Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ja jsem rad za ackovou produkci ze sveta Warhammeru.

    Ale nejsem uplne optimisticky.

    Neverim totiz tomu, ze to bude jine nez jine Total Wary. Boj nebude metodicky, "papirovy" Warhammer s urcitym zpusobem boje, ale akcne realtimovy Total War. Statistiky a schopnosti jednotek nebudou ruzne a rozmanite, ale totalwarovsky rozdilne v jednotkach procent ("Vsichni budou mit zakladni milici za 100 penez se silou 10 a moralkou 10"). Strategicka cast bude bud hrozne omezena, nebo divna - anebo si dovedete predstavit TW diplomacii aplikovanou na rasy WH sveta?

    Vezmete si Dark Omen nebo SOTHR. To byly skutecne realtimove verze papiroveho a tahoveho Warhammeru - a byly skvele. Tohle bude proste jenom dalsi Total War. Kdybych byl pesimista, tak reknu laciny reskin a dojnice na DLC, kdybych byl naopak optimista, tak reknu prijemna zmena, fajn setting... proste mozna zabavna, mozna dobre udelana hra, ale neverim, ze to "bude Warhammer".
    • XorxoxTalarius
      Vzhledem k tomu ze existuje mod do Mediavelu 2 jmenem Call of Warhammer: Rage of the old Gods ktery to prostredi spracovava naprosto (skoro) dokonale, tak se tohohle nebojim. Je to ciste jenom o tom jak moc se jim bude chtit.
      A zrovna Dark Omen oproti SOTHR nebyl zrovna strikne podle pravidel a byl dosti zjednodusen (coz samozrejme nicemu nevadilo), to same napriklad Mark of Chaos (ktery byl take vynikajici). Tudiz je to vzdy jenom o tom jak se tvurcum chce a jak moc si uvedomuji s cim si zahravaji.
    • Magister_Peditum
      Vzhledem k tomu, co v poslední době CA předvádí, tak je dost možné, že to tak dopadne. Jestli se i u Warhammeru dočkáme zase Blood and Gore DLC, tak na tvůrci asi definitivně zlomím hůl, protože pak bude klidně možné, že v Medievalu 3 bude DLC přidávající do hry hrady. *15*
    • ja zase neverim ze to bude "reskin" ako popisujes ale tiez to asi nebude "papirovy Warhammer" ako Dark Omen. Treba pockat na prve gameplay videa...Dawn of War I tiez nemal s deskovkou vela spolocneho ale bol zabavny a dobre udelanej a mal atmosferu W40k...
      • Ten DoW je zajimavy pripad, ale obavam se, ze ted se na podobne prijemne prekvapeni moc tesit nemuzeme - DoW totiz byla vicemene nova hra nicim nijak nezatizena. Kdezto TW je serie her se zcela stejnymi principy. Jasne, je mozne, ze zrovna _tenhle_ TW titul zbori zavedene poradky, ale ja tomu moc neverim.
    • Dokonale jsi vystihl mé obavy. Navíc se bojím, že ruský mod Rage of Dark Gods, hráči nabídce více hratelných ras a snad i lepší hratelnost (v rámci možností Medieval 2), než tenhle zbrusu nový titul.
  • Morraw
    Upřímně nadšení mě rychle přešlo. Stačí se podívat, jak dneska vypadají jiné AAA série.
    Mám stejné obavy jako anonym dole. Tohle nemůže být pouze reskin. S TW to může mít společnou max tahovou hlavní mapu a realtime souboje mnoha jednotek.
    Ostatní mechaniky je třeba pořádně překopat. Brát v potaz magii s devastačními účinky, velká monstra, rozdílnost mezi jednotkami a samotnými rasami, aliance a diplomacie, hrdinové, možné RPG prvky, příběhová kampaň (King Arthur: RP Wargame to zvládnul skvěle) atd.
    Jsem zvědavý na hratelné frakce. Jak vyřeší třeba takový chaos? Bude to pouze jedna frakce nebo budou rozdělení podle bohů? Doufám, že jich na začátku bude více. Takoví lizardi nebo tomb kings mají skvělý vizuál. Ale jsem rád, že se tam hned na začátku dostanou mí oblíbenci Nemrtví.
    No musejí pořešit milion věcí, ale moc nevěřím, že se to povede. Každopádně vývoj hry teď budu pečlivě sledovat.
    • Oba díly King Arthur byly možná až moc roztahané. Nedohrál jsem ani jeden přestože mě skutečně moc bavily ty real time bitky.

      Nicméně naprosto souhlasím s tím, že King Arthur nejlépe zmáknul ty aspekty o kterých mluvíš, hrdiny, kouzla, velké potvory. Líbilo se mi taky jak ničivě dokázou do bitky zasáhnout lučištníci.
    • takova hra by byla ekonomicky nerentabilní - bylo by s tim hodne prace
  • Zpráva je to fajn, ale nějak nedokážu uvěřit, že si s tím autoři poradí. Přeci jenom magie, obří jednotky, pokročilá technika atd jsou tu poprvé. (omluva / nejsem hráč wrhammeru, jen jsem potkal pár her)

    Dokážete si představit situaci, kdy pomocí diplomacie, třeba za lidi, nabídnete 20k zlata chaosu a najednou jste největší kamarádi a budete v alianci?

    Co mi ale asi nejvíc vadí je, že to opět dopadne tak, že budu znovu používat strategie, které jsem se naučil v Rome. Mimo Empire, kde to střelné zbraně neumožňovaly, jsem je úšpěšně použil v každé hře až na Rome2, který nevlastním.
    • Dokážete si představit situaci, kdy pomocí diplomacie, třeba za lidi, nabídnete 20k zlata chaosu a najednou jste největší kamarádi a budete v alianci?

      to sa da lahko osetrit: severske narody budu mat nastavenu diplomaciu ze nenavist - max neutral, s nimi neuzavries nic
      Karl Franz sa moze dohodnut maximalne s bretoniou, trposmi, Ulthuanom, Kislevom

      ja by som chcel frakciu Dark elves a trpaslici (a budem spokojny)
  • RedEagle
    Snad to pobeži na nejakom novom enginu. Stačilo že pokazili Rome 2 a Attilu.
    • Pobezi to na stejnem enginu - Warscape. Pridali podporu pro letecke jednotky. Cely projekt vede stejny clovek jako minule. Cele oznameni mi prijde jako PR akce na zvidielneni. Attila se prodava spatne. 3mesice po vydani ma deni hranost kolem 5tis na steamu. To mel Shogun jeste 3 roky po releaseu. Take prislo 50% sleva. No chapci dostavaji co si zaslouzili. DLC prujem a zabugovane hry jde dnes poridit mnohem levneji jinde.
  • Doufám, že konečně vyřeší ten hlavní gameplay bug toho enginu, kde se stojí proti sobě 2 formace ale všichni se tam perou 1v1.
    • naprosto souhlasím ačkoliv bych to nenazval Bug .. něco takového je prostě téměř nemožné nasimulovat... to že třeba kopiníci nevezmou své kopí a nezačnou harasovat nepřítele přes rameno svého spolubojovníka ... tak ono je taky divné jak se ty dvě formace srazí .. každý normální bojovník by se jí pokusil flanknout kdyby mu v tom nic nebránilo .. a snažil se aby jeho formaci nic neflanklo = roztáhly by se co největší udržitelné lajny .. tak jak je to teď se pomalu rozplznou rychlostí hlemíždě a zustanou jen face to face .. i když mají 70% bojovníků kteří jen zevlujou v týlu
      • Nemožné? V Rome 1 to šlo bez problému. 3 legionáře bodali do Barbara co byl sám, v Rome 2 ale 2 stojí vedle a poslušně čekají až 2 si vyřídí svoje účty, potom jeden nastoupí do fronty atd.
    • Tohle je základní problém zobrazování starověkých a středověkých bitev ve hrách, filmech atd. V reálu se bojovalo ve formacích, ale ve hrách a filmech je to vždycky prapodivná směsice šarvátek a šermování a la Fanfán Tulipán - a to včetně Pána Prstenů a série Total War.

      Celkem pěkný boj ve formacích byl ve starých Warhammerech (Shadow of the Horned Rat a Dark Omen). To jsou hry, na které by se mělo navazovat, ty byly super. Ve skutečném Warhammeru se přece taky bojuje v regimentech, manévruje se atd.
  • z modu call of warhammer nebo The Sundering: Rise of the Witch King
    muzou cerpat inspiraci..
  • Damarus
    Vrním jak spokojena kočka :D
  • Poslední dobré Total War bylo Total War: Shogun 2. Potom už nic pěkného nevyšlo a už asi ani nevyjde. Zamáčknu slzu a budu se těšit na nové Mount & Blade.
  • XorxoxTalarius
    No jedno je ale jiste, jestli Risi vede Karl Franz, za nemrtve nasledne Manfred von Carstein, tak by se melo jednat o ctvrtou edici, coz by bylo super *14*
    • slavek.skara
      naprosto souhlasím,čtvrtá edice byla dle mého nejlepší. Já jel tenkrát za Bretonii (která teď více méně neexistuje a je mě celkem líto kamaráda který do toho narval pár desítek tisíc :( ) a náramně jsme si to užíval.
  • VaZqeZ_EU
    Radši bych príště prosím Total War: Warhammer 40,000 *2*
    • Magister_Peditum
      Jo, ten by byl v kulisách Total War super - ještě kdyby k tomu přidali vesmírné bitvy ve stylu dejme tomu třeba Homeworldu. Jenže by to muselo mít nejvyšší rating a jako scénáristu přizvat Abnetta nebo někoho z jeho kolegů, co pracují na Horus Heresy.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit