Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • MickeyMutant
    Napadlo někoho, že strategie obecně! možná vyžadují o trochu větší míru skillu (spolu se zmíněným problémem konverze ovládání na více platforem) než adventury, akční hry, jednoduchá RPG nebo sporty? Faktem je, že v dlouhodobé perspektivě hry kopírují své bobtnající publikum, stávají se "hloupější" a čím dál jednodušší co se ovládání, výzev i nutnosti přemýšlet týče. Nebude právě tohle důvodem, že se některé žánry jako simulátory a náročnější strategie objevují méně? Nemluvím samozřejmě o mobilním trhu, kde zjednodušené strategie tvoří nezanedbatelnou část trhu.
    • Simulatory teda jako zanr teda zrovna moc nestradaji....
    • startegie na mobilních zařízeních se v drtivé většině stěží dají nazvat hrami
  • Shrnu svůj názor na úpad strategií: největší problém vidím v tom, že spousta žánrů prošla za desetiletí postupným drobným vývojem, ale u RTS vývojáři neví, kam dál.

    Na jednu stranu jsou tady tvrdohlaví vývojáři, co se zarytě drží dávno stanovených pravidel RTS a vehementě kopírujou přes kopírák a pak se diví, že hráče nebaví hrát pořád to samé (až na minoritní hardcore vyznavatelů žánru).

    Na druhou stranu jsou tady "experimentátoři", kteří se snaží vymyslet zcela nový hybrid RTS/cokoliv a nechápou, jaktože nemají stejný úspěch jakým byl příchod MOBA her. Management vývojářských teamů si asi myslí, že když zkombinují 2 žánry, tak to přiláká fanoušky obou žánrů, ale v reálu většinou hra pak nebaví nikoho. (typický příklad DoW3)
    • Docela mylny a tim padem i zbytecny nazor
      • Blue.Shark
        Co takhle místo zbytečného rýpání napsat svůj nezbytečný názor?
  • Spellforce 3 bude redakce ignorovat? Strategie neumřely kvůli "nízké inovaci", jak se nám neustále herní média snaží naznačovat. Umřely protože od roku 2007 do nich vydavatelé začaly míchat akční prvky. Pak vznikaly hybridy, které nebavily fanoušky RTS ani hráče akčních her. Na příkladi Dawn of War 3 je vidět, že ani po deseti letech se některá studia stále nepoučila! Inovativní RTS mà vypadat jako Spellforce 3 - jsou tam nové nápady ale základní prvky žánru zůstávají zachovány.
    • Spellforce 3 tam do strategie mixuje RPG, a ne ve všech misích vedeš armadu, ale pravda že když už je mise ve strategickém a né RPG stylu tak je SKUTEČNĚ NAPLNO strategická. I když 3 je dělaná nemci ale bugu má víc než tehdy stalker
  • dejte mi generály v nové grafice a pětistovku do toho dám. jen remake. nic víc. jen hezčí atomovky.
  • Company of Heroes, easy!!! *2*
  • V SCII byla trochu opomenuta (DLC) Nova ops kde je ještě větší důraz na RPG prvky.
  • Chce to Warcraft 4 *5*
    • to nevíš, že vydání Warcraft 3 bude v bundle packu společně s Half-Life 3 ?? *7*
      • *Warcraft 4
  • Nevím, ale hry od Paradoxu mi plně vyhovují třeba Stellaris je parádní hra na spoustu měsíců nebo HoI IV či Steel division a nepřijde mi , že by byly jednoduché popř. potřebovali příběh, ten si zadávám já sám a jsem nadmíru spokojen.
  • Příběhy od Warcraftu po WoW Wrath of Lich king a starcraftu za kvalitní pokládám. A když to zvládli tehdy, mohlo by se jim to povést i v budoucnosti. Upřímně si to sice s ohledem na vývoj moc nemyslím, ale doufat můžu *2*
    • Problém bude v tom, že Wrath of Lich King vyšel v roce 2008 !!! Od té doby se Blizzard dost změnil. Z firmy, která dělá kvalitní hry, na firmu, která jde jenom o "ca$h grab".

      Samozřejmě Blizzard má dostatek prostředků a kvalitních vývojářů, aby vydali celkově dobrou hru, ale kvalitní příběh už dávno není prioritou pro jejich management.
      • Hele, on ten příběh je strašně protahován a jsou tam navymýšlené věci, které do lorečka moc nezapadají, ale není špatný (prostě průměrný) a pořád jsou hlavní postavy dobře napsané a propletené a děj má určitou kontinuitu nějáké kvality. Jen už to je moc přeplácaný.
    • P.S. toto je reakce na TheGGG, ale nějak se mi to utrhlo z vlákna
  • Mě by stačilo, kdyby udělali "remake" Supreme Commander: Forged Aliance, tak aby uměl využívat lépe multitasking a hra se při 3000+ jednotek nezpomalovala.
    • Myslíš multithreading - využití paralelně více jader. Multi-tasking je něco trochu jiného. Třeba když čučí na TV a jíš.
    • Jack1947
      No jasně to a Empire earth...
    • Blue.Shark
      Souhlas, jen bych osobně ocenil o něco větší diverzitu stran, případně více různě zaměřených experimentálních jednotek (třeba na styl modu Total Mayhem).

      Se Supreme Commander jsem měl asi jediný problém, a to prakticky vypuštění pomocných budov (nějaké tech centrum, laboratoř, dobíječ štítu, atd.). Zjistil jsem, že mě v pozdější fázi hry moc nebavilo všude znovu a znovu stavět jen továrny a k nim věže + elektrárny. Téměř všechny budovy jsou totiž vojenského rázu. Určitě je ale třeba podotknout, že s mým stylem hry bych si na FAF neškrtnul.

      Nemáš podobnou zkušenost?
      • Co se různorodosti týče, bych souhlasil. Určitě by pár budov a jednotek (nejen vojenských) navíc neškodilo. Dobíječ štítů je zajímavá myšlenka, ikdyž se SupCom dává spíše cestou postradatelnosti jednotek a veteránství, leč přítomné všem jednotkám, je udržitelným statusem jen pro Commandera, věže a experientály.

        Co se týče MP, zkoušel jsem jen pár krát a proti zkušeným veteránům nemám šanci. I tak to bylo velice zábavné a i ve 4v4 je "zelenáčství" znát a spoluhráči mají co dělat aby nevýhodu vyvážili *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit