvotní nápor a vyzkoušejte sami. Včera to bylo i po nalogování docela pain hrát, kvůli lagům. Doufám, že to Carbine vyřeší brzo, jinak o ty lidi co nalákali zase rychle přijdou, což by byla škoda.
-
-
Tak TESo zadny zasadni problemy nemelo, rozhodne ne s tim, ze by se hrac nemoh lognout a hrat - napriklad. A predevsim, tohle neni launch hry, takze ... a uz vubec nemluve o tom, ze tyhle kecy o neocekavanym zajmu se pisou vzdycky a vsude.
To je asi jako kdyz se nekde otevira novej market, na vsechno daj 50% ... a otevrou jednu kasu, a pak budou tvrdit, ze necekali ze prijdou lidi ... lol. -
-
Teso nemelo problem :DDDDDD
Nejak se me neodeslala prvni reakce tak snad sem se ti nevysmal dvakrat:-p -
-
TESo melo zabugovany qsty, nefunkcni system hrani spolu, kvuli fazovani ... ale nemeli problem s tim, ze by se hraci nemohli prihlasit, takze nemel hovadiny.
-
-
Hrál jsem TESo a problém rozhodně byl. Minimálně už jen s hromadou bugů u questů kvůli velkému počtu lidí. Někteří lidí se zasekli v příběhových questech a museli zakládat nové postavy, nebo čekali den, než mohli pokračovat. I s logováním byl problém, ale nebyli takovéhle fronty, to je pravda.
V podstatě je to lunch hry. Asi stejně, jako když vyšel WoD nebo jakkejkoli jinej datadisk na wow. Píše se to možná všude, na druhou stranu ale přeci jen když vychází novej datadisk na WoW, podle prodejů se dá zájem alespoň odhadnout. U free2play je to težší. Mohli to zvládnout lépe, ale zase takovej problém to není, problémy byli vždy a všude. Jde jen o to, jak rychle je dokáží odstranit. Den dva ok, doufám že to ale nebude trvat déle.
-
-
-
Tez jsem hral cca prvni tri mesice, lepsi combat u MMO by jste hledali jen velice tezko.
-
To sú prístupné len 2.servery? A čakačka do pve je 16 hodín. To má byť ako vtip?
-
-
Kdyz jsi hloupy, tak si na PVE cekej klidne rok, my ostatni se do nej pustime hned po nalogovani. *5*
-
-
Radšej budem hloupy, ako arogantný. A to ako vážne namiesto toho aby si napísal niečo k veci poprípade poradil, tak mi budeš nadávať?
-
-
Arogantní jsi taky, takže todle bych nerozpitvával. Wildstar má problémy jako každý MMO po velkým releasu.. Představ si super akce v kauflandu, kde se seběhné celé pravěké osazenstvo města, ráno za rozbřezku otevírají a všichni tam už stepujou. Můžeš mít obrovskou prodejnu, kvanta perzonálu ale vstup do prodejny je stále jen jeden a všichni ním chcou dovnitř. Můžeš tak ledat vybourat větší díru, která ti po prvním dnu bude na nic. Tudíž tím chci říct. Počkej si. Ono si to sedne za pár hodin,dní, nebo do týdne
-
-
Arogantný to teda nie som, hloupy možná. Ak viem poradiť, poradím, ale nikdy som nikomu nenadával že je hlupák. To čo píšeš je samozrejme pravda, ale to je chyba(nedbalosť) nc softu. Prejdu na free to play a neazaujíma ich, že sa nebude dať nalogovať. Pritom toto sa deje pri každom mmo, takže to mohli čakať, ale kdežéééé načo pridať server, alebo to ošéfovať nejak inak.
-
-
2slukovka: no a ty ses negramotnej debil, kterej vubec netusi to ca pitchoviny tu zvani. A nebo pitcha?
-
Zpětně se ti omlouvám, oproti němu jsi opravdu inteligentní a pokorný ( žádný sarkasmus )
-
xy:
Ty seš taky triviální kašpar viď, stěma ovečkama .. potrefená husa.. víš jak je to dál ;) Nemám ani sílu se ti na ty tvoje bláboly rozepisovat, protože tam je tolik polopravd až bych brečel. Žij si vtom svém světě, kde je vše spiknutí a vlastně je všechno zároveň easy a všichni dělají všechno naschvál jen aby se nějakej pepík nemohl napojit :) -
2ereg ... par stovek dolacu calne jeden clovek z vlastni kapsy. Nebo si jako myslis, ze jejich lidi delaj gratis? Ta firma bude mit naklady v milionech. Pritom presne totez se stalo pri puvodnim spusteni hry, a presne z toho duvodu jim hned na zacatku utekla mozna 1/2 zajemcu. A jesli hra tem, kterym se login poved, jeste navic laguje ... tak to je doslova gigafail, protoze kdyz uz nemam dostatecnej power, tak musim minimalne zajistit to, ze limit hracu je nastavenej tak, aby mohli vsichni naprosto vpohode hrat.
-
je taky mozne, ze carbine je na tom tak spatne a proste nemaji dalsi penize na dalsi servry.
a to ani na tu chvili nez opadne prvni napor.
pro mne osobne je fail v tom, ze se snazi nalakat nove hrace a tohle jim moc nepomuze,
daji se pochopit nejake kratsi potize pri startu(ty se najdou vsude), jen zalezi jak budou velke.
hra je jako TESO, neni spatna a jako f2p pujde i zahrat *5* ale na mesicni poplatky nemaji -
Nic jinyho za to nemuze, a ovecky jako ty to sezerou a jede se dal... ostatne, takovej RIFT se neda hrat uz peknych par mesicu, a to i skoro bez hracu (na random dung se ceka klidne par hodin). Puvodni svet vcetne prvnich dvou rozsireni byl +- vpohode, trochu problemy byly ve meste, ale od doby posledniho rozsireni laguje vsechno a vsude, pricemz HW klienta nedela nic (zatizeni CPU i GPu prekticky vubec zadny).
Proc? Protoze to maj v riti. Protoze nekteri zjevne i za toto plati.
Je to totez, jako WG a jejich ubecluster ... kterej te nuti resit, kde sou zrovna prihlaseny kamosi, se kteryma chces hrat ... lol. Pritom jde o zcela trivialni vec.
Je proste zcela trivialni spustit nekolik desitek serveru navic, a to i klidne behem radove jednotek minut. Staci to mit pripraveno. Blizz to ma v riti presne stejne jako ostatni. -
No ještě je potřeba si položit otázku jaktože je to u konkurence to stejný. Například blizzard s wowem to už táhne 10let a stejně nejsou launche stoprocentní. Nevinil bych za to ani přímo NC soft. Ono se to řekne snadno .. víc serverů, kdyby to bylo tak jednoduchý tak to tyto velké firmy udělají no ni? Myslím, že si zase dokážou spočítat, že by je to bez starostí vyšlo nakonec líp, ale třeba to prostě tak snadno nejde. Neznám tu tématiku do podrobna, takže ti přímý agrument nepředložím, ale nemyslím si, že za to může jen chamtivost a lenost tvůrců
-
-
Az na tu drobnost, ze calnout tisicovku virtualu na par dnu stoji ... par stovek dolacu. Az zajem opadne, tak je zredukuju. Easy.
-
-
Jj doma na zadku z doupěte je všecko easy a zřejmé :) reagoval sem na kolegu dole, má to spojitost stím co píšeš ty, tak si to můžeš přečíst
-
-
-
-
-
-
Hral som este Betu a zabavna bola, len cas akosi nebol, ale teraz urcite skusim a ak to bude dobre, aj f2p model dobry, mozno konecne od dob Cataclysmu zakotvim na dlhsie v nejakom mmo
-
-
Libi se mi, ze kdyz vyslo WoTLK k WoW, tak lidi nadavali, ze uz to neni ta sama hra jak Vanilla / BC, ale nejak to ustali, vyslo Cata - lidi nadavali, ze je to kravina, vse moc jednoduchy, ze chteji zpatky BC. Vysly Pandy - lidi rvali "zlaty Wotlk, to bylo wofko nejlepsi". Warlords "tyjo uz je to skoro zase jak vanilla.... *par mesicu hrani*.... zlaty Cata, tohle je moc jednoduchy!"
Timhle tempem se za par let bude wofko hrat samo a lidi si budou stezovat, ze to neni jak zlaty Pandy a Warlordi... =D -
-
Uprimne ani cata nebolo bohvie co, je smutne ze free WOTLK serveri su zabavnejsie nez to v akom stave je teraz Dreanor. Ale ja som bol od zaciatku toho nazoru ze WOTLK (hlavne 3.3.5a ked uz to bol proste uplny datadisk a pribeh) je najlepsi WoW, a to som zacal uz pri 1.12.1, ta vsetkymi ospevovana Burning Crusade ma nikdy az tak nebavila.
-
-
Mě teda Burning Crusade bavilo hlavně tím prostředím. Prostě mi je Outland a Burning Legion bližší, než Northrend a Lich King. Ale z pohledu "zábavnosti" u mě WOTLK taky vede. A progress Ulduaru (i HC) na Thunderhorn EU považuji za můj vrcholný MMO zážitek, který od té doby nic nepřekonalo a troufnu si říct, že už ani nepřekoná.
-
-
-