Přejít na výpis diskuzí
Příští Silent Hill pro PC? My nerozhodujeme, říkají autoři
7.4.2011 | levis
137 příspěvků
-
Me pripada, ze udelali konzole, aby se mohli na PC vykaslat a ted melou sracky
-
-
prešli na konzole, aby zarolbili viac PENIJAZOV. to je cele. a dari sa im to. PC je na pracu, porno a maily.. hier na Pc bude stále menej *10*
-
-
Co to zase melete o tom zapiratenem PC, podivejte se na Steam jak vydelava!!!
-
Tak koukám, že je tady staronová móda pohřbívat (už zase) PC hraní. Jednoduchou logikou člověk zjistí, že stále vychází většina her na všechny platformy, protože i menší zisk z PC, je pořád zisk v řádu miliónů dolarů.
V USA jako největším trhu je to hodně vidět, ale v Evropě to tak jednoznačné není. Německo jako bašta PC hraní je samo o sobě dostatečně velký a ekonomicky vyspělý trh a v celé východní evropě se pořád prodá víc PC her než konzolových.
Jako příklad, bohužel hodně osamocený, vývojářů, které PC v pohodě živý je polský CD Projekt Red. Zaklínače se vůbec nejvíc prodalo v Rusku, pak v Polsku a Německu a jen u nás se za první týdny prodalo 20000ks, což je na český "piráty zamořený trh" hodně zajímavé číslo. Evidentně jim to stačí, jako nezávislému studiu, co nemusí živit armády managerů a marketingových specialistů, spoustu věcí si licencují, než aby se s němi zbytečně babrali, využívají externí firmy, tuším, že trpaslíky jim dělali v číně, jen byl problém, že měli šikmé oči *1* , prostě se chovají jako obchodníci a evidentně jim na uživení pc trh stačí, naopak málem zkrachovali, když se pokoušeli o konzolovou verzi.
Jsem zvědavej jak si povede Zaklínač 2, ale zatím to vypadá na minimálně stejný úspěch. Prostě kvalitní hra, spousta bonusů v normální edici, sympatické vystupování a komunikace s hráči je správná cesta nejen pro PC hraní. -
Ludia, natahujete sa o voloviny...
FAKTY:
-hry sa piratia
-na pc sa viac pirati ako na konzolach (pomerovo vzhladom na pocet legalnych a nelegalnych kopii)
-vyvoj na pc je komplikovy, milion konfiguracii, milion miest, kde sa to moze poondit inde ako v gameplayi (samo, konzoly maju tiez svoje problemy)
-distributory a ludia z marketingu vela prekrucaju a upravuju fakty, len aby predali hru
Ked vyda distributor zlu hru, tak je to len preto, ze chce zaplatit aspon cast z vyvoja hry... Ako si predstavujete, ze ma postupovat distributor, ktory investoval do vyvoja miliony a vidi, ze hra je ****. Je par moznosti. Predavat ju a ziskat aspon cas z investicii spat. Ladit hru az pokial nebude "dokonala" (a vrazit do nej dalsie miliony, pricom sa nemusia vratit). Zahodit hru a nevydavat ju vobec. Jasne, pre hraca je to cierno-biele, hry maju vychadzat len dobre odladene a tie kok*tiny, tak tie nech sa nepredavaju-naco. Z pohladu distributora je to predsa len zlozitejsie. Vydat hru len pre konzoly? Portnut ju a neziskat na tom ani halier?... Vzdy distributor, ktory investuje, musi si vela veci zvazit pred vyvojom, behom vyvoja a zvazuje vela veci, ked sa hra vydava.. Cierno-biele a jasne? Nope :)
A to ze marketing klame? Jasne.. Ale nie je to dnes bezne? V McDonnalde je vylepeny obrovsky chutny hambac a ked ho dostane clovek do ruky, tak len cumi. Film je pred vydanim hypovany az do neba, clovek pojde na neho do kina a je mu z neho zle. Budete si v kine ci v McDonnalde pytat peniaze spat? Nope :)... Jasne, je legalna cesta hladat referencie/recenzie a az na zaklade nich sa rozhodnut, ale ked nie je nad vlastnu skusenost. Takze je tu moznost hambac cmajznut, zjest a ked bude chutit, zaplatit (vlastne nie, ved ked je zjedeny, preco by si ho teraz kupovat)... Film stiahnut, pozriet a az potom sa rozhodnut (mno, film bol dobry, ale je to jednohubka, clovek nema chut si ho pozriet znovu, tak teraz kino uz ee). A hry? Stiahnut z netu, odskusat a az potom sa rozhodnut... To, ze ci je legalne je jasne... Ci je to moralne, to je uz zlozite rozhodnut (ak je to vobec mozne)... -
Vývojáři něchtěji dělat hry na pc protože to 90% lidí ukrade. Tomu se není co divít.
Pc hráčí nadávají na vyvojáře že dělají hry podle konzolí a vývojáři na piráty na pc.
A kdo za vše může no přece PENÍZE!!! -
Tak at si to vyvojari zaplati a pak muzou rozhodovat ..... jednoduche jako facka
-
Hele, Surikato. Jsem člověk, který si hry kupuje. Nemám s tím problém a dokonce za to i rád zaplatím abych tak dobrou hru ocenil. Poslední dobou ale začínám zvažovat, že než hru koupím napřed si ji alespoň vyzkouším. Vede mě k tomu to, že se čímdál častěji začínají objevovat lživé informace ze strany vývojářů a distributorů a nemyslím teď jen agresivnější formu marketingu ale sprosté lži. Ať už je to Mafia2, která byla obrovským podrazem na fanoušky a celou komunitu anebo lživé informace z Cryteku o tom, že Crysis 2 je primárně určena pro PC a vždy pro ně bude primární platformou. Atd.
Pokud máš dojem že kecám, projdi si internet a všechny pre-release informace si dohledej.
Když se vývojáři nechají dotlačit k tomu, že je ovládne vydavatel, který je tlačí tam kam nechtějí, diktuje jim co a jak mají dělat, je to bohužel opět jen jejich problém. Oni na to doplatí.
U mě jde o to, že nejsem člověk, který by si nechal sr*t na hlavu a pokud mne někdo podrazí anebo mi lže, tak mu prostě přestávám věřit. Proto začínám zvažovat variantu, že napřed vyzkouším, pak koupím.
A mám-li být upřímný, pokud mi někdo lže a prodá mi něco co nesplňuje předem komunikovaná kritéria, ať klidně krachne.
Co se týče čísel kterýma se tady oháníš a informacema které tu předkládáš, jsi totálně mimo mísu. Pravdivá čísla nikde nenajdeš a nikdo Ti je nedá. A důvod? Pokud nejsi úplně radioaktivní, tak ti dojde.
Zbytek co tu předvádíš už komentovat nebudu. Ty prostě nemáš co dělat, nudíš se a bohužel jsi naprosto přesvědčený, že máš pravdu. -
-
Nerad bych se přejmenoval ze Surikaty na křečka v kolečku, takže už jen velmi stručně. Netvrdím, že jsou to svatoušci, nikde jsem nikdy neřekl, že se mi líbí jejich marketing, jak cpou prachy často do ne zrovna fungujících pitomostí, nejsem slepej ani hluchej. Na druhou stranu je odsuzuje ale PC komunita, kde se zkrátka a dobře krade. Nevim, jak jinak vám to mám říct a asi se mi to nepovede. Snad jenom prostě jděte, rozklikněte si nějakou torrentovou stránku a podívej se, kolik lidí si v tenhle okamžit stahuje tzv. demoverzi, a pak se sem vraťte a napište mi "Na PC se nekrade", případně "Na PC se krade stejně jako na koznolích". To záleží na tom, co se snažíte obhájit. Jsou 3 možnosti. Buď to přijmete, nebo to přes čísla z torrentů popřete, nebo prohlásíte o samotných počitadlech, že lžou. To už se rozhodněte sami, která varianta je vaše vyvolená. Já to vidím tak, že zloděj křičí na lháře, ať kouká hejbnout brvou. A tím zlodějem nemyslím jednotlivce, ale komunitu jako celek. Že si Ty hry kupuješ Tě šlechtí. Ale odmítám popírat to co vidím jen proto, že se mi to zrovna nehodí do krámu. Můj osobní pocit je, že je v tomhle českej národ velice zběhlej, ale si každej zhodnoťte prosím sám. To vám vnucovat nebudu ;)
-
pliveš tady na Crysis 2 a Mafia 2, které tu udáváš jako příklad. opravdu jsou ty hry špatné? opravdu jsou zrovna tyhle dvě hry důvodem, proč lidi MUSÍ hry stahovat z internetu? nevím jak ty, ale já obě řadím zrovna mezi ty lepší a kvalitní tituly... :) proč ze všech pirátských kopií děláš testovací verze? nutí tě snad ty hry kupovat v den vydání? nedokážeš počkat třeba 14 dní a rozhodnout o koupi podle relevantních informací, když odmítáš kupovat zajíce v pytli? padla tady nějaká čísla. ano, většinou se nikde neprezentují napřímo, ale když se díváš kolem sebe, dost věcí se dá odhadnout a k některým číslům se u některých her dá dostat, včetně poměru koupeno/staženo...
-
Jo, že vývojáři či vydavatelé kecají je kolikrát pravda. Stejně jako že se nedá druhdy spoléhat na recenze. Ale na to stačí si počkat na dojmy hráčů, juknout se na nějaká ta videa a člověk si už obrázek udělá. Hned po vydání (a někdy i před) je na YouTube walkthrough. To už je dost informací, které se dají získat, aniž by člověk musel hru stahovat.
Čísla ohledně pirátění - to je debata, do které se nemá cenu pouštět. Ale i kdyby vydavatel kvůli warezu přišel o mizernejch 100.000 prodaných kopií (což si myslím není nijak nereálné), tak už to je sakra znát.
-
-
Ale že jsem to tu hezky rozbouřil co *1* Jako sorry pánové a dámy, ale co všechno se tu člověk občas nedozví... Kdybych večír v baru náhodou zapích chlapa, tak se ozvu. Vy mě koukám dokážete vykecat ze všeho *5* Čauves
-
-
Prečítal som si tu toho dost - úplne s tebou súhlasím. Ľudia nadávajú, že Crysis 2 je konzoloidny, nadávajú, že vymizlo z FPSiek vykláňanie - ÁNO je to tak. a prečo je to tak?
Crysis 1 bol posledný svojho druhu.. prerobili na ňom, lebo mal vysoké hardwarové nároky (málokto to rozbehal), to málo ľudí čo to rozbehalo - to STIAHLI z netu.. proste sa im tá práca nevrátila. Vôbec sa im nečudujem, že prešli na konzole - vedia, že predajú a potrebujú predať, aby žili. Na PC gaming kape. A skape uvidíte.. a môžte si tu jebať vaše špatné WowKo teraz už. -
Svedl jsi dobrou bitvu. Sice s větrnými mlýny, ale i tak ti tleskám. Tlesk tlesk *4*
-
-
A teď si představ, že v Asii se tyto auta prodávají bez poplašného zařízení, a s primitivním dveřním zámkem, takže si je kdokoli může vzít, a koupí si je jen těch pár poctivců, kterým záleží na tom, aby daná společnost v USA fungovala nadále a vyvíjela nové modely. Rázem to dostává jiný rozměr, nemyslíš?
-
-
omlouvám se za double-post *9*
-
-
Shit happens xD
-
-
-
Jo a ešte nezabudnite na jednu vec.. MICROSOFT dáva ŤAŽKÉ prachy na to, aby firmy uprednostňovali v každom smere XBOX pred ostatnými platformami ( tj. i PC )l