Přejít na výpis diskuzí
Pod kůži Dragon Age II - na co v recenzi nezbylo místo
11.3.2011 | Aleš Smutný
142 příspěvků
-
Hra rozhodně není tak náročná na znalost angličtiny, perfektní bych zaměnila za průměrnou znalost. Navíc hra je určená tak říkajíc celému světu a ne jen nám v ČR a vy jsi ji kupovat nemusíte, pokud vám absence češtiny v ní tolik schází. Já jsem ráda, že je zde k mání a ještě radši, že je v angličtině.
-
Oh, zdravim ^^
-
"To dává obrovský prostor pro vytváření pokročilejší konverzace..." >> nevytvara vobec ziadny priestor, len zopar volieb imitacie nalady tot vse. V hrach ako BG1,2 ci Planescape musite dobre rozumiet a zvazovat vety ktore vyberiete.
"Takže podtrženo, sečteno, Dragon Age II je paradoxně o něco flexibilnější než jeho předchůdce. Už si sice nebudete lámat hlavu nad taktickou situací v bitvě,..." >> To sme si nemuseli ani u predchodcu lebo obe hry podkopavaju taktiku tym ze enemies respawnuju ako pravidlo - i za vami. Potom nema zmysel umiestnenie napr. maga a vobec. Nicneme to ze neni treba taktizovat je ako dobre?
Vobec ze ten shit este hajite, autor evidentne nikdy poriadnu hru nehral(alebo zabudol a zblbol z tych modernych). -
To by bylo fakt husty.
Moje odpoved je nauc se anglicky ...
PS: Tvl, koukam na avatar a rikam si tohle uz sem nekde videl.
Internet je malej .. xD -
Haha. "Já neumím anglicky, zakazuj vám prodávat hry v angličtině!"
-
K čemu je taková hra když je určena pár jedincům kteří umějí perfektně anglicky? To by se tady vůbec nemělo prodávat.
-
Vam nevadi, ze hra je absolutne nelogicka a umele se snazi "gradingem" tento fakt zamaskovat? Absolutne to postrada hloubku a smysl... A uplne me dostava, ze lide se skutecne tesi na DLC, aby se dozvedeli to, co by spravne melo byt uz v puvodni hre... Doporucim vam radeji Shoguna2, ktery se naopak opravdu povedl a nezklamal ... EA jednoduse pohltila dalsi vyborne studio a snazi se z neho udelat dojnou zombie kravu:-)
-
Nepřátelé se rozprskávali i ve starých RPG po kritickém zásahu
-
Ono ani tak nevadi ze je clovek porad ve meste,jako spis fakt ze neustale obihas po x-te ty same lokace,kde uz jsi x-krat byl a jeste x-krat budes.Porad behas dokola jak blbec,na miste kde uz jsi mel 3 questy te jich jeste 10 ceka(smozrejme ''uplne'' jinych) *10*
-
Hru som dohral a určite to nebolo naposledy, ale viac ako 7/10 by som tomu nedal. Ten príbeh bol zaujímavý a ku konci príjemne gradoval , ale veľa vecí mi nedávalo zmysel. Nechcem spoilerovať, tak len načrtnem pár príkladov. Jasne sa postavím na stranu jednej frakcie, ale aj napriek tomu na mňa neprestáva útočiť a stále v rozhovoroch tvrdí, že som proti nej. Alebo uzavriem spojenectvo s jednou dôležitou postavou, ktorá na mňa vo chvíli keď obaja stojíme proti spoločnému nepriateľovi, bez akéhokoľvek varovania zaútočí.
-
reagujes na to, ze pribeh graduje ke konci ? Ze z ty hry budes mit lepsi pocit ? nebo Na spolecniky..
Hele ja tu hru od zacatku hral a taky jsem si rikal , kurva dit sem furt ve meste...
Spousta veci me zarazilo.. co se zmenilo od Origins.
Moje reakce ze zatacku byla nic moc.. ale potom ? Kdyz se zacnete vic zaclenovat do zivota v Kirkwallu tak jsem kolikrat premyslel X minut jak se rozhodnu...
Podle me tu ten pribeh je nenapadny, ale ke konci to graduje az moc !
malej spoil : To co se stane na zaver ovlivni svet Da podle me dost.
Takze vsechny neduhy hry, jsem presel a hraju spokojene po druhy...
Neni to RPG pecka co vseci cekali... Ale je to dospela hra, ktera sazi na pribeh a o to tu jde..
Jinak bezesporu.. Nikdy uz nebude zadna hra tak dobra jako Baldurs Gate... Nezapomenu na ni ... Tohle rozhodovani a pribeh... kam se to na BG2 hrabe...
Ale hold je jina doba a diky tomu se mi i Da 2 libil nadprumerne -
no to je tim ze ti archeri a neteri enemaci interuptujou akce a chvilu trva nez se z toho vzpamatuje, je to to stejny jako kdyz zacnes strilet sipy do maga a on si pak ani nezkouzli, dela to stat fortitude pokud mas malo ses vice nachylnej na interupt/knoback/knockdown atd tzn enemaci by meli mlatit jen do tanka a zbytku by se nemeli ani doknout v idealnim pripade, proste zcckuj to co ti bezi na hadraky nebo je tankuj avelinou, sundej vsechny otravny moby a pak se starej o to co tankuje aveline, samozrejme tohle se tyka hard a nightmare, na normal a casual toho tanka ani nepotrebujes protoze to vsechno spadne behem 2 sekund
-
Mno s jedničkou jsem se taky dal do party až po prvním dohrání, se dvojkou to ale podle mě bude o něco težší, bohužel poslední dobou se musím neustále vracet ke hrát které jsem dohrál jedním dechem, protože od těhle si musím dávat oddych těžko říct jestli je to úplně špatně ale úplně dobře to taky nebude *2*
-
Pravda, ale jsem skeptik a nevěřím tomu, že po dohrání hry to bude nějak lepší?
-
Nespojluj kreténe!
-
Ne nemám nejsem debil... příklad aveline hodí nějakou abilitu an e že by potom začla útočit i když má attack nastavenej, všechno, neútočí, to stejne varrick, dostane ránu šípem místo toho aby se otřepal nechá do sebe šít dál a v klidu hebne jako všichni v partě je to skoro nehratelné *10*
-
jo omlouvam se, upravim to.
Spis konecne spolecnic nejsou jen spolecnici, ale i dulezity postavy.
V porovnani s DA:O jsou o dost dulezitejsi... ALe nechci spoilovat.
Hraju po druhy, jelikoz jsem nenaverboval jedno postavu, diky ktere to vse slo udelat trochu jinak :) -
Ano, to vím. Většinou to ale bývá tak, že se o rodině vůbec nemluví, nebo se problém shrne pod "celá rodina zahynula v tragické tragédii, kromě TEBE". Takže jo, je to maličko překvapivé *3*
-
Co se dá dělat za interakci se společníky ? Mně s nimi nejdou ani rozhovory. Jen v rámci jejich questu.
-
Tak hele, spusta kritiky, ale kdo to dohraje tak snad otoci svuj nazor.
Ta hra neni epicka jako Jednicka. ALE ! Pribeh je dospelejsi... a po dohrani ci na konci hry uz jen cubrnite..
Podle me to Bioware tak chtelo a zvladlo to na jedna s hvezdou !
Proste zijes svuj zivot ve meste... neprocestujes cely Free Marches nebo ferelden ..
Nemuzete kritizovat kdyz jste na zacatku.
Ale vezte, ze vas to pohlti... vse komplet... uz jen sakra interakce se spolecnikama dostala upgrade.. zase jsme o krok dal