Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Na mně to působí jako hra, která je technicky a zpracování zhruba 10 let mínus. Pokud se tedy bavíme o AA.Jako platit bych za to 200 kč měsíčně určitě nechtěl.
    • walltar
      Mě řekni kolik je venku líp vypadajících MMO? Technicky Tera, Argeage, to Ffinal Fantasy MMO. Dál mě moc nic nenapadá. Navíc které by se hýbalo tak jak se hýbe tohle v mass pvp. Před 10 lety vyšlo třeba Star Wars galaxies.
      http://www.mobygames.com/images/shots/l/389825-star-wars-galaxies-the-complete-online-adventures-windows.jpg
      Na svou dobu užasně vypadající MMO, ale TESO je někde jinde.

      Bojový systém taky nemá nic společného s 10let starýma MMO (jako třeba WoW).

      Jo pár let pozadu je to určitě (oproti nejlíp vypadajícím hrám), ale na poli MMO, které mají horší grafiku, protože se musí hýbat i na starších strojích, při větších bitvách, si nestojí nijak špatně.
      • Bojovej system je presne jako wow ... jen misto 30 abilit mas 5 ... protoze 30 cudliku packari nemaj. Jinak jen zbesile mackas a tvoje postava nejak macha necim kolem sebe ...
      • Určitě. MMO nemá zas úplně skvělé grafické zpracování všeobecně z logických důvodů, ale co se stylu a osobitého stylu prostředí týče, tak i WoW vypadá lépe, prostředí má zcela jednoznačně zajímavější než TESO například GW2 nebo SWTOR. Tohle je takové šedivé generické nic. Osobitěji působí i legendární Ultima Online.
        • Wow vypadalo priserne uz v dobe kdy vyslo, srovnavat ho graficky se soucasnyma mmo vubec nema smysl. Neljepe vypadajici MMO je asi jeste porad Secret World, ale ten kvuli tomu nezvlada masove akce (50 hracu soucasne uz je problem). TESO se hodne lisi podle lokaci, nektere nevypadaji buhvijak, jine jsou neskutecne nadherne. Pokud se ti libi styl GW2 je to jiny styl a neni pro tebe. Ale pro nekoho jako ja kdo Wow a GW2 nezkousne kvuli detinske stylizaci je to proste parada.
        • Zahraj si za Aldmeri Dominion.. ta jejich lokace je nadherna. Jinak k ty stylizaci.. konecne neco bez asijskejch prvku.
        • walltar
          Tak já nevím, je to MMO z tamrielu ... TES nikdy neměla stylizovanou grafiku. Skyrim tam vypadá jako skyrim a Cyrodiil jako Cyrodiil. Nemůžeš po hře, která je dělaná podle her, které se kloní spíš k realizmu chtít aby najednou měla osobité s stilizované prostředí.

          Navíc já radši takové prostředí, jako je v ESO, než to co bylo v GW2, nebo SWTOR. /plně nejradši bych byl za fotorealistické MMO. Protože kreslené hry z duše nesnáším.
          • Mno TES měla právě svůj typ grafiky, vem si jen jak bylo ztvárněno TES: Morrowind. To prostředí má rozhodně svůj styl a osobně se těším až komunita dokončí Skywind. Stylizace podle mě totiž neznamená, že se musí jednat třeba o kreslenou hru jako je třeba WoW, nyní Everquest Next a nebo Wildstar.
          • Secret World? To je dospele MMO ktere dobre vypada, ma zajimave questy, vybornou atmosferu, mraky ujetych NPC, cerny humor a tak podobne. Urcite stoji za dohrani, end game uz nemusi kazdemu sednout, ale ten pribeh a lore to vynahrazuje.
    • zmlsane prase... sam rikas AA, mnel si chtit AAA a byl bys spokokoko... teny
    • 200 Kč? To přidej aspoň na 300 Kč. *3*
  • To, že The Elder Scrolls jakožto MMO nebude nic moc jsem si myslel už když hru oznámili. Poslední 3 beta testy mi to jen potvrdili. Tahle hra mi přijde jako takovej lepší Neverwinter Online a nebo jako takovej horší Guild Wars 2. Vzhledem k tomu, že GW není p2p tak se podle mě nemá TESO šanci chytit a po pul roce je to f2p / p2w ...
    • nekromant33
      Když to oznámili, tak jsem byl taky skeptický. Jak se ale začli dostávat ven víc informace o combat systemu a questech a o tom, že to může člověk hrát víceméně jak chce a na system class je vázanej jen trochu, tak jsem se začal těšit. Pak jsem si to zahrál a zjistil že je to všechno použitelný tak napůl a nuda. Nějaký řeči s tím, že je to beta případně starej build, se tady můžou lidi nechat. To co mě na hře vadí a to co mě otravuje hraní nemá nic společnýho s technickým rázem, ale designovým.
    • peaNutz
      Já bych nad hrou hůl nelámal a pokud přejde na free to play model tak se snad chytí. Hra není vůbec špatná a do budoucna má potenciál. A hlavně to narozdíl od SWTORU ( hlavně toho a AOC není taková kopírka WoWka. S Guild Wars 2 hra nemá podle mě moc společnýho a doufám že ani nebude ( GW1 jsem zbožňoval a dvojka mě absolutně nechytla není to špatná hra ale je až moc casual a možná až moc nadčasová)
    • Buďme realisté. Půl roku je fakt hrátká doba. Ta hra na P2P modelu vydrží daleko déle. Je jisté, že jednou bude F2P, ale může to trvat i několik let, než bude F2P.

      Nakonec bude F2P čistě pve obsah a pvp zůstane P2P, protože právě tam bude nejsilnější komunita pro P2P hráčů.
    • stale zapominas ze to bude jedina poradna mmo na novejch konzolich, takze zajem nejakej urcite bude a vzhledem k zadne konkurenci kdo bude chtit rad zaplati.. p2p bude drzet nad vodou hlavne konzolova vetev.. pc vetev se zlomi driv
      • Jediná nebude. Pořád lepší bude FFXIV.
      • jo to je silny eso v rukavu
  • rami.cz
    Odzkousel jsem betu a jedine, co me opravdu vadilo, byla priserna animace souboju. Takove sekane machani cimsi kolem sebe :D Mno, za takove penize jim to nemuze, imho, dlouho vydrzet. Davam tomu rok a najedou na f2p...
    Kazdopadne po graficke strance hra vypada nadherne.
    • to je super ze to je jedina vec ktera ti vadi a ze si se tady s nama podelil o tvoje skvele myslenky
    • God-of-War
      Do půl roka f2p..
      • Tezko kdyz to podrzi konzole :)
      • Krescz
        f2p to nebude nikdy...maximalne p2w jako u SWTOR
        • najdi si ve slovniku co ktery pojem znamena...
        • Lol p2w u swtor ? Tady někdo neví o čem mluví.
        • á pán si už z vlastních kulek vyvěštil jaký to bdue mít f2p systém ? :)
          • Krescz
            jop...nemusis mit mega koule na to, aby ti doslo ze je velka pravdepodobnost ze to tak bude...hral si betu? jak te to bavilo? budes platit mesicni poplatky? *3*
      • nejspis spolehaji na to, ze vetsina skalnich fanousku serie si aspon tech par mesicu zaplati a jak opadne zajem, zmeni to na f2p...otazka neni 'jestli', ale 'kdy'
    • Nejakej naivka v minuly diskusi se nam pokousel vysvetlit, ze tyhle animace jsou jen v bete a budou je jeste vylepsovat :D
      • Taky jsem slyšel, že ten build, co teď běží na stress testech je dost starej. Ale nevím, jinou nehraju a přijde mi to od Zenimaxu celkem hloupé. Slyšel jsem, že tam budou kolizní modely u příšerek, které tam teďka jaksi nejsou a hodně jiných věcí.
        • walltar
          Jo máš pravdu ... oni mají vlastně dvě bety. Jedna, která jede pořád a je tam menší skupina testerů a ti hledají a opravují bugy.

          A potom tyhle víkendy, které slouží jen jak zátěžovky serverů. A má úplně jiný build, než ta beta, která jede pořád.
    • tomocz
      hlavně ta střelba z luku vypadá - jak vizuálně tak pocitově - úplně tragicky.
    • Souhlasím jediná věc co mi na hře vadí snad to ještě vylepší.
  • Teda celkem by mě zajímalo jak je možné, že dali vůbec zelenou tomu, aby stress testy bežely na staré zabugované verzi hry, která se navíc mezi testy nikam neposouvá. Neříkám že to tak není, jen je to přeci hrozná hloupost.

    Kolik lidí ten přímo žalostný a nezlepšující se stav odradil? 10 tisíc, 100 tisíc, milion? Já jsem jeden z těch co měl možnost to vidět na vlastní oči a nechápal jsem. Přestože si uvědomuju, že to ve finále bude možná o dost lepší, tak jen díky téhle zkušenosti si ji nekoupím za plnou cenu a možná že vůbec.

    Hlavouna co tenhle postup schválil a teoreticky mě připravil o statisíce platících zákazníků bych vyhodil na hodinu. Nebo jsem v tom jen nepochopil nějakou skrytou genialitu?
    • Nejlepsi je nekvicet dopredu, na nic necumet a pockat si na plnou verzi a recenze/gameplaye a pak se rozhodnout. Za 60€ se daj koupit stokrat vetsi sr*cky, ktere po tydnu projdes a hodis je do supliku. Mesic si clovek zahraje a pak to da bud k ledu nebo bude pokracovat. Investice do hry se ti nevrati nikdy, at s ni skoncis v jakekoliv fazi. Nekoukej na to tak, jako by te neco nutilo hrat to dva roky;-)
      • Nekteri nechteji byt za blbce jako ty, a tudiz daji na svou osobni zkusenost. Nevidim duvod proc davat penize za neco, co neni ani o fous a absolutne v nicem lepsi, nez hromada games, ktere lze hrat zcela free. Peniz do nich muze pak vlozit az v okamziku, kdy uz vis, ze te to bavi a vis, kde a jaky to ma bugy.

        Recenze pak jsou o howne zcela obecne. Recenze na MMO 10x vic. Osobne mi staci (jako vzorek) trebas to, ze mistni autor, v jednom ze starsich hype clanecku, napsal, ze loading neni zadnej problem, ze vubec neni videt ... lol. Pritom se loaduje kazdej dung, kazdej barak ... proste porad, a pri presunu z mapy na mapu to trva klidne 1/2 hodiny. Samo, cast muze byt dana neodladenosti, ale nic to nezmeni na tom, ze v zadnym pripade nejde o openworld ... a ty uzasny "neviditelny" steny ... lol ... chtel sem preplavat uzinu, abych nemusel jak chuj bezet dokola ... a sezraly me ryby ...

        Ostatne, ono je prece mnohem jednodussi po kliknuti na dvere naloadovat jeden z max 10ti modelu interieru ... a maximalne do nej spawnout (kdyz to nahodou funguje) nejaky to npc.
        • Konecna kvalita se da posoudit snad az z kompletni verze ne? V diskuzi je tu popsano, co ze jsme to vlastne o vikendu vsichni hrali;-)
          • Boze ... dalsi ... vis co, dej se na obchodovani ... zcela bezne se trebas auto prodava tak, ze ti predvedu rezatou nepojizdnou rachotinu ... a reknu ti, ze az si to zavazne obejdnas, ze ti dodam nalesteny faro ...

            lol lol lol.
  • Zkousim betu a po tech vsech negativnich komentarich tady jsem velmi prekvapen, konecne mmo ve kterym vas kazdych par centimetru neobtezuje skupinka mobu, da se jen tak prochazet krajinou a objevovat, tedy presne to co ostatnim chybi...otazka je jaky bude endgame , ale na leveleni prozkoumat par takto krasnych ostrovu by se mi libilo... cena je ale zatim bohuzel tak vysoka, ze pro me to prichazi v uvahu az par mesicu po vydani...
  • walltar
    Ale musím říct, že jedna věc se mě na téhle hře líbí (ale dost lidí na to nadává), to že nepotkávám trash moba každých 5m takže si to můžu prolézat, objevovat, prohlížet, sbírat suroviny a nemusím řešit moby. Tohle se mě na tom fakt líbí.
    • Walltare mas svuj zivot?
      • Kinet1c
        Co to ma stym spolocneho co napisal, a btw ma pravdu, tato vec to preskumavanie bez rusenia nejakymi doternymi agro s.ackami, je prijemne a da sa proste v klude pobehovat tazit suroviny a craftit (viem ako tato rekcia bola myslena, ale aj tak si myslim, ze to nema nic spolocneho stym co waltar pisal a tympadom, je to nelogicke), ale rozhodne to nestoji 55e.
        • Spis jsem reagoval obecne. Vim ,ze se angazuje v EVE, ESO, SC, Elite. Vetsinou i jako redaktor, prekladatel i organizator. Tak se jenom ptam, jak to stiha.
          • walltar
            Já se angažuju jen v SC jak redaktor a překladatel a potom na našich ostatních webech jako grafik (Spíš teda jako vrchní patlal). V eso se jinak angažuju jako hráč. EvE jsem hrával, ale už mě omrzela. V Elite se nijak neangažuju ... ale jak bude tak taky jen jako hráč.

            Mám na to čas, protože v současné době pracuju 3-4h za den a zbytek dne mám volno. Kdybych si měl hledat zase normální práci a měl bych pracovat 9h + dojíždění jako dřív, tak bych to asi nestíhal.
            • Máš kliku na své zázemí. Pracovat tak málo si dnes může dovolit fakt jen málokdo. *9*
  • Já to teď hrál celý víkend, za šest postav (kvůli povoláním a oblastem) a byl jsem až šokovaný, jak mě to chytlo.
    Nejvíc jsem hrál za Bretonce, pouštní ostrov v orientálním stylu je moc pěkný. Když jsem pak přepnul na Argoniána do severního ostrova, tak jsem byl uchvácený, jak nádherně ta nordská vesnička vypadá, navíc v noci s polární září. Osobně bych řekl, že líp než ve Skyrimu... A jižní ostrov pro Khajiity a Elfíky je taky fajn.
    Co se questů týče, jsou zábavné, je jich dostatek a dokonce se občas člověk musí rozhodovat, na čí se dá stranu.
    Nesmím zapomenout na sbírání kytiček, surovin a jejich následné crafty-využití, to je naprosto super, strávil jsem nad tím hromadu času. :)
    Rozhodně bych tu hru neodsuzovat, oproti ostatním onlinovkám je tam "něco" navíc a nejde jen o to, že je to hra z jednoho z nejznámějších a nejpropracovanějších světů... Nemyslím, že to vydrží dlouho placené, ale je to jedna z velmi mála MMO her, která by si i nějaké ty poplatky zasloužila...
    • A ty se v tom vyznáš co se tam dělo? Já jen chodil od NPC k NPC a proklikával se dialogama... Občas se objevilo jiné NPC které na mě zaútočilo a zničehonic se tam objevil ještě nějaký hráč, který útočil na to NPC které se objevilo. Vůbec jsem nechápal, která bije. Dále jsem mačkal "E" a začal jsem svítit nebo levitovat. Když jsem došel k dalšímu pointu podíval jsem se do mapy kde nic nebylo... Pak jsem se podíval znovu a najednou se nějaký bod zjevil.
      Toto jsou veškeré mé zmatené zážitky ze suchého šedého světa této hry.
      • Mno ve mě to evokuje několik věcí, buď jsi neviděl Skyrim a tedy je to pro tebe naprosto zmatečné, jelikož si zvyklý na určitý styl v MMO. (to je k mapě a místů, zde se určitá NPC s questem a objekty na mapě ukazují, až když se k nim blížíš).
        Navíc me přijde podle tvého textu, že jsi sotva prošel tutorialem :), resp. uvodní částí útěku z vězení.
        • Nikdy jsem nehrál jiný Elder scrolls. A jestli tutoriál má tak 4-6 hodin, tak to byl možná opravdu jen tutoriál.
          • Jestli jsi nikdy nehrál Elder Scrolls, tak to koukej napravit. ;) Rozhodně doporučuju. Aspoň ten Skyrim (5. díl), když už ne Oblivion (4.) a Morrowind (3.)... Já u Oblivionu strávil 350+ hodin čistého času a u Skyrimu taky hodně moc. :) Morrowind mám, ale ten zatím jen moduju, aby byl použitelný v dnešní době...
      • walltar
        Jenom jednu takovou otázku ... můžu dostat kontakt na dealera? To chci zkusit taky. *8*
        • Můžeš se poplácat, udělal jsi výbornej vtip. Jsi fakt jednička. *7*
      • A hrál jsi to tento víkend? Protože i když je to pořád beta, takže se tam chyby vyskytnout můžou, tak já jsem jen našel pár truhel, co se nechtěly otevřít, i když měly, jednou mi postava nechtěla přestat vyrábět brnění (to jsem to musel vypnout a znovu zapnout) a asi třikrát mi to spadlo... Jinak všechno fungovalo.
        Svítit a levitovat začneš jen tehdy, když zmáčkneš E u takového zářícího krystalu, jinak by se to fakt stát nemělo...
        • Já nemyslel žádné chyby... s tím levitováním. Jen je to strašné stupidní.
  • Moje pocity s tejto bety su fakt rozporuplne. Craft , Classy, Svet vsetko pekne, Boj nic moc Tera ma lepsi, ale to ze Lvl je viazany len Q xp je fakt naprd. Hlavne ked za Aldmeri Dominion od lvl 10 snad ziadny q nesiel dokoncit,(nerespawnujuci bossovia, neviditelne tela atd...) S tym akurat ludi nastavali nie nalakali aby si to kupili.
    Takze zaverom celkom dobre MMO ale nicim vynimocne , tak aby som ho mesacne platil v tak velkej MMO konkurencii. Mozno ze to konzolisti za financuju ale inak pojde rychlo do F2P/ B2P ale dufam v to B2P.
  • Koukám, že se tu nadává na animace. Když sem tu dávno tvrdil, že TES měl vždycky otřesné animace a nebude tomu jinak, tam mě fanboys vymínuskovali. :D
    • nekromant33
      TES měl některý animace divný, hlavně z pohledu třetí osoby to bylo občas vtipný, ale to co předvádí TESO... Když jsem viděl blok lukem a takový to odstrčení, málem jsem spadl ze židle.
    • Tak animace behani a combatu je dost strasidelna ale nektery animace napr pri craftingu jsou obcas docela komicky a potesi.. lidi kvuli tomu dost spamujou vyvojare tak snad se dockame nejakejch uprav.. ono po delsi dobe hrani to clovek uz ani nevnima ale pro nekoho kdo hru jen sleduje treba na streamu je to do oci bijici
  • Hurá týdenní dávka hypu je tady, už jsem myslel že nic nebude ... :-)

    Ke hře samotné: Beta klíč jsem sice k hraní neměl, proč také, nicméně po shlédnutí xy gameplay videi ze hry, musím konstatovat, že tahle hra nemá naprosto nic, čím by mě měla udržet při hraní, je to opravdu jen další MMO sh*t, kterých jsou na trhu desítky a za které na rozdíl od TESO, ani nemusíte nic platit a dostanete stejnou porci "zábavy".
    Opravdu nechápu jak si vývojáři, potažmo jejich slavní ekonomové mohou myslet, že jim tohle vydělá majlant, asi neumějí počítat a pořád žiji v roce 2003.

    Takže pokud jim na hře nevydělají konzolisti, tak to mohou rovnou zabalit.

    Celkem mě pobavil závěr tohoto článku, kde se rozepisuji o tom jak jsou vývojáři nakloněni k addonům, až bych napsal, že proč by dělali něco pořádně, když přeci to komunita udělá za nich a hlavně zadarmo :-) Ale to už je takový smutný trend nejen TES série.
    • O hru ani neskrtne. Pride sem vykladat nieco o (ne)kvalitach hry.. <3 Cool story, bro~
    • Jenže já sem ESO (peso) hrál asi (dohromady) 4 dni a můžu s klidem říct, že jsem si to mohl v betě ošahat. 100% bych za to měsíčně neplatil. Vypadá to jako TES, modely jsou jako TES, prostředí jsou jako TES, ale zároveň jsou tam naroubovaný naprosto klasický věci z MMO.
      Naprosto mi k TESU nesedí, že u každého NPC s úkoly je dvacet šulinů (hráčů), kteří stopro dostávají ten samý úkol a dost možná za několik vteřin poběží na stejné místo jako já. Připadal jsem si jak v hejnu slepic, které ženou od jednoho debilního questu k druhému. Jak deset lidí zapaluje jednu balistu za druhou, to byl hroznej zážitek. Naprostá jednoduchost nepřátel, kdy jsem po celou dobu hraní vcelku kašlal na vybavení. A nevím čím to je, ale ve Skrimu jsem si úkoly četl. V ESO ani náhodou a když jsem se náhodou donutil, tak to byla naprosto nezáživná kravina typu dojdi, zabij, přines, kdy se stačí dívat na mapu kam mám jít.
      Nechci tu vypichovat všechny věci který se mi v ESOpeso nelíbí, protože jich je dost.
      Nejvíc mi ale vadí levelování vybavení. To je naprostá debilita a mám toho dost. Ocelová dýka pro postavy lvl1, lepší ocelová dýka pro postavy lvl4, lvl6 atd... Pořát ta samá dýka která vypadá úplně stejně a k její výrobě je potřeba jenom o trochu víc stejného materiálu, jenom má jednou takový poškození. Na to fakt bleju. V tomhle je i Skyrim (a to že už dost osekaný od starších TESů) zlatý. Máš ocelovej obouručák? Dáváš do něj skillpointy a umíš s ním? Bude mít větší damage+speciální schopnosti. Máš adamantiovej obouručák a seš na obouruční zbraně nocáček? Máš třeba i stejnej damage jako ten s tím ocelákem, ale díky pokročilým znalostem a perky tě rozšmajcluje jako nic. Uctívám skillbased damage, né tohle zk*rvený levelování zbraní(pardon, vlastně všeho vybavení), který je naprosto nelogický.
      • Co se týče čekání na daný quest a zástup lidí u daného NPC je prostě MMO. Pokud by jsi chtěl vytvořit pouze multiplayer, pak to nenazveš MMO. Takže řešení na hlouček lidí okolo NPC je nehrát to po vydaní, ale počkat si na rozložení lidí po světě a nestane se ti to aspoň ne tak často (možná u end-game). Blbý spíš je, že jsem si nevšiml, že by existoval quest pro partu. Prostě i když jsi v partě, tak to plníš sám za sebe a to včetně sebrání questu (což mě osobně se nelíbilo).
        S tvorbou zbraní máš pravdu, na druhou stranu je to z hlediska MMO jedno z těch lepších zpracování craftingu, vylepšení. Je jasné, že koncept této hry se v některých aspektech klonil k současným ztvárněním MMO, na druhou stranu je nutné se pozastavit nad otázkou, jak to vytvořit, aby to bylo fér a existoval tam postup v rámci levelování (což je problém většiny MMO - musí se v MMO něco vylepšovat a za každou cenu?).
        Není to dokonalá hra a já osobně do ni zatím ani nepůjdu, ale to neznamená, že je něco vysloveně špatně. Vytváření hry a hlavně MMO je náročnější z hlediska pravidel a výpočtů (DMG vs HP) i takový blizzard, který se tomu věnuje a pořád hledá něco nového ve zpracování, naráží na určité překážky (tam je pohled naopak, že skilly maš všechny přístupné, ale DMG a další věci jsou ovlivněny výbavou).
        • Ale to nema s MMO nic spolecnyho proboha ... tohle je proste wow.

          Co ti brani aby NPC minimalne nejak fungovalo/chodilo do prace/hospody/spat ... a necumelo s ikonou nad hlavou na jednom miste 24/7? Co ti brani napsat qsty tak ... ze trebas NPC najme ... rekneme 20, 30, 100 lidi na nejaky ukol ... a kdyz je splnen, tak dalsim uz ho nezadava? Rekneme potrebuju postavit dum => potrebuju 100 stromu => zadam 100x pokaceni stromu ... a vysledek = viditelny postaveny dum.

          Jop, mmo by melo byt predevsim o spolupraci, tohle je defakto cistokrevnej singl. Pr…del je ta, ze i kdyz v parte ses, tak velmi casto narazis na to, ze s partakama proste danej Q delat nemuzes. Kdekoli jinde se ti proste bud splni, pokud ho mas zadanej, nebo fungujes jednoduse jako support, pokud ne ... tady mas partaky v jiny instanci ... coz je vazne lol.
          • Co brání tvým nápadům? Technologie, počet lidí, opakování.
            Bohužel ne všechno je tak růžový jak se zdá a pokud by prvních 100 lidí přineslo dřevo a postavil by se dům, kde by těch zbylých 99 900 hráčů dostalo nějaký quest?
            Jasně objeví se další NPC se stavbou domu, a za chvilku budou všude jen samý domy a nic jinýho. Protože by se objevil quest na ochranu domů před banditama, a protože by tam byli hráči co chtějí expy tak by to samozřejmě bránili.
            Případně pokud by nebránili tak banditi zabijou všechny NPC a nebude kdo by dával questy.

            Zamysly se trochu o reálných možnostech MMO pro více než 100 lidí.
            • zeby ... mnojo ... od JINYCH hracu?

              Pokud chces delat mmo, tak to jednoduse chte nechte musi byt sandbox. Ches si postavit zcela svuj domecek? Ok, kup si pozemek, vlastnorucne si vykopej zaklady, par hernich tydnu kacej stromy/kutej kameni/... nauc se vsem potrebnym remeslum ... otesej/opracuj/vyrob ... a mozna budes mit do roka a do dne svoji vlastni chatrc.

              Nebo si na to najmi hrace. Nechce se ti kacet drivi? OK, prilipnu na ceduli u radnice ... ze hledam lidi co mi nakacej ... za 100 zlatek ... 10 stromu. Zadna trapna burza ... predani na miste XYZ ...

              Vis ty vubec jak se hraje (ano, dodnes) v realnym svete? To se sejde parta lidi, jeden z nich jde delat gamemastra (pana jeskyne) ... a jednoduse za chodu se utvari svet/ukoly/... mas jen nejaka pravidla v ramci kterych svet funguje. U MMO - specielne u placene, by presne toto melo fungovat. Mela by nad tim sedet skupina lidi, kteri podle aktualniho deni vymejslej ukoly a cile pro hrace ...

              Vyvrazdeni NPC je kupodivu zcela beznou soucasti nekterych mmo ... uplne vpohode se ti muze stat, ze prijdes do vesnice ... a tam nikdo neni, takze ti ukol holt nikdo neda ... ale trebas casem se tam nekdo zase nastehuje a ukol ti da ... uplne nekdo jinej. Pripadne se smert npc resi tim, ze ukol zada nekdo z jeho rodiny ... atp.
    • Tak samozrejme nic nikdy nikde nebavi uplne vsechny a to neplati jen pro hry, ale i obecne. Treba GW2 taky nesplnilo nektera ocekavani, coz spoustu lidi nasralo, spoustu to taky ale porad bavi. Je ovsem smutne, ze se ze souzeni veci, ktere clovek ani nevyzkousel, pomalu stava narodni sport.
      • Ale houbelec sport, jelikož se na poli MMO her pohybuji více než 10let, tak se trochu již považuji za herního veterána, který toho odehrál již opravdu dost, tak si dovolím i malinko okomentovat hry, které jsem sice nehrál, ale dle informací, které jsou k dispozici a že jich opravdu je hodně, tak proto tvrdim, že táto MMO hra se svým herním konceptem, žádnou díru do MMO světa neudělá. Protože ji nemá čím udělat a na to nemusím být žádný expert, abych to poznal, samotný fakt že se jedna o TES sérii to opravdu nezachrání.
        • Boze ,ty jsi ''expert''. Opravdu miluji lidi soudici hru podle videii. Sebelepsi video nemuze nahradit tvuj prozitek(at uz kladny ci zaporny).
          Proc musi kazdy komentovat vsechno,prestoze hru ani nezkusil?
          Stupidni svet.
        • Jako 'herni veteran' by jsi mel vedet zakladni vec. Totiz ze zadne video ti nikdy nemuze nahradit skutecne hrani. Nikdy!
          A pokud jde o diru do sveta-na trhu je mnoho,mnoho mmorpg her ktere diru do sveta neudelaly(rozumej mainsteamovi hraci o nich nemaji temer tuseni) a presto ty hry vydelavaji a maji dost hracu.
        • To je jako věta od klasických expertů na problematiku....víte...na tomto poli se pohybuji už mnoho let... :D
          Nikdo nepochybuje o tom, že za x let to taková sláva nebude, ale proč si to řekněme...ať nežeru...aspoň nevyzkoušet :)
        • Tak ja si naopak myslim, ze hlavne to "TES" ji prave u casti lidi zachrani. Betu jsem zkousel s velkou skepsi, samotna hra mi prisla slabsi nez treba GW2, ale vydrzel jsem u toho prave jen z toho pocitu, ze jsem v TES svete a mam kolem sebe dokonce i zive hrace. I v chatu jsem obcas zahledl slova jako "awesome" a " good" , takze zajem jiste bude. Samozrejme hate od lidi, kteri zaplnuji diskuze (jsou nejvic videt) navozuje dojem, ze to nikdo nebude chtit hrat, ale tak tomu, troufam si tvrdit, urcite nebude.
          • Jenze oni zjisti, ze to TES neni, velmi rychle.

            Hele abych nekecal, jediny co na tom vypadalo ze by teoreticky mohlo bejt zajimavy (na nejakou dobu) bylo pvp. Jenze ... kvuli neexistujicimu koliznimu modelu je to zcela nehratelny.

            Jak totiz chces ochranit kouzlici/strilejici/... a neobrneny kolegy, kdyz tebou enemak probehne jako duch. Takze to ve finale vypada jako jedna velka omeleta, kde prvni dycky vychcipou prave vsichni co bojujou teoreticky na dalku. Pak muzou absolvovat dalsich 10minut behem krajinou ... aby si jednou vystrelili a posli opet.
            Minimalne bych cekal, ze nekdo v hvy zbroji se bude pohybovat vyraznejs pomalu ... ale vliv je veskerej zadnej. Takze finalni podoba bude takova, ze vsichni vcetne lucisniku a magu musej mit do pvp platovou zbroj ... jinak zdechnou do 10s.
            • 2tick: A to je ti dobry k cemu? Jak chces v otevreny krajine poradat bitku, kde - zcela logicky - potrebujes, aby vepredu stali obrnenci, a za nima support ... kdyz ti obrnenci nemaji jak zadrzet enemaky? Navic DPS lucisnika je naprosto smesny ... ingame realita je takova, ze defakto kazdej mob stihne dobehnout a minimalne jednou te seknout, nez ho sejmes. Mob se da vyresit tim, ze ti nekdo bude delat tanka ... ale tohle neni reseni na pvp. To by hrac musel bejt blbec, aby mlatil tanka a nechal se sutovat DPSkem.

              Samo, tohle neni problem ani zdaleka jen tes, ale cely hromady mmo, kde pvp vpodstate nefunguje.
            • I když kolize mezi hráči zapnutý nebudou tak kolize vůči spellům ano.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit