Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Je to skvělé!
    http://www.hryprodivky-hry-zdarma.cz/index.php?a=102
  • Stejně tak jako dneska každé jiné MMO, ale i kdyby to byla zábava jen na pár měsíců, já si to rád koupím. Stejné to bylo s GW2, i když jsem to po dosažení max. level vzdal, protože to bylo o ničem, koupě jsem rozhodně nelitoval a těch pár desítek hodin jsem si tam užil.
  • no Tera je sice pekna ale v bgcku to ide tak na 20-30fps pokial nemas gtx 670+ to za prve za druhe tam nieje ziadny endgame v pvpcku jeden trapny set a wepka ktory sa da aj urcrafit(lol)...za v neposlednom rade nechopny, alebo skor zaidny support stuckla sa kamosovy postava v logine pisal na supp za mesiac mu odpisali na ticket a aj tak nic neporiesili a tych stucknutych psotav su kopy je toho celu forum a jebu na to takze nomore.
  • Hral jsem open betu 3 weekend a vypada to hodne zajimave, zvazuju ze si poridim founder pack.
  • nn boj maji hodně slabě udělaný ... můž to být tím že to byl jenom beta test tak jim to pořádně nefunguje já htal trpaslika greatsword dotahl jsem to na lvl 30 pak jsem to vzdal (mam i5 2500k+, 8gb RAM, gtx570, 120mbps internet...) hra se mi sekala, v boji to nebylo vubev plynule, uskakoval jsem pred utokem ktery me stejne zasahl, jestli je todle jejich action combat dekuji nechci at se vyvojari podivaji na TERU a uvidi jak vypada a jak se hraje poradne udelany action combat system v MMO
  • Asi tak.. pokud ta hra nekrachuje nebo něco tak má úspěch.. spousta lidí mektá a jen povídá... Říkaj jak tohle a tamto je propadák.. no ale pořád tui hru lidé hrají a někteří lidé tu hru mají rádi... Dokud ta hra dál funguje a má zapnuté servery tak je relativně úspěšná... Některé věci se prostě nezalíbí všem.. ale tak někdo se najde kdo to hraje rád... tak proč ne...
  • tady v tom systému který vymýšlím máš třeba 20 abilit na jednu zbraň + pak máš třeba ability boje, které nejsou spojené se zbraní, potom když k tomu přyčteš že většinou bude zbraň a štít nebo zbraň a zbraň, zbraň a akouzla tak se dohromady ty ability nasčítají a bude jich třeba 50... dejme tomu že na prvních pár úrovních budeš mít přísup dohromady k 10ti pak se to bude různě zvedat.. tak budeš mít fůru ability, které budeš moct použít... Q,E,1,2,3, jsou jen hot keys.. jen sloty... hráč si tam může vhazovat různé skilly jak chce... jde o to aby si hráč vytvořil svůj bojový systém a vybral co chce a taky aby se to dalo lehce a rychle ovládat... panelové lišty spomalují boj... překlikávat na 9tku může spomalit ale Q,E,1,2,3 jsou rychlé hot keys a hráč ani nedá ruku z movementu...
    Hráč třeba bude vědět že jde na místo kdě je určitý druh potvor tak si na hot keys nahází skilly, které uzná za vhodné.. nebo třeba tím že hráč hraje v partě kd eje víc válečníků tak si ty válečníci rozhodnou, kdo bude používat jaké skilly, třeb aněkdo bude mít víc defenzivní a někdo víc ofenzivní podle toho jak si rozdělí role tank/dmg/range a tak dále.. a potom si hráč až bude hrát single zase přepne na jěké více obecné ability... má to jakoby hráče donutit trochu myslet nad svým stylem boje a zároveň se tak sejde třeba několik válečníků s naprosto odlišnými styli boje a bude to zajímavější.. když mají všichni válečníci podobné skilly tak to neni tak záživné.. když každý bude mít jiné skilly tak to bude zajímavější... hardcore hráči pak budou vytvářet různé strategie propojení abilit a tak, budou testovat jaké kombinace jsou nejlepší, soft core hráči zase prostě daj nějaké ability, které jim někdo poradí nebo jen tak co se jim líbí... třeba někdo bude rád sledovat brutální ability typu usekávání všeho možného a tak... rozmatitost má být velká.. a k tomu ještě hack and slash komba jsou různě kombinovatelná... každý hráč bude mít 3-6 nebo 7 pohybů v kombu (čim vyšší úroveň tim více slotů na pohyby) a tyto pohyby si bude moct kombinovat jak chce a tak vytvářet komba... takže si každej sestaví komba z jiných úderů, a pak má ještě hráč možnost rozhodnout jak se tyto pohyby v kombu budou střídat... zda to bude lineární opakování (jako klasický hack and slash pořád se opakují stejné údery v kombu) nebo náhodné (v kombu se opakují údery náhodně amohou jít i dva stejné za sebou) a pak ještě nějaké další možnosti.. každopádně tak hráči budou moct vytvářt svůj osobitý styl boje podle toho jak se jim to líbí a protivníci nebudou tak dobře vědět styl boje toho či onoho bojovníka.. takže tak lze lehce někoho překvapit nebo něco...
  • archetyp Forcerer, který zavádím ve svém světě je v podstatě caster... něco jako. Jsou postavy, které používají force (využívání síly prostředí na bázy podobné kvantové fyzice) v podstatě je to kouzlení na bázy vědeckých poznatků, které máme. No tak tenhle archetyp sem se snažil vytvořit spíš jako bojové mnichy, něco jako Jedi a Sithové, akorát to není sci-fi a nemaj světelné meče... ale v podtatě se nejdená o nějaké bezmocné chudácky a staříky. Oni zároveň ovládají tu sílu a zároveň ovládají bojové umění, ačkoliv nejsou tak ozbrojeni jako válečníci a jejich styl boje je spíš v duchu bojových stylů. A primárně hlavně používají force a také převážně používají lehčí zbroj (ačkoliv nejsou limitováni použít těžkou zbroj ale za ceny postihů)... Já nikdy neměl rád catery ale když sem vytvářel Forcerers tak sem si je oblíbil, protože mi připomínají jedie a sithy... Takže oni používají hodně zbraně a tu "sílu-force" ale také mohou používat víc zbraně a méně force a nebo naopak.. taková classa se dá omezit různě... tím že už musí své body přelévat jak do boje tak do force je samo o sobě omezující. takže se to dá lehce vybalancovat a taková classa může lehce fungovat...
  • Resp... jsou tam jaké si classy ale člověk neni vázán či limitován.. jsou tam něco jako archetypy.. jestli si někdy hrál pan and paper Shadowrun... tak jakoby tam svým stylem hraní každej spadá do určitého archetypu jako válečník, Forcerer (něco jako mág), stealth classa Spy nebo thief, support classa, která léčí dělá crafting a podobně... takže jako by celou dobu má člověk možnost následovat určitý archetyp.. ale hráč není omezen se naučit něco mimo. Hráč prostě musí počítat s tím že získává určitý kapitál v podobě zkušenostních bodů a je jeho věc jak s nimy naloží a co se naučí.. musí však počítat s tím že pokud se bude učit hodně skillů tak nakonec nebude žádný umět precizně zatím co někdo jiný bude specializovaný na určitý styl hraní...
  • V boji, který popisuji já nejsou classy.. takže kdokoliv může být cokoliv.. můžeš se učit jednotlivé skilly a zlepšovat používáním podobným systémem jako ve skyrimu... + používání různých volných bodů jako bylo ve Fable a jiných hrách kde si hráč přiděluje sám body... takže body fixní za boj, které se fixují na určité skilly a pak volné body, které si hráč může rozdělit jak chce. Místo zkušeností...
    Hráč si pak má možnost kupovat/trénovat jaké skilly chce. Funguje to tak že ty máš těch 5 slotů a postupně je měníš abilitama, jde o to že máš spoustu abilit a ty si vybereš ty které chceš zrovna použít a hodíš si je na tyhle hot keys. A když se ti nelíbí tak si je vyměníš za jiné, třeba za lepší nebo nějaké s jinýmy efekty. místo těhle abilit pak ještě máš klasický hack and slash levým tlačítkem (lehké údery) a pravým tlačítkem (tvrdé údery), i tyto údery sy budeš sám moct sestavovat do kombinací. takže budeš mít velké možnosti jak si sestavit svůj bojový styl... mezerníkem se potom dostaneš do krycího módu (to je z Rise of Argonauts) ale i z toho lze bojovat, pouze údery v krycím módu nejsou tak drtivé jako bez krytí. navíc můžeš dělat úskoky na stranu kdy dáš double W,A,S nebo D (možná to ale bude ubírát nějakou vitalitu)
    Takže boj vypadá tak že útočíš na proticníka hack and slash combama z levého a pravého tlačítka myši a při tom se můžeš bránit mezerníkem, k tomu máš možnost použít ve správný čas ability na Q,E,1,2,3. ability budou vázané na určitou staminu nebo tak něco a bude dobré je používat v určitou dobu, aby hráč trochu taktizoval. Takže třeba hack and slashuješ, pak vidíš že protivník dělá velký pomalý úder tak uskočíš na stranu, využiješ toho že on promáchnul a tak je spomalen a vrazíš mu tam nějakou pěknou abilitku, kterou ho podřízneš, usekneš hlavu nebo prorazíš lebku...
  • Shania
    no bohuzel mas pravdu, pokud, aspon na zacatku jdes ve vice lidech, tak neni potreba nic resit, vse umre moc rychle. Doufam ze tohle se zmeni.
    Pri solo hrani rozhodne ignorovat nic nemuzes, uz v tower districtu je to dost tuhy a jedina clasa co neni moc mobilni je guardian, ostatni si v telegrafech nemuzou dovolit stat.
  • MMORPG celkově moc nemusím, co se rpg týče, raději si zahraju nějaké pěkné singleplayerové. Nedávno jsem ovšem opět rozehrál Dungeons and Dragons online. Je to jedno z mála mmo, které jsem vydržel hrát déle jak týden a stále mě to baví. Přemýšlím zrovna o VIP účtu kvůli placeným úkolům a teď opět váhám. DaD pravidla a svět Forgotten Realms mám velice rád. O tomto toho mnoho nevím. Na DDO se mi líbí možnost víceméně singleplayerového průchodu. Líbí se mi tam i "dungeon master voice" a líbí se mi především úkoly, které mi přijdou celkem odlišný od ostatních mmo. Pokud Neverwinter půjde podobnou cestou, možná se to stane pro mě dalším snesitelným mmo. Uvidíme co nám řekne beta.
  • Potvrzuji velké hovínko. On si vycucal můj psychologický profil z prstíku a doplnil pi*ovinkou o lidech s velkým egem. Šašek si může klidně svým pseudo-inteligentním "dedukcím" a "pravdám" věřit, já mu na ně kakám. A na tebe taky, šašku potapetovaný.
  • Jak tam nebude Time stop a Power word: Kill, tak mě to nezajímá. *8*
  • Tak ono to není jenom o těch reakcích. Nechci any to vypadalo, že posouvám cílovou čáru, ale je to taky o tom, jak ti připadá, že nepřátele mají/dělají nějaký odpor. To jsem taky mohl zmínit už předtím.

    Hmm, to se popisuje snad ještě hůř, protože to není jenom o animacích. Hmm, když zase vytáhnu příklad z BnS, tak tam je velmi důležité blokovat útoky nepřátel s přesností na sekundu nebo 2-3 sekundy u některých clasů (mimochodem tohle se blbě dělá s 500 pingem, vlastní zkušenost) a ty bloky jsou taky velmi dobře naanimované i na straně hráče i monster, takže s trochou používání bloků a různých skillů je i souboj s obyčejným nepřítelem jako nachoreografovanej kung-fu/wuxia film.

    TERA zase měla velmi dobré boje s BAMy, kdy jsi opravdu cítil, že to monstrum je obrovské a ty ho jednotlivými útoky spíš škrábeš. A když se někteří z těch BAMů rozmáchli nebo rozběhli k útoky, tak se země třásla a tebe to třeba i jako Lancera se štítem, který útok vykryl, odhodilo pěkně daleko.

    Neverwinter jsem hrál i předtím viděl na videích a boje mi přijdou i hodně statické. Ve většině případů stačí skupinově přeběhnou k monstru a mlátit než spadne. Případně vyběhnout z nějakýho očividných telegrafovanýho AoE...

    Prostě mi to nesedlo. Zvědavej jsem na Wildstar. Tam je v boji telegrafovaný všechno a osobně si myslím, že je to hodně špatnej nápad, ale uvidím pořádně až si to zahraju...
  • ještě mě něco napadlo....co kdyby opravdu skilly určovala pouze zbraň, ale caster by mohl jednu nebo obě ruce nechat volné pro kouzlení a měl by třeba ne 4 skilly ale 8. Pak by se dalo kombinovat že by měl v jedné ruce meč a druhou kouzlil a tímpádem by měl 4 +8 no ono pak to udělat nějak funkční by asi nebyla sranda..
  • Shania
    No ja treba nemohl v prvnim betavikendu zkousnout jak rogue bezi v predklonu a jedina rasa, kde se to dalo snest byl hobit:) V posledni bete uz to trochu zmenili, takze se to uz da.
  • dokud si nezahraju nebudu si na ten combat dělat názor:-)...z videa co jsem viděl se mě to celkem líbílo až na toho wizarda a jeho kung- fu prsty :-D těším se na tu hru, ale nečekám zázraky.
  • jj v age of conan se mě ten combat taky líbil, ale ta hra trpěla v jiných aspektech bohužel :-/....říkaj tomu tam fatality těm konečným úderům a některý jsou fakt vymazlený :-) úplně bych na AOC zapomněl.

    Jinak to vypadá zajímavě to co popisuješ ...tzn. měl by jsi ability na zbraň a pak nějaké skilly k tomu nebo si to představuješ spíš jako něco reálnějšího kde by se bojovalo jenom zbraní? pak by to ale nebylo úplně vhodné pro mmo podle mě už v GW lidi nadávali že mají málo abilit :-)
  • Shania
    Tady na tom videu http://www.youtube.com/watch?v=kyPQBdQtS_Q
    je krasne videt, ze kazdy zasah je tu citit.

    Me osobne je uplne jedno jak cil reaguje, pokud to neni pushback, stun atd, to co v nimam ja jsou animace meho avatara a u cile sleduji jen to, jestli se chysta zautocit.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit