Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Autor je v pořádku? Psát o rychlosti Dooma a gamepadu v jednom článku :D
  • Je to tu temer samej 15ti letej fakan,vite co je vubec podstata doomu?? Presne to co se popisuje v clanku! Je mi skoro 30 a takova strilecka tu nebyla nekolik let! Pokud chcete akci v hlemyzdim tempu,hrajte si Codka a Batlfildy;) Doom bude poradna naloz skvele a rychle retro hratelnosti. To co se drive povazovalo za standard ( rychlost,brutalni akce,brutalni nasili) je dneska pro vetsinou mladsich divny az nestravitelny. Ja bych to srovnal jako dnesni akcni filmy bez kapky krve vs. brutalne krvave filmy 80. let. Uz aby to tu bylo,poradna akce na steroidech!
    • Jediná opravdu dobrá frenetická střílečka byla série Serious Sam *1*
      • Jo! *5*
    • skoda ze s vekom ti nepribudla aj múdrosť
    • Jack1947
      COd moc hlemýždí tedy není mluvímeli o MP *7*
      • Zahrej si staryho dooma v muliplayeru codko se v rychlosti hry proste nechyta, podobna silenost bude i doom 4,coz je jedine dobre https://youtu.be/-wgpXbywOr8
        • main
          ja mam dooma moc rad, ale tohle video je asi nejhorsi ukazka hry co jsem kdy videl. Rikas, ze ti vadi hlemyzdi tempo, na tom videu jsou hlemyzdi hned dva, to by uspalo i krecka v kole.

          Ale jinak Doom/Quake je vyborna mp fofrakce a kdyz to udelaji spravne tak to bude zabava na dlouho a ostatni fps budou mit konkurenci - Killing floor 2 nebo Strafe.
          • Dooma mam rad, ale necekam, ze to udela diru do sveta. Viz Quake a jeho Quake Live, moc lidi to nehraje.
            • Jack1947
              Už si zkusil UT ? *3* Tak zkus to hraje hodně lidí pořád.
        • Jack1947
          Tohle fakt chceš mít dneska? to bude v dnešní grafice a "hratelnost chaotická...
          • Ja na tom vyrustal a tohle je přesně to co chci;)
            • Taky mi je skoro 30, taky jsem na Doomu vyrůstal, taky to pro mě byla modla Karlíku......ale čas běží, člověk dospěje a pokud se veřejně chlubíš tim, že ti ve 30ti stačí frenetický mačkání myšítka, tak věz, že to není zrovna známka "vytříbeného vkusu".....ale jestli žereš filmy z 80. let, tak chápu, že ti voní stejně primitivní scénář hry :)

              Když už si virtuálně hrát na vojáčka, raději ARMU přes multiplayer s partou lidí na head setech - ale to je subjektivní. Nicméně bych si nedovolil na rozdíl od tebe tu Karlíčku (už 30 letej :)) rozumovat, co je a co neni košér hratelnost...
            • Jack1947
              Když myslíš...
  • Nuz tak neviem. Ak sa jednalo o MP tak to zasa az take rychle behanie nebude. Ono je to aj dost o designu map. Rychle strielacky, Doom , Quake mali docela jednoduche MP mapy. Teda neobsahovali prehnane vela miest kde sa mohol hrac v pohybe zaseknut. Z toho co ukazali pri Doom4 to naopak vyzera ze cely priestor je zahadzany krabicami a roznym "space station" bordelom co rychlemu pohybu moc nepomaha.
    Chapem ze dnes bez konzol proste velky AAA titul nema sancu ale je mi smutno ked citam o ovladani BFG na gamepade, prepinanie modov cez d-pady a podobne. Doom ktory ako jeden z prvych priniesol ovladanie mys+klavesnica. Nemam nic proti konzolam len mi to pride tak nostalgicky smutne.
    • souhlas, a to né za PC master race, ale za povyšování konzolového ovládání nad klávesnici a myš..jako nevím jak na klávesnici bude BFG a motorovka řešena, ikdyž čekal bych že obě dvě zbraně budou klasicky namapované na číselné klávesy 0-9 se zbytkem zbraní
      • K+M jsou zastarale, s gamepadem je vetsi zabava
        • nebýt K + M tak by sis nikdy na gamepadu nezahrál.
          • frag.ment
            Gamepad byl dávno před klávesnicí + myš, takže nemáte pravdu pane ;-)
            • del0
              Hmm, programovat gamepadem, to musela být výzva.
            • to je možné, ale hry na konzole byly dělané Klávesnicí a Myší a za to jim chybí určitý respekt co se konverzí na PC týče..
  • kubi-wan
    Ta hra prostě vypadá pořád líp a líp, a já se na ni začínám vážně těšit! Nebojí se mít koule a ukázat prostředníček všem těm pseudorealistickým nesmyslům, který do žánru přitáhly Halo nebo Call of Duty. A za to já vývojářům z iD hodně děkuju. Vypadá to na dobře našlapanou staromilskou nefalšovanou zábavu... a já bych nikdy nečekal, že budu tak vypleskanej z novýho DooMa.
    A jedno malinký rýpnutí: Aleš v článku dost poukazuje na ovládací prvky gamepadu.... a já měl zároveň z textu pocit, že když to budu hrát na čemkoliv jinym, než na klávesnici s myší, chcípnu *1*
    • Na konzoli musíš zastavit, zaměřit nahoru-dolu a potom pronásledovat hlavu nepřítele který ti skáká bokem.
      Osobní zkušenost s Medal of honor: underground :D
  • Taky mě to pobavilo, nechci se do nikoho navážet, ale předem lituju všechny, kdo takovou hru spustí s gamepadem :)))
  • Pokud to bude primárně onlinovka a la Unreal Tournament, tak si to nechte. Já bych radši viděl pokračování Dooma 3
    • já bych taky rád viděl DOOM 4 namísto DOOM rebootu. Převzetí větší horrorové atmosféry ze trojky a akce z jedničky a je alpha omega ID softu *10*
  • del0
    Takový maso jako Brutal Doom to asi nebude, ale i tak sem zvědavý, jak tahle "bude to hrozně rychlý a těžký, bojte se" marketingová masáž nakonec dopadne.

    https://www.youtube.com/watch?v=0dw6F-rQ3aw

    *15*
    • njn, single vypada jak slowmo, holt packovaci kompromisy, ale snad v mp nebude crossplatform a tak bude misto na poradnou akci
      • packovaci kompromis? vzdyt se puvodni doom hral ciste jen na klavesnici, mys jsme v mp nikdy nepouzivali :D Ale chapu, do konzole si clovek musi kopnout :)
        • del0
          Původní Doom myš podporoval a kdo na ní hrál, ten byl sakra ve výhodě...
          • původní dům vůbec nebyl 3D, ale jen jakési pseudo3D - nedalo se tam rozhlížet nahoru dolu, ale jen ze strany na stranu, takže to šlo v pohodě hrát na i na klávesnici. Taky tam nešlo skákat, takže člověk se zasekl o půl metru vysoké zábradlí. V porovnání s prvním System Shockem byla ta hra dost primitivní, a navíc zoufale neoriginální, protože se jednalo o kopii Wolfensteina 3D (pravda, kopii samu sebe, protože Romero dělal obě hry)
            • del0
              Já moc dobře vím, že Doom nebyl plně 3D, v té době sem ho totiž hrál a často v multiplayeru, ale to nijak nesouvisí s faktem, že na myši se hrál mnohem líp, že ano? *7* Porovnávat SS a Dooma (asi jako srovnávat Fallouta s Crusaderem) chce hodně silnou dávku diletanství a ignorance. Mno a tvrdit, že to byla kopie Wolfa, už není ani špatný vtip. To bych potom mohl označit všechny dnešní FPS za kopie Half-lifa. *15*

              Mimochodem, zjisti si fakta. Doom přinesl ovládání na myši, vícepatrové úrovně, MULTIPLAYER. Ale jinak nic extra, jen kopie Wolfa, dnešní FPS jsou více inovativní, že ano?

              Ty si typický případ člověka, který nemá názor, ale jen anti-názor, hloupý rozmar zaujatosti, kterému chybí jakákoliv konstruktivní argumentace.
  • Mne sammamam rýchla akcia nepá mamad pomalu ako napmam r. ako je v ghost recon phantoms.
    • Ade-nai vral-ka ....
    • Prophet
      Staromaysky neumím, zkus to v normálním jazyce
    • Sr_Lobo
      Nejrozumejsi prizpevek posledni dekady co sem tu cet *15*
      Bobe nechtene si vyplodil ciste zlato *5*
    • rami.cz
      kup si neco s windows phonem
    • Neviete ako vypnúť autokorekturu na androide pls dal som vypnut v nastaveniach a robi to dalej
  • sem asi divnej, ale mě to spíš připomína serious sama. Je fakt, že jsem čekal a byl bych rád spíš něco ve stylu doom 3 něž 1,2
    • já zas nechci nic jinýho než Brutal doom v next-gen grafice... zástupy nepřátel k pokosení, vnitřnosti všude, fuckování pod klávesou E a říznej soundtrack
  • Lupulin
    Nedávno sem zase dohrál starý Doomy a rychlej sem být nemusel, prostě stačilo správně využívat tu spleť chodeb.....ale chápu, jakmile máme tunel musíme co nejrychleji utíkat....

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit