-
Ahojte,
Na nemenovanej Americkej stránke je digitálna verzia hry s popisom že obsahuje češtinu. Viete mi povedať či čeština naozaj do tejto hry na xbox one existuje ?
ďakujeem. -
Presiel som to, stalo ma to cca 1500 respawnov, 23 hodin hrania a stovky vulgarizmov :-). Som rad, ze to mam z krku, na moj vek (37) a sikovnost (nehral som nic 15 rokov) to je prilis tazka hra. Atmosfera je ale perfektna, spracovanie spickove. Neodporucam ale netrpezlivym hracom.
-
na ulož to je save ginso tree
-
Mohl by někdo poskytnout save z lokace Ginso tree? Bohužel hra vytvořila špatný save a já ho nedokážu opravit a hrát to znovu se mi nechce.
-
Pěkná hra
-
Asi sa zhodnem s väčšinou, niektoré momenty som div že nehádzala počítač z okna. Na klávesnici to holt nebolo to pravé orechové, ale keď to človek naskillil (a keď sa dostatočne často ukladal), vlastne bola sa hra dala vcelku rýchlo prejsť. Nehrám hry moc často, siahnem len po tých, ktoré ma naozaj niečím zaujmú, a u Ori neľutujem jedinej minúty. Krásny príbeh s krásnou grafikou, rovnako krásnou hudbou a s rozmanitými levelmi pre mňa z Ori robia jednu z naj skákačiek. Len zase nebudem mať pol roka čo hrať *13* *1*
-
Nojo, to se zase projevila inteligence.
-
"zatímco soundtrack hýří barvami, obraz udává hudební takt - nelogická hloupost, obraz udává takt?" Nikdy si neslyšel o synestézii? Když si vemeš psychedelika, tak ti ten pojem naprosto dá smysl. Ale je chyba od autora očekávat, že když je měl on, nebo minimálně zažil synestetické vnímání světa, bude to tak chápat každý, o tom žádná.
-
těžký jak hovado, ale právě po tom jak to bylo těžký se mi hrozně stejská a i na tu postavičku sem si tak nějak zvykl i ty věci okolo. Nejhorší byla voda zaplavující strom, jak je ještě člověk nebyl patřičně vyskillovanej, najednou takový hc, to byl fakt těžkej šok. je sice fakt, že to je v podstatě vykradenej Knytt Stories, ale byla to úžasná hra. škoda, že jaksi absolutně necítím potřebu si tu hru zopakovat. (nejspíš kvůli těm pár obtížnostně fakt nehorázně přepálenejm místům.) Každopádně pokud se vám líbilo tohle, indie plošinovku Knytt Stories vřele doporučuju, uvidíte, že jsem s tou podobností minimálně v herních mechanikách nekecal ;)
-
Jedna z nejlepsich plosinovek co jsem kdy videl a hral.. doporucuju rozhodne vsem, nicmene urcite to neni pro male deti.. obtiznost je misty opravdu brutalni, nicmene hratelnost celkove je vyborna. O grafice a hudbe nemluvim.. je to pastva jak pro oci, tak pro usi.
-
Hehe.. to jsem kupodivu dal pomerne "snadno" ten konec, ale vic mi dala zahulit ta cast s vodou.. to jsem delal snad 2 hodiny. Jinak muj pocet smrti na konci byl taky 1000+.. takze zadny stres.. na achiv to imho musis mit nekolikrat projite "normalne" a pak to zkouset bez smrti. Na youtube ale takove videa jsou, takze to jde no :)
-
Dneska jsem málem rozlámal ovladač. Po dlouhé době super hra, co ve mně vyvolává deprese :)
-
Extrémě těžká hra, pro děti naprosto nehratelná *10* , tvůrci sice udělali krásnou grafiku, ale neodhadli vysokou obtížnost hry, prakticky vyhozené peníze-nedoporučuji.
-
Hrál jsem to na klávesnici, bez myši, a celou hru mi pořádně ztížilo, že tam byla dvě předpřipravená schémata, ale namapovat si tlačítka po svém nešlo. V některých situacích jsem proto, že mi to prostě nesedlo do ruky, trpěl fakt jako blázen. Takže hra to byla skvělá, ale za tuhle konkrétní věc má někdo rezervované místo v pekle.
-
Zachraň roztleskávačku, zachráníš svět.
-
Není nad to, když se autor recenze snaží psát jako psisovatel a výsledkem je pouze série nepřesvědčivých slintů. Dvě ukázky za všechny:
1) zatímco soundtrack hýří barvami, obraz udává hudební takt - nelogická hloupost, obraz udává takt?
2) kdy se tekutina tříští o kořeny stromů a polyká vše živé, je příkladem plodného spojení alternativy s mainstreamem - nechápu, v čem přesně se spojuje alternativa s mainstreamem u kořenů a vody? -
O to nejde... Když si vezmeš Child of Light - v překladu děcko světla a na druhé starně si vezmeš to malé iluminující zvířátko, které stvořil strom světla... počátek příbehové linky Child of Light: holčička zdánlivě přijde o svého tatínka, v Ori: zvířátko přijde o svého optarovníka a taky o strom, co ho vytvořil; pokračování - Child of Light: holčička je zachráněna, tuším matkou, před zkázou, Ori: zvířátko je na poslední chvíli povoláno stromem stvořitelem; hlavní úkol - Child of Light: zachránit tatínka, Ori: zachránit strom;
v Child of Light oživuje světýlko, v Ori taky, akorát si ho člověk musí vyvolat a nedělá se to světluškou na myši, ale ta tam taky je
Pak mě pobavil ještě takový detail - v ChOL se pasti deaktivovaly zasvícením na určitý kruhový bod v terénu, ty stejné jsou i u pastí v Ori, ale nic se jimi nedělá, alespoň teda prozatím, kam jsem se dostal... náhoda? nebo si to raději už "tvůrci" rozmysleli?
soundtracky si pusťte už sami... -
Najdi si ženskou
-
Child of light byla měla tahové souboje ne?
-
Ahoj, může mi někdo říct příběh této hry? Nechci ji hrát, ale ta audiovizuální stránka a náčrt v prologu mě hodně zaujal.