Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Miluju Baldur's Gate a Icewind Dale sérii, stejně jako jedničku Neverwinter. Na tohle se těším a betu definitivně i vyzkouším. Ale nevím jak vy ale mě je už na blití z toho věčně dokola omýlaného "designu" ve stylu asijské přebarvenosti, obřího lesklého a blikajícího všeho a schválně nadsazených proporcí postav, stejně jako přehnaných animací. Chci toho moc, když bych zase jednou rád klasické západní RPG, které se nemusí vést na téhle jeté vlně? Vždyť i předchozí D&D tituly byly takové...
    • Takže nebarevnost je značkou západních RPG? Tvle takovej Oblivion tě asi zabil, co? A jak má Neverwinter schválně nadsazené proporce? To vůbec není pravda.

      Tvle lidi, chápu že někteří prostě neunášíte barvy, ale chce to trocha nadhled. Jsem ten poslední, kdo by Neverwinter bránil, ale když si prostě někdo jen stěžuje na nepravdy pomocí líbivých slovíček...

      A předchozí D&D tituly nebyly barevné? To ti ta nenávist k barvám trochu pocuchala vzpomínky, co? Ty vole, jsou pro tebe RPG ten správnej žánr? Znám jinej, kde je v posledních letech všechni uniformně nebarevný...
      • Nechápeš to. Pokud mluvím o barevnosti, opravdu nemluvím o tom, že by to mělo být nevýrazně a nebarevné. Příroda v RL na jaře je až přebarvená pro příklad. O čem mluvím je to, aby barvy byly přirozené, neextrémní. Aby každá částka zbroje nemusela zářit, blikat a být ornamentovaná víc, než tetování thajské prostitutky. Narážíš na předchozí D&D; to bylo krásné, decentní a elegantní. Kožená zbroj byla doopravdy z jednoduchých kožených plátů, ne super-hip blikající nářez s obřími narámeníky s plameny. Dalším dobrým příkladem vhodně a na pomezí fantasy a realistického zobrazení je z posledních let třeba Zaklínač. Jak jednička, tak dvojka.
        • Dvojka? Dvojka je jak malovaná a všechno se v ní leskne. Jednička jo, to máš pravdu.

          Nepřijde mi, že by v Neverwinteru všechno zářilo a blýskalo se... určitě ne jak v těch asijských věcech, o kterých se s povrchností vyjadřuješ. Pořád je to ještě fantasy hra, ne realita. Jestli chceš realitu, tak je tady vždycky Mount and Blade.

          Nebo počky třeba na některý z těch velkých návratů RPG přes Kickstarter, co už naivky zaplatily. I když ty se taky začínají pěkně vybarvovat... i když v jiném slova smylu.
      • lidi vždy dělaj jako by v realitě barvy ani neexistovali *1* a tak je podle nich lepší i ve hrách mít malo barev pritom pokud není hnusna blativa zima jak dnes tak je všude nádherně barevně... nechapu ja barvy rád *1*
        • a vam teda neprijde, pane Bramboracek, ze 99 procent vsech MMO v poslednich letech vypadaji jako klony WOW?
          • Shania
            Ne nepřijde a zjisti si co je klon.


            MMO s realistickou grafikou je dopredu odepsany, když se jim neprotahne vyvoj, tak prvni dva roky parada a pak to jde rychle z kopce.

            Krom toho Nevewinter vypada jako Dungeons and Dragons, tak nevim co tu placate neco o asijskych MMO.
          • Grafickou stylizací? Jmenuje nějaký. Nejblíže je asi Old Republic, ale i to má úplně jinak vymodelovaný postavy.
            • A jak by teda podle tebe měly vypadat?

              A kdybys měl oči, tak bys viděl jasný rozdíly mezi grafickou stylizací WoWu a WARu.
            • nepletu, vim co vidim a od dob WoW proste vsechny MMO vypadaji jako prebarvene omalovanky, jestli to ty nevidis, doporucil bych navstivit ocniho lekare
            • Rychlý Google odhalil, že si pleteš dojmy s dojmy.
            • Warhammer Online, napriklad
    • tohle nema s Baldurem ani Icewindem nic spolecneho.. spis to pripomina genericke korejske saltokicko coolo mmo
    • Jdi hrát Lotro. Nevýrazný postavy, nevýrazný města, nevýrazný všechno.
      Btw Neverwinter bych neoznačil jako "asijskej mix očí vypalujících barev", nebuď zas tak dramatický. Je to barevný tak akorát. Barvy zajmou, neurazí, ozvláštní. Má to náboj. Hrdina v top armoru, vypadá jako hrdlořez v námr*ovým armoru, ne jako husitskej podrž-kolo jak je tomu třeba v Lotru.
      Btw snad nejlepší barevný provedení v MMORPG je imo v Everquestu 2. Jejich art miluju.
      • nevim za co má mínusy když je to pravda :)
      • jsou to porad WoW omalovakny, ale ne uplne nejhorsi kategorie, ale mas pravdu, poradne temny spinavy realisticky MMO styl by mi rozhodne byl milejsi
  • Jak tam nebude Time stop a Power word: Kill, tak mě to nezajímá. *8*
  • Krásnej příklad kdy člověk s velkým egem zjistí, že už situaci nemá pod kontrolou. V té chvíly tihle jedinci začnou na slušné reakce, dokonce omluvu reagovat vulgárně a sprostě...
    • Omlouvám se, překlikl jsem se, to mělo být jinam.
      • Vidíš, deb*lku, jak jsi hloupý.. :D :D
        • Shania
          Vis ze tim jen potvrzuješ to co on napsal....
          • Potvrzuji velké hovínko. On si vycucal můj psychologický profil z prstíku a doplnil pi*ovinkou o lidech s velkým egem. Šašek si může klidně svým pseudo-inteligentním "dedukcím" a "pravdám" věřit, já mu na ně kakám. A na tebe taky, šašku potapetovaný.
  • Zkusil jsem poslední betu. Nejprve jsem řešil grafické nastavení, které bylo po volbě vše naplno mizerné, přesvětlené a rozmazané. Prý snad dočasný problém nvidia karet. Tak jsem to očesal na minimum. To už bylo lepší, ale pořád mizerné oproti GW 2 a rozhodně Teře. Moje postava bušila do nepřátel štítem a klerik za mnou byl v krytu. To celkem fungovalo.
    Co mně z toho připomínalo NWN, tak jen název hry, zmínky o Nasherovi, ulice nazvaná Deekinova cesta, apod.
    Příběhy staré NWN jsem hrával i ve skupinách často. Kdo toto hledá v NWN MMO, tak to nenajde. Je to spíše MMO, které používá téma NWN. Zatím. Třeba to moderská komunita vylepší.

    Kdo chce NWN akci, zahrajte si NWN Higher Ground. Než si zkusíte NWN MMO, vyzkoušejte nejprve Teru, ať máte srovnání soubojů se zaměřováním.
    Kdo chce NWN příběhy, hrajte s přáteli v coop původní hru s módy. (např. nedávno vydaný Dungeon and Dragons: Ultimate pack, který obsahuje: Neverwinter Nights 2, Neverwinter Nights 1, Baldur's Gate 2, Baldur's Gate 1, Icewind Dale 2, Icewind Dale 1, Planescape Torment, The Temple of Elemental Evil)
    • no Tera je sice pekna ale v bgcku to ide tak na 20-30fps pokial nemas gtx 670+ to za prve za druhe tam nieje ziadny endgame v pvpcku jeden trapny set a wepka ktory sa da aj urcrafit(lol)...za v neposlednom rade nechopny, alebo skor zaidny support stuckla sa kamosovy postava v logine pisal na supp za mesiac mu odpisali na ticket a aj tak nic neporiesili a tych stucknutych psotav su kopy je toho celu forum a jebu na to takze nomore.
  • langustyn
    hezky vyřešily část end game obsahu, tím že dají hráčům editor. geniální nápad
    • který ale není jejich.. bohužel tohle MMO asi mít úspěch nebude, tak se tenhle geniální nápad snad uplatní v jiném MMO s větší šanci. Pro mě ovšem velké zklamání, že se neuplatní už v TESO.
      • langustyn
        a v jake MMO to bylo?
        • Shania
          Editor se jmenuje Forge a byl použit např ve Startrek online, kterou dela stejna firma jako Neverwinter.

          Startrek taky zadny uspech nemel a stale tu ta hra je.

          Co je vlastne uspech? Kdyz hra co ma deset milionu predplatitelu podle nekterych chytraku umíra, tak se tu dost tezko hleda neco, co uspech ma:)
          • nekromant33
            uspech ma ta co bezi a je do ni pridavan dalsi obsah
            • Asi tak.. pokud ta hra nekrachuje nebo něco tak má úspěch.. spousta lidí mektá a jen povídá... Říkaj jak tohle a tamto je propadák.. no ale pořád tui hru lidé hrají a někteří lidé tu hru mají rádi... Dokud ta hra dál funguje a má zapnuté servery tak je relativně úspěšná... Některé věci se prostě nezalíbí všem.. ale tak někdo se najde kdo to hraje rád... tak proč ne...
  • MMORPG celkově moc nemusím, co se rpg týče, raději si zahraju nějaké pěkné singleplayerové. Nedávno jsem ovšem opět rozehrál Dungeons and Dragons online. Je to jedno z mála mmo, které jsem vydržel hrát déle jak týden a stále mě to baví. Přemýšlím zrovna o VIP účtu kvůli placeným úkolům a teď opět váhám. DaD pravidla a svět Forgotten Realms mám velice rád. O tomto toho mnoho nevím. Na DDO se mi líbí možnost víceméně singleplayerového průchodu. Líbí se mi tam i "dungeon master voice" a líbí se mi především úkoly, které mi přijdou celkem odlišný od ostatních mmo. Pokud Neverwinter půjde podobnou cestou, možná se to stane pro mě dalším snesitelným mmo. Uvidíme co nám řekne beta.
  • KIMCID
    Video je pěkné prostředi zajimavé.Rozodně krásný kouzla.
  • U F2P titulů neni nic neobvyklého, že věci z open bety už zůstanou, btw v item shopu už se ví, co bude?
    • jj Beta bez Wipe neni Beta, ale Launch s alibi vyvojaru, kdyz neco neni na 100% a kdyz ma nekdo takovejhle pristup tak me proste smrdi ;)
      • Shania
        A v čem tenhle přístup je špatnej? Ti co chteji betu hrat, tak velmi oceni, ze neprijdou o vsechno co ve hre dosahli a nemusi to pak delat znovu.

        Ti ostatni si proste muzou pockat a z hra oficialne vyjde.
    • http://pc.gamespy.com/pc/neverwinter/1226580p1.html
  • TheGGG
    Jen ať to probůh není barevná nehratelná patlanina jako warcraft
    • sry, asi to nebude moc prijatelna odpoved, ale kdyz vidim, co mas v obrazku tak si rikam, ze by se ti treba ta patlanina mohla libit *1*
      • On by člověk neměl soudit podle vzhledu... Aby pak nebyl překvapnej :)
      • TheGGG
        sry, ale když vidím co máš ty v obrázku tak mě napadá že přesně pro takový lidi je ta rádoby pohádka co si hraje na fantasy určená. Hold fanoušci warcraftu se poznaj
  • zajímavé....rozhodně zkusím.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit