Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Souhlasim ze DayZ je jeden velkej pru*er a podvod na lidi, dat to moderum tak je davno hotovo.
    Nektere veci me v Arme3 taky stvou ale beru to tak ze je to nejlepsi valecny simulator na trhu ktery nema konkurenci, ja jsem rad za to ze Arma 3 existuje. U zadny jiny hry nemam 1000h playtime, takze to byla ma nejlepsi herni investice. Arme zdar a hosi z Bohemky, dekujem .)
  • + tohle:
    https://forums.bistudio.com/topic/139592-possible-memory-leak/

    zbytečně si utratil prachy za něco co šlo řešit softwarově, ale budiž, on když výjde zprasený port viz batman tak je úplně jedno kolik máš ram ale po optimalizaci se vlezeš s jakoukoliv hrou do 8GB, protože víc je overkill pokud hru chtějí prodat
  • Ps pravdu mám protože mám SSD....
  • No nadruhou stranu zrovna to preskakovani o kterem se zminujes podle me neni dobry napad. Souhlasim se stanoviskem BI k teto feature, ze vojak v plne polni s batohem na zadech rozhodne nemuze nikde poskakovat jak duke nukem. To prekracovani prekazek je dobre reseni. Jediny problem je plynulost animace a kolize s prekazkou, kterou prekracujes. Tohle by meli jeste vychytat.
  • Shaker
    v DayZ modu to udelali jednoduse. Kliknes pravym tlacitkem na zasobnik, das "combine" a presklada ti to naboje ze vsech zasobniku toho typu v inventari. To samy kdyz bezis a zmacknes V, tak se postava nezastavi a nezacne prelejzat, ale v behu to preskoci. Je tam toho spousta, fakt staci jen zahrat si par modu a kdyz to zvladnou moderi s celkem obstojnyma animacema, tak proc to neudela Bohemka a tahne se to uz nekolik dilu? Tohle kdyby udelali, tak uz nemam jedinej duvod si na disku nechavat Battlefield a dalsi radoby realisticky strilecky, ktery se ted proste jen lip ovladaji...
  • Jasně, ok, uzavřeme to na "agree on disagree". Určitě bude spousta důležitějších věcí, na kterých se shodnem, i já mám pocit střetnutí s inteligentním člověkem s odlišným názorem na maličkosti. ;-)
  • PS: pravdu nemáš
  • Lenze oni museli robit postupny vyvoj, pokusy a omyly. Zacinali to robit bez
    skusenosti, zo zaciatku len v dvoch ludoch. Nerobili len engine, ale aj vsetky tie hry.
    Niektore veci prerabali viac krat. A navyse na engine nerobia vsetci programatori len hrstka z nich.

    Mna fascinuje ako si domyslas suvislosti a nie a nie sa trafit. :)
  • zajímavé, já dřív hrál ARMA na PC s 8 giga RAM a dost se to sekalo, pořád to něco dochroustávalo z HDD, pak jsem upgradnul na 16 a jede to jak po másle, ale hlavně, že je tu každý odborník *1*
  • Jen bych dodal, ze je rozdil mezi kontruktivni opravnenou kritikou a vykriky do tmy ve stylu "arma sux" (neni mysleno na Tebe, spis obecne co tu sleduju ty diskuze).
  • Je fakt, ze arma, byt je imho bezkonkurencne nejlepsim "simulatorem" pechoty trpi na nekolik hloupych neduhu, ktere se vetsinou tykaji UI. To je ovsem vec, ktera je dlouhodobe kritizovana a postupne to BI opravuje.
  • No ja se vetsinou army zastavam, ale zrovna to spojovani zasobniku co Shaker zminuje imho neni uplne spatny napad. Je fakt ze nemoznost spojit poloprazdne zasobniky do jednoho plneho je docela otravna. Idealni by bylo kdyby slo pretahnout jeden zasobnik na druhy, jeden by se doplnil, druhy by zustal prazdny/poloprazdny (podle poctu doplnenych patronu).
  • Shaker
    Majku, vypadas jako inteligentni clovek, nehodlam se s tebou hadat a flejmovat tu. Na tom, kdyz nekoho obvazujes nebo kdyz opravujes nejaky vozidlo a mas vedle sebe pistoli/pusku a nemuzes se na to na chvili vykaslat, capnout tu zbran a nastrelit dotycnyho neni nic realistickyho, to je proste blbej gameplay.

    Arma ma super napad, je to jedinecna serie a i kdyz tu na ni nadavam, tak v ni mam nahrano nekolik stovek hodin a ve spouste veci ji zatim nikdo neprekonal (mozna tak pribehove tebou zminovanym CoD), ale ten gameplay by se s dneska proste mohl udelat o hodne lepsi a je to jen o uprave drobnosti.

    offtopic: Na webu o pocitacovych hrach nemaj hospodarsky zvirata co delat ;) bud rad, ze je redakce tak benevolentni a nebanuje za kazdej naznak sprostyho slova.
  • Takže tebe samému by trvalo spraviť tú istú prácu, čo celému tímu BI za takmer rovnaký (BI vzniklo v 1999) čas. Ich engine by si zoptimalizoval sám za 1 - 2 roky. O tvojej histórii v BI, viem nič, ale predpokladám, že si tam pracoval. Keďže máš hlboké znalosti o ich práci, jej kvalite a úrovni chalanov a vedenia. Jediné čo ma na tom fascinuje, že sa nesnažili ťa tam udržať, lebo z ekonomického hľadiska si úplne perfektný. Alebo ...
    Inak k tomu: "ak makas viac nez tvoji kolegovia". To môže byť z rôznych dôvodov, najčastejší (ntvrdím, že je to tvoj prípad) je, že človek si nevie zorganizovať svoj čas a potom nestíha, takže logicky trávi v práci viac času. On to samozrejme vníma tak, že pracuje viac ako ostatní.
  • Anebo to nehraju jako Battlefield a vystačím si s menším množstvím střeliva. (Ale popravdě jsem Battlefield nikdy nehrál, jenom tuším, že ani nechci.) Hele, sorry. V reálu, když budeš něco opravovat nebo polezeš po žebříku a do tý činnosti se ti zjeví voják, taky nic neuděláš, jseš instatně mrtvej. A vo vo vo tom to je. Hry Bohemky nikdy nebyly o vymazleným gameplayi, ale právě o tý realističnosti, o tom strachu, že kulka může přilítnout kdykoliv odkudkoliv. Jejich hry jsou o tom, že válka je vůůůl a naservírujou ti to bez obalu, jestli nechceš akceptovat tuhle podstatu, bude pro tebe lepší Kólof Dutý. *4*

    ----
    Poznámka pro Tiscali. Na slovu vůůůl (psáno s jedním ů) není nic urážlivého, tenhle filtr je naprosto zbytečný. Uvědomte si nejen zcela nekonfliktní způsob, jakým jsem ho užil, tedy "válka je vůůůl", ale berte v potaz i množství her z období středověku, které jsou nyní tak populární a které mohou obsahovat i nějakou tu užitkovou zvěř, například voly. A jak se pak o nich máme bavit. A to se vsadím, že slovo "voly" mi to pustí bez výhrad, takže kdybych tu větší skupinu lidí nazval voly, ten úžasný filtr reagující na slovo "vůůůůl" bude k ničemu. Sakra hlavinkou přemejšlim, když dělám filtry. Obtěžování uživatele, který nic nespáchal, se nenosí.
  • @Ksicht Myslis ako dlho by mne samemu trvalo napisat podobny engine so vsetkymi featurami? S dnesnymi skusenostami tak 10-20 rokov. Zoptimalizovat ich engine? 1-2 roky. Vylepsit kolizny model mozno uz nie je treba, lebo tam davali Bullet.
    K tej priemernosti, ak makas viac nez tvoji kolegovia a dokazes pisat vyrazne lepsie featury, tak ano zacnes byt nadpriemerny.
  • Shaker
    Tohle asi melo bejt vtipny... V Arme mas omezenej inventar na pocet veci, co s sebou muzes tahnout a vzhledem k tomu, ze ti nevadi s sebou tahat 10 zasobniku po 5i nabojich misto 2 zasobniku a tim usetrit misto na first aid atd, tak to vidim tak, ze bud Armu vubec nemas nebo ses jeden z tech frajeru, co to hraje jak Battlefield, tzn spawnes se, pokusis se nekoho zabit a nasledne chcipnes, to vsechno behem 5i-10i minut takze te nejaky misto v inventari vubec nezajima.

    Dalsi priklad za vsechny, bud se obvazujes nebo opravujes auto, nalejzas na zebrik,vlastne cokoliv, co ma nejakou delsi animaci a objeví se ti tam nepritel o kterym vis, ale neudelas lautr nic, protoze nasledujicich 5-10 vterin si proste hrajes s hasakem a tvoje postava odmita reagovat.

    Moje stiznost totiz vubec neni ohledne realismu, ale ohledne gameplay, ktery tuhle jinak velice dobrou hru brzdi. Vsechno jsou to veci, ktery uz u jinych starsich her udelal nekdo daleko funkcneji a Bohemka se ne a ne poucit.
  • No, anebo třeba možnost udělat ze dvou polovičních zásobníků jeden plnej za běhu postavy. Když už realističnost, tak se vším všudy. *7*
  • "Na co to svadej dneska?". na ty stejny technologie :-P
  • on jen zapomenul dodat, ze na tom enginu trenuji hlavne orientaci v terenu, tot vse...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit