-
Nádhera. Hraju s dcerou a oba jsme plně spokojeni. Na ni je to ještě místy stále moc těžké, ale od toho jsem já. :)
-
-
Plošinovky mimo Trine nehraju, ale Ori mě uchvatil jak hratelností, tak zpracováním. Už ho hraju podruhý, tentokrat to zkouším s ovladačem, třeba se ho konečně naučím používat.
-
Na tuhle hru jsem, po dlouhé době konečně zas jednou, čekal u steamu a odpočítával minuty, když měla vyjít. A vůbec toho nelituju =).
Hudba tak úžasná, že deset minut vlastně nemusíte hru ani spustit, jenom posloucháte menu. Vizuál strhující, hratelnost plynulá a příjemná. Pohltilo mě to tak, že jsem to dohrál na jeden zátah =).
K tomu ovšem musím dodat - buď jsem naprosto levý nýmand, nebo se to stydíme říct pořádně, ale Ori má pár OPRAVDU těžkých pasáží. Z útěku před Kuro jsem měl místy chuť hodit ovladač do zdi, plakat, rozkousat koberec, nahlas jsem nadával (tímto zdravím mou ruskou sousedku), mlátil do stolu - a na scéně, která při správném proběhnutí trvá ani ne minutku a půl, jsem nechal dobře hodinu. -
-
Hehe.. to jsem kupodivu dal pomerne "snadno" ten konec, ale vic mi dala zahulit ta cast s vodou.. to jsem delal snad 2 hodiny. Jinak muj pocet smrti na konci byl taky 1000+.. takze zadny stres.. na achiv to imho musis mit nekolikrat projite "normalne" a pak to zkouset bez smrti. Na youtube ale takove videa jsou, takze to jde no :)
-
Nie si sám. U mňa sa počet úmrtí na konci vyšplhal nad 1000. Ale niekedy som sa zabil naschvál, namiesto quickload *1* A pri tých ťažkých pasážach hrala tiež pekná hudba, tá ma stále ukľudňovala :D
-
-
Chci vidět toho člověka, co dá achievement: projít hru bez úmrtí.
-
-
Ten bude mit 4 ruce, 15 dioptrií a jmenovat se bude Grishňák nebo tak nejak *8*
-
-
-
-
Při prologu jsem měl husí kůži. Nevím, kolikrát v životě jsem měl u hry takový pocit. Opravdu výjimečně. Nádherná ukázka toho, kam až může třeba i plošinovka zajít. Absolutní respekt a klobouk dolů.
-
Kombinace hudby a dechberoucího skoro až anime zpracování mi při prologu způsobila nádherné mrazení v zádech. Hra má ideálně postupující obtížnost i přes velký zásek u zaplavujícího se stromu. Pro mne jedna z nejkrásnějších her posledních let.
-
-
Najdi si ženskou
-
-
Nojo, to se zase projevila inteligence.
-
-
-
Mno, není to zrovna můj šálek kávy, plošinovku jsem pořádně nehrál od dob Jazze Jackrabbita. Ale pochvalná slova všude kolem mě lámou, abych si to přeci jen zkusil.
-
Včera jsem dohrál.
Krásný zážitek, hezká hudba, pěkná grafika. Pro mne osobně nejlepší skákačka za poslední dobu.
Ale pozor líbivá grafika na první takřka předurčena pro menší hráče klame tělem - hra je místy opravdu velmi, velmi těžká - některé pasáže jsou až frustrující - cílovým hráčem tak malé děti (či netrpěliví dospělí) spíše nejsou.
Nicméně stojí to za to. Čistý herní čas cca 13 hodin a něco - posbírány veškeré bonusy exp., zdraví i mana.
Pro fandy žánru nutnost, pro ostatní - vyzkoušejte. Pro mne velmi příjemné překvapení (téměř) jara. Více takových her.
P.S. ve hře je i nepříjemný bug (jak na PC tak i na Xbox) týkající se některých dveří s fialovým zámkem (nutnost vyřídit minibosse) - jakmile se ihned neprojde po jejich otevření, může se stát, že se dveře zavřou a již je nelze otevřít. Obzvláště nepříjemné je to na místě, které hráče pustí do finální fáze hry. Celou před-finální mapu jsem si proto musel zopakovat... Tzn. má rada zní - jakmile se otevřou dveře na fialový zámek, hrr hned do nich (a nebo si často zálohujte uložené pozice ve hře v základním menu hry) -
Jedna z nejlepsich plosinovek co jsem kdy videl a hral.. doporucuju rozhodne vsem, nicmene urcite to neni pro male deti.. obtiznost je misty opravdu brutalni, nicmene hratelnost celkove je vyborna. O grafice a hudbe nemluvim.. je to pastva jak pro oci, tak pro usi.
-
KOuzelná záležitost! *14*
-
Hra vypadá opravdu kouzelně. Nádherným uměleckým vizuálem a herním stylem mi to okamžitě připomnělo vzdálené vzpomínky na plošinovku Aquaria, svého času neskutečný poetický skvost, koho minula a dává přednost 2D, hra dodneška stojí za to. https://www.youtube.com/watch?v=IyZJo7RpCwo