Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • gamepad a rychlost ? co to tam hulite ? neskutecny slinty. 1) jdete do zadele s Q3 2) jdeete do zadele s gamepadem pro debilni deticky.
  • del0
    Quake 3 je snad nejvíc noob unfriendly FPS. Když přijde nový hráč, tak nemá šanci si zahrát. Chodí tam jak prasátko na porážku. Většinu to prostě odradí. Člověk se do toho musí měsíce dostávat, než začne trochu držet krok a udělá alespoň nějakej frag. *1* Pro dnešní generaci hráčů, který jsou zvyklí, že máš po respawnu všechny zbraně, že si nemusíš hlídat itemy, že kempení funguje :]], že fragovat se dá lucky headshotama, to prostě není.
  • a hlavne vetsina hracu, takovych tech odkojenych packou s autoaimem v singlu, kdyz nastoupi do mp, kterej je o skillu, tak dostavaj kour, az to hezky neni a za chvili tahnou zas o dum dal

    a priznejme si, quake diky tem casovanym boostum je o skillu predevsim a pak taky o aimu *5*
  • kUre> a? dnes vychadzaju tie FPSka ako na pase a este v roznych subzanroch. Proste bezna FPSka nema sancu sa udzrat dlhsie ako par mesiacov v tope, a to aj v MP. Konkurencia je obrovska a dnes uz tie hry si moc netvoria silnu fanusikovsku zakladnu, respektive tych skalnych hracov bude zhruba rovnako a ta vecsinova masa co je pri kazdej FPSke, vydrzi vzdy do vydania dalsieho noveho titulu.Je len zopar hier ktore si drzia stabilne velky pocet hracov.
  • Nový Doom ala Serious Sam? No... Doom je klasika, která má v mých vzpomínkách svou škatuli, tenhle remake mi moc nesedí.. Tak se nechám překvapit. Uvítal bych hratelné demo.
  • Ja mam nahrano v QL 900+ hrs (jen od doby, co je to na steamu) ty mainstreame, takze myslim, ze si muzu dovolit hodnotit :) a proste QL je mrtva hra (pokud nehrajes nejake cupy, tak neni sance si zahrat hru s nahodnymi hraci, aby si z toho nemel pocit, ze hrajes s id1otama). Ona totiz predstava, ze tam pobihas jak magor je naprosto chybna (neplati pro FFA). Ano, jsou tam deti, ktere hrajou TDM jako nejaky speedrun v kombinaci s pacmanem a posbiraji vsechno, co najdou, ale hrat s nekym takovym je akorat utrpeni. A s kazdym dalsim updatem/patchem je to jen horsi a horsi, protoze to delaji vic a vic pro mimina, a kdyz lidi nenalakalo si to poridit ani za 2 eura, tak uz nic :) Jasne Doom bude novy, takze si to hodne lidi bude chtit vyzkouset, a pak po tom nestekne ani pes.
  • del0
    Hmm, programovat gamepadem, to musela být výzva.
  • del0
    Já moc dobře vím, že Doom nebyl plně 3D, v té době sem ho totiž hrál a často v multiplayeru, ale to nijak nesouvisí s faktem, že na myši se hrál mnohem líp, že ano? *7* Porovnávat SS a Dooma (asi jako srovnávat Fallouta s Crusaderem) chce hodně silnou dávku diletanství a ignorance. Mno a tvrdit, že to byla kopie Wolfa, už není ani špatný vtip. To bych potom mohl označit všechny dnešní FPS za kopie Half-lifa. *15*

    Mimochodem, zjisti si fakta. Doom přinesl ovládání na myši, vícepatrové úrovně, MULTIPLAYER. Ale jinak nic extra, jen kopie Wolfa, dnešní FPS jsou více inovativní, že ano?

    Ty si typický případ člověka, který nemá názor, ale jen anti-názor, hloupý rozmar zaujatosti, kterému chybí jakákoliv konstruktivní argumentace.
  • del0
    Já myslím, že těm co hrajou Q3/Dooma je celkem u zadku, co se dneska hraje. Tyhle řeči o tom, že je něco zrovna v módě, hraje to víc lidí a tím pádem je to lepší, nevypovídají vůbec o ničem. Typické mainstream myšlení a logický klam kvantity = kvality.
  • Blue.Shark
    Vtip je v tom, že násilí je v Brutal Doom jen třešnička na dortu. Ta hra je prostě zábavná.
  • Jo! *5*
  • tak tos přišel jen asi o 20 let pozdě *1*
  • by the way, když už jsem stránku zpátky zmiňoval filmovou adaptaci Doom, všimli jste si toho že novej DOOM je tím filmovým částečně inspirovanej? postava 'Serge' tam použije ufiknutou ruku ženský k přístupu do místnosti s BFG, ruka vědce je použita v E3 prezentaci herního DOOMa. Hell knight je zachován podle třetího dílu (za to jsem rád) a zase i podle filmového. A řekl bych že se hra inspirovala i motorovkou z filmu co se těch rozsekávání týče (hlavní hrdina z fps pohledu přeřezával vozítko Pinky démonovi, ve hře hlavní hrdina řeže démony na kusy) to s motorovkou už je možná jen moje teorie, je možné že se to týká jen herní série, ale ta ruka k přístupu někam je jasně z filmu :D
  • anebo jestliže chceš mariňáky v DOOM, pusť si film s The Rockem, 'geekům' jako ty pravděpodobně sedne.
  • to je možné, ale hry na konzole byly dělané Klávesnicí a Myší a za to jim chybí určitý respekt co se konverzí na PC týče..
  • Je vidět že některým z vás násilí z brutal doom vymylo mozek
  • Jediná opravdu dobrá frenetická střílečka byla série Serious Sam *1*
  • ja vidim jen jednoho TEBE
  • frag.ment
    Gamepad byl dávno před klávesnicí + myš, takže nemáte pravdu pane ;-)
  • To je trochu chaby argument. Jednak MP FPSiek je strasne kvantum a je tam silna konkurencia a potom staci sa pozriet napriklad na taky COD MW2 co je uz starsi cod. Ten hrava v priemere od 2500 do 4000 hracov na Steame denne, co tiez nieje nejake terno. Ostatne ked uz sme pri tom Steme tak z FPSiek je druhy CS:GO z 450000-500000 hracmi co je brutal cislo, potom TF2 s okolo 50000, co je slusny skok a potom dlho dlho nic. A to obe ani niesu klasicke fast FPS strielacky.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit