Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ucho
    V poslední době se zde stává pravidlem, že vycházejí články, kterým nefunguje odkaz na článek...
  • žlutá Sierra Coswoth *14* yummy
    • priste doporucuju si nejdriv precist diskuzi *3*
  • Jirx
    Před časem tu někdo z redakce sliboval jak budou sledovat i vývoj Assetto Corsa, zatim od té doby ani článek.

    IMHO pCARS je tak trošku jako NFS Shift, jen modernější a s lepší fyzikou. AC je next-gen simulátor. pCARS vám dá autentický pocity z jízdy (vizuálně, zvukově), AC co nejvěrnější simulaci všeho fyzikálního. A věřim, že AC se na pCARS graficky dotahne x) Možná neni úplně nejlepší zrovna tyhle dvě hry srovnávat, jelikož pCARS jsou koncipovaný jako samostatná hra (myslí na casual hráče), kdežto AC jako dlouhodobější projekt, který se i po vydání bude vyvíjet (děláno pro sim-magory).
    Osobně ale od AC jen tak neodejdu, a to jsem u prvních NFS Shift vydržel 4 roky. Je to podobný jako když po letech *ruční práce* zkusíte sex s holkou vašich snů *1*
    • Assetto Corsa sleduji, ale články teď píšu pro Zing.
    • takže pCARS je jako shifty který si hrál 4 roky aktivně a proto teď kopeš za Assetto .. jo to dává smysl. a vtom srovnání, to že sis ho takovou dobu honil v ruce si můžeš jen sám :D a ještě bych dodal .. no hlavně že si pCARS hrál, že už máš takle jasno :)
      • Jirx
        Já do pCARS nekopu, jen jsem se snažil porovnat pCARS a AC. A neřekl jsem že budou nako NFS Shift, jen že jsou podobně koncipovaný, akorát pozitivně ovlivněný vývojem. Já fakt proti pCARS nic nemám, a byl bych rád kdyby dělali konkurenci AC, jenomže jinak pojatým zpracováním a záměrem to asi nepůjde. Ale do vydání zbývá ještě fůra času, kdo ví, jak se to vyvine.
        • Je fajn, ze znas cile a zamery vyvojaru lip, nez vyvojari sami .. *3*
          • Na netu se šíří nějaké fámy, že prej do pCARS bude časem i oficiální DLC v podobě rally, je na tom něco pravdy?
          • Jirx
            Achjo... Nějaká šance na konstruktivní diskuzi?... *9*

            Když sleduju nějakej projekt nějakej čas, ať už se týká čehokoli - nemusí to bejt vždy hra, dá se vypozorovat, kam míří nebo kam ho vývojáři chtěji dostat. Ostatně kvůli tomu nám taky vývojáři dávaj info, trailery, screeny apod.
            Já pCARS nijak nekritizuju a ani nebudu, jen jsem chtěl trochu diskutovat a porovnat tuhle hru s jinou. Ale udělal jsem ze sebe akorát trolla, takže radši končim...
            • Hanzales: Nordschleife v AC nebude za rok, ale už letos v září *14* Jinak souhlasím s tím, co píšeš o AC. Pro mě je nejdůležitější fyzika a ta je podle mě zatím nejlepší v AC. Jsem zvědav, jak moc se pCARS ještě do vydání zlepší, ale reputace simkády u simracerů se bude zbavovat velmi těžko.
            • Hanzales
              xMave, no pokud bychom tedy srovnávali současný stav (kdy AC nemá kariéru), tak se jízdní model, simulace přenášení váhy, pocit z jízdy a odezvy ve volantu opravdu nedají moc srovnávat a jak píše jirx, AC je skutečně zaměřeno tak trošku jinak. Následný vývoj obou titulů se bude také trochu lišit. Hlavní je, že AC už má ten základ zmáknutý hodně dopředu, plus laserscan tratě a grafici a zvukaři v Kunos taky nespí. Pcars je bezesporu technologicky na špici po všech stránkách, ale pro některé z nás to zásadní (simulace samotné jízdy a odezvy ve volantu) prostě zapříčiní v odehraných hodinách toto: http://steamcommunity.com/id/Hanzales/games?tab=all
              Tím ale neříkám, že pCars nedosáhne v tomto směru stejných kvalit. Jen zatím je to sice s některými auty paráda, osobně bych to s Shifty2 co se týče fyziky určitě nesrovnával, jde cítit, že je všechno překopané od znova a chce už to jen řádně doladit. Ale jak člověk přepne do AC: Pokusil bych se vyjádřit slovy asi tak, že pocit propojení s vozem a vozovkou vzroste (pro jistotu) o nespecifické procento a člověk jezdí, jezdí a jezdí a jezdí. Závěrem nutno podotknout, že to celé je pohled jedince se specifickými kritérii. Někdo to může preferovat úplně obráceně. Zvuky u mně hrají taky zásadní roli a ty má teď zase nejlepší R3E a v závěsu hned pCars, Zakspeed Capri možná v pCars zní možná ještě líp :) Tak jako tak za rok, až Kunos vypustí nascanovaný Nordschleife a další kupu aut, tak mně nikdo v jiné závodní hře neuvidí hodně dlouho ;o)
            • Ok .. ono to neypadalo jako pokus o konstruktivni diskuzi ...

              Tak mi teda vysvetli, co tim pristupem myslis? pCARS nemaji po vydani skoncit ... ma to byt uplne stejne dlouhodoby projekt s dalsim vyvojem a hlavne s potencialem rozjet novou znacku (pCARS2 anyone?). Rozhodne se nechysta vydat pCARS a nechat je jen tak lezet ladem. Snaha je vytvorit 100% simulaci, kterou si casual hraci zahrajou (naplno) jen diky zaplym asistentum. Takze nejak nechapu v cem je tohle jine, nez AC. AC neni o nic vic hardcore simulator, o nic vic zavodni titul .... akorat tam chybi kariera ... to jako kdyz ma mit produkt i nejakou karieru (hru), to uz to nemuze byt 100% simulace? Proc? Fakt si rad prectu nejakej rozumnej nazor. Jinak o tom, co vyvojari od pCARS chteji bych mohl neco vedet .... kdyz jsem jeden z nich.
  • Alespoň funguje diskuze. Tak si můžem popovídat o čem se v článku asi píše... *15*
    • Ok, hádám, že poslední trailer :)

      http://www.youtube.com/watch?v=zBLMscFP5ec#t=66
  • Paul_cz
    Tuhle hru jsem na WMDPortal backnul den kdy to šlo, jakožto member. Za těch pár let se mi na disku vystřídalo asi 40 pre-alpha - alpha buildů. Hra opravdu takhle luxusně vypadá.
    • Jenom 40? Za poslední 2 měsíce jich bylo 40 :)
  • Po grafické stránce je to naprosto bezkonkurenční... Kluci z WMD, já vím, že to tu čtete... Prosím zamakejte víc na fyzice! Grafika už je dokonalá, teď ještě tu fyziku a získáte si i simracery!
    • uffff .. ja fakt nemam silu .. zapni si F1 menu a vypni u Force Masking vsechno krom prvni polozky .. ano, diky NASTAVENI je FFB divnej (nevim proc je to defaultne jak je) ale FYZIKA JE 100% hardcore simulace .... usetrete si reakce na tenhele post .... proste to tak je
      • V tom případě je to ale hardcore simulace z jiné planety, kde platí jiné fyzikální zákony. Gumy se pořád nechovají úplně správně a s autem na limitu můžeš dělat věci, při kterých bys v reálu už byl rozmázlý o strom.
        Kdyby WMD vynaložilo tolik úsilí do vylepšení fyziky jako ty vkládáš do popírání jakékoliv kritky, už by bylo pCARS dokonalé *3*
        • To snad ani vážně myslet nemůžeš. WMD a vývojáři vynakládají hodně velké úsilí do vylepšování fyziky. Pokud bys četl fórum, tak bys možná takové blbosti nepsal a nebo tu hru ani nemáš a soudíš podle videí.
          • Hru nemám, ale fyziku dokáži odhadnout podle odstínu zelené na screenshotech.
        • Nepopiram JAKOUKOLI kritiku ... jen odmitam naznaky, ze to neni simulace ... jednotlive vozy/gumy nejsou 100 donastavene, na fyzice se samozrejme neustale pracuje ... ale nebudes tomu mozna verit, realite se to blizi vic, nez konkurence uz ted (mam najezdeno i v realu .. nejen v provozu, i na okruhu).
          Konec koncu .. pohledej si informace o FormulaGulf1000 ... uz ted pouzivaji pro oficialni trenovani PRE-ALPHA verzi pCARS ... tak ona to asi nebude simulace .. co?

          Edit: No a diky pritomnosti Brnenskeho okruhu v pCARS mam dokonce moznost zcela primeho srovnani. Mozna se ti to nezda, ale mam pro sva tvrzeni pomerne slusne argumenty.
          • Netvrdím, že to není simulace, ale že tam jsou pořád ještě mezery, které doufám do vydání vychytáte. Pak třeba zapomenu i na Assetto Corsu
            • Alespon se mi trochu ulevilo ze to neni zadna divna anomalie jenom u me :D

              Mazani profilu jsem delal a nepomohlo to...
            • Hanzales
              Taky by se hodily nějaké rady. Též mám Fanatec a každá tip dobrá :) pCars mám full membera taky snad už od počátku a v určité fázi jsem i z force feedbacku a dynamiky jízdy chrochtal, ale pak přešli na jiný šystém (taky už je to hódně dlouho) a od té doby je to takové všelijaké, build od buildu. Vím, že se na tom furt maká a že je to auto od auta (dle fáze vývoje) ale i v těch nejlepších situacích (třeba s Ginnetou GT3 se frčí dobře) to nějak není úplně ono. Ono se prostě nedá nenapsat, že Assetto Corsa v tomhle směru ukázalo téměř zázrak a RF2 se co se týče FFB drží kolem. Právě že to chování aut a FFB v pCars tak trošku kontrastuje s tím nebojím se říci dokonalým zbytkem. Třeba grafici si myslím zaslouží absolutní údiv a zvuky poslední dobou taky nabyly na kvalitě. Střídání denní doby i počasí takový malý zázrak sám o sobě. Musím potvrdit, že pCars tak skutečně vypadají. Ba dokonce i na mé už docela nic moc GTX560Ti to při 35-40fps vypadá úžasně, až mám pomalu někdy podezření, že je v tom nějaký fígl :)
            • Ještě bych vyzkoušel smazat celou složku CARS v dokumentech a znovu si všechno nastavit. Je dobrým zvykem mazat aspoň profil, aby se předešlo podivnostem v nastavení vozů/ffb atd. Já to tak dělám snad každý den a s FFB problémy nemám (ikdyž mám taky DFGT).
              Snad to pomůže.
            • To je mi jasny ze nemuzes vedet vsechno... jenom jsem to zkusil protoze jsi vypadal ze bys treba mohl vedet :D
            • Drasto pohledej na WMD .. o Fanatecu nic nevim .. sam mam DFGT, ale na WMD je na 100% nekolik threadu venovanych primo Fanatecu. Neni v silach jedince vedet vsechno *3*
            • Netusis jestli uz maj profily pro volanty od fanatecu? Rizeni a forcefeedback mi buhvi proc v tyhle hre fungujou nejak divne. Volantem musim vzdycky otacet jako blazen a forcefeedback mi nejel vubec.
              Kazde zapnuti pCars v posledni dome pro me diky tomu bylo docela zklamani. Pamatuju ze v tech prvnich verejnejch alpha verzich mi to fungovalo...
            • v pohode :-) Ale pokud hrajes na volantu, tak porad doporucuju tu fintu s F1 :-) Pokud jsi o ni nevedel, poznas zcela novy zazitek :-) Garantuju.
  • vypadá to opravdu úžasně.. to se jim musí nechat.. :)
  • duris.marek
    Ja z toho mam husi kuzi:)
  • Skvělá grafika, slušný damage model, super ozvučení, vypadá to i na slušnou fyziku a uvidíme zda tam bude i nějaký tunning. Jedinou chybou je to, že to ještě nehraju. :D
    • Slušný model poškození? V tomhle videu nikde žádný vidět není (sorry, ale odletující kusy barvy neberu jako damage model, a už vůbec ne slušný).

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit