Přejít na výpis diskuzí
Porovnání grafických rozdílů PC, PS3 a PS4 verzí Dark Souls II: Scholar of the First Sin
6.2.2015 | Adam Homola
75 příspěvků
-
ty jsi prostě srááč hráč a totální lemra a svádíš to na vše okolo, přitom jsi jen zkurvená lama, běž si hrát Dragon Age prosim tebe lemple...
-
Jasne, třeba ta debilita, ze počet zivotu bose v DLC se ridi počtem postav, které na nej jdou. Takze když jdete na nej 3, tak ma vetsi damage a 3 krat vice zivotu. Asi to funguje nasledovne: boss koukne kdo stoji před bilou stenou, a pak si rekne - jdou na me 3, tak si pichnu anabola, aby se mi zvysil počet zivotu 3-krat? A to je jako ta ferovost hry?
Sinh se da krasne naucit, no to je urcite pravda po kazdem pokusu si zajdes opravit 2-3 zbrane, které se Ti během pokusu zlomi a cekas, jestli se nahodou neposere jeden z Tvych NPC pratel, jejichz inteligence je naprosto miziva.
A co se vyvazenosti kouzel tyce – mam rezistenci na magii 500 – 1/2 damage, na stitu mam 75 = 1/4 damage, dohromady by to mělo vzit 1/8. Když Ti Soul Greatsword, přes pul metru tlustou zed a zvednuty stit vezme 600 hp, tak borec ma damage jaky? 4 800 a to je jako normalni? Když bufnuty Great Demon Hammer + 5, při statech 50/50 ma damage 800? A jak se tomu chces vyhnout, když kvůli lagu první Ti vezme zivoty a potom az vidíš animaci? SWOTOR me nezajima, tady se resi DS. -
facepalm
-
Mě vždycky fascinuj ty úžasná jména bossů a pak na tebe vyskočí nějaký šašek jak vystřihnutý z power rangers.
-
Ano, ten downgrade byl fakt hodně vostrej. Ale proč to na Pc a PS4, které mají sílu na to aby to vypadalo jak na prezentaci neuděljí. Na ps3 to chápu, je to už hardwarový šrot.
-
Tome, to že jsi de*il, neznamená, že je hra špatná. Mám originál na pc a dohraný na ng++++++. Skvělá hra.
-
jo a ta nevyváženost, já vždycky vzpomenu na některé mmorpg jako SWOTOR, kde bylo( teď už rok nehraji tak nevím) ještě rok zpátky totálně pvp nevyvážené a můj asassin si všechny krájel jako nevím co a neměl jsem konkurenci a v pve pak nešlo vytočit vůbec, ale vůbec nic, protože ta classa je prostě na pve nepoužitelná, takže asi nemůžeš čekat 100% vyváženost od hry, která ani není mmorpg a ještě v době, kdy ani ty mmorpg nejsou vyvážená.
-
ježiš kriste Sinh se dá krásně naučit, chce to trpělivost, zabere to více pullu a není problém... lagy mám taky občas, ale je to nepravidelné, ten netcode není nejlepší to jest pravda...
-
DS na coop nie je designovany vobec, teda ak sa za vrchol coopu nepovazuje ze bossa ma aggro na ineho hraca. Popravde je to skor barlicka pre neschopnych , dat bossa v coope pri NG nie je ziadny problem.
-
Jasne, neni nad to se hodiny ucit, jak mas uhybat utokum bose a Sinh, to je typicky bos pro solo hrani. Hlavne kdyz se pri utocich zblizka se Ti na NG + rozpadnou behem souboje 3 zbrane. PVP je zabavne na vecer - das si par souboju, dokud Ti to neznechuti lagy, cheateri, staggering defekt, debilne nevyvazena kouzla nebo kombinace techto veci. Takze cca 1/5 souboju je normalnich, zbytek stoji za pendrek. Zrovna vcera jsem mel 2 lagy cca 6 sekund pri 10 ms pingu. No proste bozi.
-
To je řeč mordoru nebo co? Potřebuju na to nějaké měsíční runy? Vážně ty tvoje zvratky se nedají číst.
-
jo a ještě něco... DS1 bylo mrtvé vždy jak v PVP a v PVE, ale mohl bys mě říct, jak je na tom po přechodu na Steam. BTW Kalameet to krasný souboj, zase škoda si ho ničit v pve...
-
beztak ho šikanujou deváťáci
-
jo a ta trojice je jasná, to je optional boss, tam nemůžeš zástupy hráčů *15* jinak arénky ve večeních hodinách parádá, člověk ani nemusí moc čekat mezi fighty a ráno nevím, to pracuji, ale v neděli schválně vyzkouším to Sinha...
-
ha zrovna pve u Sinha, dyť to je ostuda *15* to je boj dělaný pro solo hraní. Teď jsem mimo pc, v neděli kuknu jak je na tom Sinh...
-
Jasne mouliku, PVP je velice aktivni ty joudo, kdyz chces jit na Slumbering dragona nebo na Graverobber, Varg, and Cerah, tak muzes cekat, ze se Ti nekdo nabidne na pomoc i nekolik hodin. A v DS1 na Kalameeta i nekolik dni. Jinak to samozrejme muzes zkouset i 50 krat po sobe.
-
vidím, že se vyznáš *1* DS2 je na Steamu velice aktivní a pvp či pve v plném proudu, takže tam najdeš pro coop hrače kdykoliv, navíc jsem dal celou hru solo, takže relax a jo, to lhaní ti vůbec nejde...
-
Hele, ono se to da hrat a dohrat na klavesnici, ale port DS1 je sam o sobe strasny bez modifikaci, ktere vytvorila komunita. Otazka je jestli jsi natolik sebemrskac, ze si hru, ktera neni sama o sobe jednoducha, ztizis jeste tak o 50%. Navic v obou hrach je hodne dulezity multiplayer, ktery bohuzel nikdy moc dobre na PC nefungoval diky laggum, ale daval Ti moznost pomoci pri sejmuti jednotlivych bosu. Ted je ve hre mnohem mene lidi, takze musis pocitat s tim, ze nektere bosy, kteri jsou vytvoreni pro COOP, nebudes mit moc sanci sejmout - obzvlaste to plati pro DS2, kde je cela rada bosu vylozene vytvorena pro COOP, ale dnes uz nikoho nenajdes, kdo by Ti pomohl a summoni, ktere ovlada hra jsou vetsinou nepouzitelni. Navic je treba pocitat s tim, ze se jedna o akcni hru, ktera nema s RPG moc spolecneho - takze predevsim kydleni priserek, ktere se respawnuji.
-
To bych šel raději ve volném čase skládat ručníky. Zábava? Ano. Ubíjet čas bezúčelně a naprosto, naprosto neprakticky.
-
Né, vtipné to moc není protože 90% her rozjedeš i na 7 let starém počítači v 60fps.